Šta je novo?

The DirectX 12 Performance Preview: AMD, NVIDIA, & Star Swarm

Znaci 'pravi' dx12 je stigao...
 
KO zna sta je vise pravo samo znam da vizuelno nema razlike...
 
Da l' je realno da i u TWIMTBP naslovu ne mogu da izvuku bar isti rezultat kao u DX11 modu?
http://www.extremetech.com/gaming/2...s-performance-on-amd-hardware-flat-on-maxwell
Mada izgleda da kod Pascal-a ima dobiti
http://forums.anandtech.com/showthread.php?t=2479604

Znači može da se krene sa puštanjem Maxwell-a niz vodu :d

To sto su pokretali 1080 SLI i dobili bolje rezultate ne znaci nista. Mozda ima bolje skaliranje u dx12 ili je CPU bio mozda bottleneck u dx11 ili je to mozda razlika u API overheadu. A ima i negde video u jednom od tih linkova gde fps counter prikazuje potpuno drugu pricu, mozda cak i nastelovali da bench daje pogresne rezultate da sakriju sramotu. Iskreno, ne bi bio prvi put da vidim pogresan rezultat na kraju in-game bencha (inicijalni DA:I bench je po prikazivao u score samo zadnju scenu koja traje nekih 5s).
 
3DMark TimeSpy DirectX 12 Benchmark

untitled-1-a160e7.png


I drugi sajtovi su objavili rezultate koliko mogu vidjeti Pascal ima unapredjenja sa asinhronim shederima ukljucenim dok maxwel ima iste rezultate, naravno DX 12 AMD-ov teren jako zanimljivi rezultati. Upada mi u oci R9 290X vs GTX 780ti nekada je GTX 780ti bila klasa iznad R9 290X kako izlaze novije igre i testovi pogotovo DX 12 R9 290X prelazi u klasu iznad. Izgleda da ni kepler ni maxwel nemaju AS.

Takodjer R9 390X iznad GTX 980 od novi kartica Pascal naravno dominira Rx 480 nedostatak ACE ocito "kaska" za R9 390X kao sto se vidili i ranije bez obzira na visoke taktove Rx 480 ne moze iznad R9 390X punokrvni havajac ima jos zivota.

Fury-X rame uz rame sa GTx 980ti ocekujem slicne rezultate i u nadolazecim Dx 12 naslovima mislim da ce to ovako nesto prosjecno da izgleda kao u ovom test.
Raduje svakako cinjenica da Pascal sa AS on daje vece rezultate.
 
plus jos drajveri, vreme, bice to super...
 
timespy-3.png
 
48d2b03685da4edabcca190f964c5d12.png
Unapred se izvinjavam ako sam promasio temu jel zna neko kako da fix ovo? R7 250
 
Poslednja izmena:
Da, to sam hteo da komentarisem, da Pascal grafike ipak imaju nekim odedjeni boost kada se ukljuce AS ( za razliku od Maxvell kartica, koje jos i gube na snazi )....
Bas sam sinoc citao, NV je u Pascal kartama, odradila dodatnu optimizacija i sada te kartice rade putem odredjenih procesa ( da se izrazim, onako laicki :trust:), neku vrstu paralelne obrade tih draw calls podataka ( koliko sam shvatio, sustina tih AS je i ta neka 'paralelna' , sinhronizovana obrada raznih grafickih informacija ) i zbog toga 1070 i 1080 imaju odredjeni boost sa AS, dok 970, 980 i 980Ti nemaju porast perfomansi ( sto se vidi i u testovima )...
 
Vise od 10% kod AMD karti i nije bas malo, 10% performansi se u visem segmentu placa papreno, svaki napredak je dobro dosao.
 
Jeste, sada se papreno se naplacuje svakih 10% boljih perfomansi u high segementu.

U tom smislu i tih free :trust: 10% nije malo. Zato i stalno ponavljam, koliko se dobija sa brzim memorijama i zategnutijim latencijama, oko 10 - 15% u odnosu na to, koliko se vise love treba izdvojiti za nesto malo bolju i brzu memoriju itd....
 
Da, to sam hteo da komentarisem, da Pascal grafike ipak imaju nekim odedjeni boost kada se ukljuce AS ( za razliku od Maxvell kartica, koje jos i gube na snazi )....
Bas sam sinoc citao, NV je u Pascal kartama, odradila dodatnu optimizacija i sada te kartice rade putem odredjenih procesa ( da se izrazim, onako laicki :trust:), neku vrstu paralelne obrade tih draw calls podataka ( koliko sam shvatio, sustina tih AS je i ta neka 'paralelna' , sinhronizovana obrada raznih grafickih informacija ) i zbog toga 1070 i 1080 imaju odredjeni boost sa AS, dok 970, 980 i 980Ti nemaju porast perfomansi ( sto se vidi i u testovima )...

Znaci ipak je hardver bio zabagovan a ne driver :D
 
Mala je sad razlika AMD NVIDIA sa AS vrlo mala koja ludnica :D:D:D ali bi volio da Amd izbaci nesto korektno na Vegu mislim zbog buducnosti :D
 
***, može im se. Još kad vidiš kakva se ekipa loži na nV dobro da im ne prodaju grafiku na nivou čiča gliše za 500$.
 
To nVidia zove "optimizacija drajvera". Da oni imaju Async kako treba, to bi reklamirali na sva usta a ne da se ovako nagadjamo. Nista cudno od njih.
 
To nVidia zove "optimizacija drajvera". Da oni imaju Async kako treba, to bi reklamirali na sva usta a ne da se ovako nagadjamo. Nista cudno od njih.

a sta je tacno problem u 3D marku i sa nvidijom ?...slab sam sa engleskim, kad prevedem na translate to je katastrofa :D
 
3DMark Time Spy, DX12 test koji proverava performanse sa ukljucenim asinhronim sejderima radi na nacin na koji ne radi nijedna igra koja koristi asihnrone sejdere, samim tim je neadekvatan alat za merenje DX12/AS performansi jer se rezultati nece reflektovati u igrama.

U prevodu nVidija podmazala Futuremark da izbace benchmark alat za DX12 koji ce pokazati da i njihov hardver podrzava AS iako to zapravo nije tacno. Prodaju muda za bubrege, ponovo...

Edit: Znaces da nV hardver podrzava AS onog momenta kada budes mogao da igras TWIMTBP igru koja se na sva usta reklamira da koristi AS. Takve igre za sada nema, sa dobrim razlogom :)
 
Poslednja izmena:
3DMark Time Spy, DX12 test koji proverava performanse sa ukljucenim asinhronim sejderima radi na nacin na koji ne radi nijedna igra koja koristi asihnrone sejdere, samim tim je neadekvatan alat za merenje DX12/AS performansi jer se rezultati nece reflektovati u igrama.

U prevodu nVidija podmazala Futuremark da izbace benchmark alat za DX12 koji ce pokazati da i njihov hardver podrzava AS iako to zapravo nije tacno. Prodaju muda za bubrege, ponovo...

Edit: Znaces da nV hardver podrzava AS onog momenta kada budes mogao da igras TWIMTBP igru koja se na sva usta reklamira da koristi AS. Takve igre za sada nema, sa dobrim razlogom :)

Razumeo bi da AMD ovo radi, jer su manji pa im trebaju rezltati ali zeleni se ipak mnogo boje samim tim i ovi potezi...
 
Pa sve vreme pricamo da je Pascal die-shrink Maxwella i samo "test" novog proizvodnog procesa. Nije ga ni bilo na road mapu pre par godina. Mozes da se kladis da ce Volta imati Async kako treba. Ovo je tipican nVidia potez, uvek su oni u proslosti u ovakvim situacijama pribegavali "trikovima". Procenjeno je da za sada moze i ovako, za dve godine moze da bude druga prica a tada ce imati odgovarajucu ponudu. Skoro da ne pamtim nVidia kartu koja je bila "kompletna", Fermi 580 je bio poslednji koji je imao i performanse, i DP i OK potrosnju. Iz Keplera izbacise DP, Maxwell i 3.5 GB je stara prica, sad Pascal nema Async kako bi trebalo... Ali su performanse tu, prodaja ide odlicno... Kupcima ocigledno ne smeta, prema tome...
 
Pa sve vreme pricamo da je Pascal die-shrink Maxwella i samo "test" novog proizvodnog procesa. Nije ga ni bilo na road mapu pre par godina. Mozes da se kladis da ce Volta imati Async kako treba. Ovo je tipican nVidia potez, uvek su oni u proslosti u ovakvim situacijama pribegavali "trikovima". Procenjeno je da za sada moze i ovako, za dve godine moze da bude druga prica a tada ce imati odgovarajucu ponudu. Skoro da ne pamtim nVidia kartu koja je bila "kompletna", Fermi 580 je bio poslednji koji je imao i performanse, i DP i OK potrosnju. Iz Keplera izbacise DP, Maxwell i 3.5 GB je stara prica, sad Pascal nema Async kako bi trebalo... Ali su performanse tu, prodaja ide odlicno... Kupcima ocigledno ne smeta, prema tome...

da dobre su karte i sreca je sto dx12 u sustini nije nista bitno trenutno...
 
Pa kada tvrdis da imas nesto (a nemas) onda moras nekako da se pravdas kod kupaca. AMD to ne mora da radi jer oni ne tvrde da imaju nesto na hardveru sto nemaju.

Pretpostavljam da nV mora iz korena da menja arhitekturu za async, kao sto je to amd uradio kad je napravio gcn (zato su im sve ostale karte u legacy drajver)
 
3DMark Time Spy, DX12 test koji proverava performanse sa ukljucenim asinhronim sejderima radi na nacin na koji ne radi nijedna igra koja koristi asihnrone sejdere, samim tim je neadekvatan alat za merenje DX12/AS performansi jer se rezultati nece reflektovati u igrama.

U prevodu nVidija podmazala Futuremark da izbace benchmark alat za DX12 koji ce pokazati da i njihov hardver podrzava AS iako to zapravo nije tacno. Prodaju muda za bubrege, ponovo...

Edit: Znaces da nV hardver podrzava AS onog momenta kada budes mogao da igras TWIMTBP igru koja se na sva usta reklamira da koristi AS. Takve igre za sada nema, sa dobrim razlogom :)

A celu stvar tvrdi jedan lik sa oveclock foruma koji crta slikice i igra se recima (concurrent vs. parallel) ne bi li masu naveo da poveruje u mit i teoriju zavere (inace, jako tesko uraditi).

Btw, oglasio se i jedan od developera:

http://steamcommunity.com/app/223850/discussions/0/366298942110944664/

Yes it does.

http://www.futuremark.com/downloads/3DMark_Technical_Guide.pdf

It was not tailored for any specific architecture. It overlaps different rendering passes for asynchronous compute, in paraller when possible. Drivers determine how they process these - multiple paraller queues are filled by the engine.

The reason Maxwell doesn't take a hit is because NVIDIA has explictly disabled async compute in Maxwell drivers. So no matter how much we pile things to the queues, they cannot be set to run asynchronously because the driver says "no, I can't do that". Basically NV driver tells Time Spy to go "async off" for the run on that card. NV driver runs asynchronous tasks in one queue on Maxwell, similar to if they were submitted in one queue ("async off" in Time Spy). If NVIDIA enables Async Compute in the drivers on Maxwell, Time Spy will start using it. Performance gain or loss depends on the hardware & drivers.

Edit: Quoting 3DMark Technical guide

Asynchronous Compute
With DirectX 11, all rendering work is executed in one queue with the driver deciding the order of the tasks.

With DirectX 12, GPUs that support asynchronous compute can process work from multiple queues in parallel.

There are three types of queue: 3D, compute, and copy. A 3D queue executes rendering commands and can also handle other work types. A compute queue can handle compute and copy work. A copy queue only accepts copy operations. The queues all race for the same resources so the overall benefit depends on the workload.

In Time Spy, asynchronous compute is used heavily to overlap rendering passes to maximize GPU utilization. The asynchronous compute workload per frame varies between 10 - 20%.

To observe the benefit on your own hardware, you can optionally choose to disable async compute using the Custom run settings.

Ali dzabe on objasnjava kad je sledeci post ovakav:

You are so full of ♥♥♥♥ FM_Jarnis, this is being throughly researched by the best Overclockers in the world.

You are using dirty tricks to give favorable results to nvidia cards.
This is your reputation not mine.

This "TEST" is worthless

Kakav random bot, a forumi su ih puni.

Koliko znam u projektu 3D Mark Time Spy ucestvovali su AMD, nVidia, Intel, Microsoft, valjda bi ostali igraci videli ako se kod pise da ide na ruku nVidia-e.
 
Nazad
Vrh Dno