Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Razdelnik za 2 TV-a ima slabljenje od 3.5 do 4 decibela, a razdelnik za 3 TV-a ima slabljenje od 7 do 7.5 decibela.
 
Zabadanje modema je situacija da je modem mrtav, nema neta ni na kablu ni na wifi iako sve na modemu sija kao da je sve u redu. Modemu se ne može pristupiti jer je signalizacija na kompu kao da je kabal isključen iz mrežne karte.
IMG_20220429_175557.jpg
Situacija sa mrtvim modemom nije samo kod mene već i kod drugih korisnika u mestu, čak nismo ni u istoj ulici i tehničar ne zna u čemu je problem. Kod mene nisu menjali modem ali kod drugog korisnika jesu i isto se dešava, samo gašenje i paljenje modema rešava stvar. Problem je i što ljudi ne prijavljuju kvarove već samo gase modeme pa oni nemaju uvid u veličinu problema, par nas redovno prijavljuju ostali ne.
Što se tiče privatnosti na skrinšotvima, nema se tu ništa bitno videti, obični isključim bookmarks da se ne vidi ali sad sam zaboravio...
 
Koliki signal bi bio idealan za downstream i upstream. Kod mene modem stoji iza dva razdelnika za 3 tv-a sa slabljenjem 7dB.
Radi mi sve dobro ali me interesuje koji su parametri najidealniji za rad modema?
 
Situacija sa mrtvim modemom nije samo kod mene već i kod drugih korisnika u mestu, čak nismo ni u istoj ulici i tehničar ne zna u čemu je problem. Kod mene nisu menjali modem ali kod drugog korisnika jesu i isto se dešava, samo gašenje i paljenje modema rešava stvar. Problem je i što ljudi ne prijavljuju kvarove već samo gase modeme pa oni nemaju uvid u veličinu problema, par nas redovno prijavljuju ostali ne.
Pa lepo preciziraj da ne nagađam bezveze.:)
Znači problem je dalje od bandere, tj. najbliže tebi kutije. U tom slučaju, ako je problem toliko "globalan", ne možeš mnogo učiniti. U stvari, ne možeš ništa direktno. Lepo da se skupite svi vi nezadovoljni nastalom situacijom, potpišete peticiju i pošaljete institucijama nadležnim za kontrolu rada. Ako taj tehničar ne zna gde je problem neka šalju celu BG ekipu pa neka rešava, pošto se čini da će za to trebati više ljudi. Možda među 10 njih ima neki sa nešto pameti pa vam reši to. Ako oni uz svu opremu i merače ne mogu da otkriju problem kako mi to da rešimo preko ekrana?
Samo pazi, njima ta oprema ne znači mnogo. Tražeći šum meni su redom čeprkali i menjali modem, razbucali utičnicu i odneli ugaoni konektor, rozetnu i navrtku, skinuli Comega spliter i stavili neki drugi i na kraju prespojili kabl sa Poštine kutije na SN kutiju. I to samo zato što sam nagovestio da me verovatno nisu ni spojili na njihovu kutiju, pošto je to dole u podrumu nisam ni znao tačno ali sam dobro pretpostavio. Da to nisam rekao, oni bi i kabl kroz hodnik do "svoje" kutije išli menjati jer su tvrdili da je neko iskidao taj kabl (možda su mislili na mene) iako sam ih ubeđivao da je kabl ispravan. Džabe merači kad se sve svodi na kraju u gledanje u pasulj.
Tako da vidite, grupno ih najašite ili podnesite tužbu. I obavezno ako ih puštate u svoje domove pušku u ruke za slučaj da vam prave belaj.

Koliki signal bi bio idealan za downstream i upstream. Kod mene modem stoji iza dva razdelnika za 3 tv-a sa slabljenjem 7dB.
Radi mi sve dobro ali me interesuje koji su parametri najidealniji za rad modema?
Kažu da je idealno na nuli. Postoje gornja i donja granica ali to je specifično od slučaja do slučaja, modela modema. Evo par tekstova o tome ako te ne mrzi da čitaš:
What cable modem signal levels are considered good
Signal levels on a DOCSIS 3.0/3.1 cable modem

Pravilno je da signal dolazi u dom blizu nule i da TAP spliterom se veže modem na krak koji ne generiše gubitke a ostali izlazi idu na TV aparate. To često nije slučaj pa imamo i takvih situacija kao ja da kada bih pustio signal direktno na modem on bi išao do 12dBmV. Mučeni modem bi sigurno počinjao da štuca.

Na prvoj slici je stanje kakvo je bilo na Pošti i njihovom Arris modemu. Tu sam imao samo jedan razdelnik sa 2 izlaza i bez njega bilo bi idealno na nuli ili nešto iznad. Upstream takođe skoro idealan. Međutim, javila mi se u nekom trenu potreba za dodatnim spliterom sa 2 izlaza i to je situacija na drugoj slici. Tu su parametri na samoj granici što se tog modema tiče. U jednom trenu su parametri otišli nešto dalje (skoro svi preko 7dB) i modem je blokirao (lampice za UP i DOWN su počele da trepere). Izvukao sam koaksijalni kabl iz modema i pustio ga da radi bez tog drugog splitera neko vreme. Posle sam vratio nazad i parametri su bili uglavnom kao na drugoj slici. Brojke osciliraju pa ako ste na nekoj granici vrlo lako možete preći u nekom trenu i eto problema za modem. Reset tu ne pomaže već ga treba osloboditi od signala skidanjem coaxa da se rastereti. Kad sam prešao na SN parametri su bili kao na slici 3. Međutim kad su me prespojili na svoju SN kutiju dobio sam ovo sa slike 4. Taj nagli skok preko granice od 7-8dB je uzrokovao da mi Wi-Fi ne radi skoro uopšte. Mislio sam da je modem krš a zaboravio sam da sam već uspeo da rešim to prostim skidanjem coaxa. Zasad je OK, po potrebi skidaću coax ako zaglibi.
 

Prilozi

  • Modem_1.jpg
    Modem_1.jpg
    199.9 KB · Pregleda: 32
  • Modem_2.jpg
    Modem_2.jpg
    199.9 KB · Pregleda: 31
  • Modem-SN-posta.jpg
    Modem-SN-posta.jpg
    175.1 KB · Pregleda: 29
  • Modem-SN.jpg
    Modem-SN.jpg
    170.1 KB · Pregleda: 36
Razdelnik za 2 TV-a ima slabljenje od 3.5 do 4 decibela, a razdelnik za 3 TV-a ima slabljenje od 7 do 7.5 decibela.
Tačno je da klasičan spliter sa 2 izlaza stvara gubitke od 3-4dB na izlazima. Međutim postoji razlika u vezi splitera sa 3 izlaza: balansiran i nebalansiran.
Balansiran spliter šalje iste gubitke na sve izlaze. Sa npr. 3,5dB se dodaje još 7db podeljeno na 3 dela i dobije se približno 5,8dB (može više ili manje u zavisnosti od raspona početnih gubitaka 3-4dB) na svakom izlazu.
Nebalasiran spliter na jedan izlaz šalje gubitak 3-4dB a potom se dodatno račva i na druga dva izlaza šalje po još toliko gubitaka, 7-8dB ukupno na preostala 2.
Imao sam takav nebalansiran, modem naravno ide na izlaz sa najmanje gubitaka a na ostala 2 TV aparati. Balansiran se teže nalazi danas, imao je svrhu kad su bili isključivo TV aparati pa da raspodeli gubitke ravnomerno. Danas kad je modem nezaobilazan, nebalansiran spliter je jedini pravi izbor.
 
Ljudi, imam jedno pitanje : U MOVE uredjaju neke programe ne mogu da gledam (konkretno LFCTV, neke filmske, HRTi. Ima ih jedno dvadesetak a na kompu u Supernova OTT sve mogu. Da li neko ima rešenje za to ? Hvala unapred.
 
Odgovor je sasvim jednostavan, u tvom mestu ti kanali nisu dostupni u DVB-C mreži.
 
Ljudi, imam jedno pitanje : U MOVE uredjaju neke programe ne mogu da gledam (konkretno LFCTV, neke filmske, HRTi. Ima ih jedno dvadesetak a na kompu u Supernova OTT sve mogu. Da li neko ima rešenje za to ? Hvala unapred.
Ni kod mene nisu bili pa su se pojavili.
 
Ubačen PICKBOX na spisku aktivni paket na OTT box uređaju:

20220502_211501.jpg
 
Dali hoces ubaceni na kablovsku Supernova novi kanal PICKBOX ?
 
Mada...nije mi jasno zašto jer imam najskuplji paket u kojem bi trebalo da mi je sve dostupno.
Šta ćeš... lokalna diskriminacija.

Još uvek ne mogu da provalim što mi FF zamrzava sliku kad gledam OTT. I to uvek na svakih 23 minute i 17 sekundi. Živa komedija. Sigurno neki plugin zeza kod FF-a samo da nađem tačno koji.
Chrome nema taj problem ali mi na par kanala stoji da ne može da prikaže sadržaj.

@veljadj
Kakva je situacija sa uploadom Veljo? Je li se šta poboljšalo sa razdelnikom?
 
U subotu mi krene problem sa dva MOVE uredjaja. Ubacili su se u loop i na ekranu samo pise Supernova i ispod tri tackice koje imitiraju neko ucitavanje. Posle sat vremena iskljucim iz struje i ponovo ukljucim, on se prebaci u mod aktivacije. Na ekranu sada pise " uredjaj nije podešen za upotrebu. Zvao tri puta korisnicku podršku i jos nije resen problem. Vec četiri dana nemam kanale, samo Supernova moze ovako da se ukenja u praznicke dane.
 

Prilozi

  • 16515659192318232383785547561817.jpg
    16515659192318232383785547561817.jpg
    250.3 KB · Pregleda: 64
Po trenutno važećem ugovoru posedujem 2 CAM modula (kartice) i jedan STB, ukupno na tri uređaja. Da li to znači ću prilikom produženja novog ugovora (novi paketi) morati da se odreknem jednog uređaja ili da plaćam dodatno? I koliko će to zadovoljstvo da košta? 🙂
 
Po trenutno važećem ugovoru posedujem 2 CAM modula (kartice) i jedan STB, ukupno na tri uređaja. Da li to znači ću prilikom produženja novog ugovora (novi paketi) morati da se odreknem jednog uređaja ili da plaćam dodatno? I koliko će to zadovoljstvo da košta? 🙂
kad ti istekne ugovorna obaveza, podnesi zahtev za raskid, i kad te budu zvali da ostaneš kod njih, dogovaraćete promo period za 50 % i napomenućeš im da bi jedino ostao ako sva tri uređaja ostanu besplatna na nove dve godine ugovorne obaveze.
 
Po trenutno važećem ugovoru posedujem 2 CAM modula (kartice) i jedan STB, ukupno na tri uređaja. Da li to znači ću prilikom produženja novog ugovora (novi paketi) morati da se odreknem jednog uređaja ili da plaćam dodatno? I koliko će to zadovoljstvo da košta? 🙂
Ne, ostaje ti sve kako jeste...
 
Kad će već jednom da se presaberu. Video klub nisam posećivao mesecima a tamo haos i dalje.:mad:

Filmbox1.png
Filmbox2.png
 
Poslednja izmena:
Pa ja ti to i pricam, prilikom obnove ugovora ostaje ti sve isto...
Da ostaje isto samo ako je obnova(produžavanje)istog paketa.Ako taj paket ne postoji(a često ne postoji jer se paketi menjaju za 2 godine trajanje ugovora) onda se uzima drugi aktuelni paket koji često ne donosi nista više čak donosi i manje od starijeg paketa koji vise nije aktuelan. Slažete li se?
 
Da biste izbegli zabune ovde, najbolje da se povodom toga obratite korisničkoj službi pa nek vas lepo tamo zbunjuju.;)
 
Jel ovo došlo do neke promene oko Apolon kategorije u video klubu? Od pokretanja navedene sekcije, imao sam pristup filmovima i serijama iz nje, danas pokušam da pokrenem neki film, kad ono izbacuje da nisam pretplaćen na navedeni sadržaj.

Imam Super Sve Plus paket, jedan od onih koji su imali u sebi i Move aplikacije za TV i telefone.
 
Kolko puta mesečno može da se brišu uredjaji i dodaju novi ,superstar tv aplikacija ? Ono što kod eona može 2x mesečno ..
Kolko puta mesečno može da se brišu uredjaji i dodaju novi ,superstar tv aplikacija ? Ono što kod eona može 2x mesečno ..
 
Jel ovo došlo do neke promene oko Apolon kategorije u video klubu? Od pokretanja navedene sekcije, imao sam pristup filmovima i serijama iz nje, danas pokušam da pokrenem neki film, kad ono izbacuje da nisam pretplaćen na navedeni sadržaj.

Imam Super Sve Plus paket, jedan od onih koji su imali u sebi i Move aplikacije za TV i telefone.
a ja mislio da sam ja jedini sa tim problemom..........
pozvao sam korisnički servis i javio se jedan lik koji se bukvalno razume u materiju......tražio mi je serijski broj uređaja i samo mi je resetovao uređaj (kod njih u sistemu) i rekao mi je da ga izvučem iz struje i ponovo uključim......ljubazno je sačekao da se učita i proverim da li radi.......sve je ponovo radilo kako treba i HBO i APOLON.....sve pohvale za tog lika
 
a ja mislio da sam ja jedini sa tim problemom..........
pozvao sam korisnički servis i javio se jedan lik koji se bukvalno razume u materiju......tražio mi je serijski broj uređaja i samo mi je resetovao uređaj (kod njih u sistemu) i rekao mi je da ga izvučem iz struje i ponovo uključim......ljubazno je sačekao da se učita i proverim da li radi.......sve je ponovo radilo kako treba i HBO i APOLON.....sve pohvale za tog lika
Baš ću sad da ih cimnem preko Fejsa, da vidim šta će mi reći.
 
a ja mislio da sam ja jedini sa tim problemom..........
pozvao sam korisnički servis i javio se jedan lik koji se bukvalno razume u materiju......tražio mi je serijski broj uređaja i samo mi je resetovao uređaj (kod njih u sistemu) i rekao mi je da ga izvučem iz struje i ponovo uključim......ljubazno je sačekao da se učita i proverim da li radi.......sve je ponovo radilo kako treba i HBO i APOLON.....sve pohvale za tog lika
Ja nisam imao tu sreću da naletim na tog lika, javila se riba koja pojma nema, isključi-uključi fora i to je to, kontaktiraće me. Inače ne radi ni Apolon ni HBO VOD
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno