Šta je novo?

Total TV / EON Sat

Zasto posle trazenja kanala preko satelita program bude na 24kitchen kanalu? Moze li da se odabere neki drugi kanal u podesavanjima?
Em ne znam da kuvam, em me ne zanima al najvise me nervira holandski jezik kad ga cujem!
😡😡😡
 
Kad sam dodavao FTA kanale, prebacio me je na 24Kitchen, ali vrteći programe gore, dole, ostao je na svom mestu, a pozicije 401 i 402 su uredno bile zauzete.
 
Podneo sam zahtev za raskid ugovora, opremu nisu hteli da uzmu, kazu da ce me kontaktirati za nekoliko dana radi demontaze. Nemaju informaciju da li ce nesto da naplate za maj imajuci u vidu da oprema nije vracena a usluga nije obustavljena.
 
Tako i mene zezaju, niko me nije zvao. Sada ću ih opet zvati.
 
Sad sam zvao 0800100150 i rekli su da su uložili urgenciju i da će me zvati u roku od 24h.
 
Podneo sam zahtev za raskid ugovora, opremu nisu hteli da uzmu, kazu da ce me kontaktirati za nekoliko dana radi demontaze. Nemaju informaciju da li ce nesto da naplate za maj imajuci u vidu da oprema nije vracena a usluga nije obustavljena.
Takodje me niko nije kontaktirao od 16. Danas im nosim opremu i morace da je uzmu hteli ili ne.
 
Zvao sam ih i ona je otvorila postupak za raskid. Ja je pitao, pa šta se desilo sa otvaranjem postupka u poslovnici i još jednim pozivom koji sam imao sa vama... I ona kao, ne znam za to, ali sada će sigurno krenuti postupak za koji dan.
Napomenuo sam da sam postupak krenuo polovinom aprila i da mi ne pada na pamet da plaćam ništa za maj zbog njihovog javašluka.
 
Pa divno nam ovo ispalo za sad....dobili smo i EON i IRiS , arene i sport klub, novu s i informer 🤮, superstar , a i neke x kanale otkjučane na iris-u 🤣
 
Nije se vraćala dok je bio Total TV (iako je u ugovoru navedena cena ako se ne vrati), a više Total TV ne postoji već m:SAT a Telekom traži i antenu
Ugovor za total tv se potpisivao sa sbb-om, sbb i dalje postoji kao pravno lice. Uostalom, meni je u mts-u nisu tražili prilikom raskida, imaju broj i znaju adresu, pa ako im treba neka dođu po nju.
 
Kada se jedna firma akvizicijom utopi u drugu, preuzima prava i obaveze, tako da je za obligacioni odnos prethodno uspostavljanjen sa SBB-om sada nadležan isključivo Telekom. To znači da jedino za podneske primljene 15. kada je SBB uputio obaveštenje dok je još bio pravno nadležan, isti dužan da ih obradi i prosledi dalje Telekomu.
 
Za razliku od Supernove, gde su ubacivali čitave firme, odnosno gde je Telekom postao vlasnik firmi (iste su idalje postojale, dobile drugog vlasnika) tu su ostajala i prava distribucije sadržaja, i sistemi za upravljanje korisnicina itd itd.

Ovog puta to nije slučaj. SBB je prodao bazu korisnika Total TV-a. SBB idalje plaća transpondere na Eutelsat-u, Telekom je preuzeo kontrolu nad konfiguracijom prijemnika i uključio još 4 transpondera na Eutelsatu.

Telekom je još daleko od integracije korisnika TTV u njihov sistem, a SBB nas je odmah izbacio. Sad je neki vakuum, i zato je pitanje kad će računi, zato nas traže ručno sa zahtevima za raskid...

Rasulo je.
 
Dobio povratni poziv od MTS-a da me mole da ostsnem, nude pola godina besplatno itd, itd. Rekao sam da svakako nisam zainteresovan.
 
Blago vama pa imate alternativu. Ja nisam pod ugovorom vec godinama ali tamo gd eje Total, nema opcija sem Adsl a to ne dolazi u obzir.
 
Ne da neće u skorije vreme vršiti migraciju nego tu ima da prođe i minimum godinu dana dok se sve ne odradi a pitanje kada će i početi, ogroman je to posao imajući u vidu broj korisnika, količinu opreme i broj ljudi koji treba da taj posao odrade.

A onda smo samo na gubitku konkretno što se nekih kanala tiče, ne samo da nema više ova dva koja se trenutno emituju FTA nego nema ni nekih kanala koji su ostali kao "repovi" od TTV a koje MTS ima na svom kablu odnosno IPTV usluzi ali ne i na satelitu tipa Epic drama, Insajder, TV 1000...mada čitao sam negde da kao imaju nameru da zakupe dodatni prostor na Astri ali sve je to upitno.

Em manje kanala nego što imamo trenutno u ponudi em mnogo manje HD kanala nego što sad imamo.

A dotle će mi i ugovor isteći pa ću videti šta dalje, nisam sad mogao da se cimam, trenutno matorcima odgovara u vikendici ovako pa ćemo videti šta sutra donosi jer ovo je jedna velika nepoznanica šta će se događati imajući u vidu da su startovali ovako iznebuha, smušeno i smotano. U najmanju ruku.
 
ja tu gde imam total, do kraja godine mozda i ranije stize optika... postavili su ptt bandere (one manje betonske) i preko leta ce razvlaciti optiku... imam jos godinu ipo ugovora za total, a planiram optiku da uzmem sa tv-om... jedna opcija je da placam optiku i total godinu dana paralelno, druga da sad otkazem total i budem tu bez tv-a dok ne dodje optika (a kakav sam maler ako bih to uradio, optika bi dosla tek na leto sledece godine :D)
 
Mene su zvali sa 0800 100150 i nudili (imam supernova tv i net):
  • godinu dana besplatno msat uz novu UO 24
  • da dodam fiksni na SN i da mi daju 5 meseci po dinar (još imam UO sa 50%)
  • da prebacim mobilni broj u mts (50% popusta 24 meseca)

Sve nude osim da mi raskinu ugovor. Sve ponude sam odbio. Rekao sam im: samo raskid u skladu sa čl.131 ZEK ništa više. Čekam ponovni poziv.
 
I mene su pitali da li mi je broj iz njihove mreže, pošto je pozivni broj ostao iz druge mreže dok to nije moglo da ostane isto. Verovatno bi i meni nudili to za prenos broja.
Izgleda da gledaju da zadrže po svaku cenu korisnike, ali koliko vidim mnogo ljudi je podnelo zahtev za raskid.
 
Ovde će meseci proći dok oni samo ne reše zahteve za raskidanje usluga.

Slično kao što su zadnja 2-3 meseca rešavali i još uvek rešavaju pritužbe na poskupljenja.

Bitno da je direktor poslovično nasmejan i onda kaže da jedna TV stanica radi vrhunski posao :ROFLMAO:

Da vidimo kako će se odvijati situacija i oko EON app, ako ostane i posle 1.5.to se izgleda skorije neće ni gasiti :)
 
Sada kada sam instalirao aplikaciju IrisGo koju su nam dali nije mi se svidela mobilna, za android tv mi je onako bolja! Na mobilnom kada pustim serije Epic Drama VOD piše playback failed i rotira mobilni, na tv-u radi sve normalno! Ovo mi je isto bilo kad sam koristio IrisGO prošle godine za mobilni uz mts prepaid internet (npr. 25 GB) isto je pisalo da je ova aplikacija za biz korisnike tako sam koristio mesec dana ovu aplikaciju i sa yettel optičkim! Kada sam tražio drugi mesec pitali su me kako ste uspeli sa yettelom? Jednostavno radilo je. Oni mi kažu 'Našu televiziju može te da gledate samo mts mobilnim, xDSL, optičkim internetom, a move aplikaciju supernova internetom'! Koliko puta sam se prijavljivao neuspelo svuda na mobilnom, tv-u i PC nije ni čudo što nije radilo!
 
Na EON aplikaciji izbacili su seriju Džordž Džentli iz Epic Drama VOD, a ubacili kanal i VOD True Crime i TV1000 katalog ali kod mene ne radi! Sličan je kanalu ID i C&I. Džordž Džentlija sam našao u videoklubu na IrisGO, samo preko tv mogu da gledam! Za Pickbox i HBO OD ne radi iako sam pretplaćen na
EON-u!
Blago vama pa imate alternativu. Ja nisam pod ugovorom vec godinama ali tamo gd eje Total, nema opcija sem Adsl a to ne dolazi u obzir.
Uzmi A1 4G kućni net od 50 ili 100 mbps i EON van mreže! Sad ne znam najveću brzinu A1 u tvom kraju da li je ruralno brdsko - planinsko ili ravno kao Vojvodina.
 
Poslednja izmena:
Na EON aplikaciji izbacili su seriju Džordž Džentli iz Epic Drama VOD, a ubacili kanal i VOD True Crime i TV1000 katalog ali kod mene ne radi! Sličan je kanalu ID i C&I. Džordž Džentlija sam našao u videoklubu na IrisGO, samo preko tv mogu da gledam! Za Pickbox i HBO OD ne radi iako sam pretplaćen na
EON-u!

Uzmi A1 4G kućni net od 50 ili 100 mbps i EON van mreže! Sad ne znam najveću brzinu A1 u tvom kraju da li je ruralno brdsko - planinsko ili ravno kao Vojvodina.
Kod mene na EON aplikaciji radi TV1000, Pickbox i HBO. U katalogu Epic Drama imam seriju Dzordz Dzentli.
 
Kod mene na EON aplikaciji radi TV1000, Pickbox i HBO. U katalogu Epic Drama imam seriju Dzordz Dzentli.
Kod mene ne radi TV 1000 katalog za Pickbox i HBO radi zato što sam bio njihov premium korisnik! Da li radi Viasat True Crime katalog? Zelena tačka znači da je otključano
 

Prilozi

  • Screenshot_2025-05-01-01-37-25-472_com.ug.eon.android.jpg
    Screenshot_2025-05-01-01-37-25-472_com.ug.eon.android.jpg
    121.3 KB · Pregleda: 86
  • Screenshot_2025-05-01-01-45-23-539_com.ug.eon.android.jpg
    Screenshot_2025-05-01-01-45-23-539_com.ug.eon.android.jpg
    128.2 KB · Pregleda: 13
  • Screenshot_2025-05-01-01-39-58-157_com.ug.eon.android.jpg
    Screenshot_2025-05-01-01-39-58-157_com.ug.eon.android.jpg
    136.4 KB · Pregleda: 86
Ubi ovo trzanje i seckanje na kanalima koje su pustili pre mesec dana, ubi. Ne možeš utakmicu da odgledaš niti bilo šta drugo ne da ne primetiš nego da se i ne iznerviraš. U proseku svakih 7-8 minuta neki problem. Naravno sve OK na kanalima koji su "zaostavština" Totala.
 
Ubi ovo trzanje i seckanje na kanalima koje su pustili pre mesec dana, ubi. Ne možeš utakmicu da odgledaš niti bilo šta drugo ne da ne primetiš nego da se i ne iznerviraš. U proseku svakih 7-8 minuta neki problem. Naravno sve OK na kanalima koji su "zaostavština" Totala.
Ја лепо кажем они нама треба да плате за тако "лепу" услугу....
 
Nazad
Vrh Dno