Šta je novo?

TS IPTV Informacije, cene, itd.....

To isto sam pitao ove u Telekomu pre par meseci ali nisam dobio odgovor.I u SBB tj. TOTAL TV-u i u DIGI TV-u ( dok je bio u ponudi ) MTV Adria je imala titlove.Ja sam dosta gledao reality show-e ali otkako nema prevoda,izgubio sam interesovanje.
Trebamo biti aktivni i svi pisati Telekomu da ubaci titl i mozda uspemo u toj nasoj akciji.
Ja sam danas pričao sa ovima iz MTV-a i prijavio problem sa titlovima. Rekli su mi da je kod njih sve u redu i da će kontaktirati Telekom kako bi rešili problem...baš da vidimo šta će biti.
 
jedno glupo pitanje, jel mogu ja da imam adsl kod oriona a iptv kod telekoma?
 
Ne. Bilo je prica da ce i Orion uskoro izbaciti IPTV ali eto prodje vec godinu dana. :S:
 
pda al taj ip d1 nije ni zasta.. vise programa bih hvatao sa fixnom antenom... :/
 
Format slike

Posedujem televizor čiji je format slike 16:9. U meniju mogu da biram, izmedju ostalih i formate 16:9, 4:3 i original. Ja koristim original. Pre IPTV koristio sam TotalTv i tada je televizor sam odredjivao format slike (ako je emiter emitovao 4:3, imao sam 4:3, ako emitovan format 16:9 imao sam taj format). To nisam uspeo da dobijem koristeći IPTV (iako sam u podešavanju STB-a menjao vrednosti u meniju podešavanja). Slika je na svim kanalima ili 4:3 ili 16:9 (odredjujem u podesavanju televizora).
Ima li rešenja?
 
drugari, izvinjavam se ako je piatenj vec postavljeno, nisam preko "search'-a nista nasao, interesuje me da li na Entone HD IPTV uredjaju moze da se preko USB porta snima na external hard disk ? ima li neki hack firmware-a ili slicno
pozdrav, i hvala
 
Evo vrhunski kvalitet slike kod mene, nakon što sam uzeo IPTV bilo je ovako, pa posle 2 nedelje su uspeli da nameste i slika je bila odlična mesec dana, da bi sada sa novim ubrzanjem opet sve uništili

RTS 1


Arena 3
 
Kako ti to trpiš čoveče? Meni su se pre mesec dana pojavile dve tri kockice svakih 2-3 min nekoliko dana. Vec sam se dvomio da vratim opremu. Da mi se ovako nesto dogodi, ne bih se premisljao ni sekundu.
 
Ovo isto se meni desava 5-6 puta u toku dana.Samo iskljucis i ukljucis modem i slika se popravi.Jedino je nezgodno ako nesto skidas sa neta pa moras da sacekas dok ne skines.Nema drugog leka,ili da sedis i gledas ovako celog dana.
 
Meni je tako stalno slika, a kad resetujem, nekad neće da uspostavi link po 3-4 sata. Fazon je što može sve da radi, nego oni uvek nešto za*ebu, pa onda nekoliko dana prođe dok se to ne reši.
 
Ja imam slican problem vec jedno mesec dana, otprilike od kako su podigli upload. Greske se nagomilaju i onda se ruter resetuje. Problem resavam prebacivanjem ADSL mode-a izmedju ADSL2 i ADSL2+ (zavisi sta je trenutno namesteno). Pa radi tako bez problema nekih nedelju dana, pa opet kocenja, kockice, reseti. Tada prebacim u drugi mode i onda ponovo dobro radi. Ko ce ga znati sta su uprskali. Ali provajdera menjam sigurno, da malo odmorim od Telekoma. :)
 
Ljudi, ako imate problema sa IPTV okrenite 977 i prijavite ga, nek i oni u korisničkoj službi zarade svoj lebac :)
 
Nakon što sam im poslao mail sa sve onim video snimcima, problem je rešen u nedelju u podne, ne znam na koju foru, ali sada ponovo sve radi OK.
 
nestasica STB-ova

Jos pocetkom decembra sam narucio drugi STB i nema ih da se jave. Odem juce u poslovnicu, posto su propali pokusaji telefonom zvanja svih 88 brojeva za sve moguce sluzbe i zapitkivanja zasto ja moram da cekam 2 meseca da bih dobio neku povratnu informaciju
(ruku na srce, u medjuvremenu im se kidao kabl, pa pokvario ormaric na banderi, pa onda jos ovo ubrzanje neta...)

Covek u poslovnici mi rece da mi je odobreno, da imam tehnicke uslove, ali da je nestasica STB-ova koja traje 2 meseca(??) - onda me je dopisao olovkom na neki neuredni spisak na listu A4 papira. WTFF??? Deluje kao da sam stavljen na spisak za klopu koji sastavljaju po firmi tog dana. Verovatno ce mi stici giros umesto STB-a.

Jel imao neko slicna iskustva skoro, ili normalna, tj. da je sve proslo ok?
 
Čuo sam da je nestašica STB-ova u toku. Kako je lelekom još uvek u državnom vlasništvu, predpostavljam da je zapelo oko javnih nabavki. Kako to može da potraje i više meseci, niko ništa sem ljudi iz prve ruke ne može da kaže.
 
Crko mi STB... Samo je preko noci prestao da svetli i jednostavno vise ne prima struju, ne svetli vise crvena lampica. Prijavio sam kvar odmah naravno.

Najaca fora, javim se ja na 977 i opisem liku kvar kako STB vise ne prima struju, a lik me pita sta pise na ekranu.. pa sta moze da pise, crn ekran kada nema nista na tom izvoru od televizora jer STB ne radi... Lik mi posle kaze ukljucite vas STB... ja mu naravno udovoljim tako sto izvucem adapter pa vratim ali posto nema struje naravno nece nista da se desi... "sta vam pise na ekranu ?": Nista! :p . "Jel vam svetli Lan3 lampica na ruteru? " . Kako moze da svetli Lan3 lampica kada nema struje u STB-u i naravno time nikakve veze izmedju STB-a i rutera... nisam hteo da se pravim pametan pa sam odgovorio kratko i jasno sa "Ne svetli" . Posle svega toga ide prica kako ce doci tehnicari da vide sta je problem.. Znam ja sta je problem, kineski Amino je problem. Kada ce doci ne zna se, najavice se. Ortak je pre neke dve tri nedelje dobio takav koji nije primao struju od kako ga je izvadio iz kutije. Dosta njih upravo riknjavaju na ovaj nacin, strada im strujni deo sam od sebe. Kad sam ostavio liku kontakt telefon lik mi kaze da ne gasim ruter i STB kako bi kolege daljinski mogli da pokusaju da vide u cemu je problem. Tu sam vec uradio facepalm jer prokleti STB nema struju, sta ce da vide koj moj, nema struje = nema veze sa ruterom, nemaju sta daljinski da ispituju sa uredjajem koji je odsecen od sveta. Rekao sam dobro, necu gasiti ruter ( ne vidim zasto bih ga inace gasio... nije mi stradao net vec STB) i necu gasiti STB, koji je vec permanentno ugasen...

Ispada na kraju da ti likovi koji rade u tehnickoj podrsci samo recituju za standardne probleme koji mogu da se dese: "sta pise na televizoru, proveri ovo, iskljuci pa ukljuci ono" i slicno, a da zapravo i ne slusaju koji problem imas.

Na sve to jos je i nestasica STB-ova.. pitanje je kad cu dobiti zamenu. Ako nemaju vise ove stare Amino, neka mi daju onaj Entone Amulet sa hdmi-om, necu da se bunim. Sto je najgore, hteo sam jos ovaj mesec da imam iptv pa od sledeceg da ga otkazem da uzimam neku kablovsku... mogao je jos te dve nedelje da izdrzi STB..
 
Ispada na kraju da ti likovi koji rade u tehnickoj podrsci samo recituju za standardne probleme koji mogu da se dese: "sta pise na televizoru, proveri ovo, iskljuci pa ukljuci ono" i slicno, a da zapravo i ne slusaju koji problem imas.

Da li stvarno pomislio da bi neko ko se razume u materiju radio kao telefonska sekretarica ;)
 
...

Ispada na kraju da ti likovi koji rade u tehnickoj podrsci samo recituju za standardne probleme koji mogu da se dese: "sta pise na televizoru, proveri ovo, iskljuci pa ukljuci ono" i slicno, a da zapravo i ne slusaju koji problem imas.

Na sve to jos je i nestasica STB-ova.. pitanje je kad cu dobiti zamenu. Ako nemaju vise ove stare Amino, neka mi daju onaj Entone Amulet sa hdmi-om, necu da se bunim. Sto je najgore, hteo sam jos ovaj mesec da imam iptv pa od sledeceg da ga otkazem da uzimam neku kablovsku... mogao je jos te dve nedelje da izdrzi STB..

Hvala, jasno.
Ti likovi su potpuno dehumanizovani. Oni su rekli NE out-of-box razmisljanju. Posao koji oni obavljaju - kako ga obavljaju - moze komotno da radi PC sa voice recognition-om, koji prepoznaje kljucne reci tipa "...STB...ne radi..." . I onda da algoritamski iscrpljuje mogucnosti :))) Ali kreativnost u resavanju problema (jedina stavka koja te cini covekom), empatija (cuj empatija), dijagnoza, prognoza...nothing, zilch, nada
 
@boZZaP

Heh, istina.

Ovaj put sam imao srece, crko je samo adapter a ne STB. Nisam mislio da je moguce ali pohvala za terensku sluzbu. Lik me je zvao sat vremena nakon sto je prijavljen kvar da mi kaze da ce verovatno doci u toku dana, i tako je i bilo. Dosao je oko 18h, zamenio je adapter i radi sve kako treba. Znaci od prijave kvara do resavanja problema proslo je samo 4 sata, mora da je neki rekord kada je telekom u pitanju :)
 
Znaci od prijave kvara do resavanja problema proslo je samo 4 sata, mora da je neki rekord kada je telekom u pitanju :)

Ma kad se "dokopaš" tehničara sve je lako i efikasno jer momci (bar onih par sa kojima sam ja razgovarao) razumeju šta im govoriš.
Prvo treba proći "dril" kod "automatskih telefonskih sekretarica" ;)
 
Nije to bez razloga tako, posao "telefonskih sekretarica" je samo da utvrde da li postoji pravi tehnički problem (ili je nestručnost u piranju), i tu prijavu proslede odgovarajućoj službe. Svako ko poznaje nekoga ko radi ili je radio u nekoj korisničkoj podršci zna kakvi se sve ljudi znaju javiti.
 
Nije to bez razloga tako, posao "telefonskih sekretarica" je samo da utvrde da li postoji pravi tehnički problem (ili je nestručnost u piranju), i tu prijavu proslede odgovarajućoj službe.

Ako sam te dobro razumeo nestručno lice iz telekoma treba "stručno" da utvrdi ko je nestručan: korisinik ili on sam. Na osnovu takve "stručne" dedukcije da odluči da li prosledi nalog tehničkoj službi ili da "stručno" odbije korisnika sa obrazloženjem da je korisnik nestručan.
 
rAMA je lepo rekao.

"telefonske sekretarice", kako ih ti zoveš, moraju da prate određene procedure.
njihov posao je da razgovorom sa klijentom eliminišu osnovne probleme jedan po jedan (bez obzira koliko je klijent stručan i koliko se njemu postavljena pitanja činila glupa).
tek onda, kad se utvrdi da je nešto drugo problem, oni ga prosleđuju tehničarima na višem nivou. ne može ona da zna da je klijent stručan, samo zato što on tvrdi da jeste.

u osnovne probleme spadaju:
isključen uređaj
ištekan strujni kabl
problemi sa kablovima (labavi kablovi i sl.)
pogrešan tip kabla
oštećeni kablovi i sl.
uključen firewall i antivirus i sl. (ako je reč o problemima sa internetom)

tebi ovo možda deluje kao glupost, jer si tehnički potkovan, ali ne bi verovao koliki se procenat ljudi (većina) javlja čiji su problemi upravo izazvani gore navedenim stvarima.
"telefonska sekretarica" MORA da prođe kroz sve ovo sa klijentom, jer ima određenu odgovornost, iako se tebi možda čini da ti se obraća kao da si kr_eten.
ako se utvrdi da je bio ištekan kabl, a angažovani su i poslati na lice mesta tehničari višeg nivoa i inženjeri, odgovornost je samo njena i ona će snositi posledice.
bar bi tako trebalo u normalnom svetu.

zato nemojte da se ljutite mnogo kad vas sledeći put pitaju da li ste isključili firewall i antivirus. :D
 
Poslednja izmena:
zato nemojte da se ljutite mnogo kad vas sledeći put pitaju da li ste isključili firewall i antivirus. :D

Razumemo mi tebe i tvoje kolege iz "tehničke podrške" odlično. ;) Potrudite se bar da se prisetite šta je sarkazam a šta ironija ako vam baš stručni termini ne idu od ruke dok prelistavate manual "kako odbiti žalbu korisnika u 10 koraka" po hiljadu puta dnevno...
 
ja nemam veze sa tehničkom podrškom, ali sticajem okolnosti znam kako to izgleda, tako da laješ na pogrešno drvo. :)
ono moje pisanije gore je samo pokušaj da se stekne uvid u to kako stvari funkcionišu.
svuda, ne samo kod nas.
 
Ljudi zanima me da li da predjem sa Kopernikusove kablovske televizije na IPTV?
Kakav je kvalitet slike? Da li se isplati za 50 dinara preci na IPTV? Mozda u buducnosti uzmem i internet pa me zanima kakav je adsl u odnosu na kablovski net?
 
Vrh Dno