Šta je novo?

TCL televizori

Čika_Kure

Čuven
Učlanjen(a)
04.11.2010
Poruke
4,524
Poena
715
TCL Technology Group Corporation osnovana je 1981. godine u kineskom gradu Huizhou pod nazivom TTK, a od 1985. godine posluje pod nazivom TCL, što je skraćenica od The Creative Life.

U svom portfoliju imaju dizajn, razvoj, proizvodnju i prodaju televizora, mobilnih telefona, klima uređaja, mašina za pranje veša, frižidera i malih električnih uređaja.

Već dugi niz godina su među tri vodeća proizvođača po broju prodatih televizora u svetu na godišnjem nivou, drugi po broju proizvedenih televizora na svetskom nivou, i među vodećim po broju prodatih televizora na teritoriji SAD u prošloj godini, mada generalno svi proizvođači na tom polju i dalje dosta zaostaju za Samsungom, jer je svaki treći televizor koji se proda na svetu proizveden od strane tog južnokorekjskog proizvođača, koji sa LG i Sony i dalje tradicionalno drži 60% celokupnog svetskog tržišta televizora (doduše po prihodima od prodaje, a ne po broju prodatih primeraka).

Elem, pošto je ovo kod nas relativno nepoznat brend, otvaram ovu temu jer je dosta članova foruma u prethodnom periodu kupilo televizor ovog proizvođača, pa je red da imamo gde da razmenjujemo iskustva i utiske, i pomažemo jedni drugima u rešavanju problema, za koje se nadam da ih neće biti mnogo i da ćemo ih zajednički brzo i uspešno rešavati.

Izvolite...
 
OK je skroz, jedan od boljih.
Cene se ne sećam, posao sam ovde u temi gde je kupljen i kolika je bila krajnja cena.





Imaš i novije air mouse modele od tog:







 
Poslednja izmena:
Pozdrav! Imam jednu nedoumicu, pa sam hteo da se konsultujem sa iskusnim korisnicima.

Juče mi je uručen TV koji sam kupio pre nedelju dana. U pitanju TCL 50C715. Naime, TV sam kupio kao nov preko interneta (na daljinu). Smatram da je TV KORIŠĆEN.

Ono što mi se prvo nije svidelo jeste da je kutija imala delimični proboj (na kartonu). Nije ništa strašno, sa te strane je poleđina tv-a, a obzirom da su stiropori držali napregnutim karton, tv nije pretrpeo udarac sigurno.

Ostale stvari koje su čudne:

1.) Kutija tv-a je bila otvarana ranije pa posle opet lepljena. Preklop (gornji deo) kutije ima dva štampana papira (sa leve i desne strane) prelepljene selotejp trakom. Jedna koji sadrzi ime firme i sl. je vidno ranije podeljena na pola (znaci kutija otvarana), dok je ovaj sa druge strane (sadrzi ime kururske sluzbe) ceo. Otvor je prelepljen sa dva sloja selotejpa.

2.) Uključim kabl za napajanje u tv, pa zatim u utičnicu. Tv počeo odmah da radi, kao da ga je neko isključio iz struje prethodni put dok je radio. Po meni je trebalo da ostane ugašen (nakon uključenja u struju) i da se startuje kada ga upalim na daljinski upravljač.

3.) Zatim, operativni sistem mi piše da je uključen mod "prodavnica", i da treba da ga u sistem/podešavanja vratim u mod Obični korisnik (ili nešto slično. Napamet pišem sada).

4.) U pokušaju ažuriranja softvera piše da mi je instalirana najnovija verzija softvera. Znam da se na tv-u manuelno instaliraju softveri, ali, opet znam da barem jednom može da se automatski ažurira. Okačiću sutra sliku koja je verzija u pitanju.

5.) Takođe, primetio sam da mi se tv zna ugasiti sam od sebe, u pregledu youtube-a npr. korišćenja PS4... Verovatno je uključen neka varijanta sleep moda prilikom neaktivnosti... Paljenjem se sve vraća u pevobitno stanje. Možda to rešava neka bolja verzija Androida.

Bilo mi je čudno da na modu slike piše "igirica". Mislio sam da je u pitanju neko manuelno snimanje preseta (od strane prethodnog korisnika) , ali mi je iskusni korisnik pokazao da i on ima isti mod na tv-u.

Kako se vama čine ove moje sumnje? Da li su opravdane?

Da li mogu na išta od ovoga uložiti primedbu?


Zahvalan sam svakome ko pročita ovaj post i pokuša da mi pomogne. Puno pozdrava!
 
Imaš u temi kako da proveriš koliko je sati TV radio.
Kad to vidiš flešuj zadnji android 9 softver (v653) i odradi fabrički reset.
Sve imaš u temi :)
Hvala. Pokušaću da pregledam sve. Našao sam negde vreme dok sam ovlaš pregledao opcije sistema. Stvarno je pisalo 15 min što je i dogovaralo stvarnom stanju. E sad, da li ini mogu da budže... Hvala svakako.
 
Poslednja izmena od urednika:
Ako nisi zadovoljan ili sumnjas nesto uvek mozes da iskoristis svoje pravo i vratis robu kupljenu online u roku od 14 dana.
 
Da, znam to. Čak ne moraš da kažeš ni razlog. Ali, istina, sve od ovog može jako lako da se ospori. Dodatno mi komplikuje situacija gde sam samo oslonjen na mob (laptop na servisu), te i izučavanje teme, kao i tehnički deo je u zaostatku. Pozz.
Na ovo sam mislio:

Post in thread 'TCL televizori' https://forum.benchmark.rs/threads/tcl-televizori.475475/post-6269312

To proveri i javi rezultate :)
Važi. Kralj si. Mnogo mi komplikuje to sto nemam lap trenutno, nego preko moba gledam sve. Posle takve provere, da li moram da obavim nesto da bi izgledalo da je u stanju prvobitnosti? Hvala jos jednom.
 
Poslednja izmena:
Pozdrav! Imam jednu nedoumicu, pa sam hteo da se konsultujem sa iskusnim korisnicima.

Juče mi je uručen TV koji sam kupio pre nedelju dana. U pitanju TCL 50C715. Naime, TV sam kupio kao nov preko interneta (na daljinu). Smatram da je TV KORIŠĆEN.

Ono što mi se prvo nije svidelo jeste da je kutija imala delimični proboj (na kartonu). Nije ništa strašno, sa te strane je poleđina tv-a, a obzirom da su stiropori držali napregnutim karton, tv nije pretrpeo udarac sigurno.

Ostale stvari koje su čudne:

1.) Kutija tv-a je bila otvarana ranije pa posle opet lepljena. Preklop (gornji deo) kutije ima dva štampana papira (sa leve i desne strane) prelepljene selotejp trakom. Jedna koji sadrzi ime firme i sl. je vidno ranije podeljena na pola (znaci kutija otvarana), dok je ovaj sa druge strane (sadrzi ime kururske sluzbe) ceo. Otvor je prelepljen sa dva sloja selotejpa.

2.) Uključim kabl za napajanje u tv, pa zatim u utičnicu. Tv počeo odmah da radi, kao da ga je neko isključio iz struje prethodni put dok je radio. Po meni je trebalo da ostane ugašen (nakon uključenja u struju) i da se startuje kada ga upalim na daljinski upravljač.

3.) Zatim, operativni sistem mi piše da je uključen mod "prodavnica", i da treba da ga u sistem/podešavanja vratim u mod Obični korisnik (ili nešto slično. Napamet pišem sada).

4.) U pokušaju ažuriranja softvera piše da mi je instalirana najnovija verzija softvera. Znam da se na tv-u manuelno instaliraju softveri, ali, opet znam da barem jednom može da se automatski ažurira. Okačiću sutra sliku koja je verzija u pitanju.

5.) Takođe, primetio sam da mi se tv zna ugasiti sam od sebe, u pregledu youtube-a npr. korišćenja PS4... Verovatno je uključen neka varijanta sleep moda prilikom neaktivnosti... Paljenjem se sve vraća u pevobitno stanje. Možda to rešava neka bolja verzija Androida.

Bilo mi je čudno da na modu slike piše "igirica". Mislio sam da je u pitanju neko manuelno snimanje preseta (od strane prethodnog korisnika) , ali mi je iskusni korisnik pokazao da i on ima isti mod na tv-u.

Kako se vama čine ove moje sumnje? Da li su opravdane?

Da li mogu na išta od ovoga uložiti primedbu?


Zahvalan sam svakome ko pročita ovaj post i pokuša da mi pomogne. Puno pozdrava!




Hvala. Pokušaću da pregledam sve. Našao sam negde vreme dok sam ovlaš pregledao opcije sistema. Stvarno je pisalo 15 min što je i dogovaralo stvarnom stanju. E sad, da li ini mogu da budže... Hvala svakako.
Druže osim prve stavke (oštećena kutija) kod svih su isti preseti na prvom paljenju, a automatsko ažuriranje firmware ne radi nikome (jer uvek pokazuje da si na poslednjoj verziji i kad nisi).

Dakle, proveri koliko je TV radio, ako je 15min kao što pišeš dobio si nov TV, a ostalo moraš sam podesiti, namestiti sleep mod, ažurirati firware, obrisati bloath apk (što preporučujemo svi radi ubrzanja sistema), podesiti modove slike kako želiš, instalirati apk koje želiš i sl...
 
Па кутију је ваљда продавац отворио да убаци гаранцију. Ваљда.
 
Da, naravno da mi je to oalo na pamet, ali unutra nisam pronašao ni jedan rukom ispisan dokumet, niti ovwren pečatom.... Dakle, što onda? Možda da se kuriri uvere da je proizvod ceo, zbog odgovornosti. Svakako, poslušao sam gore naveden savet i uvideo da je televizor radio 5 meseci. 14 dana 8h i jos nesto sitno minuta. Reklamiraću 100%. Jedino što me interesuje jeste da li će se pozvati na neku foru da sam uređaju pristupio na serviserski način, iako nisam sertifikovani serviser te to povlači sa sobom gubitak garancije. Da li neko ima iskustva sa time?
Potrošači, čuvajte se, nemam drugih reči....
 
^ @SlowHand ako pri kupovini nije bilo naznačeno da je tv izložbeni primerak, svakako reklamiraj...

Ili možda da uzmeš partial refund, a svakako imaš 5 godina garanciju šta god da se desi, tako da taj prethodni staž neće mnogo utucati...
 
Da, naravno da mi je to oalo na pamet, ali unutra nisam pronašao ni jedan rukom ispisan dokumet, niti ovwren pečatom.... Dakle, što onda? Možda da se kuriri uvere da je proizvod ceo, zbog odgovornosti. Svakako, poslušao sam gore naveden savet i uvideo da je televizor radio 5 meseci. 14 dana 8h i jos nesto sitno minuta. Reklamiraću 100%. Jedino što me interesuje jeste da li će se pozvati na neku foru da sam uređaju pristupio na serviserski način, iako nisam sertifikovani serviser te to povlači sa sobom gubitak garancije. Da li neko ima iskustva sa time?
Potrošači, čuvajte se, nemam drugih reči....
Ti svakako mozes vratiti tv u roku pd 14 dana jer si ga kupio na daljinu tj.online,ne moras dati nikakav razlog vracanja,niti ga moras reklamirati,jednostavno kazes nisi zadovoljan kupovinom i to je to,nikako ne pominji reklamaciju.trazi samo da vratis tv uz povracaj novca i to je to,ako te pitaju zbog cega kazi ne svidja mi se i to je to.😏
 
Da, naravno da mi je to oalo na pamet, ali unutra nisam pronašao ni jedan rukom ispisan dokumet, niti ovwren pečatom.... Dakle, što onda? Možda da se kuriri uvere da je proizvod ceo, zbog odgovornosti. Svakako, poslušao sam gore naveden savet i uvideo da je televizor radio 5 meseci. 14 dana 8h i jos nesto sitno minuta. Reklamiraću 100%. Jedino što me interesuje jeste da li će se pozvati na neku foru da sam uređaju pristupio na serviserski način, iako nisam sertifikovani serviser te to povlači sa sobom gubitak garancije. Da li neko ima iskustva sa time?
Potrošači, čuvajte se, nemam drugih reči....
Kakav crni serviserski način, samo se opusti i reklamiraj (vrati) proizvod.
Traži novi ili da ti umanje cenu jer to nije nov TV.
I napiši u kojoj radnji si kupio da bi ljudi znali ;)
 
Ako prijavi reklamaciju onda ide zakonski rok od 30 dana po zakonu.najbolje je da ih kontaktira i zatrazi povracaj novca uz obrazlozenje da nije zadovoljan kupovinom pomenutog tv-a i to je sve.
 
Da, naravno da mi je to oalo na pamet, ali unutra nisam pronašao ni jedan rukom ispisan dokumet, niti ovwren pečatom.... Dakle, što onda? Možda da se kuriri uvere da je proizvod ceo, zbog odgovornosti. Svakako, poslušao sam gore naveden savet i uvideo da je televizor radio 5 meseci. 14 dana 8h i jos nesto sitno minuta. Reklamiraću 100%. Jedino što me interesuje jeste da li će se pozvati na neku foru da sam uređaju pristupio na serviserski način, iako nisam sertifikovani serviser te to povlači sa sobom gubitak garancije. Da li neko ima iskustva sa time?
Potrošači, čuvajte se, nemam drugih reči....
Sad sam pogledao radni vek na mom TV za ovih godinu dana (gde 2/3 radnog vremena samo svira) i imam 459 sati, tj 19 dana rada (kad je stigao proverio sam i imao je 0:00). Tako da je ovih tvojih 14 dana rada baš puno...
 
Da, svi nekako vide tih 14 dana, ali meseci su ti koji čine stvari zanimljivim. Istina je da je cena bila dobra, ali bila je akcijska, a ne outlet. To mi je jasno napomenuto jer sam se interesovao za produženu granaciju. Da je u pitanju outlet grancija, garancija bi bila dva puta kraća od one koju predviđa Zakon o zaštiti potrošača, tj. godinu dana. Definitivno ću reklamirati TV, sa zahtevom za slanje novog. Jedino što znam kako će to da ide.... Donesi kod nas, pa ćemo mi odneti u ovlašćeni servis..... Gubiš vreme, i novac na cenu transporta, da ne govorim o riziku da ti pohabaju uređaj u slučaju da reklamaciju ne uvaže. Svakako javljam šta se izdogađalo. Hvala svima na pomoći! Puno pozdrava! :)
 
Nazad
Vrh Dno