Šta je novo?

Total TV / EON Sat

Pa naravno, IPTV radi kada ima internet a satelitski tanjiri su odlina meta za munje pa gase ada preti takvo nevreme.
 
@Matrix69 ovaj tekst koji si napisao je pisan pre 16.04. tad je korisnik imao EON (na kompu i telefonu), sad ima IrisGO ali samo na TV-u i mobilnom, ne na kompu.
Tad nisu bili ukinuti kanali, sad jesu i to:
Nova S, N1, Cinemania, Grand, Nova Max, Nova Series, Cinestar TV 1, Cinestar TV 2, Cinestar Premiere 1, Cinestar Premiere 2, Cinestar Comedy, Cinestar Fantasy, Cinestar Action, Sci-Fi, Lov i ribolov, IDJ TV, Brainz, Grand Nostalgija, Pikaboo, N1 HR, Nova HR, N1 BiH, Nova BH, Animal Planet, Crime Investigation, CMC TV, MTV Hits, Club MTV, MTV 80s, MTV Live.

Ja sam te kanale pratio, sada ih nemam, to je na moju štetu. Tu stupa na snagu čl 131 ZEK. Odobren mi je raskid bez penala.
Ovih svih kanala ni na EON-u vise nema tj nekih ima a podosta nema evo sadasnje EON,programske seme EON Programska Sema .
A evo i paketa EON Paketi i Cene EON LIGHT TV 1899dinara 2199d bez UO,pa ide srednji EON FULL TV i na kraju EON PREMIUM TV 3399d 3699 bez UO.Uz bilo koji paket uz UO 2g dobija se EON SMART BOX bez naplate instalacije ali uz paket plus doplacujes 290d mesecnu rentu za koriscenje tog boxa,a bez UO taj isti box mozes kupiti od njih za 6495d.A isto mesecnu cenu paketa bez UO,se placa onlayn putem platnih kartica...kako bilo sve ovo ima na navedenim linkovima :whistle:
 
Posle nekoliko dana prelaska sa EON SAT na M SAT mogu da kažem da na M SAT televiziji nema kočenja i pikselizovanja slike. Slika je bila malo bolja ( oštrija) na EON SAT televiziji. Sutra idem do MTS poslovnice da još jednom proverim u vezi razduženja EON SAT opreme, ugovora i odabranog paketa. Javljam sutra kakva je situacija.
 
Posle nekoliko dana prelaska sa EON SAT na M SAT mogu da kažem da na M SAT televiziji nema kočenja i pikselizovanja slike. Slika je bila malo bolja ( oštrija) na EON SAT televiziji. Sutra idem do MTS poslovnice da još jednom proverim u vezi razduženja EON SAT opreme, ugovora i odabranog paketa. Javljam sutra kakva je situacija.
Po defoltu slika je u 1080p@50Hz dakle Progresiv modu na daljinskom,iznad ovih tastera u boji postoji taster V.F pise na njemu.Tu biras 1080p 1080i 720p i 576p tu prebaci na 1080i Interlaced,ja sam sebi vec promenio.Istini za volju nije neka ekstra promena ali bar meni deluje lepse Total je uvek,bio na 1080i@50Hz.
 
Da li vam radi iris trenutno (korisnicima total tv)?
Meni izbacuje nešto kao greška odnosno / neuspešan postupak / isteklo vreme za prijavu
 
Po defoltu slika je u 1080p@50Hz dakle Progresiv modu na daljinskom,iznad ovih tastera u boji postoji taster V.F pise na njemu.Tu biras 1080p 1080i 720p i 576p tu prebaci na 1080i Interlaced,ja sam sebi vec promenio.Istini za volju nije neka ekstra promena ali bar meni deluje lepse Total je uvek,bio na 1080i@50Hz.
Da, tako je.
 
Da li vam radi iris trenutno (korisnicima total tv)?
Meni izbacuje nešto kao greška odnosno / neuspešan postupak / isteklo vreme za prijavu
Iako bivsi Total korisnik na telefonu imam instalirano Eon Tv apk,i Iris Go apk.Sad sam probao i obe,aplikacije rade bez ikakvih problema :)
 
Bio sam do MTS poslovnice, razdužen sam što se tiče EON SAT opreme koju je instalater odneo sa sobom, prijavljen sam na PLUS paket, benefit koji sam dobio je prvi mesec 1rsd, a posle 1900rsd. Nisam dobio pet meseci po dinar jer nisam novi korisnik, nego je produženje ugovorne obaveze. Ugovor sam imao već godinu dana sa EON SAT, a MTS je preuzeo te ugovore i zbog toga me nisu smatrali za novog korisnika nego postojećeg korisnika koji obnavlja ugovornu obavezu.
 
Znači u principu kad nekome istekne ugovor a ne želi da produži tek tako bez više besplatnih meseci mogao bi da se cenjka i izboksuje više od tih mesec dana.

Slično kao i kada su njihove druge usluge u pitanju.
 
@Matrix69 ovaj tekst koji si napisao je pisan pre 16.04. tad je korisnik imao EON (na kompu i telefonu), sad ima IrisGO ali samo na TV-u i mobilnom, ne na kompu.
Tad nisu bili ukinuti kanali, sad jesu i to:
Nova S, N1, Cinemania, Grand, Nova Max, Nova Series, Cinestar TV 1, Cinestar TV 2, Cinestar Premiere 1, Cinestar Premiere 2, Cinestar Comedy, Cinestar Fantasy, Cinestar Action, Sci-Fi, Lov i ribolov, IDJ TV, Brainz, Grand Nostalgija, Pikaboo, N1 HR, Nova HR, N1 BiH, Nova BH, Animal Planet, Crime Investigation, CMC TV, MTV Hits, Club MTV, MTV 80s, MTV Live.

Ja sam te kanale pratio, sada ih nemam, to je na moju štetu. Tu stupa na snagu čl 131 ZEK. Odobren mi je raskid bez penala.
Da li mozes da napises sta si rekao, il napismeno podneo za raskid ugovora pozivom na clan 131 ZEK?
 
Da li mozes da napises sta si rekao, il napismeno podneo za raskid ugovora pozivom na clan 131 ZEK?
Ja nisam ni podnosio nikakav zahtev za raskid,pre nekih 6g sam uzeo tadasnji Total srednji paket...i kasnije uz HBO i 18+ postalo to Total Premium (satelit naravno).Nakon prve godine uporedo uzmem i mSAT tu drugu UO,izgurao sam obe i mSat raskinuo a Total ostao.Prilikom postavljanja Totala dobio sam Sinestar Premiere i Pink paket gratis (besplatno) 2g,takva je tada bila promocija.Ko je tada mogao da pretpostavi da ce UG prodati SBB MTS-u,ova treca UO kod SBB-a mi je isticala 26og Septembra ove godine.Ali eto prodadose SBB a kako zivim u ruralnoj sredini nema optike i ko zna da li i kada ce je biti,ima samo MTS-ov ADSL uz BOX pakete brzine ocajno spore,Sta mogu ipak za Tv sam opet presao na mSAT silom prilika,a internet Mobilni kod Yettela.Primer moj sestric koristi dugo neki BOX paket placa ga malo fali od 5000d mesecno uz ADSL nemoze da brze od 8-10Mbps nikako.Ja sa Yettelovim mobilnim kad nije guzva,po Ookla testu izguram i 30-40Mbps...nije mozda nekom ekstra brzo,ali dovoljno za moje potrebe.Razumeo bih da zivim negde bas zabaceno mesto pa nemoze optika recimo,moje selo je oko 80Km udaljeno od Beograda autom malo zesca voznja za 30-35 minuta sam u Bg.Ali sve je to dzabe tacnije slagao sam prolazi optika kroz Topolu ali direkno Bg-Kg,ali to je za drzavne organe vec za obicne gradjane nema nista.
Edit: I to mogu da razumem ali kada su stavljali kabl,mogli su da pitaju i gradjane da uvede ko hoce a ne ovako :(
 
Ja nisam ni podnosio nikakav zahtev za raskid,pre nekih 6g sam uzeo tadasnji Total srednji paket...i kasnije uz HBO i 18+ postalo to Total Premium (satelit naravno).Nakon prve godine uporedo uzmem i mSAT tu drugu UO,izgurao sam obe i mSat raskinuo a Total ostao.Prilikom postavljanja Totala dobio sam Sinestar Premiere i Pink paket gratis (besplatno) 2g,takva je tada bila promocija.Ko je tada mogao da pretpostavi da ce UG prodati SBB MTS-u,ova treca UO kod SBB-a mi je isticala 26og Septembra ove godine.Ali eto prodadose SBB a kako zivim u ruralnoj sredini nema optike i ko zna da li i kada ce je biti,ima samo MTS-ov ADSL uz BOX pakete brzine ocajno spore,Sta mogu ipak za Tv sam opet presao na mSAT silom prilika,a internet Mobilni kod Yettela.Primer moj sestric koristi dugo neki BOX paket placa ga malo fali od 5000d mesecno uz ADSL nemoze da brze od 8-10Mbps nikako.Ja sa Yettelovim mobilnim kad nije guzva,po Ookla testu izguram i 30-40Mbps...nije mozda nekom ekstra brzo,ali dovoljno za moje potrebe.Razumeo bih da zivim negde bas zabaceno mesto pa nemoze optika recimo,moje selo je oko 80Km udaljeno od Beograda autom malo zesca voznja za 30-35 minuta sam u Bg.Ali sve je to dzabe tacnije slagao sam prolazi optika kroz Topolu ali direkno Bg-Kg,ali to je za drzavne organe vec za obicne gradjane nema nista.
Edit: I to mogu da razumem ali kada su stavljali kabl,mogli su da pitaju i gradjane da uvede ko hoce a ne ovako :(
cekaj Starlink trebalo bi da pocne ove godine .
 
@Matrix69 forumaš @branen890 se obratio @poglavicas i njega pitao u vezi raskida ugovora a ne tebe :ROFLMAO: pošto je on raskinuo ugovor posle mnogo peripetija...

Citirao je njegov post u kome @poglavicas odgovara tebi u vezi nekih kanala koji su ukinuti...i onda pitao čoveka u vezi raskida a u vezi člana 131 ZEK.
 
Poslednja izmena:
@Matrix69 isprati temu kako treba, i nemoj da dovodiš u zabludu. sad pišeš kako je SBB prodat Telekomu a što uopšte nije tačno.
 
@Matrix69 isprati temu kako treba, i nemoj da dovodiš u zabludu. sad pišeš kako je SBB prodat Telekomu a što uopšte nije tačno.
Sad videh tu gresku na zalost kasno,vreme za editovanje je vec isteklo. @Miki Ue svakome se greske desavaju pa i meni,sta da se radi...najpametnije batalimo ovo offtopic pisanje i vratimo se na temu :(
 
Da li mozes da napises sta si rekao, il napismeno podneo za raskid ugovora pozivom na clan 131 ZEK?
Čuvenog 15.04. kada nam je stigao mail da Telekom u potpunosti preuzima Total TV, što za nas znači gubitak pristupa MojSBB portalu i EON aplikaciji desilo se sledeće.

SBB nije ispoštovao član 131 Zakona o elektronskim komunikacijama Republike Srbije u delu koji kaže:
Pružalac javno dostupne elektronske komunikacione usluge, osim pružaoca komunikacione usluge između osoba koja nije zasnovana na korišćenju numeracije i pružaoca usluga komunikacije između mašina, dužan je da krajnjeg korisnika, najmanje 30 dana unapred, na jasan i razumljiv način, na trajnom nosaču podataka ili na drugi odgovarajući način koji omogućava krajnjem korisniku da sačuva obaveštenje na trajnom nosaču podataka, obavesti o nameri jednostrane izmene uslova ugovora, kao i pravu krajnjeg korisnika na raskid ugovora pre isteka perioda na koji je zaključen, bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom.

Pružalac usluge iz stava 1. ovog člana je dužan da vodi evidenciju o dostavljenim obaveštenjima iz ovog člana, koja obuhvata ime i prezime potrošača, korisnički broj, kao i vreme dostavljanja obaveštenja.
SBB je obaveštenje o gubitku pristupa mojsbb portalu i EON aplikaciji:
Kompanija SBB ovu uslugu više neće imati u svom portfoliju, što za vas znači i prestanak pristupa EON aplikaciji i SBB korisničkom portalu.
poslao oko 11 sati pre stupanja na snagu promena, što nikako nije 30 dana, kako kaže čl 131 ZEK.

Ja sam istog dana u popodnevnim časovima otišao u SBB poslovnicu (tada su idalje oni pružali uslovi podneo sledeći zahtev:

Zahtev za raskid ugovora​

Zbog jednostrane promene uslova ugovora od strane SBB d.o.o. u daljem tekstu provajder.
Promena je najavljena 15.04.2025. putem email poruke, a promene stupaju na snagu 16.04.2025. što nije u skladu sa članom 131. ZEK i predstavlja grubo kršenje istog.
Provajder želi sa moj paket Total TV Extra koji sadrži uslugu DTH televizije i pristup EON aplikaciji za mobilni telefon i računar promeni na takav način da ukine pristup EON aplikaciji, što za posledicu ima gubitak mogućnosti odloženog praćenja TV programa i pristupa sadržaju Video kluba, što predstavlja značajnu promenu uslova na štetu korisnika.

Na osnovu stava 3 člana 131 Zakona o elektrotnskim komunikacijama
Republike Srbije ("Sl. glasnik RS", br. 35/2023) u zakonskom roku od 30 dana od dana prijema obaveštenja zahtevam:
1. Nastavak korišćenja usluga bez menjanja uslova u pogledu specifikacije usluga i ugovorene mesečne naknade ili
2. Raskid ugovora bez plaćanja penala za prevremeni raskid.
Na ovaj zahtev sam dobio odgovor od SBB-a tek krajem maja meseca da su spremni da me zastupaju u postupku vansudskog poravnanja sa telekomom ako do toga dođe.

U međuvremenu dok sam čekao odgovor sam Telekomu na mail [email protected] 22.04. poslao sledeći zahtev:

Zahtev za raskid ugovora​

Zbog jednostrane promene uslova ugovora od strane Telekom Srbija a.d. Takovska 2, 11000 Beograd, u daljem tekstu provajder.

Zahtev se odnosi na uslugu Total TV (EON SAT):
  • Potpisnik ugovora: JMBG
  • Šifra korisnika:
  • Adresa usluge:
  • E-Mail adresa:
  • Kontakt telefon:

Promena (obaveštenje 1) je najavljena 15.04.2025. putem email poruke (pogledati Dodatak 1 na drugoj strani ovog dokumenta), a promene stupaju na snagu 16.04.2025. što nije u skladu sa članom 131. ZEK i predstavlja grubo kršenje istog, jer je operater dužan da obaveštenje o promeni uslova ugovora dostavi bar 30 dana pre stupanja promena na snagu, što u ovom slučaju nije učinjeno.

Provajder želi sa moj paket Total TV Extra koji sadrži uslugu DTH televizije i pristup EON aplikaciji za mobilni telefon i računar promeni na takav način da ukine pristup EON aplikaciji, što za posledicu ima gubitak mogućnosti odloženog praćenja TV programa i pristupa sadržaju Video kluba. Iako ste 16.04.2025. u 10:31 poslali putem SMS poruke (obaveštenje 2) podatke za pristup Iris GO servisu, isti do danas 22.04. ne radi na računaru, dobijam informaciju da su pogrešni korisničko ime i lozinka.

Drugi razlog je ukidanje većeg broja televizijskih programa, među kojima su: Nova S, N1, Insajder, Cinemania, Grand, Nova Max, Nova Series, Cinestar TV 1, Cinestar TV 2, Cinestar Premiere 1, Cinestar Premiere 2, Cinestar Comedy, Cinestar Fantasy, Cinestar Action, Sci-Fi, Lov i ribolov, IDJ TV, Brainz, Grand Nostalgija, Pikaboo, N1 HR, Nova HR, N1 BiH, Nova BH, Animal Planet, Crime Investigation, CMC TV, MTV Hits, Club MTV, MTV 80s, MTV Live.

Obe gore navedene činjenice predstavljaju značajnu promenu uslova na štetu korisnika.

Na osnovu stava 3 člana 131 Zakona o elektrotnskim komunikacijama Republike Srbije ("Sl. glasnik RS", br. 35/2023) u zakonskom roku od 30 dana od dana prijema obaveštenja 1 i obaveštenja 2 zahtevam:
1. Nastavak korišćenja usluga bez menjanja uslova u pogledu specifikacije usluga i ugovorene mesečne naknade ili
2. Raskid ugovora bez plaćanja penala za prevremeni raskid.


U ...,
22.04.2025.
Nakon toga su me zvali i nudili 12 meseci po 1 dinar za prelazak na msat što sam odbio.
Čekao sam danima, zvao ja njih, došli praznici, zvali oni mene još 2 puta nudili opet 12 meseci po 1 dinar samo da ostanem, odbio sam.

Onda posle 1.5. kad su prošli praznici zove mene 064733 i kažu da mi je odobren raskid i da odem da razdužim opremu (STB-ove) u mts poslovnicu.
Istog dana odnesem oba STB-a i dobijem samo potvrdu da sam razdužio STB-ove na nekom generičkom mts formularu.
Nisam dobio nikakvu potvrdu raskida ugovora niti bilo šta slično, iako svi kad pozovem tvrde da je moj ugovor raskinut i da nemam nikakve obaveze dalje.

Nadam se da sam pomogao. Samo smatram da je sada već kasno da se ovo što sam ja uradio ponovi, jer član 131 ZEK kaže da je rok za raskid bez plaćanja naknada 30 dana od dana prijema obaveštenja. Možda i izađu u susret, ali nisam siguran.
 
Podneo sam zahtev za raskid 26.04.

Za sada me nisu zvali uopste, ali primetio sam u zadnjih par dana da svi kanali su mi blokirani.

Nisam siguran sta se desava. Da li su mi odobrili raskid, ali me nisu zvali, ili treba nesto da uradim sa risiverom?
 
Podneo sam zahtev za raskid 26.04.

Za sada me nisu zvali uopste, ali primetio sam u zadnjih par dana da svi kanali su mi blokirani.

Nisam siguran sta se desava. Da li su mi odobrili raskid, ali me nisu zvali, ili treba nesto da uradim sa risiverom?
Da se nadovezem na ovu situaciju, isto problem sam i ja imao i pisao na ovoj temi pre par dana. Ja sam vise puta do sada uporno zvao MTS call centar 0800100150 i tek danas su mi rekli da oni nemaju evidenciju korisnika Total TV i da ne mogu da provere da li je raskinut ugovor. Na kraju su me uputili da zovem 19955 i da tamo proverim. Na svu srecu tamo me ima u evidenciji, receno mi je da je ugovor raskinut i da vratim opremu u najblizu poslovnicu MTS
 
Podneo sam zahtev za raskid 26.04.

Za sada me nisu zvali uopste, ali primetio sam u zadnjih par dana da svi kanali su mi blokirani.

Nisam siguran sta se desava. Da li su mi odobrili raskid, ali me nisu zvali, ili treba nesto da uradim sa risiverom?
Tako je i kod mene, i hvala im na tome.
 
Ma da, prošlo je već mesec dana i ko je hteo da raskine sigurno je do sada i podneo zahtev.

Dobro je te su vam to pozitivno rešili, čim su kanali blokirani stvar je jasna ;)
 
Dok ne vidim da mi nije stigao račun sa penalima početkom juna, ne verujem ništa.
 
Tesko da ce sad posle isteka roka od 30 dana da nekome uvaze raskid ugovora bez placana penala, po clanu 131 ZEK.
Videcu ako budu dosli ili zvali iz MTSa da potpisem ugovor na godinu dana.

Do pre neki dan nisam ni znao da nude u Yettelu MiFi i da mogu da imam internet bez fiksnog telefona i optickog interneta.
Setio sam se da je moj drug pre deset i vise godina uzeo u Telenoru, stick modem sa karticom al sam totalno zaboravio na ovo.

Izguracu ja sa njima godinu pa posle ima da uzmem MiFi i IPTV kineza.
 
Ne može na godinu dana, ako te budu migrirali mora novi ugovor na 2 godine. Ili da čekaš da ti istekne aktuelni ugovor.

A internet imaš i A1 neograničeni sa besplatnih prvih 6 meseci.
 
Nazad
Vrh Dno