Šta je novo?

Total TV / EON Sat

Sada sam zvao 19955 i potvrdila mi je operaterka da mi je ugovor raskinut 20.05. i da treba da vratim opremu u MTS poslovnicu.

Takodje, pitao sam za uredjaj na rate, rekla je da nastavim da placam kao do sada i zamolio sam je da mi posalje plan otplate na mail, pa sada cekamm
 
U principu ne treba ni zvati na 0800 100 100 nego na taj 19955 ako se radilo do sada o raskidu ili bilo kojoj informaciji za TTV korisnike. Taj broj su i ostavili za bivše korisnike TTV i tu očigledno imaju sve ili gotovo sve informacije o ugovorima.

E druga je stvar ako je neko načisto prešao na m:SAT, tu važi onda taj broj sa 0800 i svi drugi brojevi kol centara MTS gde daju informacije i o Iris tv, mobilnim uslugama, internetu i svemu ostalom.
 
Podneo sam zahtev telefonski odmah posle ukidanja Nove,kontaktirali me iz mts kao prihvata se zahtev,da treba da vratim opremu i to je to.U međuvremenu se pojavi ova varijanta sa FTA i ja se ućutim,nisam vratio opremu,računi ne stižu,niko ne zove niti dolazi.E sad pitanje...jesam li zezno sebe ili njih?Dal da ćutim il da trčim u najbližu poslovnicu?
 
Pa račun i nije mogao da ti stigne jer april je bio besplatan.

Ako ti blokiraju kanale to znači da ti usvojen zahtev za raskid, pročitaj malo unazad.

Ako i vratiš risivere opet možeš da gledaš FTA kanale ako ti TV ima satelitski tjuner, Totalova antena se ne vraća.
 
Podneo sam zahtev telefonski odmah posle ukidanja Nove,kontaktirali me iz mts kao prihvata se zahtev,da treba da vratim opremu i to je to.U međuvremenu se pojavi ova varijanta sa FTA i ja se ućutim,nisam vratio opremu,računi ne stižu,niko ne zove niti dolazi.E sad pitanje...jesam li zezno sebe ili njih?Dal da ćutim il da trčim u najbližu poslovnicu?
Ista situacija samo se meni posle telefonskog zahteva do sada nisu javili....videću šta će biti....
 
Verovatno je za srpske IP adrese tamo namešten naš N1. Kako bilo, suština je da se na Eutelsat 16A/E (gde je Total) N1 i Nova emituju slobodno, plaćaju zakup na satelitu, odnosno ne zavise od provajdera/kodiranja i svako sa DVB-S2 prijemnikom i usmerenim LNB može da ih gleda.
 
Sve je to ok, ostali kanali su iskljuceni, kad uzvadim karticu, napise na ekranu, ubacite karticu, a danas vratio, risiver, drugi, pa neznam hoce li mi traziti karticu, zapisan je njen broj.
 
Verovatno je za srpske IP adrese tamo namešten naš N1
Naravno da nije tako. Nego za BA I HR verzije kanala nema geoblock za srpske IP a za N1 SR ima geoblock.
Player na svakom regionalnom N1 sajtu pušta verziju kanala za tu državu / region.
 
Danas su me zvali iz mts i pitali da li želim da sklopim nov ugovor sa njima na 2 god.Ja sam rekao ne,onda mi je rečeno da vratim opremu u poslovnicu narednih 7 dana.Na pitanje da li mogu da koristim total do isteka UO kaže ne može.Što znači da ugovori koje smo potpisali sa totalom su ne važeći i da će ko bude hteo ponovo morati sa mts da potpiše nov,dobije nov risiver i pomere mu antenu u suprotnom planiraju da gase eutelsat svima koji ne pristaju na migraciju
 
Sve je to ok, ostali kanali su iskljuceni, kad uzvadim karticu, napise na ekranu, ubacite karticu, a danas vratio, risiver, drugi, pa neznam hoce li mi traziti karticu, zapisan je njen broj.
Ne razumem kako si mogao da zameniš za drugi Totalov resiver kad u Telekomu navode da tako nešto nije moguće u slučaju kvara i ako ti je ugašena usluga, što najverovatnije i jeste, jer si pretpostavljam podneo zahtev za raskid i isti ti je po prilici stvari odobren, tvoje je da odeš razdužiš sve (karticu, resiver i strujni adapter). U slučaju da je bilo propusta u razduživanju, radnik u poslovnici može da poništi trenutni zahtev za raskid sa napomenom zadužene opreme, odradi novi, da ti na potpis i ti sa njima završavaš. Meni se to upravo desilo da je radnik propustio da mi razduži karticu, u prvom papiru je pisao samo CI modul i onda na novom je stajalo sve od kompletne opreme.

Mislio sam da si o svom trošku kupio DVB-S2 resiver ili si aktivan Totalov pretplatnik pa zato pitaš.

Uglavnom, gašenje Totala sa Eutelsata je projektovano za kraj godine, tako da neće to skoro. Svakako to imamo u vidu i kad bude bilo, vratićemo opremu ukoliko Telekom reši svima da raskine ugovore trajnim prekidom pružanja usluge.
 
Danas su me zvali iz mts i pitali da li želim da sklopim nov ugovor sa njima na 2 god.Ja sam rekao ne,onda mi je rečeno da vratim opremu u poslovnicu narednih 7 dana.Na pitanje da li mogu da koristim total do isteka UO kaže ne može.Što znači da ugovori koje smo potpisali sa totalom su ne važeći i da će ko bude hteo ponovo morati sa mts da potpiše nov,dobije nov risiver i pomere mu antenu u suprotnom planiraju da gase eutelsat svima koji ne pristaju na migraciju
Ako si podneo zahtev za raskid a mislim da si pisao da jesi onda je logično što su te zvali i ponudili ti novi ugovor ali naravno na MSAT. Ne znam samo da li su ti ponudili 12 ili već koliko besplatnih meseci kao pojedincima, manje od toga ili ništa od toga. Za sada su svima koji su podneli zahtev za raskid ponudili opciju migracije pa ko prihvati prihvatio je a ko ne onda naravno raskid. Ne može migracija preko noći i da preko 100 hiljada ljudi ostane bez signala, koliko sam čuo sada su prioritet oni kojima su ugovori ili istekli odavno u Totalu ili uskoro ističu. A svakako im je cilj migracija da se obavi ali ne može to odmah i sad sve.

Ugovori su itekako važeći, imaju oni sve podatke o njima i o datumu isteka UO pa se baš upravo na to pozivaju sada kada se ljudi javljaju posle onih famoznih 30 dana koji su istekli pa ko se dotle prijavio on može i da se trsi ove usluge konačno bez penala i posledica. U onom trenutku kada se potpiše ugovor sa MTS prestaje da važi sve što smo imali dotle sa TTV.

Ako si hteo da ostaneš na TTV do kraja UO ili barem dok ne izgase signal na Eutelsatu onda nisi trebao ni da tražiš raskid barem trenutno ali opet ti ostaje taj EON app da koristiš dokle može i naravno ako ti TV ima satelitski tjuner da i dalje koristiš one FTA kanale.

Ako misle da ucenjuju sa migracijom koja vuče sa sobom novih 2 godine UO onda će ih dosta ljudi momentalno ispaliti, naravno ako bude moglo bez penala jer da ti nekoga ucenjuješ kome recimo ostalo 3 meseca do kraja UO sa provajderom koji više ne postoji da bi prešao na njihovu u poređenju sa TTV bezveznu platformu na 2 godine neće tako lako proći, tek će im onda poslovnice biti pune.
 
Poslednja izmena:
Pre nekoliko nedelja sam na jednom Total TV risiveru bez problema dodao N1 i Novu kao free kanale. Pratio sam uputstvo koje se deli po netu. PIN za ulazak u sistemska podešavanja je bio 0000
Međutim, evo pokušavam sad kod svojih u selu da uradim isto i kod njih ne mogu da uđem u podešavanja jer nije taj PIN. Imate li neki spisak mogućih brojeva?
Probao 0000, 1111, 2222, 1234 - nijedan nije tačan.
Ako je nešto bitno, risiver je sa oznakom NS1040
 
Kod nekoga u temi je upalila godina sklapanja ugovora ako se ne varam, tj. godina početka korišćenja usluge.
 
Vrlo teško pitanje...verovatno je prethodni "vlasnik" tog risivera (ako ga je uopšte i bilo) resetovao PIN. Mislim da je neko pisao da je uneo broj godine onako odokativno tipa 2020, 2021 ili nešto slično i proradilo mu ;) ne vredi, moraš onako random pokušavati pa ako upali upalilo je.
 
je'l postoji neko ogranicenje, ako se unese 3x pogresan pin, da se blokira/zakljuca?
 
Pozdrav,ne znam da li se nekom desilo,izgleda samo meni..Raskinuo sam ugovor sa Telekomom imao sam Totaltv,u februaru je bio istekao ugovor,nisam ga produživao i išlo je dalje mesec za mesec...dan pposle raskida ugovora 27.05.(,na tv imam dvb-s2 risiver) nestali su mi svi kanali sa Eutelsat 16a(bila i Nova s i N1)...imam još oko 230 kanala sa hotbird i astra ali eutelsat ništa..Da li je moguċe isključiti samo jedan satelit,antena nije pomerana uopšte...
 

Ne razumem kako si mogao da zameniš za drugi Totalov resiver kad u Telekomu navode da tako nešto nije moguće u slučaju kvara i ako ti je ugašena usluga, što najverovatnije i jeste, jer si pretpostavljam podneo zahtev za raskid i isti ti je po prilici stvari odobren, tvoje je da odeš razdužiš sve (karticu, resiver i strujni adapter). U slučaju da je bilo propusta u razduživanju, radnik u poslovnici može da poništi trenutni zahtev za raskid sa napomenom zadužene opreme, odradi novi, da ti na potpis i ti sa njima završavaš. Meni se to upravo desilo da je radnik propustio da mi razduži karticu, u prvom papiru je pisao samo CI modul i onda na novom je stajalo sve od kompletne opreme.

Mislio sam da si o svom trošku kupio DVB-S2 resiver ili si aktivan Totalov pretplatnik pa zato pitaš.

Uglavnom, gašenje Totala sa Eutelsata je projektovano za kraj godine, tako da neće to skoro. Svakako to imamo u vidu i kad bude bilo, vratićemo opremu ukoliko Telekom reši svima da raskine ugovore trajnim prekidom pružanja usluge.
Prepisao broj kartice i zalepio na risiver, i prihvaceno je tako,Kada sam kupovao tv, u spec je pisalo da ima s2, ali izgleda da nema, sad kad gledam na netu za taj model, AIWA JH43TS180S Negde pise da ima,negde ne, kad odem na source, nudi tv, analogni i digitalni, nema sat, a risiveri sa s2 dosta su skupi.
 
Poslednja izmena od urednika:
Danas su me zvali iz mts i pitali da li želim da sklopim nov ugovor sa njima na 2 god.Ja sam rekao ne,onda mi je rečeno da vratim opremu u poslovnicu narednih 7 dana.Na pitanje da li mogu da koristim total do isteka UO kaže ne može.Što znači da ugovori koje smo potpisali sa totalom su ne važeći i da će ko bude hteo ponovo morati sa mts da potpiše nov,dobije nov risiver i pomere mu antenu u suprotnom planiraju da gase eutelsat svima koji ne pristaju na migraciju
jesi podneo zahtev za raskid ? ili ?
 
Zvao je telefonom i oni su mu to obraćanje zaveli kao zahtev za raskid, što znači da su prihvatali i tu varijantu za one koji su hteli da ih se otkače pa kako god.
 
"Ukradem" ja signal (presečem kabl koji vodi od totalove antene do totalovog resivera) ubacim razvodnik i odvedem do drugog tv-a. Novu S je nasao kao i neke druge bzvz kanale, ali ne i N1.
Zanimljivo da film koji se trenutno emituje na novaS ovde nema prevoda, a preko resivera ima.
 
Vrlo teško pitanje...verovatno je prethodni "vlasnik" tog risivera (ako ga je uopšte i bilo) resetovao PIN. Mislim da je neko pisao da je uneo broj godine onako odokativno tipa 2020, 2021 ili nešto slično i proradilo mu ;) ne vredi, moraš onako random pokušavati pa ako upali upalilo je.
Kod nekoga u temi je upalila godina sklapanja ugovora ako se ne varam, tj. godina početka korišćenja usluge.
Hvala na savetima, ali nije upalilo. Probao sam sve od 2010 do 2025
 
Nazad
Vrh Dno