Šta je novo?

TCL televizori

  • Začetnik teme Deleted member 37912
  • Datum pokretanja
D

Deleted member 37912

Guest
TCL Technology Group Corporation osnovana je 1981. godine u kineskom gradu Huizhou pod nazivom TTK, a od 1985. godine posluje pod nazivom TCL, što je skraćenica od The Creative Life.

U svom portfoliju imaju dizajn, razvoj, proizvodnju i prodaju televizora, mobilnih telefona, klima uređaja, mašina za pranje veša, frižidera i malih električnih uređaja.

Već dugi niz godina su među tri vodeća proizvođača po broju prodatih televizora u svetu na godišnjem nivou, drugi po broju proizvedenih televizora na svetskom nivou, i među vodećim po broju prodatih televizora na teritoriji SAD u prošloj godini, mada generalno svi proizvođači na tom polju i dalje dosta zaostaju za Samsungom, jer je svaki treći televizor koji se proda na svetu proizveden od strane tog južnokorekjskog proizvođača, koji sa LG i Sony i dalje tradicionalno drži 60% celokupnog svetskog tržišta televizora (doduše po prihodima od prodaje, a ne po broju prodatih primeraka).

Elem, pošto je ovo kod nas relativno nepoznat brend, otvaram ovu temu jer je dosta članova foruma u prethodnom periodu kupilo televizor ovog proizvođača, pa je red da imamo gde da razmenjujemo iskustva i utiske, i pomažemo jedni drugima u rešavanju problema, za koje se nadam da ih neće biti mnogo i da ćemo ih zajednički brzo i uspešno rešavati.

Izvolite...
 
Pozdrav svima
Zamolio bih Vas za pomoc.Naime kupio sam pre desetak dana TCL55C805 neznam kako u koj meni da udjem da bi konfigurisao HDR10,HDR+, DOLBY VISION.Stariji sam imam 70godina i nerazum se bas previse u televizore.Slucajno sam usao u taj meni i video da postoji to konfigurisanje ali nisam zapamtio kako sam doso do toga.Molio bih nekog da mi objasni kako da docem do toga.Hvala svima unapred.
 
још једно питање:

може ли се фирмверима приступити преко неке мирор странице, или је Телеграм једина опција ?
(не желим да отварам налог, и додатно увећам дигитал футпринт)

модел, ц 636 гугл ТВ
 
Можеш фирмвер и наћи код руса на 4PDA.
 
Podrzavam. Model je C645.
Kad smo vec kod toga da kazem i za iskustvo sto se tice produzene garancije kod Partuma. Dakle kupio sam model C715 u trenutku kada ga je mnogo ljudi sa ovog foruma kupilo. Radio je malo preko 4 godine i pocetkom Aprila je crkao. Crna slika skroz.
Elem zvao sam Partum i dali su mi telefon ovlascenog servisa za TCL i posle 25 dana su mi javili da televizor ne moze da se popravi. Ponudili su mi kao zamenu C645, jer je kako su rekli u istoj klasi i cena mu je kao i kada sam uzimao C715. Dok je sve zavrseno, proslo je malo preko mesec dana.
Jedino sto se kao kupac pojavljuje Partum a ne ja, (uredno imam predracun i racun koji su oni platili dobavljacu) i sto se ne moze prijaviti za produzenu garanciju. Dakle ostane ona standardna od 2 godine.
Eto cisto ako nekom zatreba.
Zdravo, Marko. Ja sam uzeo TCL C715 u decembru 2020. Takodje imam produzenu garanciju 3+2. Upravo sam primetio neku crnu liniji u donjem delu tv-a, a ispod te crne linije ima ih jos samo su sive boje. Da li mozes nesto vise da mi kazes o tome ste se desilo sa tvojim tv-om? Da li je pocelo kao meni, ili je odmah imao crnu sliku. Generalno imas pozitivno misljenje za prijavu problema na tvu? Zvao si onaj broj sa produzene garancije?
 

Prilozi

  • IMG_20240601_235320.jpg
    IMG_20240601_235320.jpg
    133 KB · Pregleda: 92
  • IMG_20240601_233715.jpg
    IMG_20240601_233715.jpg
    223.1 KB · Pregleda: 91
Zdravo, Marko. Ja sam uzeo TCL C715 u decembru 2020. Takodje imam produzenu garanciju 3+2. Upravo sam primetio neku crnu liniji u donjem delu tv-a, a ispod te crne linije ima ih jos samo su sive boje. Da li mozes nesto vise da mi kazes o tome ste se desilo sa tvojim tv-om? Da li je pocelo kao meni, ili je odmah imao crnu sliku. Generalno imas pozitivno misljenje za prijavu problema na tvu? Zvao si onaj broj sa produzene garancije?
Reklamiraj odmah, nema sta da se ceka. Meni se to desilo na samsungu 50" dva meseca po isteku garancije. Pocelo je kao jedna vertikalna crna linija po sredini ekrana, ali nije isla skroz od ivice do ivice, vec do pola ekrana. Ubrzo kao i kod tebe su se pojavile te "sive" linije, kojih je bilo sve vise i vise, kao i crnih. Sve u svemu za 6 meseci panel je skroz riknuo i televizor je usao u boot loop.
 
Reklamiraj odmah, nema sta da se ceka. Meni se to desilo na samsungu 50" dva meseca po isteku garancije. Pocelo je kao jedna vertikalna crna linija po sredini ekrana, ali nije isla skroz od ivice do ivice, vec do pola ekrana. Ubrzo kao i kod tebe su se pojavile te "sive" linije, kojih je bilo sve vise i vise, kao i crnih. Sve u svemu za 6 meseci panel je skroz riknuo i televizor je usao u boot loop.
Hocu, sutra cu da ih zovem. Taman da proverimo ovu garanciju 3+2. 😀 Sta mislis, da li to mogu da poprave?
Smor je samo sto tako dugo drze televizor na servisu, bar su Marku drzali tv 25 dana.
 
@Predrag92
Odmah reklamiraj.
Kod mene je bio drugaciji slucaj, samo odjednom ekran nije hteo vise da se upali.
Sto se tice popravke, ne znam da li ce ti ga uopste popravljati jer sam misljenja da im se bilo kakvo menjanje ekrana, maticne ploce i slicnog ne isplati. Mada to ce servis utvrditi i javiti Partumu a oni tebi. Moje iskustvo sa Partumom je dobro.
Svi se drze zakonskih odredbi u kom vremenu moraju da ti odgovore kada ga predas na servis. Prvo prijavljujes problem Partumu, pa ti oni salju dokument za prijavu kvara, koji im popunjem vratis na mail i onda cekas da ti jave da telefon mozes nositi na servis. To je kod mene bilo jako brzo, u 2 dana.
E sad u servisu je bilo kako sam vec rekao ali sam se sa tim pomirio kada sam usao u servis i video kolicinu televizora koji su na cekanju 😄 (ne brini, najmanje je bilo TCL-a)
 
Da li si kontaktirao Partum mejlom ili je bio poziv? Da li su ti oni dali adresu servisa, vidim da si lično išao u servis pa moje pitanje je da li se tv može poslati kurirskom ili mora lično, ili može da se odnese u radnju gde si kupio pa oni prosledjuju servisu? Radi prevencije pitam, kod mene jos uvek radi bez problema ali ko će ga znati,kupljen je u Avgustu 2021 tako da imam još 2 godine garancije, ako mu se nešto desi.
 
@Predrag92
Odmah reklamiraj.
Kod mene je bio drugaciji slucaj, samo odjednom ekran nije hteo vise da se upali.
Sto se tice popravke, ne znam da li ce ti ga uopste popravljati jer sam misljenja da im se bilo kakvo menjanje ekrana, maticne ploce i slicnog ne isplati. Mada to ce servis utvrditi i javiti Partumu a oni tebi. Moje iskustvo sa Partumom je dobro.
Svi se drze zakonskih odredbi u kom vremenu moraju da ti odgovore kada ga predas na servis. Prvo prijavljujes problem Partumu, pa ti oni salju dokument za prijavu kvara, koji im popunjem vratis na mail i onda cekas da ti jave da telefon mozes nositi na servis. To je kod mene bilo jako brzo, u 2 dana.
E sad u servisu je bilo kako sam vec rekao ali sam se sa tim pomirio kada sam usao u servis i video kolicinu televizora koji su na cekanju 😄 (ne brini, najmanje je bilo TCL-a)
Danas sam ih prvo kontaktirao, rekli su da im posaljem putem mejla.
Ono sto me interesuje, da li su tebi trazili fiskalni racun?
Meni jesu, kada sam im rekao da nisam siguran da imam isti i da imam sertifikat o produzenoj garanciji, kao i ugovor o kupovini na daljinu(online sam uzeo preko Tehnomanije), rekla je da nije bitno i da ce oni naci u sistemu.
Da bi mi na mejl odgovorili:"
U prilogu Vam prosleđujemo obrazac za prijavu kvara na Vašem uređaju.

Molim Vas da nam pošaljete sliku fiskalnog računa.

Ljubazno Vas molimo da odštampate obrazac, ručno ga popunite i prosledite nam sliku ili PDF ispunjenog obrasca kako bismo mogli kontaktirati servis. Ljubazno Vas molimo da popunite ceo obrazac, osobito je važno da popunite polje datuma nastanka kvara i okviran opis kvara.

Bitno polje koje se treba ispuniti: DATUM I VREME NASTANKA KVARA!

Ovim putem Vas obaveštavamo da ukoliko na uređaju ne bude od strane servisera utvrđen kvar na Vašem uređaju ili kvar nije uključen uslovima produžene garancije, trošak konstatacije kvara treba da sami platite.Ukoliko servis na uređaju utvrdi kvar koji je unutar Uslova produžene garancije, mi plaćamo popravak i uslugu konstatacije kvara".


Trazio sam racun, nisam uspeo da ga nadjem, mislim da ga nisam ni dobio. Da li si ti imao mozda slican problem? I da li mogu da mi prave problem sto nemam fiskalni.
Dodatno sto me nervira, jeste da ne izmisle nesto da kvar ne podleze garanciji. Nekako mi je nemoguce, ali ajde videcemo.

@jonny_serb nadam se da si u pravu. Mada meni je bitno samo da rese problem.

@tobacco road
Mozes da ih kontaktiras putem telefona, ali uputice te na email.
Moze kurirskom sluzbom ili licno da odneses, adresu ti navode u odgvoru na tvoju reklamaciju.
 
Danas sam ih prvo kontaktirao, rekli su da im posaljem putem mejla.
Ono sto me interesuje, da li su tebi trazili fiskalni racun?
Meni jesu, kada sam im rekao da nisam siguran da imam isti i da imam sertifikat o produzenoj garanciji, kao i ugovor o kupovini na daljinu(online sam uzeo preko Tehnomanije), rekla je da nije bitno i da ce oni naci u sistemu.
Da bi mi na mejl odgovorili:"
U prilogu Vam prosleđujemo obrazac za prijavu kvara na Vašem uređaju.

Molim Vas da nam pošaljete sliku fiskalnog računa.

Ljubazno Vas molimo da odštampate obrazac, ručno ga popunite i prosledite nam sliku ili PDF ispunjenog obrasca kako bismo mogli kontaktirati servis. Ljubazno Vas molimo da popunite ceo obrazac, osobito je važno da popunite polje datuma nastanka kvara i okviran opis kvara.

Bitno polje koje se treba ispuniti: DATUM I VREME NASTANKA KVARA!

Ovim putem Vas obaveštavamo da ukoliko na uređaju ne bude od strane servisera utvrđen kvar na Vašem uređaju ili kvar nije uključen uslovima produžene garancije, trošak konstatacije kvara treba da sami platite.Ukoliko servis na uređaju utvrdi kvar koji je unutar Uslova produžene garancije, mi plaćamo popravak i uslugu konstatacije kvara".


Trazio sam racun, nisam uspeo da ga nadjem, mislim da ga nisam ni dobio. Da li si ti imao mozda slican problem? I da li mogu da mi prave problem sto nemam fiskalni.
Dodatno sto me nervira, jeste da ne izmisle nesto da kvar ne podleze garanciji. Nekako mi je nemoguce, ali ajde videcemo.

@jonny_serb nadam se da si u pravu. Mada meni je bitno samo da rese problem.

@tobacco road
Mozes da ih kontaktiras putem telefona, ali uputice te na email.
Moze kurirskom sluzbom ili licno da odneses, adresu ti navode u odgvoru na tvoju reklamaciju.
Pa nema šta da ti prave ili ne prave problem. Račun je obavezan za reklamaciju. To, da li žele da ti progledaju kroz prste, to je pravo pitanje. I to čisto sumnjam.
A da nisi imao račun, ne bi ni mogao da se registruješ za tu istu produženu garanciju.
Svakako si morao da slikaš i da prikačiš račun kod registracije, pa pođi od toga kad ga budeš tražio.
 
Pa nema šta da ti prave ili ne prave problem. Račun je obavezan za reklamaciju. To, da li žele da ti progledaju kroz prste, to je pravo pitanje. I to čisto sumnjam.
A da nisi imao račun, ne bi ni mogao da se registruješ za tu istu produženu garanciju.
Svakako si morao da slikaš i da prikačiš račun kod registracije, pa pođi od toga kad ga budeš tražio.
Sve je to u redu, ali ja sam i dalje ubedjen da oni meni nisu dali fiskalni racun, vec samo ugovor na kupovinu na daljinu. Mislim da nije bio potreban fiskalni, kako bi mogao da produzis garanciju. Jer meni na sertifikatu za produzenu garanciju pise broj ugovora u delu broj racuna. Zato pisem ovde, ako je neko kupio online od Tehnomanije i da li se seca da li je dobio fiskalni racun.
 
Fizički fiskalni račun mislim da trgovac nije u obavezi da izda prilikom kupovine na daljinu, tako da nisi u obavezi da ga imaš. Pošalješ im isto to što su ti tražili za registraciju za produženu garanciju i to je to.

S druge strane, produženu garanciju ne reguliše zakon, pa oni za to mogu da traže i izvod iz matične knjige venčanih tvog pradede. Ukoliko postoji spor u vezi sa produženom garancijom, verujem da se rešava na sudu u parničnom postupku (laik sam za prava, pa paušalno koristim neke termine, ali mislim da sam pogodio bar suštinu).
 
Fizički fiskalni račun mislim da trgovac nije u obavezi da izda prilikom kupovine na daljinu, tako da nisi u obavezi da ga imaš. Pošalješ im isto to što su ti tražili za registraciju za produženu garanciju i to je to.

S druge strane, produženu garanciju ne reguliše zakon, pa oni za to mogu da traže i izvod iz matične knjige venčanih tvog pradede. Ukoliko postoji spor u vezi sa produženom garancijom, verujem da se rešava na sudu u parničnom postupku (laik sam za prava, pa paušalno koristim neke termine, ali mislim da sam pogodio bar suštinu).
Moguće, nadam se da si u pravu i da nisam toliko lud da sam ga imao i na kraju izgubio. Koliko sam uspeo da vidim na osnovu mejlova iz 2020., nigde nemam fiskalni. Samo oni navode "Poslata slika fiskalnog računa se nalazi u prilogu.". Postoji prilog pdf koji su poslali i gde pise racun, to je u stvari ugovor o kupovini na daljinu. Mozda je i moj propust jer nisam reagovao i trazio fiskalni. Zvacu ih sutra, pa javljam.
 
Meni su se pojavile horizontalne crte koje menjaju boje (doduse to je bila alpha) posle godinu i po . Poslali iz radnje sluzbu i odneli u servis . Sutra me zvali iz servisa poslao im slike ekrana i uroku od sat vremena dobio sam
PDF u kojem je pislo da je nemoguca popravka .Isti prosledio u prodavnicu i uzeo TLC.
 
Šta je sa TCL-om i Airplay podrškom ? Treba mi za klijenta TV koji će služiti isključivo da prikaže sadržaj sa MacBook i Windows laptopa, bežično. Ograničeni su na 32" prostorom i u ponudi imam 40s5400a. U opcijama vidim da podržava Chromecast/T-Cast(ovaj T-Cast bi trebala biti neka njihova implementacija castovanja sa mobilnih uređaja) dok ništa ne piše za Airplay. Imam i LG 32LQ63006LA ali sam njega precrtao jer izgleda kao prije 10 godina da je model.

E sad, identično u specifikacijama piše i za moj C805 za koji znam da podržava Airplay (vidjeh u setingu TV-a da mi nudi Apple/Airplay wizard)
 
Kada se ocekuju novi modeli za ovu godinu?
 
Šta je sa TCL-om i Airplay podrškom ? Treba mi za klijenta TV koji će služiti isključivo da prikaže sadržaj sa MacBook i Windows laptopa, bežično. Ograničeni su na 32" prostorom i u ponudi imam 40s5400a. U opcijama vidim da podržava Chromecast/T-Cast(ovaj T-Cast bi trebala biti neka njihova implementacija castovanja sa mobilnih uređaja) dok ništa ne piše za Airplay. Imam i LG 32LQ63006LA ali sam njega precrtao jer izgleda kao prije 10 godina da je model.

E sad, identično u specifikacijama piše i za moj C805 za koji znam da podržava Airplay (vidjeh u setingu TV-a da mi nudi Apple/Airplay wizard)
Ako se ne varam, od C7xx ide podrska za Airplay.
 
Šta je sa TCL-om i Airplay podrškom ? Treba mi za klijenta TV koji će služiti isključivo da prikaže sadržaj sa MacBook i Windows laptopa, bežično. Ograničeni su na 32" prostorom i u ponudi imam 40s5400a. U opcijama vidim da podržava Chromecast/T-Cast(ovaj T-Cast bi trebala biti neka njihova implementacija castovanja sa mobilnih uređaja) dok ništa ne piše za Airplay. Imam i LG 32LQ63006LA ali sam njega precrtao jer izgleda kao prije 10 godina da je model.

E sad, identično u specifikacijama piše i za moj C805 za koji znam da podržava Airplay (vidjeh u setingu TV-a da mi nudi Apple/Airplay wizard)
T-cast илити по новом MagiConnect jе апликација да се мобилни користи као даљински. Може да се скине и са App Store.
Може из гугл продавнице да се инсталира апликација AirScreen - AirPlay & Cast.
 
Nejasno iz kojeg razloga u specifikacijama ne piše podrška za Airplay da ili ne, kao kod LG-a recimo. Bukvalno ne znam da li ovaj TV da im uzmem jer ne znam hoće li raditi airplay, ne piše nigdje...
 
Nejasno iz kojeg razloga u specifikacijama ne piše podrška za Airplay da ili ne, kao kod LG-a recimo. Bukvalno ne znam da li ovaj TV da im uzmem jer ne znam hoće li raditi airplay, ne piše nigdje...

Po ovom sajtu ih nema (connectivity deo), gledajući druge TCL modele (835, 845, 805 itd.) svi su listovani da imaju tako da je moja pretpostavka da ovaj gorenavedeni model nema AirPlay mogućnosti.
 
Može li neko od vas što ste uzeli c805 da mi kaže kakva je situacija sa probijanjem pozadinskog svetla i sa slikom kad ae gleda sport? Da li secka, trza slika kod fudbala, tenisa i drugih brzih scena?
Trebalo bi ovih dana da uzmem 65c805 pa ne bih da se zeznem zbog ovih stvari.
 
Može li neko od vas što ste uzeli c805 da mi kaže kakva je situacija sa probijanjem pozadinskog svetla i sa slikom kad ae gleda sport? Da li secka, trza slika kod fudbala, tenisa i drugih brzih scena?
Trebalo bi ovih dana da uzmem 65c805 pa ne bih da se zeznem zbog ovih stvari.
Preko kablovske (CI kartica) nema seckanja i trzaja slike kod sporta. Jedino je u prvim fabrickim verzijama firmware bilo neznatnog trzaja ali samo u HDR10 + modu. U verziji V098 toga vise nema. Probijanje pozadinskog svetla nisam primetio.
Jedino budi spreman da se nerviras samo kod podesavanja slike u SDR modu jer fabricki je slika bas losa. Imas u temi neka podesavanja koje su kolege forumasi i ja vec postovali u temi.
 
Nazad
Vrh Dno