Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vidim danas u Tehnicolor-ovom logu (Supernova) da vec nekoliko puta nije usped da uradi update svog software-a.. Ima li neko iskustva sa tom pojavom, treba li nekako da mu "pomogne" da odradi update?
 

Prilozi

  • TC log.jpg
    TC log.jpg
    73.8 KB · Pregleda: 77
  • TC status.jpg
    TC status.jpg
    43.9 KB · Pregleda: 62
Evo sta su meni odgovoriliScreenshot_2022-09-27-23-55-51-125_com.google.android.gm.jpg
 
Najviše volim to "Hvala na razumevanju" kad niti mogu niti hoću da razumem.:cautious:
Apollon daju od trio paketa, srednjeg mislim. Čitao sam temu po forumu i o Apollonu direktno i preko SN i o paketima... Dosta nelogičnosti.
Tražio sam od SN podrške proceduru i cenu za pretplatu (bilo 400 din tada) ali sam odustao posle svega što su ljudi pisali. Sad je 500 din bez posredstva SN, na Apollon sajtu tako piše, pa ako se nekad odlučim neće biti preko SN. A posle ću da ih smaram da mi omoguće pristup i preko video kluba.:giggle:
 
Ma nije da mi je stalo do njega. Mogu da ga pratim iz Move aplikacije,dostupan je tamo.
 
Ma nije da mi je stalo do njega. Mogu da ga pratim iz Move aplikacije,dostupan je tamo.
Nema sve serije i filmove koje ima na Apolon aplikaciji. Cenovnik u pdf-u pa ko onda ima prava na aplikaciju? Totalna nelogičnost
 

Prilozi

  • supernova bez mobilne cenovnik.pdf
    1.2 MB · Pregleda: 43
taj Apolon je pinkov, tako da je tu svasta moguce...
 
Ne mogu na Move-u da pustim Arena 9 i 10, prikazuje mi ovo sa slike a kada skeniram ništa se ne desi…
 

Prilozi

  • 67BB7CB1-CEDD-41BF-B3A7-A8FF0ECFB398.jpeg
    67BB7CB1-CEDD-41BF-B3A7-A8FF0ECFB398.jpeg
    253.4 KB · Pregleda: 58
Restartuj move box, pa onda skeniraj.
 
Ne mogu na Move-u da pustim Arena 9 i 10, prikazuje mi ovo sa slike a kada skeniram ništa se ne desi…
Ja dosta takvih lokalnih kanala imam i gde takvo obaveštenje stoji tu je priča završena i tako je, ali pošto su u pitanju arene probaj što je @Mr_Cojko napisao. Ako ni tada ne pomogne onda je tako. Ja lično još nisam probao dal te arene 9 i 10 kod mene rade.
 
Bitno je da se u Move boxu podesi rezolucija slike na 1080p 50Hz
 
Meni treba posebno aplikacija Apolon iz prostog razloga sto je Move player ocaj zivi - Nema fast forwarding, ne nastavlja serije/filmove, nema search, moram svaki put posebno da ulazim u seriju, pa sezonu i onda pisem do kog sam minuta stigao da nastavim sledeci put🤦‍♂️
 
Razumem sta ti treba samo sam napisao kako move najbolje radi a po meni taj Apolon nije nista posebno, mnogo vise imam izbora filmova i serija u obicnoj m3u iptv listi.
 
Iskljuci standby rezim pa iskljuci move box iz struje, sacekaj par minuta pa ga ukljuci ponovo i preskeniraj kanale.
 
Ja i ne gledam video klub ni na Eon ni Move aplikaciji. Za filmove i serije koristim Kodi i placen RD. Ponekad upalim HBO max . Opet,hteo sam da vidim kako Apolon izgleda i radi.
 
Kao sto rece macdon gore, slab izbor. Ja sam uglavnom HBO i Netflix, ali posto nisam u Srb za HBO moram stalno vpn da palim, a za Move ne moram. A i oni jedini trenutno strimuju Twin Peaks trenutno
 
Šta misliš pod tim restartuj?
ugasi, sacekaj 20 sec, upali
Iskljuci standby rezim pa iskljuci move box iz struje, sacekaj par minuta pa ga ukljuci ponovo i preskeniraj kanale.
A tu je i opcija skidanja i vraćanja koaksa na MOVE.;)
Ozbiljno, prvo bih probao reset pa onda sve ovo ako ne upali. Drži se On/Off dugme sekund-dva pa kad se na ekranu pojave dve opcije - Isključi i Ponovo pokreni, odaberete ovu drugu.
 
A tu je i opcija skidanja i vraćanja koaksa na MOVE.;)
Ozbiljno, prvo bih probao reset pa onda sve ovo ako ne upali. Drži se On/Off dugme sekund-dva pa kad se na ekranu pojave dve opcije - Isključi i Ponovo pokreni, odaberete ovu drugu.
Apsolutno se slažem za reset i to je najbolja opcija ali sam napisao "prvu pomoć" 🙂
 
Jel oni ovo krenuli da blokiraju sve kanale na drugim mrezama? Kod mene apsolutno od veceras nijedan kanal ne radi ni na SN OTT ni na EON-u...

Screenshot_59.pngScreenshot_60.png
 
  • Adds to story
Reagovanja: uji
Ne mogu da verujem koliko su azurni, malopre pregledao mejl i stigao mi login i password za Apolon aplikaciju, dan nakon sto sam im poslao mejl 😳
Izgleda da mora malo ostriji pristup
 
Izgleda da mi neka ekstenzija u Chrome-u pravila problem i promenila ip adresu na neku u Velikoj Britaniji, naidjoh na problem, izvinjavam se za laznu uzbunu :)
 
Ne mogu da verujem koliko su azurni, malopre pregledao mejl i stigao mi login i password za Apolon aplikaciju, dan nakon sto sam im poslao mejl 😳
Izgleda da mora malo ostriji pristup
Da su pošteni pa da kažu "Nemate pravo na Apollon osim preko video kluba Supernove" i da to i napišu na svom sajtu da bude crno na belo. Ili da stoji "Imate pravo na Apollon aplikaciju i pored video kluba". I to bi bilo korektno. Nego ovako "Nemate pravo" a posle natezanja daju. I tako redom ljude zaj**avaju. Bitange jedne.
 
Rekli-kazali. Nigde ne piše da oni sa pravom na Apollon u video klubu imaju pravo na to i preko Apollon aplikacije ili da nemaju.
Prvi put sam za tu mogućnost video baš u ovoj temi.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno