Šta je novo?

Thief 4

Trejler odlican, ako se budu fokusirali kao u thiefu 3 na kradju i izbegavanje strazara bice ovo i super igra.
 
^ Pa, zar nije Reboot?
 
Pa sta ako je reboot? I dalje je Thief u pitanju, Garrett je tu kao i ostali elementi iz prijasnjih igara...

[YOUTUBE]oGENrFor6i4&feature[/YOUTUBE]

Sada ce Garrett zvucati kao nabrijani marinac.
 
Pa reboot u gaming industriji znači da zadržavaju samo neke delove stare priče, lore, naslov, ali da menjaju gameplay, mehaniku igre i da događaji i gameplay iz ranijih naslova nemaju nikakvog značaja za novu igru koja dobija reboot. :)
 
Pa reboot u gaming industriji znači da zadržavaju samo neke delove stare priče, lore, naslov, ali da menjaju gameplay, mehaniku igre i da događaji i gameplay iz ranijih naslova nemaju nikakvog značaja za novu igru koja dobija reboot. :)

Kakav reboot je to, mali ili veliki! Mozda nesto izmedju ta dva! Ili mozda opet nesto izmedju toga!

Ramo!?
 
Mislim da reboot uglavnom znači da sve kreću od početka, uzimajući što više ''kul'' elemenata novije generacije popularnih igara u pokušaju da ih implementiraju u staru mehaniku igre. Znači, iz tog kompromisa nametnutog trendovima, tj. jednostavnom kalkulacijom rizika loše prodaje, dobijamo reboot.

E onda kada konačno izađe igra, kad se iskonzumira, srede utisci i ako sve teče po planu, sledeći nastavak se nadograđuje, tj. zaista proširuje po pitanju mehanike, sa obično netaknutim osnovama elemenata prvog dela...i to su jedini sigurni koraci, isto tako će biti i sa TR, ista stvar je i kod stvaranja nove franšize...
 
Tu pravila nema.

Problem je u tome sto oni hoce da prodaju to fanovima kao stari Thief, a sto je BS. Fanovi Thiefa nisu moroni.

Na oficijelnom forumu su vecinom negativni komentari. Cak i na ovom videu sto sam okacio.
 
Fora je sto su fanovi thiefa stariji od polovine Eidos ekipe i kod njih ne prolazi "ubijem desetoro i smugnem u seno da se sunjam".
 
Tu pravila nema.

Problem je u tome sto oni hoce da prodaju to fanovima kao stari Thief, a sto je BS. Fanovi Thiefa nisu moroni.

Pa da hoće da prodaju starim fanovima kao Thief ne bi ovo nazvali reboot-om, već punokrvnim nastavkom. Ovako su se ogradili od prethodnih delova. Isto kao što je Square Enix uradio sa već pomenutim Tomb Raiderom, ili Capcom sa DMC-om.
 
Reboot znaci da ce da zaseru stvar. Koriste samo staro ime jer je popularno i nista vise.
 
Pa upravo to :)
 
Ovo ce biti sigurno jedan od najboljih thiefa do sad, jedva cekam :D:D:D
 
Pa da hoće da prodaju starim fanovima kao Thief ne bi ovo nazvali reboot-om, već punokrvnim nastavkom. Ovako su se ogradili od prethodnih delova. Isto kao što je Square Enix uradio sa već pomenutim Tomb Raiderom, ili Capcom sa DMC-om.

Ne, oni hoce da privuku stare fanove kao i nove igrace. Ta prica se prodaje. Kao vidjet cete bice sve ok, promjene koje radimo ce vam se svidjeti.

Apsolutna vecina ljudi na oficijelnom forumu su fanovi.

A Thief nije Tomb Raider, igra za mase. Odraditi Thief kako treba je daleko veci izazov.
 
Pa ni raniji Tomb Raideri nisu bili za najšire mase, previše je tu bilo zagonetaka, mozganja i sporog tempa za najšire mase :)
 
Mislis da su sa ovim rebootom TRa pogodili balans izmedju mozganja i akcije?
 
Kakvo mozganje u TR-u? To je igra za sve, pa ko hoće da zavire pod svaki kamen, neka mozga, ko neće, ne mora. Ako u Thiefu to naprave u stilu "ko hoće da ubija šunjajući se (evenutalno da bi dobio neki achievment ili značkicu) eto mu, ko neće ne mora" to će biti katastrofa jer se gejmplej zapravo zasnivao na jednom načinu igranja. A naravno da u obe igre na svim mestima gde iole čovek može da se zamisli imamo implementiran "fokus" :d koji će da jasno pokaže gde treba ići i šta raditi...
 
Pa ni raniji Tomb Raideri nisu bili za najšire mase, previše je tu bilo zagonetaka, mozganja i sporog tempa za najšire mase :)

Ako raniji TR poredis sa danasnjim igrama si u pravu. Ja to ne smatram kompleksnom igrom vec vise iritantnom.
 
Kakvo mozganje u TR-u? To je igra za sve, pa ko hoće da zavire pod svaki kamen, neka mozga, ko neće, ne mora. Ako u Thiefu to naprave u stilu "ko hoće da ubija šunjajući se (evenutalno da bi dobio neki achievment ili značkicu) eto mu, ko neće ne mora" to će biti katastrofa jer se gejmplej zapravo zasnivao na jednom načinu igranja. A naravno da u obe igre na svim mestima gde iole čovek može da se zamisli imamo implementiran "fokus" :d koji će da jasno pokaže gde treba ići i šta raditi...

Pričao sam o mozganju u ranijim TR-ima, ne u ovom poslednjem gde mozganja ni nema, ja se dobro sećam da sam znao po par sati da se zaglavim na nekim mestima u starijim TR-ima, a da mi je opet bilo dovoljno zanimljivo da ne osećam potrebu da tražim rešenje po walkthrough, doduše u prva tri TR-a tu mogućnost nisam ni imao, jer tada ni net nisam imao :)
 
[YOUTUBE]YFINNbu2_Vo[/YOUTUBE]

Divota :)
 
http://www.joystiq.com/2013/04/04/be-an-old-school-creep-in-thief/

Eidos Montreal's next-gen take on Thief will cater those who prefer their pickpocketing to be nice, quiet and devoid of visual noise.

According to Thief's Lead Level Designer, Daniel Windfeld Schmidt, the game will feature an old-school mode of sorts. Activating it will disable elements on the heads-up display and tone down master thief Garrett's special abilities. If you want to sneak through unseen – sans notifications, contextual helpers and slow-motion swipes – this will be the way to do it.

With modern recording and social sharing capabilities, you'll even be able to prove you finished the game ... without alerting anyone.

Bumo videli!

Ali ako focus bude dio price?
 
[YOUTUBE]L67VurX81VI[/YOUTUBE]

Abominacija!
 
Ocajno izgleda igra a o borbi i glupom AI da ne govorim :p
 
Na oficijelnom forumu ih ljudi maksimalno pljuju.

Imaju i razlog.

Ama, slazem se sa tobom 100%, ovo sa klipa deluje uzasno. Nego me je odusevila ta iznrevirana, kratka i jasna konstatacija iz tvog prethodnog posta. :)
 
Ocajno izgleda igra a o borbi i glupom AI da ne govorim :p

Borba je tu da prikaze da ne mozes igrati na silu a AI da je glup ko tocak, to stoji. Stvarno steta, ja sam se potajno nadao da ce biti dobra igra.
 
Vrh Dno