Šta je novo?

Thief 4

Ta slika savrseno objasnjava trend danasnjih igara. Pre igre nisu pravljene za vecinu vec su se drzale nekog originalnog koncepta kao sto je u slucaju prva dva dela thief-a. Ogromne mape sa mnogo razlicitih prilaza i nacina resavanja uz velike nagrade u vidu skrivenih svecnjaka i zlatnih tanjira u podrumu do kog u vecini slucajeva i ne moras da ides. Izuzetno kompleksi nivoi gde je svaki detalj bitan i bukvalno treba sve istraziti da bi se uradilo kako treba. E to su igre koje su se igrale danima i mesecima bez ikakvog dosadjivanja. Meni je thief 2 savrsena igra, thief 1 je super ali ne volim ona cudovista uopste pa mi to dosta kvari osecaj. Danas se ide na kartu "sto vise igraca = to vise para" i reeeetko ko zeli da napravi nesto da bi ispostovao neku svoju ideju/koncept vec se svi drze da uzmu sto vise para a svi znamo da su klinci glavna zarada u gejming industriji samim tim se njima prilagodjava. Sto gluplje uz sto lepsu grafiku. Iskreno mi je zao sto je thief serijal upao u taj klise...

U multiplayer igrama, bar u vecini slucajeva, je to odlicno reseno i zove se "hardcore mode". Ja licno preferiram igre koje imaju taj mod jer mi je daleko realniji i cim postoji hc mode nikako ne igram normalne modove posto deluju ******ski i neozbiljno. U singleplayer igrama bi to moglo donekle isto da se izvede ali bez ikakvih tooltipova, hintova i da mape budu napravljene HC, dakle ako si u gradu onda je to grad sa mnostvo izbora - nesto kao grad u thiefu 3 ali sa MNOGO vise stvari, a ne sa par ulica koje su linearne do bola. Kad bi uradili rimejk keca i dvojke sa novim mapama nista drugo mi ne bi trebalo.
 
Poslednja izmena:
Igra na 1920x1200 uzima skoro 3GB VRAM-a. Tacnije krece se od 2600-2700 MB. Sta ce biti na vecim rezolucijama?
Da li bi neko ko ima 2560x1440 ili 4K motinor da kaze koliko njemu vrama uzima?

IMG_3498.jpg
 
Nabavljam je i ako nista drugo, ako se meni ne dopadne, odigrace je cale na svom legacy hw-u
 
Machinima - 8.5/10
Canadian Online Gamers - 8.1/10
Game Informer - 8/10
Gamereactor Sweden - 8/10
Joystiq - 8/10 [4/5 stars]

PC Gamer - 7.9/10
Gamepro Germany - 7.8/10
4Gamers - 7.7/10
Destructoid - 7.5/10
Gametrailers - 7.5/10
Playstation Universe - 7.5/10
SlasherJPC video review - 7.5/10
EDGE - 7/10
Gamesbeat - 7/10
Gamesradar - 7/10 [3.5/5 stars]
OPM UK - 7/10
Play - 7/10
Videogamer - 7/10 [trololol]
XONE Magazine - 7/10

Lazygamer - 6.9/10
IGN - 6.8/10
Gamesided - 6.5/10
NowGamer - 6.5/10
Eurogamer - 6/10
Gamespot - 6/10
GamesTM - 6/10
Polygon - 6/10
Rev3games/Sessler video review - 6/10 [3/5 stars]
Rocket Chainsaw video review - 6/10 [3/5 stars]
US Gamer - 6/10 [3/5 stars]

Metro - 5/10


Kotaku - NO
Rockpapershotgun - no score review

Preuzeto sa: http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=102069326&postcount=1
 
Odgledati/slušati

 
^Lik je opet objasnio.
Stvarno nešto što treba odslušati, kada se govori o nastavcima ili rebootima starih franšiza, i reakcijama koje oni kod novinara i fanova izazivaju.
 
Igrao sam neka 3-4 sata, ukratko:

- AI je nacisto retardiran ( AI iz Dishonored-a jos izgleda kao NASA naucnik naspram ovih jadnika )
- Glasovna gluma je poprilicno losa ( Garrett-a pogotovo )
- Lipsyncing je ( po kvalitetu ) na nivou glasovne glume
- Prica je za sada meh, ali o njoj necu da donosim sud dok ne predjem igru. Za sada ne obecava.
- Na pocetku Garret kaze " It's not about how much you steal, but what you steal " ... zasto onda u prvih 4 sata jedino sto mogu da kradem su raspale solje i zaturen nakit?
- Ceprkanje po svakoj fioci stola mi vec ide na zivce
- Loading... loading... loading... da li smo i dalje zaglavljeni u 2004. godini? Deadly Shadows je imao 2x manje loading screens i 2x vece nivoe.
- QTE... QTE...QTE... Svaka 2 minuta imate QTE za otvaranje prozora...
- Mapa grada je totalno konfuzno uradjena. Cepkanje nivoa na male delice uopste ne pomaze
- Bugovi... u kuci sam, a cujem glasove sa ulice kao da dolaze iz iste prostorije
- Pentranje i skakanje jedino moguci kada vam igra dozvoli
- Nivoi su za sada malecki ( uz loading na svakih 5 min. ), i jakoooo linearni ( slika par postova iznad u spojleru savrseno to pokazuje )

+ Odlicna ( 10/10 ) optimizacija. Igra leti na high-very high podesavanjima ( samo sam texture stavio na high, ostalo na max ) i deluje odlicno. Osvetljenje je pogotovo impresivno
+ Odlicna atmosfera samog grada, koji je prepun detalja

Za sada uopste nisam zadovoljan. Da imam nesto drugo da igram Thief bi verovatno leteo sa hard-a odavno. I ovo ne pisem kao neki ''hejter'' ( kellhusova omiljena rec ) niti neki Thief fanboy. Prosto igra mi je za sada ispod proseka. Pokusali su da naprave igru i za stare fanove serijala, i za moderne " press A for AWESOME " gamere, i nisu uspeli ni u jednom do kraja. Makar za sada sam stekao takav utisak. Sam pocetak igre je bas obecavao, ali sve sto vise igram, to mi je losiji utisak.

Dishonored kada igrate bez supermoci ( CELA IGRA MOZE TAKO DA SE PREDJE, iz licnog iskustva to govorim :D ) me daleko vise podseca na stare Thief igre nego ova igra.
 
Poslednja izmena:
Utisci nakon odigranog prvog poglavlja...

- story driven misije su previse linearne, iako je uvek tu neki skriven prolaz (skucenija od Dishonored)
- do nekle limitirano kretanje (moguce je skakati i pentrati se samo onde gde su dizajneri zamislili)
- prevelik fokus na loot, sa razbacanim vrednim predmetima na neocekivanim mestima
- AI kao da se nije mrdnuo od prethodne igre (smeta kada alarmirani strazar zaspi na stolici 10 sekundi posto te izgubi iz vida)
- prica za sada mirise na tezak klise

+ i pored svega tu je taj Thief smek
+ cool osecaj kada sprovedete savrsen loot i dokopate se vredne nagrade
+ ok grafika, atmosfera i lepo odradjena perspektiva prvog lica

Dakle, stigao sam do prvog otvorenog hub-a (sa trgovcima i sporednim misijama), pa verujem da ce ovi segmenti malo popraviti situaciju.
 
@Serbian91

Donekle se slazem u vezi komentara za Dishonored...koja ironija. :) Ipak, ne mislim da je igra "ispod proseka"...da je tako ne verujem da bi je igrao 3-4 sata. :) Najveci problem kod nastavaka popularnih fransiza je u stepenu privrzenosti igraca, njihovim ocekivanjima i kako se nose sa njima. Kod mene su ona splasnula posle proslogodisnjeg E3 demoa, tako da sam spreman docekao igru i, evo, igram je, sto valjda znaci da manje ili vise uzivam u njoj...kao i ti. ;)
 
Ja nisam imao nikakva očekivanja (zapravo, nisam ni pratio razvoj igre), ali mi ovaj gameplay na snimku deluje ok. Umnogome podseća na Dishonored (valjalo bi ga odigrati ponovo :D), ali sačekaću da lično probam igru. Eh, kada pirat bude dostupan pre legalne kopije, i to 4 dana ranije...
 
Svaki dan nesto skida steam vezano za igru, izadje na 20 giga. Jedno pitanje, kada se otkljuca igra da li ce mi prebaciti automatski fajlove tamo gde su mi ostale igre posto kada je preorder u pitanju steam sve strpa tamo gde je instaliran i napuni mi ssd ***?
 
Ispod proseka ne znaci da nije igrivo. Moze da posluzi dok nemam sta drugo da igram.

Videcu, mozda ce me kasnije igra ''naterati'' da promenim misljenje. Igram i dalje pre svega jer me zanima kako su odradili horor nivo, jer citam dosta pohvala na njegov racun. Da je cak na nivou onog iz Deadly Shadows.
 
javite ko prvi stigne, kad je otprilike taj horor nivo, nadam se da nije pri kraju, kao u proslom delu...

jel ste iskljucivali fokus i ona helpfull cuda?
 
Odgledati/slušati

Jasno je kao dan da lik nije igrao originalni Thief iz opisa koji je uradio, a to i u ovom videu kaze. Meni je on OK. kao prezenter neke igre, bolje nego da gledam neki trejler, ali da ga nesto toliko ozbiljno shvatam kao ti, poput nekog mesije i prosvetitelja, to nikako.
 
javite ko prvi stigne, kad je otprilike taj horor nivo, nadam se da nije pri kraju, kao u proslom delu...

jel ste iskljucivali fokus i ona helpfull cuda?

Iskljucio sam vecinu pomoci i HUD elemenata. Focus sam ostavio ali ga do sada nisam ni jednom koristio. Bez focusa tesko da cete naci 90% itema ( ako ste iskljucili opciju da ''svetle'' ) sa obzirom na mracne nivoe.
 
Jasno je kao dan da lik nije igrao originalni Thief iz opisa koji je uradio, a to i u ovom videu kaze. Meni je on OK. kao prezenter neke igre, bolje nego da gledam neki trejler, ali da ga nesto toliko ozbiljno shvatam kao ti, poput nekog mesije i prosvetitelja, to nikako.

a ti znas kako ga ja shvatam?
 
- Bugovi... Napolju sam, ne cujem kisu kako pada, niti grmljavinu

Ja ovakav bug nema, igrica mi savrseno radi, stavio sam sve na high.
Inace posle 30 minuta igranja skontao sam da ovo nije igra za mene :/. Mnogo bolje bi izgledala da je gameplay iz treceg lica, ovo sunjanje...iz prvog lica mi je nekako meh.
Btw ocekivao sam mnogo bolju grafiku.
 
ne znam zasto, u trailerima se vidi da je grafika skroz prosecna...
 
Realno, grafika je nista posebno... @mefisto ja sam skinuo neku steam verziju pa se sve zivo baguje... sad skidam BB
 
To je taj lvl dizajn.:d:lupko:
1393365965064.gif
 
Šta je pesnik hteo da kaže?:sceptic:
Ne vidim šta taj gif govori o dizajnu nivoa.
 
Quote sa FSK o cemu je rec:

Obrati paznju na stranu sa koje se nalaze ove sipke koje blokiraju vrata, pa onda obrati paznju na koju stranu se otvaraju vrata. Sipke koje normalno sluze da blokiraju vrata ne blokiraju nista, mozes komotno da odskrines vrata i ili se provuces ispod ili preskocis. Pogotovo je smesno kad uzmes u obzir da si morao da trazis/ukrades kljuc za to. Kvalitetan level design, jelte. :)

Inace, igra je smesno laka na srednjoj tezini. Posle dva predjena nivoa odlucio sam da krenem ponovo celu igru na najtezem podesavanju, jer je ovo bas laganica.

I moram da dodam na moj raniji post dodatne utiske:

- Ne pamtim igru sa gore uredjenim zvukom. Imam 7.1 slusalice, nagaren zvuk do kraja... napolje nevreme, nista se skoro ne cuje. Kada ste u nekoj zatvorenoj prostoriji glasovi sa ulice se cuju kao da su odmah pored vas. Grmljevina i kisa se jedva cuju. Mislio sam da je problem do moje ''yargh ya mateys'' kopije, ali posle par odgledanih LP klipova na YouTube-u vidim da nisam jedini sa tim problemom.

- Bukvalno svaki nivo je kao hodnik dizajniran. Nema mnogo opcija i mogucnosti ( makar za sada ). Igra iz 2004 je imala 2-3X vece nivoe, i nije imala tako ucestale loading screenove.
 
Poslednja izmena:
Pa to je bug, vrata bi trebala da se otvaraju na drugu stranu... veze to nema sa lvl dizajnom.
Nego, jesi li iskljucio focus, apgrejdove, putokaze i slicno?
 
Bio sam iskljucio skoro sve, samo sam Focus ostavio, cisto me je zanimalo kako je igra sa njim i bez njega ( mozda sam ga dva puta ukupno upalio ).

Sada cu pokusati ponovo sa svim opcijama iskljucenim ( sem sa iron man, toliko lud nisam :D ), valjda ce biti veci izazov.
 
Poslednja izmena:
Pa to je bug, vrata bi trebala da se otvaraju na drugu stranu... veze to nema sa lvl dizajnom.

Nije tebi dobro...

- Bukvalno svaki nivo je kao hodnik dizajniran. Nema mnogo opcija i mogucnosti ( makar za sada ). Igra iz 2004 je imala 2-3X vece nivoe, i nije imala tako ucestale loading screenove.

Thief 3 ima vece nivoe?! QQ :d Metal Age ne smijemo da pominjemo?! Igra stara punih 14 godina a nivoi troduplo veci od ove komercijalcine za napaljene kvazi fanboyse "stealth igrica". :D
 
Poslednja izmena:


Inace, dosta citam o nekom Dark Mod za Thief... Da li su sve misije iz Thief 1 obuhvacene tim modom, ili samo pojedine? I da li mod ima voiceover/pricu iz Thief-a, ili...?
 
Poslednja izmena:
ovo je totalni promasaj, osim sto lepo izgleda sve ostalo je prilicno retardirano...bataljujem!
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno