^ Znači opet hipi reddit dečurlija![]()
Koliko znam u projektu 3D Mark Time Spy ucestvovali su AMD, nVidia, Intel, Microsoft, valjda bi ostali igraci videli ako se kod pise da ide na ruku nVidia-e.
Pa cak i taj 3DMark developer je u drugom svom postu izjavio da njihov async u stvari samo pokusava da iskoristi sve idle shadere, a ne da ih paralelno uposli sto je poenta za async koji koriste igre.
Yes it is. But Engine cannot dictate what the hardware has available or not.
Async compute is about utilizing "idle" shader units. Slower the card, less idle ones you have. Less capable hardware may also be hard pressed to utilize all of them even if the engine asks nicely. Also there may be limitations as to what workloads in the engine *can* run in parallel. Yes, Time Spy is very graphics-heavy, since, well, its a graphics benchmark. But even there many of the rendering passes have compute tasks that can use this.
Ultimately some AMD cards gain quite a bit (ie. they have a lot of shader units idling while rendering and they are very good at using them for the available paraller loads). Some AMD cards gain less or not at all (either less capable at paralleriziing, less idle shader units or no idle shader units at all - for example a HD 7970 is hard pressed to have any to "spare")
Some NVIDIA cards cannot do this at all. The driver simply says "hold your horses, we'll do this nicely in order". Some NVIDIA cards can do some of it. They might use another way than AMD (more driver/software based), but the end result is the same - the card hardware is capable of doing more through some intelligent juggling of the work.
Problem je sto je async dizajniran da radi parelelno kako bi smanjili latenciju i tako dobili fps. To sto je 3DMark uspeo da uradi je ustvari ono sto nV driver tim ne zna da uradi.
Upravo su mnogobrojni developeri kukali kako nemaju pristup hw-u, te da moraju da nagađaju kako driveri odrađuju posao, jer tobože nemaju pristup otvorenom kodu, a sve kako bi zamaskirali sopstvenu nesposobnost. Sada kada su konačno dobili otvoren pristup do hw level-a svi su se razbežali u mišje rupe ili rade copy/paste i sve se svodi na implementaciju AS on/off. Još dugo će sve zavisiti od toga koliko hw kompanije mogu kroz softversku podršku da isprate svoje proizvode i oni koji budu imali bolju saradnju sa AAA razvojnim timovima bolje će i prolaziti.Developer nije duzan da pise specijalan kod za odredjenu karticu jer je to za njih dodatno vreme/ulaganje, pogotovo kad znaju da mogu da ugase i da nemaju glavobolju zbog toga.
Kolko' sam cito', NV je tu 'paralelizaciju' koju koristi AS, nesto drugacije postavlia da sljaka u Pascal kartama, u odnosu na Maxvell chip, ( koliko sam onako laicki razumeo ), pa zato se pokazuje odredjeni boost sa koriscenjem tih Asinhronih Shadera:d
Bitno je da bolje radi, a sad kako i zasto bolje radi, nije me briga![]()
Pa tada ce izaci 1080Ti, neki ce i to uzimati umesto 1080. Kupci skupih modela to menjaju sezonski, irelevantno je kako ce karta raditi za 3-4 godine.Jako je bitno da bolje radi u Nvidamarku, manje bitno/nebitno što ne radi u igrama, pardon lošim portovima:d
Vidim da ce Pascal ekipa već dogodine opet u kupovinu:d
zeleni si tek najavili drajvere za DOOM tako da ovo jos nisu pravi rezovi...
Ako dx12 vise nije bitan, zasto ljudi kupuju nove graficke?
pa vizuelno DX12 nije nista doneo...najvise se graficke sad kupuju zbog rezolucije 2k 4k i lepseg fps-a...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari