Šta je novo?
Ako ukidaju Praktik, da li to znači da će Prestiž biti jedini paket sa deviznim računom?
Ne znam samo mi je ovo rekao tako da idem od njih na RF iRacun valjda ce da objave 30 dana ranije na sajtu, mozda od 15.3. prelaze.
 
Требало би да је рок 60 дана за примјену нових тарифа,тако да има времена за бјежанију.
 
Ispravka kaze da jos nije usvojena nova Tarifa za fizicka lica ali svakako se ocekuje korekcija, usvojena je tarifa za preduzetnike tzv.mali posao koja vazi od 15.3. Mislim da svakako treba obratiti paznju u narednom periodu ako nesto saznam javljam. Svakako cu narednih dana da otvorim iRacun da budem spreman za migraciju.
 
Biznis Praktik im je jedina valjana stvar i oni će to ukidati. O, sjajno! Onaj Sinhro je težak poluraspad i poluproizvod utoliko što se meša sa paket/računom za fizičko lice.
 
Dopala mi se ponuda koju Credit Agricole ima sa paket racunima.
Medjutim, kada sam u ponedeljak htela da otvorim racun online,
pise da servis nije dostupan i da se pokusa kasnije.
Na cetu operateri nisu znali sta je u pitanju, iz call centra su me pozvali
i rekli da probam Explorerom da otvorim racun, jer im tako najbolje radi.
Takodje su dodali da nisam jedina koja se zalila, ali da je sa njihovim sajtom sve u redu.
Kada ni to nije uspelo, poslala sam mejl, a odgovorili su da ce proslediti nadleznoj sluzbi.
Danas sam ponovo probala, ali se opet isto desava.
Je li neko imao ovakav problem pri otvaranju racuna?
 
Nisam imao taj problem prilikom kreiranja zahteva za Index paket, ali to je doduše bilo na leto 2020. Iz Chrome-a na Androidu sam napravio nalog i posle toga mi je stigla sms poruka sa terminom za otvaranje pa savetnica kod koje me je banka rasporedila je bila odsutna i odložila za par dana. To je jedina nepredviđena okolnost koja mi se desila i naravno sam proces otvaranja koji traje skoro sat vremena. Gašenje se srećom kroz 5 do 10 minuta rešava.
 
Svakako ne treba ni pokusavati sa Explorerom, pretrazivacem koji je i M$ zaboravio (ukinuo), a kamoli developeri, to je laicki savet.
 
Pokusala sam i Operom, Mozzilom, Chromom, ali uvek dolazi do iste greske.
Razumela bih da je samo do mene problem, ali sami kazu da se vise ljudi zalilo.
Do sad je to trebalo da rese, ovako gube nove potencijalne klijente.

Od CA me je zanimao Confort paket, ali posto trazim zamenu,
u Halk banci Silver paket nudi isto. Tako da cu verovatno uzeti kod njih.
 
Dopala mi se ponuda koju Credit Agricole ima sa paket racunima.
Medjutim, kada sam u ponedeljak htela da otvorim racun online,
pise da servis nije dostupan i da se pokusa kasnije.
Na cetu operateri nisu znali sta je u pitanju, iz call centra su me pozvali
i rekli da probam Explorerom da otvorim racun, jer im tako najbolje radi.
Takodje su dodali da nisam jedina koja se zalila, ali da je sa njihovim sajtom sve u redu.
Kada ni to nije uspelo, poslala sam mejl, a odgovorili su da ce proslediti nadleznoj sluzbi.
Danas sam ponovo probala, ali se opet isto desava.
Je li neko imao ovakav problem pri otvaranju racuna?
Recenica da probas iz Internet Explorera (savet koju je operater procitao iz prirucnika sa flopi diska iz 2002. godine) je dovoljan razlog da izbegnes u sirokom luku ovu banku :) ne zelim ovde da vrsim neku antireklamu, vise puta sam pisao na forumu razloge zasto je ova banka najgora nocna mora, a samo bih dodao da svoje ime i brend zadrzavaju do kraja marta, tako da bi svakako u nekom trenutku presla u Raiffeisen jer su ih oni kupili :)
 
Pokušao sam da otvorim račun na ebanking-u Komercijalne banke. U prvom koraku traži ime, prezime, jmbg i broj mobilnog. Pošto broj mobilnog ima 6 cifara, aplikacija prijavljuje da broj nije validan!? Da li ima neka caka da se ovo zaobidje?
Postoji gomila brojeva sa šest cifara, nije valjda da to nisu uzeli u obzir?
 
@dexx01 moj broj ima 6 cifara i nije bilo problema prilikom podneska zahteva, ali ja sam išao u odeljku „Postojeći korisnik" budući da sam još pre 10 godina otvorio devizni račun i samo priložio očitanu ličnu kartu. Problem koji je postojao jeste što mi se nisu javljali 3 dana pa sam morao da zovem Komecentar kako bi pronašli zahtev. Najbolje je da 19939 pozoveš sa fiksnog ako si u prilici.
Edit: Ebanking im trenutno ne radi, u tome je problem.
 
@uji Klincu sam hteo da otvorim, zato sam morao kao novi korisnik. Zvao sam taj broj, oni kažu pošaljite mejl na komecentar@..... Sigurno neće skoro odgovoriti,
pa da pitam ovde, možda se neko snašao...:)
 
@dexx01 slao sam u više navrata posle preuzimanja od strane NLB i od tada ignorišu mejlove. Dok je država bila vlasnik, postojala je kakva-takva komunikacija preko njih, ali sada sam se preusmerio na poruke unutar web banking-a (koje mi uzgred rečeno jedino trebaju kada kasne sa knjiženjem transakcije od PayPal-a) i tamo brzo odgovaraju. Čak im je i telefonska veza sada veoma loša na 19939, ali nemaju regularan broj, dok upošljenici zovu sa 066. Potreban je setifikat iz lične karte i čitač, a dokumentacija može da se potpiše Adobe Reader-om ili njihovim programom:
Pakovanjem dokumentacije u zip se smanjuje njeno zauzeće.
Dobiće samo Dinu, a Visa PayWave (i vezivanje za devizni), kao i Visa Prepaid traži lično na šalteru.
 
@uji Hvala ti na odgovorima! Možda je ipak najprostije otići u ekspozituru i otvoriti....:)
 
  • Like
Reagovanja: uji
@dexx01 Nema na čemu! Svakako, postoji i druga opcija gde on samo podnosi zahtev, a dokumentaciju potpisuje u ekspozituri. Ako je već unet u sistemu, nadam se da će to barem skratiti proceduru. Pošto već ide u ekspozituru, onda i neka traži sve kartice, jer ga u Start setu svakako sleduju.
 
Evo novih informacija! :D
Sinoć sam ponovo zvao 19939, i ova devojka je bila bolje obaveštena...
Na sajtu piše otprilike: broj se unosi u formatu 06X XXXXXXX, što implicira da posle pozivnog broja ima razmak. E, ne treba razmak! :rolleyes:
To je to, radi i sa šest cifara. Popunio je to sve, ali dokumentacija se potpisuje u ekspozituri, jer nema sertifikat...
 
  • Like
Reagovanja: uji
Recenica da probas iz Internet Explorera (savet koju je operater procitao iz prirucnika sa flopi diska iz 2002. godine) je dovoljan razlog da izbegnes u sirokom luku ovu banku :) ne zelim ovde da vrsim neku antireklamu, vise puta sam pisao na forumu razloge zasto je ova banka najgora nocna mora, a samo bih dodao da svoje ime i brend zadrzavaju do kraja marta, tako da bi svakako u nekom trenutku presla u Raiffeisen jer su ih oni kupili :)
Jes debilno ovo za IE, ali ja sam kod njih bukvalno još iz vremena dok su bili Meridian banka i stvarno nisam imao neko neprijatno iskustvo (mada iskreno i nisam u nekom velikom kontaktu sa njima u poslednjih 5-6 godina). Jedina zamerka je to što nije baš razgranata mreža filijala i bankomata, tako da će se barem to popraviti ovom akvizicijom.

Dok u Intesi npr. mnogo kraće imam račun i mnogo više neprijatnih iskustava :)
 
Taman misljah da predjem s osnovnog na progresiv+ jer manje vise ima sve sto mi odgovara al ovaj aikov za 250 din ima manje vise isto to, jedino sto ih **** sto imaju 2 bankomata za uplatu u BG, na nbg u njihovu zgradu i u zemun.... ne znam sad, nije 200 din puno pogotovo sto mogu bilo gdje podizati a i vise mjesta za uplatiti kad mi zatreba
 
  • Like
Reagovanja: uji
Da, stvarno nelogično. Niš ima 3, ajde tamo im je ranije bila centrala pa nekako i da razumem, ali Novi Sad nema, a Futog ima, mada Beogradu su stvarno neophodni u širem centru grada. Jedino da sačekaš na integraciju Sberbanke, pošto oni imaju 9 smart bankomata u Beogradu, stoga rekao bih da će to rešiti ovaj problem.
 
Da, stvarno nelogično. Niš ima 3, ajde tamo im je ranije bila centrala pa nekako i da razumem, ali Novi Sad nema...
Jel mislis na AIK-ove uplatno-isplatne bankomate? Ako da, imaju dva u Mihajla Pupina (kod poste).
 
  • Like
Reagovanja: uji
Jel mislis na AIK-ove uplatno-isplatne bankomate? Ako da, imaju dva u Mihajla Pupina (kod poste).
Da. Na mapi nisu postavili pa zato i nisam znao. Doduše, nisam ni ulazio dugo tamo kod DM-a.
 
Miwlim da je losa reklama za svakoga ako u ovom vremenu internera i informacija nisu azurni na sajtu o bankonatima, sto je za svaku banku vazno. Veliki minus za tu neazurnost.
 
Bukvalno, ja sam mislio da samo ta 2 imaju u Beogradu, a i da ima jos par tih opet su svi na Novom Beogradu haha
Mada ako mi isto dodje, 2400 din bih manje potrosio na godinu dana pa to sto bih nekad otisao da uplatim eure na racun nije cimanje preveliko jer svakako ne bih svaki cas. Sto znam, vidjecu oce li mi mobi dati ovih 6mj dz al rekose do kraja februara to vazi al da im se javim svakako kad bude plata.

Samo ne znam jel im ovo znaci da imaju proviziju za placanje online i u inostranstvu, mada u tarifniku stoje neke stvari da se placaju sto na stranicipaketa pisu da su free.. zvacu u ponedjeljak
Bezgotovinski prenos novčanih sredstava u evrima sa deviznog tekućeg računa – rezidenata - 0,35%; min RSD 300; max RSD 20.000
 
Poslednja izmena:
Jel i dalje samo progresiv+ alternativa pokojnoj MTS banci i Racun plus-u, tj podizanju para na svim bankomatima i multi valutnom racunu?
 
@No_LiMiT odnosi se na swift transfer odn. direktne uplate na račun. Nema veze sa Master karticom, koja na Progresivu nema proviziju za korišćenje u inostranstvu, kao Starter 1.5%, ali naplaćuju za uplatu na karticu 3% (PayPal, PaySend, WebMoney i slično).
@nidzakv ukratko, samo Progresiv+, nema druge objedinjene alternative.
 
Jel i dalje samo progresiv+ alternativa pokojnoj MTS banci i Racun plus-u, tj podizanju para na svim bankomatima i multi valutnom racunu?
Imas Elite paket SBER banke, s tim sto je nesto skuplje odrzavanje (650 din) ali dobijas po automatizmu stedne racune dinarski + devizni sa solidnim kamatama (1.7% / 0.45%) kojima djelomicno mozes da kompenzujes skuplje odrzavanje (naravno, ukoliko imas neki stek da polozis na stednju, kojom inace slobodno raspolazes).

Postoji i najjaci paket ERSTE banke, ali njihov racun nije multivalutni (ako pod "multivalutni" mislis na racun kod koga su dinarska i euro partija povezane preko iste kartice, uglavnom MasterCard).

P.S. Nijedna od ove dvije varijante ne zahtijeva prenos plate (ali naravno, u tom slucaju si ogranicen sa kreditnim proizvodima).
 
Hvala ali ugasili su SBER filijalu u Kraljevu.
 
To je vjerovatno zbog pripajanja AIK banci.
Mada, nekako mi se cini da je postao globalan trend smanjenja ekspozitura kod svih banaka, valjda kresu troskove. Ne bi to bilo lose da imaju adekvatne online usluge...
E sad, to sto se kompletno povlace iz nekih gradova je prilicno bezveze, ali ne i neocekivano jer njih zanima samo profit!
 
Poslednja izmena od urednika:
Evo da napišem nešto lepo o OTP Banci, jako pozitivno iskustvo oba puta kada sam bio. Otvorio sam Fluo račun pre nedelju dana u ekspozituri u Galeriji, čovek koji radi tu je voljan da sve pokaže objasni sve polako, nije mrzovoljan… Aplikacija je ok ništa specijalno, Raiffeisen ima mnogo bolju i intuitivniju, ali mi se čini da ova od OTP-a ima više opcija. U menjačnici je kurs 117,3/118 bolje od dosta banaka ali i dalje lošije nego u Erste gde je bliže srednjem kursu. Kartice su stigle za 7 dana tj. danas (očekivao sam mnogo više da čekam obzirom da sam čitao ovde da su neki čekali i preko mesec dana) opet isti službenik sve je fino uradio povezao karticu na devizni račun rekao mi da povežem karticu na Apple Pay i pokazao mi još par stvari. Tako da sve pohvale za ekspozituru u Galeriji i generalno pozitivan utisak o OTP Banci.

Edit: Takođe trenutno ima akcija za sve koji otvore fluo račun do kraja marta dobijaju besplatno slanje naloga u e/mbank aplikaciji i besplatna sms obaveštenja do kraja 2022.
 
Nazad
Vrh Dno