Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Yettel može isključivo i samo preko mts optičke infrastrukture.
Supernova i mts optika su još uvek dve različite infrastrukture i ne treba ih nikako mešati... Kod Supernova optike televizija ide preko DVB-C, dok je kod mts-a IPTV.
Bio sam u yettelovoj radnji i rekli su mi da moze . Supernova je prosla kod mene u selu. Mislim stvarno neznam . Pricacu opet sledece nedelje kada idem u njihovu radnju nekim poslom pa cu da javim sta ce da mi kazu za sigurno.
 
Poslednja izmena:
Oni svima kažu da može, pa posle ne može. :)

Ne može ako nije mts optika i mora da bude podzemna, neće da rade ako je nadzemna mts optika. Pitao baš pre mesec dana osobu koja se bavi ovime.
 
Где си тачно нашао ову информацију, пошто се у условима (члан 54) спомиње само подношење захтева писаним путем или одласком у пословницу?
А данас сам добио овакав одговор од корисничке службе: "Захтев за раскид корисничког односа неопходно је поднети личним одласком у пословницу."
Nisam ni ja našao ništa u njihovim dokumentima osim odlaska lično u poslovnicu i slanja zahteva pisanim putem preko pošte. Ali pre toga sam otišao lično da vidim s njima.

Kako se ugovor nije vodio na mene a potpisnik je teško pokretna osoba, rečeno mi je da, osim ličnog dolaska, može jedino preko ovlašćenja. A to ovlašćenje treba biti sročeno od strane notara, tačno naznačeno za šta je namenjeno (da ne bude opšte forme da bi se moglo koristiti u i drugim slučajevima) i naravno overeno. Hajde što treba derikožama debelo platiti za ovlašćenje nego treba otići njima na noge a to nije ništa lakše od ličnog dolaska u poslovnicu. Ili im još platiti dolazak na kućnu adresu.

Kad mi je službenica rekla da biram između te dve opcije, otišao sam besan uz par psovki namenjenih njenim pretpostavljenima. Najviše me iznerviralo što mi je rekla da za sve što me zanima oko mojih prava treba da preturam po internetu i njihovoj dokumentaciji i Opštim uslovima. A u ugovoru stoje isključivo njihova prava a naše obaveze. U zgradi ima dosta starijih koji nemaju internet a imaju isti takav "ugovor". Gde oni da vide koja su im prava? Samo je slegla ramenima i tad sam počeo da šizim.

Kasnije sam malo čeprkao po netu i našao da može raskid i pisanim putem. Nazvao sam telefonom i pitao kako se može raskinuti ugovor i odgovor je bio isto - ličnim dolaskom u poslovnicu. Kad sam rekao da osoba ne može lično, opet je rečeno uz ovlašćenje. Na moje pitanje je li to sve od načina za raskid, rečeno mi je da jeste.

Sledećeg dana sam u prolazu nabasao na MTS pult i Immo centru i pitao koliko daju za prelazak sa SN na MTS. Rečeno mi je samo mesec dana upola cene. A za raskid da može samo lično i sa ovlašćenjem. Nema drugog načina? Nema. A onda pitam a šta bi sa slanjem poštom pisanog zahteva ili putem mejla, je li to više ne važi? Onda mi reče da može da se šalje molba mejlom pa ako kolege uvaže neće biti problema.
Inače za mejl sam pročitao prvo ovde 👇 pa sam pitao kolege ovde za potvrdu.
https://reklamacija.rs/procedura-za...ttel-a1-sbb-supernova-total-tv-orion-telekom/

A to što su iskoristili manjkavosti, tj. nedovoljnu preciznost Zakona o obligacionim odnosima, konkretno člana 357, pa su kroz Zakon o zaštiti potrošača progurali svoje namere, posebna je priča.

P.S.
Poslao sam mejlom zahtev (slobodno sročen u Wordu, odštampan pa potpisan), kopiju lične karte potpisnika ugovora, kao i primerak samog ugovora. Sve to sam telefonom skenirao pa stavio u prilog mejla i poslao. U zahtevu sam naveo broj ugovora, korisničku šifru, ime i prezime, adresu stanovanja, JMBG i broj lične karte.

Dobio sam odgovor mejlom sledećeg dana da je zahtev prosleđen na razmatranje. Otada ništa narednih 7 dana dok ih nisam sam pozvao i tad mi je rečeno da je prihvaćen zahtev i da teče otkazni rok do 11. decembra i da tog dana vratim opremu (ništa o 7 ili 8 dana za vraćanje opreme).
 
Poslednja izmena:
Tamo su zaostali. Ovde gospoda lepo naplate 600 (koliko sam shvatio sa prethodne strane) da bi uboli CAM u TV, jer smo mi eto ovce koje ništa ne znaju a još mogu i da nas šišaju usput (za 600 din).
 
@Der Schnitter au pa nisi valjda raskinuo sa supernovom?
pa šta će mo mi sada na ovom forumu bez tebe? ko će da nam deli besplatne savete,za svašta nešto i razna uputstva vezano za supernovu
puno će nam nedostajati tvoji postovi, tvoje znanje supernove
srećno sa novim operaterom...... 🍺 🍻
 
Otključani su svi kanali, za HBO se mora posebno prijaviti preko call centra.
 
Nije mi jasno, u video klubu već dugo imamo Pickbox Now, a nemamo Pickbox TV kanal.
 
Da li su nesto menjali vezano za video klub? Konkretno za apolon, do pre neki dan je radio, sada odjednom iskace poruka "pretplatite se za gledanje" ?
 
Pozdrav ljudi, jel ima u supernovi neki box koji radi samo na WiFi ? Ili mi je bolja opcija neki jeftini box i aplikacija
 
@alakay Jesu, od 1. decembra Apollon više nije dostupan u okviru Super Plan 2M, Super Plan 3M i Super Plan 4 Plavog paketa bez dodatne naplate.
 
Tamo su zaostali. Ovde gospoda lepo naplate 600 (koliko sam shvatio sa prethodne strane) da bi uboli CAM u TV, jer smo mi eto ovce koje ništa ne znaju a još mogu i da nas šišaju usput (za 600 din).
ne naplacuju oni 600din stavljanje kartice vec izlazak na teren, kako bi sprecili zloupotrebu da kartica ne zavrsi kod komsije, na drugoj lokaciji i slicno...

Realno oni to ne mogu potpuno da prece ako neko hoce da ih prevari;
ali ono sto mogu:
smanjili su davanje sa 3 na 2 kartice i naplacuju taj izlazak gde bi njihov radnik trebao da se uveri da kartica stvarno zavrsava u vasem TV u vasem stanu.
Naravno radnici su "fleksibilni" i bas ih mnogo nije briga sta cete vi sa karticom.

I sta jos rade...?
Ako vam cam kartica nije u TV neko vreme, ona ce biti deaktivirana, pa se mora zvati i ponovo inicijalizovati. Sve to rade da bi se smanjio broj divljih korisnika.
IPTV je tu najgori, tu je totalna kontrola korisnika.
 
I sta jos rade...?
Ako vam cam kartica nije u TV neko vreme, ona ce biti deaktivirana, pa se mora zvati i ponovo inicijalizovati. Sve to rade da bi se smanjio broj divljih korisnika.
IPTV je tu najgori, tu je totalna kontrola korisnika.

Ne deaktivira se, samo ide signal update, Mozes i da ostavis TV/STB da radi pola sata,sat na info ch i uglavnom dodje samo - bez zvanja. Nema veze sa divljim korisnicima. Ako i ne dodje uglavnom naglasis prilikom poziva u CC da TV nije radio dugo, jedan klik u CAS resava sve.
Bar mi ovde ne spustamo na teren to. I to je sve besplatno kao i svaka intervencija, a dodavanje servisa, dorada kod korisnika i zamena uredjaja zahtev se naplacuje izlazak 600rsd.

Jel znas koliko ljudi iskrivi pinove gurajuci CI modul naopacke u TV? neverovatno. Vidjao sam ljude koji ubace samo SMC bez CI u slot ,pa kazu "ne radi" :D


@ bladeshadow

Gde je ex MSN gpon, ne moze MTS optika kroz istu mrezu, drugacija infrastruktura i nacin isporuke :) Koje je mesto u pitanju? Ako bas zelis mozes da radis MTS zakup vlakna, iskopa se do tebe i povuce optika, u zavisnosti od duzine ide i cena. (zakup mesecno + cena paketa) Uglavnom je bilo rezervisano za biz korisnike, ali moze i fizicka lica,samo ako odresis kesu :)
 
@bakara kartica i te kako može da završi kod komšije jer kartica nije vezana za box ili cam modul.
mogu oni da dođu kod mene ubace i aktiviraju karticu i čim okrenu leđa ja dam komšiji karticu i eto ti zloupotreba kartice
još jednom napominjem da kartica uopšte nije vezana za box-cam modul
briga njih da li ćeš ti tu karticu da daš komšiji ili ćeš je ti koristiti jer ti plaćaš tu karticu i ti si potpisao da si je preuzeo
smislili su način kako da još više čerupaju korisnike pa eto naplaćuju izlazak na teren 600 din
 
Poslednja izmena:
Pozdrav ljudi, jel ima u supernovi neki box koji radi samo na WiFi? Ili mi je bolja opcija neki jeftini box i aplikacija.
MOVE IP STB radi komplet preko LAN kabla a može i preko Wi-Fi, samo je diskutabilno koliko je stabilno. Plus, možda ga nemaju "na stanju".

Da li su nesto menjali vezano za video klub? Konkretno za apolon, do pre neki dan je radio, sada odjednom iskace poruka "pretplatite se za gledanje" ?
@alakay Jesu, od 1. decembra Apollon više nije dostupan u okviru Super Plan 2M, Super Plan 3M i Super Plan 4 Plavog paketa bez dodatne naplate.
Ni meni ne radi, sad pogledao. A dva dana pre toga me mame nekakvim dodatnim pogodnostima da pređem na njihov novi Super PLAN paket.

ne naplacuju oni 600din stavljanje kartice vec izlazak na teren, kako bi sprecili zloupotrebu da kartica ne zavrsi kod komsije, na drugoj lokaciji i slicno...
Znam da naplaćuju sam izlazak na teren. Mnogi su pljuvali Poštu ali sam bar kod njih mogao svojeručno sastaviti ovlašćenje i u poslovnici zameniti opremu, kao što sam i uradio kad sam uzeo CAM umesto STB-a.
Ima dobar broj ljudi koji odustanu od zamene opreme kad čuju da treba da im se plati "izlazak na teren po zahtevu korisnika".

Postavili na sajtu Supernove par dana ranije. Još sam se premišljao da ostanem kod njih pa otišao na sajt da vidim cene.
 
MOVE IP STB radi komplet preko LAN kabla a može i preko Wi-Fi, samo je diskutabilno koliko je stabilno. Plus, možda ga nemaju "na stanju".
Nema na stanju, forsira se hibrid samo. GKM (IP STB) je bio pre hibrida i prosle godine stiglo nesto malo novijih IP box kao test, sa vise memorije od GKMa.

@Miksat uvek mozes da trazis od njih ,kazes da ne zelis da vuces bilo kakav kabl, i ako ima u "povratu" koji IP STB na lokaciji odakle si, ne vidim sto ti ne bi izasli u susret i dali.
Jos ih ima goooomila aktivnih u sistemu.
 
GK-MPM1111C S905X čini mi se bio kod nas nazvan Supernova OTT box.
ERO/KM9 S905X2 je MOVE IP STB.
Ne bih se ja natezao sa njima, posebno ako treba plaćati da se uzme njihov MOVE. Bolje onda kupiti otključan.
 
Ne placas nista, samo trazis. Radim u SN i uvek cuvam par komada za neke korisnike gde nema mogucnosti da se povuce koaks/lan. Ne znam kakva je situacija na drugim lokacijama, velika je firma ne mogu da tvrdim da je bas svuda isto.
Ali da,to si u pravu, ima ih otkljucanih na svakom koraku za dz skoro.
 
Hteo sam da predjem sa MTS na Supernova.
U razgovoru sa agentom saznam da u Supernovi necu imati tretman kao novi korisnik i nude mi samo 2 meseca po 50% pretplate...

Da li je neko imao slicno iskustvo?
 
Hteo sam da predjem sa MTS na Supernova.
U razgovoru sa agentom saznam da u Supernovi necu imati tretman kao novi korisnik i nude mi samo 2 meseca po 50% pretplate...

Da li je neko imao slicno iskustvo?
Slično... Meni za prelazak sa SN na MTS nudili 50% mesec dana. Međutim, može preko akvizitera da se dobije do 3-6 meseci upola cene, eventualno još koji mesec (zavisi od slučaja do slučaja). Ali ono za dinar X meseci, zaboravi.
 
Slično... Meni za prelazak sa SN na MTS nudili 50% mesec dana. Međutim, može preko akvizitera da se dobije do 3-6 meseci upola cene, eventualno još koji mesec (zavisi od slučaja do slučaja). Ali ono za dinar X meseci, zaboravi.

Gde da nadjem akvizitera?
Evo ovom prilikom ako neko ima broj akvizitera za Suboticu, nek mi posalje broj.
Hvala :)
 
da li postoji nacin da se na LG webOS TV automatski pokrene supernova aplikacija po paljenju TV?

Ovo je kod mene stari webOS 2.5, ako je bitno.
Gde da nadjem akvizitera?
Evo ovom prilikom ako neko ima broj akvizitera za Suboticu, nek mi posalje broj.
Hvala :)
Mozes bilo kog, ne mora iz Subotice.
 
Ne znam za prelazak sa MTS na SN ali obrnuto, znači prelazak sa SN na MTS se računa kao novi korisnik.
 
Ne znam za prelazak sa MTS na SN ali obrnuto, znači prelazak sa SN na MTS se računa kao novi korisnik.
U svakom slučaju. Ako 30 dana od dana raskida ne bude Telekomovih usluga na adresi i kućnom broju, tek onda ćeš ponovo biti novi korisnik.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno