Šta je novo?

Total TV / EON Sat

Koji kol centar kada to više nije u rukama SBB a MTS sigurno ne može/neće/ne želi/ne zna/nije nadležan za PIN-ove stb uređaja koje nije ni rentirao korisnicima usluge koju je tek preuzeo.
 
Da bi ušao u podešavanja treba ti PIN, tako da.....
Ja sam zvao dok nisam provalio pin, još je bio Total, teta mi je rekla 0000 ili 1234.
 
Oni izgleda nisu još ni celu bazu korisnika TTV prebacili :ROFLMAO: biće ovde opasnih problema i ko ostane na ovoj usluzi samo da se nada da recimo u maju neće imati nekih kvarova u vezi LNB ili risivera ili tome slično. Hteo čovek da uvede drugi risiver i naravno da je odmah naišao na probleme. Mada, nzm šta je čekao do sada jer se znalo već par meseci da ovo više neće biti isto kao što je bilo. Evo šta je zadesilo tog korisnika dosadašnjeg Totala...

Haos u najavi nije nego je kod mene vec poceo.Na Totalu od 2006.Zelim da gledam bivsi Total na jos jednom tv na spratu sto znaci da mi treba dodatni risiver.Odem u MTS poslovnicu i kazu da ne primaju zahteve za dodatnim risiverom jer jos ni Totalovu bazu korisnika nemaju vec jedino da raskinem ugovor sa platformom (bivsi Total) i da predjem u M-sat i da preko njih ne mogu da aktiviram opciju dva tv-a i uputili me na 19955 sto je kol centar bivseg Totala.Pozovem kol centar i dam podatke i tamo me otkace da trenutno nisu u mogucnosti da pruzaju tu vrstu usluge i da probam posle prvog maja da pozovem i da ce mozda moci tada da urade nesto vise.U prevodu operaterka ne zna nista mukica i sad se pitam kako ja to da realizujem.Ako neko ima neki info unapred zahvaljujem.
 
Ne verujem baš da nemaju, jer su izgleda ekspresno dali svima parametre za Iris, ali verovatno se nisu nadali povećoj navalici za raskide, s obzirom da je to svima sve servirano u 5 do 12 kao i po običaju, a radnici naravno ne mogu opet da dignu glave od prebukiranosti i sve to ponovo vodi u začarani krug. Zato su mu i rekli da dođe posle praznika, jer nisu načisto i verovatno čekaju da razdužene risivere dobiju na stanju, jer pitanje je šta su imovinski preuzeli od SBB-a, a ne bi bilo čudo čak ni golo ništa pa zato mu brže bolje i nude prelazak na mSat, da bi ga se što pre rešili sa Totala, a njima je krajnji cilj da ukoliko do kraja godine napuste Eutelsat.
 
Ma naravno da su bazu preuzeli nego operaterima najlakše da kažu suprotno, treba i njih donekle razumeti, kako u MTS tako i u SBB jer sve se svaljuje na njih, toliko mnogo pitanja a ne baš puno odgovora. Sve je nekako odrađeno zbrda-zdola, vidim na fejsu da ljudi traže frekvencije za ostale UM programe pa kao što su sada dobili na poklon Nova S i N1 misle da tako mogu sve kanale koji su nam otišli u nepovrat, teško ljudima objasniti da nema više ni Sinestar kanala, ni IDJ Kids, ni Nova HR, ni Lov i Ribolov....mnogi nisu ni imali predstavu niti približno znali da jednog jutra kad se probude imaju potpuno drugačiju ponudu od onoga što su imali. Teško je to sad preko noći svariti i skontati za ogromnu masu ljudi pa još kad im sad neko zatraži da menjaju opremu po cenu gubitka ova dva "čuvena" kanala (ako potraje njihovo emitovanje) pa tek onda će biti problema...a da li za 6-8 meseci mogu desetine i desetine hiljada korisnika migrirati pitanje je nad pitanjima.
 
Ne verujem baš da nemaju, jer su izgleda ekspresno dali svima parametre za Iris, ali verovatno se nisu nadali povećoj navalici za raskide, s obzirom da je to svima sve servirano u 5 do 12 kao i po običaju, a radnici naravno ne mogu opet da dignu glave od prebukiranosti i sve to ponovo vodi u začarani krug. Zato su mu i rekli da dođe posle praznika, jer nisu načisto i verovatno čekaju da razdužene risivere dobiju na stanju, jer pitanje je šta su imovinski preuzeli od SBB-a, a ne bi bilo čudo čak ni golo ništa pa zato mu brže bolje i nude prelazak na mSat, da bi ga se što pre rešili sa Totala, a njima je krajnji cilj da ukoliko do kraja godine napuste Eutelsat.
Ja recimo još nisam dobio nikakve parametre ili bilo šta vezano za pokojni TotalTV/Eon SAT. Niti varijanta koja je tu deljena radi u mom slučaju. Komunikacija MTS = 0.
 
Koji je rok da MTS odgovori na zahtev za raskid ugovora? Podnet je 16.4. ali smo imali neradne dane. Hocu da im vratim opremu i uzmem Eon ali niko ne zna nista. 🤦
 
mislim da je 7 do 10 dana tako meni rekli za Supernovu danas.
 
Meni se isto nisu javili, pa sam ja zvao da im napomenem još jednom za svaki slučaj. Rekli su mi da će me zvati, e baš da vidimo kada.
 
Danas me zvali sa 0800100150 rekli da u sistemu vide da imam "dupliranu" uslugu (Supernova i Total TV) pa da idem da vratim opremu za TTV u poslovnicu. Idem sutra pa ćemo videti.
 
Zahtev podnet još SBB-u 15.04. na osnovu člana 131.

Zahtev ponovljen u utorak na mail [email protected] (ovog puta telekomu). Danas poziv.
 
Ja sam jutros vratio opremu, dva recivera i daljince, potpisao i cao, zaduzenja nisam imao, platio taj zadnji racun za mart...
 
Upravo je došlo pismeno obaveštenje da od 16. aprila total tv u potpunosti preuzima telekom Srbija. Piše da kompanija SBB ovu uslugu više neće imati u svom portfoliju, što za vas znači i prestanak pristupa EON aplikaciji i SBB korisničkom portalu.
 
Ovaj link mi je pomogao da upravo pronadjem n1, na poziciji 408 je kod mene. A pre neki dan sam našao novu S, ona je na 401.

Medjutim imam drugi problem, na drugom risiveru u kući ne mogu da udjem u podešavanja sistema jer pin nije 0000, probao sam i 1234 i 1111, i neće. Da li neko ima sličan problem .
Imam ovaj tip risivera:
12345
 
Danas me u dve poslovnice otkačili, nemaju uvid u bazu korisnika TTV-a i ne mogu da vide šta sam slao, šta sam tražio, šta su njihove kolege rekle, ko me zvao... Ništa. Onda ja okrenem 0800 100 150 (broj sa koga su me prethodno zvali) i dobijem...

Friške informacije:

  • Telekom nema ažurnu bazu korisnika Total TV-a
  • Telekom neće izdati račune za mesec april korisnicima TTV-a
  • Korisnici svakako imaju pravo na raskid bez plaćanja penala do kraja UO! Pozovite se na čl.131 Zakona o elektronskim komunikacijama.
  • Zahtevi za raskid se beleže svaki posebno i nisu ni na koji način u sistemu telekoma vezani za konkretnog korisnika - dok se ne sredi baza.

Zovite 0800 100 150 i budite uporni.
 
Znači luda kuća...za račune se znalo da je april gratis. Elem, pa juče te zvali i videli da imaš i Supernovu i TTV i rekli da doneseš opremu za Total a danas ništa ne znaju ?!

Naravno da je ovo ludilo jer treba celu bazu sa ogromnim brojem korisnika prebaciti i šta sve ne uraditi ali ipak su sve odradili bezveze, nzm ko je konkretno kriv za to ali verovatno i SBB i MTS imaju udela u ovoj priči koja je odrađena kako je odrađena traljavo, sve sem valjano.

Ako može UO da se raskine i za 2-3 meseca utoliko bolje da se sada ne juri zbog mnogo stvari, videćemo, tek, ovde će zaposleni u poslovnicama i u CC imati u najmanju ruku toliko posla i problema da ne bio u njihovoj koži.
 
Rok za raskid bez plaćanja penala na osnovu čl.131 je 30 dana od dana prijema obaveštenja (15.04). Posle toga, računa se da ste saglasni sa promenama.
 
E pa nisam onda shvatio dobro ovu treću stavku gde piše "raskid bez plaćanja penala do kraja UO".
 
Rok za raskid bez plaćanja penala na osnovu čl.131 je 30 dana od dana prijema obaveštenja (15.04). Posle toga, računa se da ste saglasni sa promenama.
Jeste ali nisu nas obavestili detalje o promenama npr.da li važe datumi ugovora sa totalom,tačnu ponudu kanala,da li ce se i kad rotirati antene ka astri,eon je bio besplatan da li ce i irisgo i još 1000 pitanja .....Rasulo....
 
Rok za raskid bez plaćanja penala na osnovu čl.131 je 30 dana od dana prijema obaveštenja (15.04). Posle toga, računa se da ste saglasni sa promenama.
Ovo 100% nije tačno. Sa kojim promenama, gde je promena ugovorne strane, ukidanje kanala,itd... I koja strana te je obavestila, ona koja više ne postoji? Ko ti je pružalac usluge sad? Nema to obaveštenje veze sa čl. 131. I rok sigurno ne teče od tog datuma, tek će početi...
 
Ja sam se pozvao kako na ukidanje sledećih kanala:Nova S, N1, Cinemania, Grand, Nova Max, Nova Series, Cinestar TV 1, Cinestar TV 2, Cinestar Premiere 1, Cinestar Premiere 2, Cinestar Comedy, Cinestar Fantasy, Cinestar Action, Sci-Fi, Lov i ribolov, IDJ TV, Brainz, Grand Nostalgija, Pikaboo, N1 HR, Nova HR, N1 BiH, Nova BH, Animal Planet, Crime Investigation, CMC TV, MTV Hits, Club MTV, MTV 80s, MTV Live.

Tako i na činjenicu da su nas mail-om obavestili o ukidanju pristupa EON aplikaciji i web sajtu koji je bio sastavni deo ponude EON SAT servisa. Jeste, poslali su podatke za prijavu na Iris GO, ali ti podaci ni dan danas ne prolaze na sajtu: iris.mts.rs tako da sam ja sprečen da odloženo gledam program na taj način.

U opisu paketa na koji sam ja pristao stajalo je:
Iskoristi super akciju 10 meseci po 699 din/mes za nove korisnike EON SAT Light TV, Full TV i Premium TV paketa i gledaj omiljene TV kanale, a uz to dobijaš i besplatan servis i instalaciju! 24 meseca Pink paket promotivno je dostupan u Full TV i Premium TV paketima. Izaberi svoj paket jer uz EON SAT TV pakete i preko EON mobilne aplikacije možeš da gledaš TV kanale na svom telefonu, tabletu ili računaru, kao i EON Video klub sa naslovima za svaku priliku.
Meni irisgo podaci ne rade na računaru, ja sam izgubio sastavni deo paketa, meni izuzetno bitnu uslugu uključenu u paket, te zato imam prava na osnovu čl 131 ZEK i u ovom trenutku, i to 30 dana od dana prijema obaveštenja putem email poruke.
 
Niko ovde nije rekao da nemaš prava da raskineš ugovor, samo nije tačno da on traje do 15.05. Svi su, bukvalno, bez ugovora, pravno lice sa kojim si potpisao ugovor ne postoji, nema ponude za aneks, plus sve ovo što si naveo....
 
Ovaj IrisGo što smo dobili je definitivno varijanta za BIZ korisnike i ne može na računarima... samo telefoni i smart android tv/boks. Jedan uređaj može istovremeno a ne 3 kao kod klasične Iris go/Smart app koja može i na računarima naravno. Ko je koristio ovu uslugu kao korisnik MTS usluga zna o čemu se radi.

Sad kad se uđe na ovaj IrisBiz/Go u samoj aplikaciji vidi se u nalogu da nam je to aktivirano a na sajtu MTS u odeljku televizija/poslovni korisnici ima sve detaljno objašnjeno šta sadrži ova vrsta usluge.

To je to, valja znati da ništa od Windows opcije, samo android.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Ovaj IrisGo što smo dobili je definitivno varijanta za BIZ korisnike i ne može na računarima... samo telefoni i smart android tv/boks. Jedan uređaj može istovremeno a ne 3 kao kod klasične Iris go/Smart app koja može i na računarima naravno. Ko je koristio ovu uslugu kao korisnik MTS usluga zna o čemu se radi.

Sad kad se uđe na ovaj IrisBiz/Go u samoj aplikaciji vidi se u nalogu da nam je to aktivirano a na sajtu MTS u odeljku televizija/poslovni korisnici ima sve detaljno objašnjeno šta sadrži ova vrsta usluge.

To je to, valja znati da ništa od Windows opcije, samo android.
Ja sam instalirao na dva televizora Iris aplikaciju. Jedan na Teslin (android tv) drugi na Lg (WebOs).
 
pa? možeš li da ih koristiš istovremeno? možeš li da koristiš Iris na računaru (u browser-u)?
 
Ja sam na računaru pokušao u više browsera i ne može da se koristi, stalno pokazuje neku grešku.

Lepo na sajtu MTS piše da ova verzija IrisGO/BIZ ide samo na telefone/tablete, a naravno podrazumevaju se i ostali android uređaji dok za klasični IrisGO piše da ima verzija za računare što i koristim godinama na drugom nalogu od Iris tv.

Evo sad sam probao uporedo na android boks Iris smart i na telefonu IrisGO i iznenađujuće radi na oba istovremeno, nekih 5 sekundi kasni na tv neka utakmica recimo u odnosu na telefon. Ko će znati, na sajtu u opisu usluge piše da može jedan uređaj istovremeno pa može neko još da proveri ko je na 2-3 uređaja instalirao kako šljaka.

Inače ovo što su nam pustili spada u neki MAX paket IrisGO/BIZ, u sms poruci od pre par dana piše da je korišćenje besplatno pa opet je to neki kao plus u odnosu na "obične" korisnike M:SAT koji nemaju IrisGo kao svoju dodatnu uslugu, osim nekih koji imaju valjda najveći paket u M:SAT. Dodati su i Pink Klasik i Vestern kojih nije bilo pre par dana kada sam baš opširno u jednom postu uporedio ovaj IrisGo i onaj koji imaju fizička lica tj. klasičnu Iris tv uslugu.
 
Ja verovatno necu da raskidam ugovor vec samo zelim dodatni risiver za tv na spratu,ali ovde lud zbunjenog ocigledno i ne znam sta im znaci sto su mi rekli u bivsem Totalovom kol centru 19955 da pozovem posle praznika gde ce mozda moci da mi pomognu oko toga.Glavno MTS nikakve zahteve tog tipa ne prima rekose mi u poslovnici.Vidi se da zele da se rese svih ostataka Totala i da je cilj da vecina korisnika raskine ugovor i predje u M-sat.Malo je reci da se nerviram jer sam u Totalu od starta 2006.Tanjir je moj kao i svih 5 konvertora samo je risiver Totalov koji ne postoji vise naravno.
 
Vrh Dno