Šta je novo?

Thief 4

realno sve je unistio internet,youtube itd :(
 
Niko te ne tera da koristiš YT.
 
Ja sam zadovoljan barem time što se focus može ugasiti i to je više nego što sam očekivao od njih :D
 
Nekada prije, se znalo lutati po jednom levelu cijeli dan dok ne izmozgaš šta dalje ...

Kao što su bile mozgalice za prve Tomb Raider delove.

@time
Ako već možeš rešenja da nađeš na internetu onda nema potrebe da ona budu deo same mehanike igre i dostupna na jedno dugme. Tako da internet i YT nikako nisu krivi.
 
Za pocetak ovo treba da bude "Thief 4" a ne "Thief". Onaj "eye" gde sve ima neki plavi sjaj je retardirano. To je boljka novijih igara gde bi kad god neko zabode u toku nivoa lako nasao resenje. Secam se da sam u prva dva thief-a proveo sate istrazujuci cele nivoe i opet bih. Samo se nadam da ce postojati neki hardcore mode...
 
kad izlazi thief? :/
 
pa zar nije vec izasao? imam vaucer za njega? to je ovaj sad valjda zar ne?
 
Onaj "eye" gde sve ima neki plavi sjaj je retardirano. To je boljka novijih igara gde bi kad god neko zabode u toku nivoa lako nasao resenje. Secam se da sam u prva dva thief-a proveo sate istrazujuci cele nivoe i opet bih. Samo se nadam da ce postojati neki hardcore mode...

Za ovo si 100% u pravu, neće više niko da se pomuči ni malo i izdavači naravno izlaze u susret. Sećam se u dvojci koliko sam vremena provodio da nadjem izlaz ili loot koji mi treba. Najviše mi je u sećanju ostalo kad nisam mogao danima da nadjem izlaz iz onog podzemnog grada (a nisam hteo da gledam walkthrough), i oduševljenje kad sam uspeo.
Sad kad nemam više živaca da igram Single player igre rešio sam da ih i ne igram, bolje nego da protrčavam kroz mape kao muva bez glave samo da bih završio
 
Posebno je zabavno koliko se vremena i resursa posvećuje grafici i dizajnu u novim igrama a koncipirane su tako da ih preletiš u 4-5h, posle 20-ak min više i ne primetiš takve stvari od silnog jurcanja...
 
Ja sam igrao Thief 3 samo i nisam se nešo oduševio. Uzeo onu močagu i pokrc'o sve neprijatelje na nivou i posle samo šetao i pokupio šta mi treba. Eventualno ugasim sveće i šta već ima onom strelom sa vodom. Prelako mi bilo.
 
To se ne igra na easy levelu.
 
Ja sam igrao Thief 3 samo i nisam se nešo oduševio. Uzeo onu močagu i pokrc'o sve neprijatelje na nivou i posle samo šetao i pokupio šta mi treba. Eventualno ugasim sveće i šta već ima onom strelom sa vodom. Prelako mi bilo.

Ovo si mogao da predjes na taj nacian jedino ako si iskljucio AI...
 
Ja sam igrao tricu (ne na izi) i trebalo je malo mozgati, thief kao thief. Sve u svemu nikad ne bi otisao na yt ako negdje zapnem, jer se glavni smisao igre time gubi. Kao da radim kontrolni iz matematike, a gledam u uradjen zadatak pored mene. (Mislim ovo za matematiku bi bilo dobro, ali u igrama to raditi je suludo, pogotovo jer ih igram iz uzivanja, a ne iz moranja).
 
Najzabavnije je Thef igrati tako da te niko ne primeti, i da sto manje neprijatelja onesvestiš ili čak nikoga. Nema tu osećaja zadovoljstva na kraju misije ako sve redom udaraš batinom, gađaš onim strelama sa uspavljujućim gasom ili šta već. Meni je najmoćnije kad na kraju mislije vidim da nikoga nisam onesvestio, izazvao nula štete i primio nula štete.,) Jeste da je igra tako mnogo duža i teža ali je i bolja.
Drago mi je što je potvrđeno da će u opcijama sada biti moguće potpuno onemogućiti "non-lethal" onesposobljavanje neprijatelja, ili aktivirati opcije za automatski game over ako je igrač primećen od strane AI-a. To mi uliva poverenje da je cela igra pravljena sa takvim stilom igranja na umu.
 
Poslednja izmena:
Najzabavnije je Thef igrati tako da te niko ne primeti, i da sto manje neprijatelja onesvestiš ili čak nikoga. Nema tu osećaja zadovoljstva na kraju misije ako sve redom udaraš batinom, gađaš onim strelama sa uspavljujućim gasom ili šta već. Meni je najmoćnije kad na kraju mislije vidim da nikoga nisam onesvestio, izazvao nula štete i primio nula štete.,) Jeste da je igra tako mnogo duža i teža ali je i bolja.
Drago mi je što je potvrđeno da će u opcijama sada biti moguće potpuno onemogućiti "non-lethal" onesposobljavanje neprijatelja, ili aktivirati opcije za automatski game over ako je igrač primećen od strane AI-a. To mi uliva poverenje da je cela igra pravljena sa takvim stilom igranja na umu.

Svaka cast, pogodio si srz. Ako vec igras igru sa onim pravim uzivanjem, igraces je na nacin, da je to stvaran zivot i da se ravnas sa samom ulogom, tj. sunjanje, prikradanje, sakrivanje i jednostavno to je ono sto ova igra ima a da je odvaja od ostalih, i to u onoj mjeri da mozemo da je smatramo legendarnom. Sve to sto si napisao.
 
Minimum System Requirements:

OS: Windows Vista with platform update
CPU: High-performance dual core CPU or quad core CPU
RAM: 4 GB
Graphics Card: AMD Radeon 4800 series / Nvidia GTS 250
DirectX: DirectX 10
HDD/SSD: 20 GB

Recommended Specs:

OS: Windows 7 or 8
CPU: AMD FX 8000 series or better / Intel i7 Quad Core CPU
RAM: 4+ GB
Graphics Card: AMD Radeon HD / R9 series or better / Nvidia GTX 660 series or better
DirectX: DirectX 11
HDD/SSD: 20 GB
 
Ovo za recommended specs: "Intel i7 Quad Core CPU" mislim da su preterali, mozda ako neko hoce u 4K da igra ili surround.
 
Na svaku igru sad stavljaju u recommended 'top of the line' procesore i grafe.
 
Pa sto ne napisu koja je to rezolucija i sa kakvim detaljima koja se smatra pod recommended, ovako kao da nisu ni napisali..
 
ma opusteno, igra mi uopste ne deluje zahtevno...
takodje, podrzavace Mantle... aj bas da vidimo kako to cudo radi ;)
 
Pa sto ne napisu koja je to rezolucija i sa kakvim detaljima koja se smatra pod recommended, ovako kao da nisu ni napisali..

Mislim da se smatra 1080p, a detalji sve na max, ali sad je veca razlika ako je AA x4 ili x8, ili neki FXAA na High.
 
meni je besmisleno sve preko 2xAA, ta vrednost lepo izostri ivice, a ne udara puno po fps-u...
kad stavim 8xAA, ne vidim toliki boljitak u slici, a udara fps nenormalno...
mada sve zavisi od igre do igre, negde 8xAA primetno bolje izgleda, a ne udari tolko po fps-u, ovo recimo pricam na primeru Crysis 3..
 
Ne kontam kako ga ne vide? Jel ovo piece of cake difficulty?
 
Poslednja izmena:
Malo je previše, kad uđe u manor i skoči dole gde one 2 žene pričaju kako nisu čuli ništa, šta ima neke amortizere ?
 
Ne kontam kako ga ne vide? Jel ovo piece of cake difficulty?
Verovatno neki niži nivo težine. Vidi se da su uključena sva pomagala. Focus, putokazi, označavanje loota... sve će to biti moguće isključiti u opcijama a na višim težinama će između ostalog i AI biti znatno osetljiviji.;)
 
Nazad
Vrh Dno