Ja kažem za moje iskustvo sa IPTV konkretno da mi nije nestajao zbog padavina nikad a da Total TV jeste gotovo uvek, svakako u slučaju nekog većeg problema ili prekida mreže nestaje ali se to retko dešava.Potpun prekid svih kanala na sat-dva.
Ja kažem za moje iskustvo sa IPTV konkretno da mi nije nestajao zbog padavina nikad a da Total TV jeste gotovo uvek, svakako u slučaju nekog većeg problema ili prekida mreže nestaje ali se to retko dešava.Potpun prekid svih kanala na sat-dva.
Ovih svih kanala ni na EON-u vise nema tj nekih ima a podosta nema evo sadasnje EON,programske seme EON Programska Sema .@Matrix69 ovaj tekst koji si napisao je pisan pre 16.04. tad je korisnik imao EON (na kompu i telefonu), sad ima IrisGO ali samo na TV-u i mobilnom, ne na kompu.
Tad nisu bili ukinuti kanali, sad jesu i to:
Nova S, N1, Cinemania, Grand, Nova Max, Nova Series, Cinestar TV 1, Cinestar TV 2, Cinestar Premiere 1, Cinestar Premiere 2, Cinestar Comedy, Cinestar Fantasy, Cinestar Action, Sci-Fi, Lov i ribolov, IDJ TV, Brainz, Grand Nostalgija, Pikaboo, N1 HR, Nova HR, N1 BiH, Nova BH, Animal Planet, Crime Investigation, CMC TV, MTV Hits, Club MTV, MTV 80s, MTV Live.
Ja sam te kanale pratio, sada ih nemam, to je na moju štetu. Tu stupa na snagu čl 131 ZEK. Odobren mi je raskid bez penala.
SkupoLIGHT TV 1899dinara 2199d bez UO,pa ide srednji EON FULL TV i na kraju EON PREMIUM TV 3399d 3699 bez UO
Epilog posle mesec dana...Ovi ne znaju gde udaraju...
Po defoltu slika je u 1080p@50Hz dakle Progresiv modu na daljinskom,iznad ovih tastera u boji postoji taster V.F pise na njemu.Tu biras 1080p 1080i 720p i 576p tu prebaci na 1080i Interlaced,ja sam sebi vec promenio.Istini za volju nije neka ekstra promena ali bar meni deluje lepse Total je uvek,bio na 1080i@50Hz.Posle nekoliko dana prelaska sa EON SAT na M SAT mogu da kažem da na M SAT televiziji nema kočenja i pikselizovanja slike. Slika je bila malo bolja ( oštrija) na EON SAT televiziji. Sutra idem do MTS poslovnice da još jednom proverim u vezi razduženja EON SAT opreme, ugovora i odabranog paketa. Javljam sutra kakva je situacija.
Da, tako je.Po defoltu slika je u 1080p@50Hz dakle Progresiv modu na daljinskom,iznad ovih tastera u boji postoji taster V.F pise na njemu.Tu biras 1080p 1080i 720p i 576p tu prebaci na 1080i Interlaced,ja sam sebi vec promenio.Istini za volju nije neka ekstra promena ali bar meni deluje lepse Total je uvek,bio na 1080i@50Hz.
Iako bivsi Total korisnik na telefonu imam instalirano Eon Tv apk,i Iris Go apk.Sad sam probao i obe,aplikacije rade bez ikakvih problemaDa li vam radi iris trenutno (korisnicima total tv)?
Meni izbacuje nešto kao greška odnosno / neuspešan postupak / isteklo vreme za prijavu
Na telefonu Iris ima, dok na tv trenutno nemaDa li vam radi iris trenutno (korisnicima total tv)?
Meni izbacuje nešto kao greška odnosno / neuspešan postupak / isteklo vreme za prijavu
Verovatno da je tako.Znači u principu kad nekome istekne ugovor a ne želi da produži tek tako bez više besplatnih meseci mogao bi da se cenjka i izboksuje više od tih mesec dana.
Slično kao i kada su njihove druge usluge u pitanju.
Da li mozes da napises sta si rekao, il napismeno podneo za raskid ugovora pozivom na clan 131 ZEK?@Matrix69 ovaj tekst koji si napisao je pisan pre 16.04. tad je korisnik imao EON (na kompu i telefonu), sad ima IrisGO ali samo na TV-u i mobilnom, ne na kompu.
Tad nisu bili ukinuti kanali, sad jesu i to:
Nova S, N1, Cinemania, Grand, Nova Max, Nova Series, Cinestar TV 1, Cinestar TV 2, Cinestar Premiere 1, Cinestar Premiere 2, Cinestar Comedy, Cinestar Fantasy, Cinestar Action, Sci-Fi, Lov i ribolov, IDJ TV, Brainz, Grand Nostalgija, Pikaboo, N1 HR, Nova HR, N1 BiH, Nova BH, Animal Planet, Crime Investigation, CMC TV, MTV Hits, Club MTV, MTV 80s, MTV Live.
Ja sam te kanale pratio, sada ih nemam, to je na moju štetu. Tu stupa na snagu čl 131 ZEK. Odobren mi je raskid bez penala.
Ja nisam ni podnosio nikakav zahtev za raskid,pre nekih 6g sam uzeo tadasnji Total srednji paket...i kasnije uz HBO i 18+ postalo to Total Premium (satelit naravno).Nakon prve godine uporedo uzmem i mSAT tu drugu UO,izgurao sam obe i mSat raskinuo a Total ostao.Prilikom postavljanja Totala dobio sam Sinestar Premiere i Pink paket gratis (besplatno) 2g,takva je tada bila promocija.Ko je tada mogao da pretpostavi da ce UG prodati SBB MTS-u,ova treca UO kod SBB-a mi je isticala 26og Septembra ove godine.Ali eto prodadose SBB a kako zivim u ruralnoj sredini nema optike i ko zna da li i kada ce je biti,ima samo MTS-ov ADSL uz BOX pakete brzine ocajno spore,Sta mogu ipak za Tv sam opet presao na mSAT silom prilika,a internet Mobilni kod Yettela.Primer moj sestric koristi dugo neki BOX paket placa ga malo fali od 5000d mesecno uz ADSL nemoze da brze od 8-10Mbps nikako.Ja sa Yettelovim mobilnim kad nije guzva,po Ookla testu izguram i 30-40Mbps...nije mozda nekom ekstra brzo,ali dovoljno za moje potrebe.Razumeo bih da zivim negde bas zabaceno mesto pa nemoze optika recimo,moje selo je oko 80Km udaljeno od Beograda autom malo zesca voznja za 30-35 minuta sam u Bg.Ali sve je to dzabe tacnije slagao sam prolazi optika kroz Topolu ali direkno Bg-Kg,ali to je za drzavne organe vec za obicne gradjane nema nista.Da li mozes da napises sta si rekao, il napismeno podneo za raskid ugovora pozivom na clan 131 ZEK?
cekaj Starlink trebalo bi da pocne ove godine .Ja nisam ni podnosio nikakav zahtev za raskid,pre nekih 6g sam uzeo tadasnji Total srednji paket...i kasnije uz HBO i 18+ postalo to Total Premium (satelit naravno).Nakon prve godine uporedo uzmem i mSAT tu drugu UO,izgurao sam obe i mSat raskinuo a Total ostao.Prilikom postavljanja Totala dobio sam Sinestar Premiere i Pink paket gratis (besplatno) 2g,takva je tada bila promocija.Ko je tada mogao da pretpostavi da ce UG prodati SBB MTS-u,ova treca UO kod SBB-a mi je isticala 26og Septembra ove godine.Ali eto prodadose SBB a kako zivim u ruralnoj sredini nema optike i ko zna da li i kada ce je biti,ima samo MTS-ov ADSL uz BOX pakete brzine ocajno spore,Sta mogu ipak za Tv sam opet presao na mSAT silom prilika,a internet Mobilni kod Yettela.Primer moj sestric koristi dugo neki BOX paket placa ga malo fali od 5000d mesecno uz ADSL nemoze da brze od 8-10Mbps nikako.Ja sa Yettelovim mobilnim kad nije guzva,po Ookla testu izguram i 30-40Mbps...nije mozda nekom ekstra brzo,ali dovoljno za moje potrebe.Razumeo bih da zivim negde bas zabaceno mesto pa nemoze optika recimo,moje selo je oko 80Km udaljeno od Beograda autom malo zesca voznja za 30-35 minuta sam u Bg.Ali sve je to dzabe tacnije slagao sam prolazi optika kroz Topolu ali direkno Bg-Kg,ali to je za drzavne organe vec za obicne gradjane nema nista.
Edit: I to mogu da razumem ali kada su stavljali kabl,mogli su da pitaju i gradjane da uvede ko hoce a ne ovako![]()
Sad videh tu gresku na zalost kasno,vreme za editovanje je vec isteklo. @Miki Ue svakome se greske desavaju pa i meni,sta da se radi...najpametnije batalimo ovo offtopic pisanje i vratimo se na temu@Matrix69 isprati temu kako treba, i nemoj da dovodiš u zabludu. sad pišeš kako je SBB prodat Telekomu a što uopšte nije tačno.
Čuvenog 15.04. kada nam je stigao mail da Telekom u potpunosti preuzima Total TV, što za nas znači gubitak pristupa MojSBB portalu i EON aplikaciji desilo se sledeće.Da li mozes da napises sta si rekao, il napismeno podneo za raskid ugovora pozivom na clan 131 ZEK?
SBB je obaveštenje o gubitku pristupa mojsbb portalu i EON aplikaciji:Pružalac javno dostupne elektronske komunikacione usluge, osim pružaoca komunikacione usluge između osoba koja nije zasnovana na korišćenju numeracije i pružaoca usluga komunikacije između mašina, dužan je da krajnjeg korisnika, najmanje 30 dana unapred, na jasan i razumljiv način, na trajnom nosaču podataka ili na drugi odgovarajući način koji omogućava krajnjem korisniku da sačuva obaveštenje na trajnom nosaču podataka, obavesti o nameri jednostrane izmene uslova ugovora, kao i pravu krajnjeg korisnika na raskid ugovora pre isteka perioda na koji je zaključen, bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom.
Pružalac usluge iz stava 1. ovog člana je dužan da vodi evidenciju o dostavljenim obaveštenjima iz ovog člana, koja obuhvata ime i prezime potrošača, korisnički broj, kao i vreme dostavljanja obaveštenja.
poslao oko 11 sati pre stupanja na snagu promena, što nikako nije 30 dana, kako kaže čl 131 ZEK.Kompanija SBB ovu uslugu više neće imati u svom portfoliju, što za vas znači i prestanak pristupa EON aplikaciji i SBB korisničkom portalu.
Na ovaj zahtev sam dobio odgovor od SBB-a tek krajem maja meseca da su spremni da me zastupaju u postupku vansudskog poravnanja sa telekomom ako do toga dođe.Zahtev za raskid ugovora
Zbog jednostrane promene uslova ugovora od strane SBB d.o.o. u daljem tekstu provajder.
Promena je najavljena 15.04.2025. putem email poruke, a promene stupaju na snagu 16.04.2025. što nije u skladu sa članom 131. ZEK i predstavlja grubo kršenje istog.
Provajder želi sa moj paket Total TV Extra koji sadrži uslugu DTH televizije i pristup EON aplikaciji za mobilni telefon i računar promeni na takav način da ukine pristup EON aplikaciji, što za posledicu ima gubitak mogućnosti odloženog praćenja TV programa i pristupa sadržaju Video kluba, što predstavlja značajnu promenu uslova na štetu korisnika.
Na osnovu stava 3 člana 131 Zakona o elektrotnskim komunikacijama Republike Srbije ("Sl. glasnik RS", br. 35/2023) u zakonskom roku od 30 dana od dana prijema obaveštenja zahtevam:
1. Nastavak korišćenja usluga bez menjanja uslova u pogledu specifikacije usluga i ugovorene mesečne naknade ili
2. Raskid ugovora bez plaćanja penala za prevremeni raskid.
Nakon toga su me zvali i nudili 12 meseci po 1 dinar za prelazak na msat što sam odbio.Zahtev za raskid ugovora
Zbog jednostrane promene uslova ugovora od strane Telekom Srbija a.d. Takovska 2, 11000 Beograd, u daljem tekstu provajder.
Zahtev se odnosi na uslugu Total TV (EON SAT):
- Potpisnik ugovora: JMBG
- Šifra korisnika:
- Adresa usluge:
- E-Mail adresa:
- Kontakt telefon:
Promena (obaveštenje 1) je najavljena 15.04.2025. putem email poruke (pogledati Dodatak 1 na drugoj strani ovog dokumenta), a promene stupaju na snagu 16.04.2025. što nije u skladu sa članom 131. ZEK i predstavlja grubo kršenje istog, jer je operater dužan da obaveštenje o promeni uslova ugovora dostavi bar 30 dana pre stupanja promena na snagu, što u ovom slučaju nije učinjeno.
Provajder želi sa moj paket Total TV Extra koji sadrži uslugu DTH televizije i pristup EON aplikaciji za mobilni telefon i računar promeni na takav način da ukine pristup EON aplikaciji, što za posledicu ima gubitak mogućnosti odloženog praćenja TV programa i pristupa sadržaju Video kluba. Iako ste 16.04.2025. u 10:31 poslali putem SMS poruke (obaveštenje 2) podatke za pristup Iris GO servisu, isti do danas 22.04. ne radi na računaru, dobijam informaciju da su pogrešni korisničko ime i lozinka.
Drugi razlog je ukidanje većeg broja televizijskih programa, među kojima su: Nova S, N1, Insajder, Cinemania, Grand, Nova Max, Nova Series, Cinestar TV 1, Cinestar TV 2, Cinestar Premiere 1, Cinestar Premiere 2, Cinestar Comedy, Cinestar Fantasy, Cinestar Action, Sci-Fi, Lov i ribolov, IDJ TV, Brainz, Grand Nostalgija, Pikaboo, N1 HR, Nova HR, N1 BiH, Nova BH, Animal Planet, Crime Investigation, CMC TV, MTV Hits, Club MTV, MTV 80s, MTV Live.
Obe gore navedene činjenice predstavljaju značajnu promenu uslova na štetu korisnika.
Na osnovu stava 3 člana 131 Zakona o elektrotnskim komunikacijama Republike Srbije ("Sl. glasnik RS", br. 35/2023) u zakonskom roku od 30 dana od dana prijema obaveštenja 1 i obaveštenja 2 zahtevam:
1. Nastavak korišćenja usluga bez menjanja uslova u pogledu specifikacije usluga i ugovorene mesečne naknade ili
2. Raskid ugovora bez plaćanja penala za prevremeni raskid.
U ...,
22.04.2025.
Da se nadovezem na ovu situaciju, isto problem sam i ja imao i pisao na ovoj temi pre par dana. Ja sam vise puta do sada uporno zvao MTS call centar 0800100150 i tek danas su mi rekli da oni nemaju evidenciju korisnika Total TV i da ne mogu da provere da li je raskinut ugovor. Na kraju su me uputili da zovem 19955 i da tamo proverim. Na svu srecu tamo me ima u evidenciji, receno mi je da je ugovor raskinut i da vratim opremu u najblizu poslovnicu MTSPodneo sam zahtev za raskid 26.04.
Za sada me nisu zvali uopste, ali primetio sam u zadnjih par dana da svi kanali su mi blokirani.
Nisam siguran sta se desava. Da li su mi odobrili raskid, ali me nisu zvali, ili treba nesto da uradim sa risiverom?
Tako je i kod mene, i hvala im na tome.Podneo sam zahtev za raskid 26.04.
Za sada me nisu zvali uopste, ali primetio sam u zadnjih par dana da svi kanali su mi blokirani.
Nisam siguran sta se desava. Da li su mi odobrili raskid, ali me nisu zvali, ili treba nesto da uradim sa risiverom?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari