rAMA je lepo rekao.
"telefonske sekretarice", kako ih ti zoveš, moraju da prate određene procedure.
njihov posao je da razgovorom sa klijentom eliminišu osnovne probleme jedan po jedan (bez obzira koliko je klijent stručan i koliko se njemu postavljena pitanja činila glupa).
tek onda, kad se utvrdi da je nešto drugo problem, oni ga prosleđuju tehničarima na višem nivou. ne može ona da zna da je klijent stručan, samo zato što on tvrdi da jeste.
u osnovne probleme spadaju:
isključen uređaj
ištekan strujni kabl
problemi sa kablovima (labavi kablovi i sl.)
pogrešan tip kabla
oštećeni kablovi i sl.
uključen firewall i antivirus i sl. (ako je reč o problemima sa internetom)
tebi ovo možda deluje kao glupost, jer si tehnički potkovan, ali ne bi verovao koliki se procenat ljudi (većina) javlja čiji su problemi upravo izazvani gore navedenim stvarima.
"telefonska sekretarica" MORA da prođe kroz sve ovo sa klijentom, jer ima određenu odgovornost, iako se tebi možda čini da ti se obraća kao da si kr_eten.
ako se utvrdi da je bio ištekan kabl, a angažovani su i poslati na lice mesta tehničari višeg nivoa i inženjeri, odgovornost je samo njena i ona će snositi posledice.
bar bi tako trebalo u normalnom svetu.
zato nemojte da se ljutite mnogo kad vas sledeći put pitaju da li ste isključili firewall i antivirus.
