Šta je novo?

The DirectX 12 Performance Preview: AMD, NVIDIA, & Star Swarm

verujem da koristi sijalice 100w po kuci i drzi upaljene non stop kao velika vecina nasih gradjana... ali zato da ustedi 20w na 3 sata koriscenja racunara je bitno! tako je rekao linus :)
Ili kao mnogi nasi ljudi kupi atom procesor u tabletu ili najjaci snapdragon overklokovan procesor u galaksiju i zali se sto su im baterije slabe ... ali je vazno da radi na 2 ghz i da ima 8 jezgara !!!11



ljudi, prioriteti ...
energetska efikasnost je bitna stavka za prenosne uredjaje i servere ne ako koristis jedan racunar pet sati svaki dan
A vala ti verujes u neku svoju imaginaciju, nema tu nista sporno, zanimljivo da sam se sprdao a doticni se primio, ko da je ne znam sta, cak utripovao da sam iz Danske, ja ga pustio da veruje u to...
Zasto, samo zato sto sam rekao da FX guta struju, krenula prica sta koristim, kakvo mi je napajanje itd...gledam i cudim se, aj ajde, neko i ne shvati kada stavis :) :-D itd...

Koristim stedljive sijalice, u pogresno verujes al ajde nije bitno... A sto se tice 8core cpu na Arm, procitaj kako radi bigLittle arhitektura, i ne poredi desktop cpu i cpu i soc na telefonima i ubogaljene modele sa 2600mah baterijama aka Sljamsung. Eto i do telefona smo dosli...

Znaci zanimljivo je dokle je otišla rasprava samo zato sto sam napisao da je FX veliki potrosac, kao da sam nekome lupio samar.
 
A vala ti verujes u neku svoju imaginaciju, nema tu nista sporno, zanimljivo da sam se sprdao a doticni se primio, ko da je ne znam sta, cak utripovao da sam iz Danske, ja ga pustio da veruje u to...
Zasto, samo zato sto sam rekao da FX guta struju, krenula prica sta koristim, kakvo mi je napajanje itd...gledam i cudim se, aj ajde, neko i ne shvati kada stavis :) :-D itd...

Koristim stedljive sijalice, u pogresno verujes al ajde nije bitno... A sto se tice 8core cpu na Arm, procitaj kako radi bigLittle arhitektura, i ne poredi desktop cpu i cpu i soc na telefonima i ubogaljene modele sa 2600mah baterijama aka Sljamsung. Eto i do telefona smo dosli...

Znaci zanimljivo je dokle je otišla rasprava samo zato sto sam napisao da je FX veliki potrosac, kao da sam nekome lupio samar.

BRATE pazi sta pricas !!!! :) lolololol

stvarno ste po nekad ko deca ....
 
decko,te fore tamo gde si naucio.fora sa danskom je zato sto je u danskoj najskuplja struja,suptilno ti porucujem da je besmisleno navoditi u srbiji to kao manu cpu-a,jer pricamo o mizernoj razlici.ako nisi u stanju to da ukopcas pored svih argumenata,ti lepo citaj te fanboj price i tripuj se i dalje.ovde se vode ozbiljniji razgovori i diskusije.
 
Svaka Igra koju Nvidia bude sponzorisala bolje ce raditi u dx11 nego u dx12.

Nvidia karte izvalce maksimum uz DX11 dok trenutno ni maksvelu ni kepleru ne leze prednosti DX12 tako da sve sto bude Nvidia sponzorirala mozemo ocekivati da ce ovako izgledati, optimizacija za DX12 cista 0... ovo ustvari nije optimizacija nego ne znam kako da nazovem "degradacija" performansi Dx12 :)
 
Svaka Igra koju Nvidia bude sponzorisala bolje ce raditi u dx11 nego u dx12.

Nvidia karte izvalce maksimum uz DX11 dok trenutno ni maksvelu ni kepleru ne leze prednosti DX12 tako da sve sto bude Nvidia sponzorirala mozemo ocekivati da ce ovako izgledati, optimizacija za DX12 cista 0... ovo ustvari nije optimizacija nego ne znam kako da nazovem "degradacija" performansi Dx12 :)

http://www.guru3d.com/articles_pages/hitman_2016_pc_graphics_performance_benchmark_review,7.html hitman amd igra pa isto nema nikakvog velikog napretka...mislim da je dx12 fail u svakom pogledu...
 
Ne, nego DX12, hardware i naslovi tek treba da zazive...ali ne moraju bas ove godine. ;)
 
meni trebaju ali po ovome dx12 nije ono o cemu su pricali zadnjih 6. meseci...ja ne znam sta on donosi novo...

E, dobro si primetio, ja sam o tome pricao pre neki dan na ovoj temi, :alo:
Cisto govoreci, u DX12 sve kartice slicno rade, tj. ako je jaca neka karta u DX11 i u DX12 ce biti jaca, ostaje slican odnos po perfomansama. Ono gde je prednost AMD-a u odnosu na NV, da ponovim po stoti put, su Asinhroni Shaderiiiiiiiiii :laugh: i to se vrlo dobro vidi u ovom testu....
http://www.purepc.pl/karty_graficzne/test_wydajnosci_directx_12_vs_directx_11_ashes_of_the_singularity?page=0,15
Dakle,
nista nema sporno i nejasno, tako stoje stvari i to je to, sta sve nisu obecavali, eve, :d prodje skoro godinu dana i nema nikakvog napredka i ko zna koliko cemo jos da cekamo da se nesto napravi konkretno....
 
Svaka Igra koju Nvidia bude sponzorisala bolje ce raditi u dx11 nego u dx12.

Nvidia karte izvalce maksimum uz DX11 dok trenutno ni maksvelu ni kepleru ne leze prednosti DX12 tako da sve sto bude Nvidia sponzorirala mozemo ocekivati da ce ovako izgledati, optimizacija za DX12 cista 0... ovo ustvari nije optimizacija nego ne znam kako da nazovem "degradacija" performansi Dx12 :)
Kako vas AMD-ovce ne smori da stalno kukate o gimpovanju cim AMD nije bolji od Nv, dok kad je bolji onda skacete od srece? Znaci Nv je jaca samo ako sabotira crvene? Podsecate na klince sa igralista..
 
Nemam ja sta da kukam to se zna Nvidia ne podrzava AS i svaka igra koja bude DX12 a usput NV sponzorisana ocajno ce da radi pod Dx12 tj. kao sto se vidi bolje radi u Dx11 nego dx12. Niko ne skace od srece nazalost malo se moras informisati prije nego krenes u diskusiju.
 
Ne mozes da generalizujes "svaka igra koja bude DX12", kada ce DX12 biti aktuelan jos x godina, covece. :d Samo polako, Pascal i naslednici su negde tamo...
 
Poslednja izmena:
kapiram i da ako vam se ne svidja boja cim se izlegu pilistorci,ce odma' ih davite. :d polako,bre,polako.
 
E, dobro si primetio, ja sam o tome pricao pre neki dan na ovoj temi, :alo:
Cisto govoreci, u DX12 sve kartice slicno rade, tj. ako je jaca neka karta u DX11 i u DX12 ce biti jaca, ostaje slican odnos po perfomansama. Ono gde je prednost AMD-a u odnosu na NV, da ponovim po stoti put, su Asinhroni Shaderiiiiiiiiii :laugh: i to se vrlo dobro vidi u ovom testu....
http://www.purepc.pl/karty_graficzne/test_wydajnosci_directx_12_vs_directx_11_ashes_of_the_singularity?page=0,15
Dakle,
nista nema sporno i nejasno, tako stoje stvari i to je to, sta sve nisu obecavali, eve, :d prodje skoro godinu dana i nema nikakvog napredka i ko zna koliko cemo jos da cekamo da se nesto napravi konkretno....

Gledam tvoj post i pitam se da li si ti stvaran.
Kako leba ti ostaju slicni odnosi u performansama? Asinhroni shaderi su deo DX12-ice, tako da ne mozes po sopstvenoj zelenoj zelji da ih izbacis tek tako i kazes e kad oduzmemo ono sto nvidiji ne prija, ostaje isti odnos.

DX12 treba da rastereti CPU i da omoguci svasta novo u grafickom odeljenju. Uglavnom da bude lakse da se programira i pise, kao i optimizuje kod.
Ne znam sta si ti ocekivao, ali to sto je receno to je i uradjeno. Takodje tek je poceo DX12, developeri ga jos nisu savladali niti je razradjeno sve kako treba, tek ce da se razvija dalje i unapredjuje. Na sve to masa igara je pisana za DX11 i dodata podrska za DX12, sto je velika razlika u odnosu na engine koji su od pocetka pravljeni za DX12.
 
Poslednja izmena:
Ma kome ces ti to bolan objasniti evo vec strucnjaci tvrde da ce pascal da unisti AMD u DX 12 naslovima ma sve znaju :d
 
onom koga zanimaju cinjenice,ne fanboj zelje i cestitke.mozda nema previse takvih,ali vredi zbog onih koji se mozda u medjuvremenu opamete.jer edukovanoj publici nemeres bas svasta da valjas i to za masne novce...
 
Dobro,
pricano je i, stize Furisa, razbice TitanX, ka' zvecku i bi, debelo suprotno i to sa 980Ti,:eyebrows: pa niko nije odgovarao;) za takve izjave odredjenih krugova, ovde na forum...:D
 
Za sada imamo 4 DX12 igre od koje su 2 donele znatan skok na GCN-u, dok druge dve nisu donele nikakav skok na Maxwell-u (VXAO je omogućen na DX11 u RotTR-u, GoW je kupus koji npr. bolje radi na staroj verziji GCN-a nego na novoj, ili bolje na GTX 960 2GB nego 4GB ). Šta će biti dalje, možemo da nagađamo :D

Jel moze da se zna koje su to 4 DX12 igre ?
 
Cemu sluze AS i da li je njihova upotreba mandatorna? Da li postoji neko drugo resenje koje bi postiglo slican rezultat?
 
Ukratko, AS omogućava paralelno izvršenje grafičkih, compute i copy operacija, umesto serijski kao što je do sada bilo. Na taj način se smanjuje vreme potrebno za izvršenje procesa, tj. dobija se više frejmova u sekundi. Generalno, to je najbolji put da se unaprede performanse GPU-a, imajući u vidu njihovu arhitekturu. Drugi način je da se napravi znatno brži čip, što je manje verovatno, pošto je to teže i skuplje rešenje.

Jel moze da se zna koje su to 4 DX12 igre ?
Gears of War, Tomb Raider, Hitman i Ashes of the Singularity. Pri čemu je jedino Ashes od početka bio planiran i rađen u DX12, dok je GoW ostao sa matorim enginom, pa ne znam ni gde je tačno DX12 uguran. Koliko vidim, DX12 ide i u novi Doom
 
Jel moze da se zna koje su to 4 DX12 igre ?


Rise of the Tomb Raider, Hitman, Ashes of the Singularity i Gears of War Ultimate Edition. Od toga, u RoTR od DX12 nema baš nikakvih benefita, Hitman je epizodna igra koja će izlaziti na kašičicu narednih meseci i godina, Gears of War je Windows Store ekskluziva sa očajnim manama i imamo Ashes of the Singularity, koji je još uvek u razvoju.

U najavi je patch za Just Cause 3, Descent Undergroud je early access, biće i u Forza i Quantum Break igrama, koje su opet Windows Store ekskluzive i u kojima je diskutabilno da li DX12 išta donosi. Jedino je novi Deus Ex pristojna igra od svih najavljenih.
 
Jedan od timova za koji sam siguran da ce sigurno iskoristi potencijal DX12 kako treba je DICE za BF5 posto su oni vec razvijali i koristili Mantle u svojoj igri, ali BF5 tek stize najesen.
 
Nazalost dok ne izadje pascal necemo se nagledati DX 12 naslova ovo su sve vecinom "krpljene" igre a ne igre koje su od pocetka DX 12 naslovi.
Trenutnoj Nvidia arhitekturi ne lezi DX 12 i razvojni timovi ce se tjerati da koriste DX11 i sto manje DX12...
DICE i razvojni timovi koji stoje uz AMD gurace DX12 i to ce biti igre koje ce pokazati prednosti ili mane DX12

Svakako zanimljiv je period pred nama sto se tice DX12, pojave nove Gpu-ova i generalno Gaming-a
 
@SpaceBear, filipenko: Dakle, 1 DX12 igra u razvoju i 3 zakrpljene. Ja opet pitam da li je to dovoljno da se napravi slika kako Maxwell ne radi dobro DX12 ? Za mene ne. Tek kada izadje full DX12 igra gde Maxwell radi losije a onda izadje jos jedna i jos jedna..onda cu moci da kazem da postoji trend gde Fiji radi bolje DX12 od Maxwell-a..

(pored toga, od pomenute 4 igre jedino Ashes radi primetno bolje na AMD-u, u ostalim je trend isti kao sto je bio u DX11; a opet Ashes jos nije izasao, tako da tek kad izadje moci ce da se prica)
 
Poslednja izmena:
Pa,
ne radi bolje Ashes na AMD, cisto zbog DX12, nego sto igra moze da se koristi te shadere :mad: ;), kad se testira igra samo u DX12, onda su perfomanse iste kao sto su u DX11, tj. isto je u Ashes kao i u ostalim igrama koje koriste DX12.....znaci, zasad DX12 ( bez AS) ne donosi nikakvu prednost nijednoj kartici...
http://www.purepc.pl/karty_graficzne/test_wydajnosci_directx_12_vs_directx_11_ashes_of_the_singularity?page=0,15
i to je test radjen, na grafickim postavkama na Low i MSAA na OFF, pitanje je kakvi bi rezultati bili i kolika bi razlika bila na maximum postavkama......sve deluje jos uvek nejasno i nerazumljivo sa tim DX12, ko zna koliko ce jos vremena proci dok se sve to, ne slozi kako treba i profunkcionise, onako kako su obecavali.....p.s, sta bese sa onim obecanjem o sabiranju vram memorije, vise o tome niko i ne prica..:trust:
 
Poslednja izmena:
@SpaceBear, filipenko: Dakle, 1 DX12 igra u razvoju i 3 zakrpljene. Ja opet pitam da li je to dovoljno da se napravi slika kako Maxwell ne radi dobro DX12 ? Za mene ne. Tek kada izadje full DX12 igra gde Maxwell radi losije a onda izadje jos jedna i jos jedna..onda cu moci da kazem da postoji trend gde Fiji radi bolje DX12 od Maxwell-a..

(pored toga, od pomenute 4 igre jedino Ashes radi primetno bolje na AMD-u, u ostalim je trend isti kao sto je bio u DX11; a opet Ashes jos nije izasao, tako da tek kad izadje moci ce da se prica)

Moram da pitam sve okupljene, posebno tebe i filipenka koji trend treba da se prati trenutno, u ovom trenutku, da možemo da kažemo koja je arhitektura bolja? Sada, ovog trenutka. Bez obzira na DX11/12 priču.
Šta treba da uključimo u kalkulaciju da bi dokazali da je jedna arhitektura bolja od druge?

EDIT: i koje kartice suprotstavljamo kojim karticama? Cenovno? FuryX vs GTX980Ti?
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno