Šta je novo?

Telekom Srbija VDSL (FAQ 1. post)

Ne verujem da daje tačnije parametre, na toj liniji sam probao i FRITZ!Box 7490 koji daje duplo bolje parametre kao i ZTE modemi a FRITZ je ipak uređaj A klase!
 
Da li je realno da me pozovu iz call centra i na konstataciju "u ruteru nije podešena adekvatna brzina, umesto 10Mbps, stoji 7", lik me pita: "a preko čega merite brzinu, kabla ili wifija?"... Sve sve samo da ne bi priznali grešku. Hteo sam mu reći da me pozove neko ko zna o čemu se priča...

Sent from my LG-K430 using Tapatalk
 
Izuzimajući prvi deo rečenice, nije svejedno, bitno je da li je preko kabla ili WiFi.
 
Evo i meni su posle poziva pustili 50/8... ali sad je upstream SNR samo 7 db... zato što ni mrvicu nisu pojačali output power (-16 dbm je sad, bio je -15.4 pre promene). Ako @xSeptimus puca link sa SNR 9.7 db baš da vidim koliko će moja konekcija da sastavi...

J*bote hoće li mene jednom u životu Telekom pozvati na kontakt telefon koji sam ostavio... Ili zovu na fixni (to uglavnom tehnička podrška), ili na bratov MTS broj (na istoj adresi kao moj VDSL ugovor), ili na ćaletov broj u sklopu Box paketa (nije čak ni ista adresa u pitanju)... sve sve samo ne na moj 063 broj koji svaki put ostavljam za kontakt telefon.
Kad su zvali naravno da se javio matori i došao samo da mi kaže da su rekli da sad proverim upload da bi trebalo da je pušteno. Pošto je njihov razgovor bip završen nisam imao priliku da ih smaram za SNR i output power...
 
@Devix, pa oni nemaju posla sa normalnim ljudima uglavnom... kao kada sam ja otisao da kupim zemlju za biljke i ostalo sta treba (treset ili glina, malc, stajnjak...)... za mene je kisneski i spansko selo blize :)
Tako da nije ni cudno da te pitaju nesto sto ti se cini nelogicno, ne razmisljaju oni da ti razumes o cemu pricas :D

@Shaman, neko iz centrale ne voli Telenor izgleda ;) Mene zovu tacno na broj koji ostavim. Moj glavni broj (uvek se vidi kao prvi..) koristi sestra, ja ostavim neki osrednji u svakom pogledu (i nije cesto ni onaj sa koga zovem), uvek na njega pozovu.
Kazem VIP broj nekada (kada nemam za dve kartice, pa je VIP uvek bitnija..), zovu na VIP broj. Mozda u stvari oni uvek probaju na fixni, ali shvate da fixni ne postoji fizicki :D
 
Izuzimajući prvi deo rečenice, nije svejedno, bitno je da li je preko kabla ili WiFi.
Znam da je bitno.

@alfaunits, kontaktirali su me po osnovu maila u kome je detaljno naveden problem i screenshot problema. Tako da nisu trebali dati prvom nivou da zove, pa da on konstatuje da treba da prosledi dalje tehničkoj, već lepo odmah šalji tehničkoj jer verovatno nisam usamljen slučaj, a nisam, na ovoj mojoj centrali je puno ovakvih slučajeva. Skratili bi i sebi i meni vreme i živce, ali ne...

Sent from my LG-K430 using Tapatalk
 
net.jpg


ovo je pretpostavljam ok ? :)
 
Da imas posla sa tipicnim korisnikom, ne da bi ti trazio da prvi nivo vidi da li da salje dalje, vec bi zabranio da salje dalje ;)
Cega se ja naslusam po poslovnicama MTSa i Telenora (u MTS imam puno usluga, cesto moram do poslovnice za neke stvari jer drugacije ne moze, a u Telenor poslovnici sam jos cesce zbog TB bankomata, ne zbog usluga :D u VIP nisam zasao otprilike od kako su pustili 4G, kada sam menjao karticu :)), pocinjem da razmisljam u smeru da nekime ne treba dati pravo glasa ;)
 
@alfaunits: Vole oni izgleda da me malo troluju. Umesto mene zovu brata, a pre neki dan kad sam za brata slao online zahtev za "produživanje" ugovora za "Omoriku" da bi dobio onih +1 GB mesečno bonusa i lepo popunio njegov telefon kao kontakt telefon (čak sam se i prvo logovao na njegov MojMTS nalog) a 3 dana kasnije prvo ujutro pošta šalje SMS da je stigao paket na moj 063 broj i posle podne poštar zvao mene kad burazer nije odgovarao na zvonce.

p.s. Evo odradio sam "stress testing" novog upload-a, uploadovao oko 5GB na cloud :d
 
@shamanNS
koji ti je data path, fast ili interleaved?
 
@ M@re: Cmokić.

Evo ja neću da ih cimam da prijavljujem "problem"/"kvar"/"prekid"/šta god da bi ubrzao celu proceduru rekonfiguracije porta. Pošto mi je uvek bilo iritantno kad SBB likovi krenu da smaraju posle svakog povećanja da im "sinhronizuju"/restartuju ruter jer ne mogu da sačekaju dan-dva da "sama stigne" nova konfiguracija.

Evo i meni su posle poziva pustili 50/8...

Pusa :D
 
@LostInTime: Fast naravno, ko i uvek do sad na xDSL-u. Internet only ugovor.

@ Mare: Pusa. Izjava je bila pre nego što sam odlučio da produžim ugovor... a i svakako sam im dao 9 dana fore da sami blagovremeno odrade povećanje ... što je i više nego dovoljno razumno i strpljivo... tako da nisam ipak dobacio do SBB kategorije "hoću u narednih sat vremena od objave povećanja na sajtu da mi se poveća". Znaš kad je bio 24. april... ih :d
 
Kako vam se čine parametri?
Na 10/1 uopšte nije bilo grešaka.
43d407494201ae787be21a753885290b.jpg


Sent from my LG-D802 using Tapatalk
 
Kod mene ima tih grešaka na pretek, dal zbog 30 m kabla, ko zna. Ali ne smeta mi, ne puca konekcija itd. To je suština.


CRC Errors(Up/Down) 667/11858

FEC Errors(Up/Down) 34196/2779

HEC Errors(Up/Down) 0/0

Showtime Start 129 h 21 min 48 s
 
Koliko ti u proseku bude ping, oko 16?
Neki teletabis me jutros prebaci na ovaj profil....
Sent from my Note 8
395ef1f01ea7bf1f6f298b70b3b2b816.jpg
 
Poslednja izmena:
Pre nekoliko dana kada sam se žalio oduvali su me za povećanje brzine rečima da će povećati svima u nekom trenutku. Jedino što su uradili je da su podesili fast profile umesto interleaved, pošto sam to tražio. Juče sam se žalio da ne mogu da postignem preko 30Mb/s i usput ih zamolio da povećaju i upload i ovog puta su mi izašli u susret i rekli da trenutno povećavaju upload na zahtev a da će u sledećem koraku to učiniti svima. Sada je download brzina konačno preko 40Mb/s a i upload je preko 6Mb/s. Ovog puta su me ponovo vratili na interleaved, ali neka im.



 
Koliko ti u proseku bude ping, oko 16?
Neki teletabis me jutros prebaci na ovaj profil....
Sent from my Note 8
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180504/395ef1f01ea7bf1f6f298b70b3b2b816.jpg[/IMG
Zato što si na interleaved ping ti je veći.Traži da ti uključe Data Path na fast i smanjiće se ping.Kod mene je na interleaved ping 22 a kod fast je 5 ili manje.
Što i nije beznačajno ukoliko igraš online igrice.
 
Poslednja izmena:
Ma znam brate ja sve to.
Ne znam samo koji je doktor to cackao i zbog cega zato sto je linija bila nameštena bas onako kako mi odgovara...

Sent from my Note 8
 
Juče sam zvao Telekom da mi povećaju upload sa 2 mb/s na 8 mb/s pošto imam VDSL od 50 mb/s i čovek iz centrale kaže da je povećao Upstream line rate na 8191 i da je kod njega sve u redu, međutim meni na speed testu i dalje pokazuje 2 mb/s. Internet koristim preko WiFi. Jel zna neko u čemu je caka?
 
Restartuj ruter a onda uradi speed test preko kabla, ne WiFi, ako i dalje ista priča (a biće tako najverovatnije) onda zovi ponovo i reci šta se dešava pa će tehničar da pročačka nešto još malo i proradiće.
Već se pre tebe javljalo 2-3 korisnika sa ti istim problemom.

Inače, meni je pucala konekcija jutros u 8... Nemam pojma da li je eventualno nestajalo struje pošto sam spavao. Pratim dalje... da vidim koliki će problem da pravi 7db upstream margina.
 
Sinoć preko wifi:
Još da prebace na fast...
d158f5d66639f15e76db490c7c6d61a7.jpg


Sent from my LG-D802 using Tapatalk
 
Samo poziv na 0800100100 i rešiće se to oko brzine. Nema potrebe da se radi reset modema uopšte.
 
Juče sam zvao Telekom da mi povećaju upload sa 2 mb/s na 8 mb/s pošto imam VDSL od 50 mb/s i čovek iz centrale kaže da je povećao Upstream line rate na 8191 i da je kod njega sve u redu, međutim meni na speed testu i dalje pokazuje 2 mb/s. Internet koristim preko WiFi. Jel zna neko u čemu je caka?

Иста прича је била и код мене па су ми након два дана коначно решили проблем. Последњи пут сам их смарао на 0800 100 100 :)

 
Hvala svima na odgovorima. Zvaću ih danas na 0800 100 100 da reše taj problem. Inače juče sam restartovao modem 2 puta i nije pomoglo.
 
Nazad
Vrh Dno