Šta je novo?

Total TV / EON Sat

Svi kanali su mi blokirani, nemam pristup EON platformi i SBB nalogu odavno.
Malo pre otvorim Max aplikaciju, radi.
Odron žešći.
 
Jel neko dobio račun?
Očekuj na mejl od 4-6 u mesecu. Meni za njihov boks paket tada stiže a gotovo obavezno četvrtog je i u MTS app vidljivo ali sada nemamo uvid u app što se tiče Totala na MTS-u.

Rok plaćanja 15-i u mesecu a ne 25-i kao u SBB. Ali da vidimo kako će sad ovo ići pošto je novo i za njih i za nas.
 
Očekuj na mejl od 4-6 u mesecu. Meni za njihov boks paket tada stiže a gotovo obavezno četvrtog je i u MTS app vidljivo ali sada nemamo uvid u app što se tiče Totala na MTS-u.

Rok plaćanja 15-i u mesecu a ne 25-i kao u SBB. Ali da vidimo kako će sad ovo ići pošto je novo i za njih i za nas.
To i mene brine pošto je haos...
 
Ali sad je problem što nema popravki i menjanja lnb nego odmah ide migracija sa 2 godine ugovora.

Čekamo račune ;) za boks paket mi se pojavilo u MTS app, danas će i na mejl pa shodno tome trebalo bi i za TTV danas ili sutra na mejl, ako stigne :D
 
Ali sad je problem što nema popravki i menjanja lnb nego odmah ide migracija sa 2 godine ugovora.

Čekamo račune ;) za boks paket mi se pojavilo u MTS app, danas će i na mejl pa shodno tome trebalo bi i za TTV danas ili sutra na mejl, ako stigne :D
kako moze migracija na 2 godine bez saglasnosti ? :rolleyes: nama istice sad ugovor u septembru najverovatnije necemo produziti jer su uslovi nikakvi.
 
Ma ok u vezi toga, nego ako se nekome nešto pokvari i tome slično, pisali smo već o tome. A još je pod ugovorom a nema povratka na TTV što se tiče opreme.

A svakako ih treba šutnuti kome istekne ugovor i svako ko ima alternativu tako će verovatno i uraditi.
 
kako moze migracija na 2 godine bez saglasnosti ? :rolleyes: nama istice sad ugovor u septembru najverovatnije necemo produziti jer su uslovi nikakvi.
Neće bez saglasnosti, ali postavljaju ultimatum. Ako ti se pokvari stb/lnb i nećeš na mSat, onda trajno isključuju i odobravaju raskid bez penala. Druga varijanta je svakako da dokle god budu na Eutelsatu, ostaće Total i posle čim napuste satelit, to automatski znači da je Telekom raskinuo ugovore svima.
 
Neće bez saglasnosti, ali postavljaju ultimatum. Ako ti se pokvari stb/lnb i nećeš na mSat, onda trajno isključuju i odobravaju raskid bez penala. Druga varijanta je svakako da dokle god budu na Eutelsatu, ostaće Total i posle čim napuste satelit, to automatski znači da je Telekom raskinuo ugovore svima.
znaci ako mi rikne nesto, a necu mts raskidaju bez penala? jesi siguran? ovo ce me spasiti placanja 2 ugovora kad mi dodje optika na vikendicu :)
 
Upravo stigao račun za boks paket MTS na mejl ali ne još i za TTV :D

E da vidimo sad šta i kako...

Evo upravo sam na vikendici gde je Total, nigde oblaka, vedro, dobri parametri signala ali opet secka, pikselizuje i pravi probleme na MTS kanalima sa Eutelsata. Bruka i sramota. Bitno da na Astri i sa njihovim risiverima nema problema, bar tako pišu na temi posvećenoj toj nazovi platformi.
 
Poslednja izmena:
znaci ako mi rikne nesto, a necu mts raskidaju bez penala? jesi siguran?
Možda dok je bila situacija sa ukidanjem N1/Nova je to sprovođeno kao razlog raskida pa se tako odvijalo. Inače, ako provajder jednostrano odbija da pruža usluge zamenom zadužene opreme, pošto za mSat ide nova dvogodišnja ugovorna obaveza, a trenutna usluga je nesaobrazna, jedino što mogu je da raskinu ugovor. Što pre prijaviš kvar uz pisani trag, to se bolje osiguraš.
ovo ce me spasiti placanja 2 ugovora kad mi dodje optika na vikendicu :)
Svakako je planirano napuštanje Eutelsata septembra pa računaj da barem do kraja godine sigurno neće biti totalne obustave.
 
taman :) do kraja godine se nadam da ce mi stici optika :)
 
Upravo stigao račun za boks paket MTS na mejl ali ne još i za TTV :D

E da vidimo sad šta i kako...

Evo upravo sam na vikendici gde je Total, nigde oblaka, vedro, dobri parametri signala ali opet secka, pikselizuje i pravi probleme na MTS kanalima sa Eutelsata. Bruka i sramota. Bitno da na Astri i sa njihovim risiverima nema problema, bar tako pišu na temi posvećenoj toj nazovi platformi.
Stiglo je i meni u susednoj temi usluzi kako-god,ulogujem se na Moj Mts i vidim racun.I na sajtu i Moj Mts aplikaciji i mogu da skinem pdf platim ,i slicno planiram za Ponedeljak ili Utorak,a danas bio u selu u posti platio Yettelu potrazivanja za Kucni Net i broj postpaid.A sto mi je zanimljivo ulogujem se na MTS sajt i otvorim aktivnu uslugu osim cene,vidi se aktivna usluga koja se na MTS sajtu vodi kao Total Tv,ubacicu sliku kako to to mi nije jasno SLIKA 2.png:unsure:
 
Poštedi živaca i nerava i sebe i druge. Nebitno šta ti piše u MTS app, kad platiš dobićeš sms da si platio a pošto imaš i app jer si prešao u MTS biće ti i tu evidentirano. Na mejl ćeš takođe dobijati račune, ne može sve sad i odmah. Nema mesta konstantnom iščuđavanju.

Ne znam kako te ne mrzi da svaki čas zoveš kol centar i to za svaku sitnicu što si i sam napisao. Čekaš, nerviraš se, možda i kredit trošiš i tome slično. Opusti se bre čoveče. TTV više nemaš, sad si u MTS i imaćeš i preko app i preko sajta uvid u sve. Godinama imam boks paket pa znam a ovo sad sa TTV je druga priča puna nepoznanica koje ti sada nemaš jer ti je usluga čista a ne hibridna kao nama.

Hteo si MTS, dobio si i sad se opusti, jedino što tokom UO imaju pravo da podižu cene kao što i mnogi rade ali to je druga priča i druga tema koju ne treba sad načinjati.
 
Rekli su u saopštenju za javnost da račun za maj svakako neće biti naplaćen. Pretpostavljam da je predmet naplate samo dodatni STB ako nije u sklopu ugovorne obaveze. Kod nas na primer jeste i ukoliko bude do toga došlo, pišem prigovor.
 
Poštedi živaca i nerava i sebe i druge. Nebitno šta ti piše u MTS app, kad platiš dobićeš sms da si platio a pošto imaš i app jer si prešao u MTS biće ti i tu evidentirano. Na mejl ćeš takođe dobijati račune, ne može sve sad i odmah. Nema mesta konstantnom iščuđavanju.

Ne znam kako te ne mrzi da svaki čas zoveš kol centar i to za svaku sitnicu što si i sam napisao. Čekaš, nerviraš se, možda i kredit trošiš i tome slično. Opusti se bre čoveče. TTV više nemaš, sad si u MTS i imaćeš i preko app i preko sajta uvid u sve. Godinama imam boks paket pa znam a ovo sad sa TTV je druga priča puna nepoznanica koje ti sada nemaš jer ti je usluga čista a ne hibridna kao nama.

Hteo si MTS, dobio si i sad se opusti, jedino što tokom UO imaju pravo da podižu cene kao što i mnogi rade ali to je druga priča i druga tema koju ne treba sad načinjati.
@Miki Ue ma ne nerviram se niti me to pogadja,ali navika je cudo bukvalno_Ovo samo dodajem da bi me razumeo meni u Yettel-u tece 4 postpaid UO za broj i druga,za Kucni Internet.I kod njih se zna svakog 3ceg u mesecu dobijas email+SMS+u aplikaciji racun,isti dan kad uplatis to je proknjizeno i pise placeno hvala vam.Eto to funkcionise bez greske danas uplatio i vec pise placeno,pa sam zato smatrao da svi tako posluju,ali vidim da ipak ne,usput malo je glupo BOX vec imas sta planiras sa TTV...raskid prelazak ili neka treca opcija?Auh umalo da zaboravim moj sestric kuca do kuce ima BOX4 sa ADSL internetom,kad ga uzimo kazem mu ja sekula nemoj da zakljucas,da se i ja malo nakacim...i nije evo vec par ugovora ali ADSL brzine uzas,merio sa mojim Laptopom...nemoze brze od 8/5Mbps pa da vrecis brzi moj kucni net nego to.Kako je to moguce tako sporo,za nekih oko 5000d mesecno :unsure: Edit: On ide preko fiksnog telefona,nista optika.
 
Ma TTV mi u vikendici kod matorih a ja u stanu imam MTS boks na dobrom vdsl pa onda Eon app od Totala koristio u stanu i još koristim jer radi. Nego nije ni boks baš jeftin a stigla optika u zgradu pa može i drugi provajder jer još par meseci ugovor nego me žulja ovaj Total jer ugovor još 14 meseci a i na toj lokaciji stigla optika pa može da se bira i tako to pa se nadam da će moći nekako da se ne ide na tu migraciju kad za maltene iste pare na 2 godine mogu 3 usluge zbirno kod drugog provajdera.

Svako normalno gleda šta mu je bolje i kombinuje. Što se tiče računa kod MTS nije to ni prvog ni trećeg nego koji dan kasnije stigne, dan posle uplate se evidentira i u app i preko SMS ali ovo sa TTV je druga priča i tek ćemo videti kako i šta. Ako recimo do 10og u mesecu ne stignu računi za Total onda su oni krajnje nesposobni ali nije nešto oko čega se treba sad trzati i nervirati.
 
Ma TTV mi u vikendici kod matorih a ja u stanu imam MTS boks na dobrom vdsl pa onda Eon app od Totala koristio u stanu i još koristim jer radi. Nego nije ni boks baš jeftin a stigla optika u zgradu pa može i drugi provajder jer još par meseci ugovor nego me žulja ovaj Total jer ugovor još 14 meseci a i na toj lokaciji stigla optika pa može da se bira i tako to pa se nadam da će moći nekako da se ne ide na tu migraciju kad za maltene iste pare na 2 godine mogu 3 usluge zbirno kod drugog provajdera.

Svako normalno gleda šta mu je bolje i kombinuje. Što se tiče računa kod MTS nije to ni prvog ni trećeg nego koji dan kasnije stigne, dan posle uplate se evidentira i u app i preko SMS ali ovo sa TTV je druga priča i tek ćemo videti kako i šta. Ako recimo do 10og u mesecu ne stignu računi za Total onda su oni krajnje nesposobni ali nije nešto oko čega se treba sad trzati i nervirati.
Ne znam zaista sta da kazem,imas dobar izbor ali te TTV koci 14meseci nije malo.Citao sam ovde samo jedan forumas je izboksovao raskid,i to prvih dana .Sad je kasno a oni tj MTS koliko vidim stiskaju maksimalno ili migracija,a ako bi raskid nude 12meseci po 1d.Ali sve to vazi za one kojima ovih dana ili za 1-2meseca istice UO,tebi to ne vrsi posao nikako.Ja dokle sam imao TTV pa EON SAT Premium (Rebrendirali ime) jedno vreme sam imao obe.I TTV i mSAT mislio daje mSAT neznam sta,i uzmem Plus paket.Zagledao par dana zakacio risiver Totalov ponovo i gledao,a mSAT spakovao u kutiju i placao svih 24meseca pa raskinuo UO sta sam mogao drugo.Keva me sto puta grdila crni sinko dal si poludeo imas 2 satelita,sta cu znam da sam kriv i eto.Sad ne kaze nista zna da je prodato :)
 
Sada sam zvao podršku u vezi računa i dalje nisu formirani. Dali su mi usmeno broj računa ali nešto nije u redu sa pozivom na broj kažu da treba model 97 i broj ugovora za poziv na broj ali to nije dobro tj. javlja grešku, a ne usuđujem se da koristim stari poziv na broj tako da čekam i dalje...
 
Sada sam zvao podršku u vezi računa i dalje nisu formirani. Dali su mi usmeno broj računa ali nešto nije u redu sa pozivom na broj kažu da treba model 97 i broj ugovora za poziv na broj ali to nije dobro tj. javlja grešku, a ne usuđujem se da koristim stari poziv na broj tako da čekam i dalje...
@niki999 Dok sam bio pre prelaska na mSAT dugo,oko 2-3godine sam SBB-u (dok je vlasnik,bila UG).Placao njihov tekuci racun a umesto poziva na broj ,unesem broj ugovora i mesec za koji placam.Na primer poziv na broj: 90131379905 i to je radilo,model 97 bese znaci uplata u RSD (mozda gresim).Ali sada je drugi tekuci racun i zato nece,sve to je vazilo za stari neprodati SBB...mozda gresim ali to je jedini razlog zasto nece tako,da i ne uplacuj na stari poziv na broj.Uostalom kad su ti dali tekuci i normalno model 97,zaso nisu i normalni poziv na broj?Jer to kako sam ja nekada placao,vise ne funkcionise :cautious:
 
Ne treba ništa plaćati na svoju ruku i dok ne stignu računi. Pa neće sad svima izgasiti zbog neplaćenih računa koji nisu ni formirani još. Preko 100 hiljada korisnika je u pitanju a rok ionako neće biti 15-i za plaćanje nego možda bude 25-i kao kod SBB, barem za ovaj mesec. Očigledno su jako nepripremljeni ušli u sav ovaj proces.
 
Nazad
Vrh Dno