Šta je novo?

Targo Telekom

... prenosim jedno "rekla/kazala" ... kupio ih je jos onomad Lelekom ali nista mu ne cini jer ce pustiti da odumru...
"Ko ce bre da ozivljava naprednu konkurentsko monopol razbijacki firmicu pa da moramo svima davati njihove brzine..."
 
Ovo pitanje nema apsolutno nikakvog smisla :)

Ja sam bez para a ti si mi duzan 50 eura.
Tvoje pitanje je da li da mi platis s obzirom da ja nemam para :)
Pa dilema je - ako uplatim tih 50 evra to ni na koji nacin ne doprinosi tome da i dalje imam uslugu. Kad ja to uplatim to odmah naplacuje poverioce koji su blokirali racun za 70 miliona dinara, a ni dinar moje uplate ne ide zaposlenima, na odrzavanje mreze ili bilo sta sto je meni kao korisniku bitno. Jedino sto ce od toga imati korist je neko ko preuzme Targo pa ce mu dug biti 6.500 dinara manji, a njemu ce te pare na 70 miliona mnogo manje znaciti nego meni :)

Salu na stranu pitanje je vise bilo da li da uplatim iako mi jos nije stigao racun, jer uvek redovno placam, ali sam posle skontao da je i to nemoguce jer nemam poziv na broj pa se to ne bi ni proknjizilo tamo gde treba... Pritom ja oduvek dobijam racun samo na mail pa sam siguran da nije stigao, kao i da problem verovatno nije u stampanju :)
 
Ma pazi, cak mi i to ne predstavlja toliko problem u smislu da su mi fakat ustedeli dovoljno para protekle dve godine za upload tako da nije strasno, nego samo gledam ako je toliko raspad da ne mogu da posalju racun da li uopste ima smisla truditi se da se isti plati? Da li bi uopste to neko i primetio? :)

Ja sustinski zelim da uslugu imam sto je moguce duze, sto sada vec deluje da ce nazalost biti jos ne tako dugo. Jer kad sam skoro trazio od sbb-a ponudu za optiku za firmu, s ne bas neverovatnim uploadom (30mbit/s) sam se samo oladio s cenom :(
 
Nikakvih garancija nema što se tiče usluge da li ćeš ovoga momenta uplatiti račun, stvar je tvoje dobre volje šta ćeš i kako.
Sam si to takođe obrazložio u svojim prethodnim komentarima.
Ako se ne možeš odlučiti bacaj novčić ili pitaj suprugu/devojku pa neka ona odluči :)
 
Ma pazi, cak mi i to ne predstavlja toliko problem u smislu da su mi fakat ustedeli dovoljno para protekle dve godine za upload tako da nije strasno, nego samo gledam ako je toliko raspad da ne mogu da posalju racun da li uopste ima smisla truditi se da se isti plati? Da li bi uopste to neko i primetio? :)

Ja sustinski zelim da uslugu imam sto je moguce duze, sto sada vec deluje da ce nazalost biti jos ne tako dugo. Jer kad sam skoro trazio od sbb-a ponudu za optiku za firmu, s ne bas neverovatnim uploadom (30mbit/s) sam se samo oladio s cenom :(

Kako te nije sramota?!?

Imaš ugovornu obavezu. Račun treba da se plati svaki put, inače prestajemo da budemo uređeno društvo ako biramo kada šta plaćamo.
 
Ako se ne možeš odlučiti bacaj novčić ili pitaj suprugu/devojku pa neka ona odluči :)

Ali njoj zaista ne treba jos jedna tasna ;)
Kako te nije sramota?!?

Imaš ugovornu obavezu. Račun treba da se plati svaki put, inače prestajemo da budemo uređeno društvo ako biramo kada šta plaćamo.
Aj samo malo isprati diskusiju - racun nisam dobio, samim tim ne mogu ni da platim jer nemam poziv na broj koji je drugaciji svakog meseca. A pritom uredjeno drustvo nije odredjeno time da li neki pojedinac ispunjava neku ugovornu obavezu vec mehanizmima koji postoje da obezbede da i pojedinac i firme ispunjavaju svoje ugovorne obaveze.

Pritom je moja ugovorna obaveza pravno prestala onog momenta kada Targo nije ispunio svoj deo obaveze da mi obezbedi rad servisa u 99% vremena i kada su imali prekide po nekoliko dana, sto su i priznali umanjenjem racuna - ja bih mogao samo na osnovu toga da raskinem ugovor u bilo kom trenutku, ali sam odlucio da to ne radim jer mi njihova usluga sustinski odgovara i koristicu je i to uredno placati dok god to bude iole funkcionisalo. Ja sam sebi ne mogu da izdam racun i zapravo sam tek danas i primetio da ga nema kad sam isao inace da placam racune.
 
Ako baš želiš, slobodno plati koristeći poziv na broj od prethodnog meseca, i sve će biti proknjiženo kako treba
 
Ali njoj zaista ne treba jos jedna tasna ;)

Aj samo malo isprati diskusiju - racun nisam dobio, samim tim ne mogu ni da platim jer nemam poziv na broj koji je drugaciji svakog meseca. A pritom uredjeno drustvo nije odredjeno time da li neki pojedinac ispunjava neku ugovornu obavezu vec mehanizmima koji postoje da obezbede da i pojedinac i firme ispunjavaju svoje ugovorne obaveze.

Pritom je moja ugovorna obaveza pravno prestala onog momenta kada Targo nije ispunio svoj deo obaveze da mi obezbedi rad servisa u 99% vremena i kada su imali prekide po nekoliko dana, sto su i priznali umanjenjem racuna - ja bih mogao samo na osnovu toga da raskinem ugovor u bilo kom trenutku, ali sam odlucio da to ne radim jer mi njihova usluga sustinski odgovara i koristicu je i to uredno placati dok god to bude iole funkcionisalo. Ja sam sebi ne mogu da izdam racun i zapravo sam tek danas i primetio da ga nema kad sam isao inace da placam racune.

Nisi ti kukao što kasni račun, nego si pitao da ne platiš kad već firma ima problema. Da uštediš 50€...
Vadi se koliko hoćeš...
 
Ako baš želiš, slobodno plati koristeći poziv na broj od prethodnog meseca, i sve će biti proknjiženo kako treba

Nisi ti kukao što kasni račun, nego si pitao da ne platiš kad već firma ima problema. Da uštediš 50€...
Vadi se koliko hoćeš...
U sustini je isti odgovor - ako u firmi ne postoji niko ko moze da mi izda racun (koji ne kosta nista jer ide mailom) niti iko ko bi se javio na telefon call centra kada zovem da pitam sta je s mojim racunom onda je pitanje da li bi bilo nekoga ko bi proknjizio moju uplatu i sustinski da li to pravi ikakvu razliku u njihovom daljem poslovanju? Valjda onaj ko treba da mi uzme pare treba da odradi svoj deo posla, a ne ja da smisljam nove nacine kako da mu platim?

Sustinski nema potrebe za daljom diskusijom na ovu temu, iako i dalje gajim nadu da ce preziveti to trenutno deluje vrlo tesko jer trenutno ne mogu da sprovedu ni osnovno komercijalno poslovanje.

Edit: i nemojte sad da menjamo teze - sudbina firme ni na koji nacin ne zavisi od toga da li im ja ili mika ili pera platimo racun. Zna se kako se postupa u slucaju kad korisnik ne placa a oni u probleme nisu dospeli jer im pojedinci nisu platili racun.
 
Poslednja izmena:
Nije te sramota - obraz ko đon.
 
Stigao racun i pise da je Targo sklobio ugovor sa NUBA NET-om i da tamo sad idu pare. Da li neko zna sta to znaci?

Ovim putem Vas obaveštavamo da je u skladu sa čl. 438 Zakona o obligacionim odnosima (obaveštenje dužnika
kod prenosa potraživanja), Targo Telekom zaključio Ugovor o ustupanju potraživanja sa privrednim društvom
Nuba Net d.o.o. iz Beograda, matični br. 20634847, PIB 106575199 na osnovu kojeg će sredstva po računima za
mesec jun 2014. i nadalje, umesto Targo Telekomu biti plaćena privrednom društvu Nuba Net d.o.o.
 
Jel ti stigao na mail ili postom? Posto ja nisam dobio mail.

Moja pretpostavka je da na taj nacin pokusavaju da zaobidju blokadu kako bi nastavili funkcionisanje, ako mogu da obezbede da rade s racuna druge firme ja nemam problem s tim, nek se bune ovi kojima duguju :)
 
Stigao i meni mailom.
Zaobilaze blokadu, naravno. U pijanoj državi i to može.
 
Dokle god rade, ostajem i placam. Na srecu, ja sam imao samo jednom problem (kada i svi). Nego vec drugi put mi stize umanjeni racun zbog "uvazene reklamacije", a ja nista nisam reklamirao :)
 
Nije te sramota - obraz ko đon.

Vidiš, vrlo interasantna situacija, prozivaš čoveka zbog toga što mu se ne plaća firmi koja je zahvaljujući "kreativnom" menadžmentu našla način da izvuče još malo živog keša, a podizvođači, koji su verovatno podneli najveće finansijske troškove koje je pravio Targo (investicija u opremu i radove) će ostati kratkih rukava. Savršen biznis model u DR Banani. Napraviš partijski podržanu firmu koja se proširila Beogradom brzinom svetlosti u optičkim kablovima, zakopaš podizvođače u dugove, a posle kad se ceo sistem sruši do kraja, ispumpavaš još malo crkavice uz pomoć neke fantom firme. Duboki naklon za ideju.
 
U sustini je isti odgovor - ako u firmi ne postoji niko ko moze da mi izda racun (koji ne kosta nista jer ide mailom) niti iko ko bi se javio na telefon call centra kada zovem da pitam sta je s mojim racunom onda je pitanje da li bi bilo nekoga ko bi proknjizio moju uplatu i sustinski da li to pravi ikakvu razliku u njihovom daljem poslovanju? Valjda onaj ko treba da mi uzme pare treba da odradi svoj deo posla, a ne ja da smisljam nove nacine kako da mu platim?

Sustinski nema potrebe za daljom diskusijom na ovu temu, iako i dalje gajim nadu da ce preziveti to trenutno deluje vrlo tesko jer trenutno ne mogu da sprovedu ni osnovno komercijalno poslovanje.

Edit: i nemojte sad da menjamo teze - sudbina firme ni na koji nacin ne zavisi od toga da li im ja ili mika ili pera platimo racun. Zna se kako se postupa u slucaju kad korisnik ne placa a oni u probleme nisu dospeli jer im pojedinci nisu platili racun.

Kada već izigravaš Džeka, budi to do kraja pa jednom za svagda raskini ugovor i pređi kod Telekoma ili nekog drugog.

Uveren sam da će ti oni obezbediti normalno funkcionisanje interneta u 99% vremena.

A za tvoje neplaćanje to dovoljno govori o tebi samom, tvom karakteru,vaspitanju, okruženju. U principu ti si sada već odrasla potpuno
formirana individua barem što se karaktera tiče, tu ti nažalost nema pomoći.

Pozdrav.
 
Sta ste se natovrzli na coveka? Da je dosadasnje racune izmirivao potvrda je to sto nije iskljucen, da nije trebao da plati pre dobijanja racuna potvrda je to sto je racun za uplatu izmenjen i sto bi, da je suprotno postupio, verovatno i dalje bio duzen zato sto nije uplatio na pravi racun. Opustite se i ne vredjajte coveka koji rezonuje ispravnije od vas. ;)
 
Poslednja izmena:
Било би исправније да је написао ... не плаћам док не стигне рачун. Овако, са резоном ... што да бацам у бунар ... додатно убија било који шансу да ТТ исплива. Ако буде још таквих, онда ће пресуда да буде брза.
 
Čovek se nada da će nastaviti da rade i posluju ali neće da plati...

Sad vidim što nema računa, aj se zabrinuo...
 
@calexx nisi u pravu ali barem ne vredjas coveka i to je u redu. Ti si samo nepazljiv citalac pa cu zato da te podsetim:

Salu na stranu pitanje je vise bilo da li da uplatim iako mi jos nije stigao racun, jer uvek redovno placam, ali sam posle skontao da je i to nemoguce jer nemam poziv na broj pa se to ne bi ni proknjizilo tamo gde treba... Pritom ja oduvek dobijam racun samo na mail pa sam siguran da nije stigao, kao i da problem verovatno nije u stampanju :)

...dakle, redovan platisa koji postupa najispravnije moguce iz svoje pozicije. :)
 
Било би исправније да је написао ... не плаћам док не стигне рачун. Овако, са резоном ... што да бацам у бунар ... додатно убија било који шансу да ТТ исплива. Ако буде још таквих, онда ће пресуда да буде брза.

Pa da sam jutros uplatio racun po starom pozivu na broj kao sto je bio jedan predlog pare bih bacio u bunar, zar ne? :) Takodje da sam njihovo obavestenje dobio 1. jula, kao sto inace stizu racuni (ne racun, nego obavestenje samo), a sto je bilo sasvim izvodljivo s obzirom da je datirano 18.06. ova tema se ne bi ni pojavila ovde.

I jos jednom - nemojte se zavaravati da ce time sto se redovno izmiruju racuni korisnika kojih mozda ima par hiljada na NBGD mogu resiti problemi koje ima Targo telekom. Jedan sam od prvih korisnika njegove usluge (ugovor od novembra 2012) sa najjacim paketom koji je tada bio u ponudi, a vec vise od godinu dana ga ni nema u ponudi i sve sam uredno izmirivao do sada, pitanje je samo dokle ce akrobacije moci da ih izdrzavaju, ali ne verujem da ce to biti jos dugo :(
 
Poslednja izmena:
@calexx nisi u pravu ali barem ne vredjas coveka i to je u redu. Ti si samo nepazljiv citalac pa cu zato da te podsetim:
Прва порука је била јасно написана, после је додао да је ипак проблем што нема рачуна. После те прве сам мало мање пазио шта се пише. Небитно, ја ћу увек да навијам да ТТ опстане и крене даље, без обзира што вероватно никад неће да стигну до мене али ће да убеде неке друге да крену. Мада се превише чека.
 
Da li i u Sloveniji moze da se napravi dug od 75 mil., pa kad dobijes blokadu ti otvoris novi d.o.o. i nikom nista!!?
p.s. ovo je retoricko pitanje :wall:
 
Koliko ja vidim, oni uopšte nisu otvorili "novi doo". Ovo preduzeće je registrovano 2010. godine i samo je jedno od preduzeća istog vlasnika. I da, naravno da može, kao i u bilo kojoj drugoj zemlji... dok te ne uhvate. :)
 
Meni racun jos uvek nije stigao a email nikada nisam ni dobio.
Interesuje me sledece : dali da cekam racun ili da uplatim,stim sto neznam koji je poziv na broj posto je svaki mesec drugaciji.
 
...Interesuje me sledece : dali da cekam racun ili da uplatim,stim sto neznam koji je poziv na broj posto je svaki mesec drugaciji.
Meni zvanično rekoše da sačekam (poštanski) račun koji treba da stigne ovih dana, pa kad ga dobijem da platim... Email-om ja nikad nisam ni dobijao račune (a to mi nisu ni spominjali). Zvanično kasne računi, tako da bez brige...
 
Da li mozda neko ima link mape pokrivenosti Targo telekoma. Ja sam na IKOM-u pa trazim neku alternativu, jer mi je ovo vec 5 ili 6ti put da u godinu dana nestaje internet na 24h. Ja inace stanujem na Cukarickoj padini, pa ako neko mozda zna neka napise. Moze i neki drugi predlog nekog drugog provajdera samo da je stabilan a opet moguce povezivanje sa moje lokacije.
 
Nazad
Vrh Dno