Šta je novo?

The DirectX 12 Performance Preview: AMD, NVIDIA, & Star Swarm

I tu 404 Article not found
 
E bas lepo sto AMD ima dva bench programa (nazovi igre - Ashes of Singularity i Star Swarm), koji bolje rade na njihovim karticama :D
Salu nastranu, ali bolje da im Polaris bude uzasno dobar, ili ce biti jos zanemarljiviji na trzistu nego sto su sad, ako je to uopste moguce.
 
Sta si se stresiro @Vuk, :smack:
Evo, ja razmisljam da prodam ovu 980Ti i da uzmem neku 390X, da se obezbedim na vreme:eyebrows:......eto, imaju sad i neke 2X7950 koje jake skoro kao ova 'jadna' :( 980Ti, ....dekica uzvraca udarac :D
 
Poslednja izmena:
Lako je tebi, meni je ovo najvrednije u kucistu...
Evo mukica sad i ona gubi na vrednosti...naglo je pojeftinila.
Sad je samo za gledanje filmova...propade NVidia i ja sa njom.
 
De mi lako, :rupa:
ne znam sta da izaberem, onaj 2X7950 ili 390X u dilemi sam.;)
http://www.techpowerup.com/reviews/MSI/GTX_980_Ti_Gaming/20.html
Vidis ima nade, ovde tvoja kartica moz' se takmici i sa Furisom, ne brini, bice jos iznenadjenja :D...
Bezveze, uvek ima poneka igra, koja odgovara iz odredjenih razloga bas AMD ili NV i to je to..,)
Uostalom, ce ih sabotiramo,:smash: znas da imamo veci uticaj kod developera, sta se brines....:smoke:
 
Poslednja izmena:
Još malo testova
http://www.computerbase.de/2016-02/ashes-of-the-singularity-directx-12-amd-nvidia/2/

Inče, koga ne mrzi da čita, na anand forumu je lepo objašnjeno odkud ovakav skok AMD-a. Ukratko, Maxwell je prilagođen da maksimalno iskoristi DX11 i nema nikakve koristi od novog API-a (jer su neke prednosti koje donosi DX12 prebačene na harder i drajvere). S druge strane GCN je veoma ograničen na DX11 i tek sad pokazuje šta može. To je otprilike i glavni razlog zašto konzole bolje koriste svoj hardver (GNM je low-level, tako da je PS4 od početka dobar, a Xbox je do sada koristio unapređenu verziju DX11 sa nekim elementima koji su kasnije dodati u DX12, tako da će skok biti manji nego na PC-u).

Za 2 nedelje bi trebalo da izađe Hitman sa DX12 i AC podrškom, pa ćemo videti kakvo je tu stanje
 
Pa dobro AMD je taj koji je pogurao DX12 znamo svi kako je krenulo da se ne ponavljamo nije uopste cudo da Fury-x odnose pobjedu nad GTX980TI, od samog izlaska Fury-x tj Fiji Chipa znalo se da nije u potpunosti iskoristen u dx 11 naslovima tolika sirova snaga a da gubi od GTX980Ti nije logicno, zato je AMD i pogurao tu pricu oko Mantle-a (sada DX12) bas da se tako mocan chip dokaze, malo je sva ova prica okasnila, ali ocito je da daje rezultate.
Untitled.png

Sabi R9 390X cak i GTX980Ti, a nema na ovoj listi ni blizu glavnog rivala tj GTX980 :smoke:

Sta kaze @reviewsrb on je proucavao ovu materiju kako GTx980 dere R9 390X nekim procentima cini mi se do 30% ako se ne varam :smoke: :smoke: :smoke:
 
Dobro, kad se 980 Ti od 650€ klokuje, primeti se razlika u odnosu na 450€ vrednu 390X :d Ko bi rek'o da će doći dan za AMD karte kad možeš da "sipaš i ne misliš", a s druge strane nVidia karte moraju da se klokuje i čekaju novi drajveri/patch da bi radile kako treba :d Ali dobro, za par meseci stiže Pascal, pa će i oni imati konja za trku u budućim (DX12) nalsovima
 
Dobro, kad se 980 Ti od 650€ klokuje, primeti se razlika u odnosu na 450€ vrednu 390X :d Ko bi rek'o da će doći dan za AMD karte kad možeš da "sipaš i ne misliš", a s druge strane nVidia karte moraju da se klokuje i čekaju novi drajveri/patch da bi radile kako treba :d Ali dobro, za par meseci stiže Pascal, pa će i oni imati konja za trku u budućim (DX12) nalsovima

Okanice se zeleni cisto gaming chipova, zato ce i kasniti pascal vracaju se full chipovima, jednostavno su prisiljeni maxwel ce se obrukati u DX12 naslovima protiv GCN kartica. Pascal mora od pocetka da ide, ali Polaris je opet u ogromnoj prednosti, nije amd beze zakotrljao Mantle pricu, sad se vide pravi benefiti, a i buducnost ce pokazati, iako se ovde stvarno moglo i moze i sada iscitati sta je ko pisao ;)
 
Multi-Adapter je dobra stvar, Nvidia ce da koristi AMD karte kao drajver.:d
Zavrsice te u formi drajvera, "koji drajver imas?"...imam neki 380x, ne radi lose"
 
Poslednja izmena:
Pa, nista, kupim jos jednu 980Ti, pa u SLI, pa ce da vidite kako kida 390X...:D
Da, ipak malo sacekamo, malo je cudno, da Maxvell kartice, imaju u proseku malo manji fps u DX12 nego u DX11, deluje malo, neralno.
Evo, malo realnije stvari,http://gamegpu.com/action-/-fps-/-tps/hitman-beta-test-gpu.html, s obzirom da je i Hitman Absolution bio nesto naklonjeniji AMD kartama( u pocetku, kasnije je NV drajverima poboljsala perfomanse), videcemo kako ce 'celavac' da prodje.
Koliko sam ja pratio, AC podrška za AMD je ta neka karika koja moze da donese neku prednost za AMD,....ce vidimo sta ce da bidne...
 
Nije čudno jer je Maxwell napravljen da daje najbolje rezultate na DX11, što je i bio dobar izbor, jer im je doneo 80% udela na tržištu. I benefite koje AMD-u donosi DX12, nVidia je implementirala kroz softver i hardver u Maxwell-u, tako da su oni od početka davali svoj maksimum. Zato će sad na Pascal verovatno vratiti (unapređene) delove koje su skinuli sa Keplera. Naravno, uvek ostaje brute-force pristup sa većim čipovima (brojem tranzistora), što novi 14/16nm proces i omogućuje

Što se Hitman-a tiče, ova beta je DX11, dok će finalna verzija doći sa DX12 i AC podrškom. Zatim dolaze Quantum Break, Fable Legends, Deus Ex, Gears of War…
 
Ako me DX12 natera da pre vremena upgradujem Maxwell kartu, opet cu da predjem na Pascal. Tesko da ce AMD znacajno povevati trzisni udeo... ali da prvo vidimo DX12 igre, batalite ovo smece od benchmarka.

P.S. review, obozavam da citam tvoje postove. Ce ih sabotiramo hahahhahaha :D
 
Jako su mi zanimljivi ovi što dva beta demoa predstavljaju kao da sad igre generalno rade bolje na Radeonima, a zapravo je situacija potpuno drugačija...
 
AMD fanovi u ekstazi :) Salu na stranu, bili bi dobro da AMD bude brzi i bolji, kao i da se bolje prodaje generaciju-dve, a meni sa 760 je svejedno.
 
Jednostavno je: AMD ima AC hw engine, nVidia nema. I zato je AMD bolji i bice bolji gdje se primjenuje AC u DX12 igrama.
 
Ne bih rekao da je bas to ali slicno: nVidia ima 2816 shader-a a AMD 4096 a rade priblizno, kako je to moguce? Tako sto kod AMD nisu dobro iskorisceni i onda AC omogucava da se bolje iskoriste a kod nVidia-e ne pomaze mnogo jer shader-i rade blizu maksimuma. Bilo je ovakvo objasnjenje na Guru3d ili Techreport-u ranije..
Mada, videcemo i druge igre.
 
Jos samo da vrate znacaj sirine magistrale i AMD nedostizan...
 
Ne bih rekao da je bas to ali slicno: nVidia ima 2816 shader-a a AMD 4096 a rade priblizno, kako je to moguce? Tako sto kod AMD nisu dobro iskorisceni i onda AC omogucava da se bolje iskoriste a kod nVidia-e ne pomaze mnogo jer shader-i rade blizu maksimuma. Bilo je ovakvo objasnjenje na Guru3d ili Techreport-u ranije..
Mada, videcemo i druge igre.

Ne mogu se mjeriti shader-i tako. AMD i nVidia sami mjere broj shader procesora tako da nisu isto 2816 nVidia-nih i 2816 AMD-ovih, to se moze uzeti samo kao referenca, a ne kao egzaktna nauka.
 
Bilo bi dobro AMD sredi sve svoje drajvere, prvenstveno mislim na OpenGL i Vulkan, gde su im drajveri jako loši. A što se tiče nedostižnosti, sačekao bih dolazak novih nVidia GPU-ova koji će imati veći broj AC engine-a sa niskom latencijom. Konkurencija je u svakom slučaju dobra stvar, i nadam se da će AMD proširiti udeo na tržištu, i to ne tako što će biti jeftinija alternativa za druge proizvođače nego ponovo ravnopravna konkurencija.
 
Jako su mi zanimljivi ovi što dva beta demoa predstavljaju kao da sad igre generalno rade bolje na Radeonima, a zapravo je situacija potpuno drugačija...

Mene vise brine sto izgleda nema nista od one price od jednakosti sa ovim low level API-jima. AMD dominira u AMD DX12/Mantle demou. nVidia izda prvi Vulkan drajver za Linux, Talos na Vulkanu radi sporije od OpenGL. nVidia izda novi drajver, 20% dobitak o performansama. Uskoro ce Banished da dobije Vulkan podrsku, jer sa jedinim developerom te igre radi tim nVidia i Valve inzenjera...
 
Nisu isti pre svega što nVidia čipovi mogu da rade na znatno većem taktu, ali kada se pogledaju ahitekture npr. R9 380X i GTX 970, vidi se da su to slični čipovi. Pri čemu je najveća razlika u broju ROP jedinica kojih GTX ima skoro duplo više. I zato ne čudi što je u ovom slučaju razlika između 380(X) i 970 znatno manja nego u DX11 naslovima.

Vulkan je sada tamo gde je DX12 bio pre otprilike godinu dana, tako je potrebno još vremena da stvari dođu na svoje mesto. Inače, koliko mi se čini, više je sličnosti između Mantle-a i Vulkana, nego Mantle-a i DX12.
 
Poslednja izmena:
Meni je sasvim ocekivano da ovaj demo radi mnogo bolje na AMD hardveru. Od samog pocetka ih finansira AMD, oni bukvalno tretiraju GCN hardver kao konzolu, endzin je napisan specificno za tu arhitekturu. Nijednog momenta oni nisu razmisljali o kompatibilnosti sa nVidia hardverom sto i priznaju (kada kazu da obilato koriste async shadere). Ashes of Singularity je AMD demo/engine/igra kako god okrenes. Sto se Hitmena tice, tu isto mislim da ce biti obilato koriscenje async shadera ali to ide na ruku nVidiji jer puna igra nece izaci jos barem 10 meseci, kada ce verovatno da se pojavi Pascal koji bi trebao biti jaci od Polarisa kada su async shaderi u pitanju (jel se secate price sa teselacijom). Da recimo sada izlazi neka puna AAA igra sa DX12 podrskom nVidia bi se upetljala u razvoj da spreci koriscenje async shadera. Ovako ih bas briga jer nameravaju da namlate pare na Pascalu na osnovu toga krajem godine. nVidia je kao Samsung kada ti proda mobilni, dok je aktuelan nema boljeg. Kada dodje vreme za novi model, tvoj stari model postaje inferioran.
 
Async shading itself is a bit of a catch-all term – not unlike calling a CPU/SoC a multi-core CPU – and can mean any number of things depending on the context. Hardware can have a different number of queues, different rules on how resources are shared, different rules on how queues are scheduled, etc. So not all async shading capable hardware is the same, and there will be varying levels of how much work can actually be done concurrently. At the same time from a throughput perspective async shading can only fill ALUs that aren’t already being fully utilized, so the upper limit to its benefits is whatever resources aren't already being used.

http://www.anandtech.com/show/10067/ashes-of-the-singularity-revisited-beta/2

Ovde je sve receno. Dakle, zavisi kakva je arhitektura. Ne ulazeci detaljno u arhitekture Fury i Maxwell GPU-ova, ocigledno je da AMD-u znace dosta AS jer su njihovi shader-i zavisni, tj. vece grupe shader-a dele iste resurse pa je i uvek vise neiskoriscenih shader-a.

These findings do go hand-in-hand with some of the basic performance goals of async shading, primarily that async shading can improve GPU utilization. At 4096 stream processors the Fury X has the most ALUs out of any card on these charts, and given its performance in other games, the numbers we see here lend credit to the theory that RTG isn’t always able to reach full utilization of those ALUs, particularly on Ashes. In which case async shading could be a big benefit going forward.

Kao sto rekoh.

Mada ima i ovo:

Update 02/24: NVIDIA sent a note over this afternoon letting us know that asynchornous shading is not enabled in their current drivers, hence the performance we are seeing here. Unfortunately they are not providing an ETA for when this feature will be enabled.

Da vidimo koliko ce nVidia-i doneti AS..ne ocekujem puno u ovoj igri.
 
http://www.anandtech.com/show/10067/ashes-of-the-singularity-revisited-beta/2

Ovde je sve receno. Dakle, zavisi kakva je arhitektura. Ne ulazeci detaljno u arhitekture Fury i Maxwell GPU-ova, ocigledno je da AMD-u znace dosta AS jer su njihovi shader-i zavisni, tj. vece grupe shader-a dele iste resurse pa je i uvek vise neiskoriscenih shader-a.



Kao sto rekoh.

Mada ima i ovo:



Da vidimo koliko ce nVidia-i doneti AS..ne ocekujem puno u ovoj igri.

Prdnjava mašina, tako se makar kod nas kaže. Nemaju AC hardware i onda moraju da se peru. A ovo drugo, kao što i sami navode, su njihove teorije. Suština je sledeća, AMD ima AC hw i biće bolji dok nVidia ne izbaci arhitekturu sa AC u naslovima koji forsiraju AC.
 
A onda - realnost...

http://hexus.net/business/news/comp...t-share-expected-hit-new-low-current-quarter/


Ovako ih bas briga jer nameravaju da namlate pare na Pascalu na osnovu toga krajem godine. nVidia je kao Samsung kada ti proda mobilni, dok je aktuelan nema boljeg. Kada dodje vreme za novi model, tvoj stari model postaje inferioran.

Naravno. Jednostavno, proteći će dve godine, vreme je za promenu, ko bude želeo da se igra najudobnije preći će na grafičku kartu nove generacije, kome je dosta prethodna generacija ionako neće menjati. Nego su AMD-ovci pomalo zaboravili u ekstazi relativnog dostizanja Nvidije da su Maxwell karte izašle u drugoj polovini 2014. godine i da oni koji su tada kupili karti sa željom da se kvalitetno igraju (970, recimo) realno i ne očekuju da igraju sve živo na maksimumu toliko dugo. Jednostavno će preći na Pascal. Ne kažem da je to ispravno gledište, ali je prosto tako.
 
Poslednja izmena:
Koje teorije? Ovo su analize i zakljucci sa Ananda, i imaju smisla.
Nije to tako jednostavno kako ti pricas, ima/nema AS..treba da se zaroni malo u arhitekture oba chipa, da se vidi sta AS radi pa da se donese zakljucak..
 
the numbers we see here lend credit to the theory that
...

Ali, slozicu se da volim da uprostim stvar(vjerovatno i previše), jer dostina voli da 'usloži'™ stvar. :)
 
Vrh Dno