Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ja sam zvao da mi aktiviraju Apolon na Androidu, ali kažu da moram da pređem na move pakete, jer sam na starom super par i trenutno mi je dostupan samo u tv po tvom. Da li se razlikuje izbor filmova i serija, ili je isto kao na tv po tvom?
To je onaj apsurd, kad u paketu imam HBO Go app, a za Apolon traže novi ugovor... Ispade da Apolon vredi više od HBO-a...
 
Ma sve je to, da ne kažem šta...Tako i SBB traži novi ugovor, da bi imao Tidal promotivno ( ovako može samo u premium paketu). Mogu da živim i bez toga, ali tako se ne tretiraju korisnici...Ali, briga njih baš...
 
Call centar im je sou program.Apsolutno izbegavaju ,bilo kakav odgovor na temu, obavestenja o BOX paketima ,koji se pominju u onom obavestenju o pripajanju.
Totalno ignorisanje sopstvenog saopstenja.Jedino sto mogu da kazu je, pratite nas sajt, gde ce biti istaknute promene, i to je sve.
 
Oni ne znaju ni za HBO GO nalog za aktivaciju istog, pricaju ljudima da treba nov ugovor za to, tako su meni rekli zimus kad sam zvao, a to naravno nije tacno.
 
@HDMI zato što nisu stigli od sopstvene nesposobnosti. Lučić je rekao u intervjuu na K1 i na B92 da od 15.06. puštaju Supernova BOX pakete koji integrišu MTS mobilnu telefoniju u Supernova ponudu, ja dobio potvrdu iz više izvora o tome, preneo na TeleSrbija informaciju, i onda nisu uspeli da odrade na vreme i sad se o tome ćuti a ja ispao budala i lažov. Lučić je poznati optimista, možda je podcenio inerciju sopstvenog državnog Telekoma koji je izgradio pre 10 godina iz senke.
 
Realno, ko u sred meseca uvodi takvu novinu, ja mislim niko.

Ako ne bude sada 1.7,onda verovatno 1.9.
 
Moraju hitno da objedine ponudu jednostavno ima previše paketa i kombinacija i ni bog otac sada ne može da se snađe medju njima.

Mislim da njima najveći problem prave korisnici koji još uvek imaju aktivne validne ugovore koji nisu istekli
 
@bakara Da, ali takođe im pravi problem što jednostavno nisu završili šta je započeto 1.4.2019. godine a u međuvremenu su otvorili još 10 novih "poglavlja" u "Telekom-integracijama". Jednostavno imaju 10 tanjira u vazduhu i jedan štapić, a svaki dan Lučić dodaje po jedan tanjir. Tako ja vidim situaciju.

Čekaćemo pa ćemo videti :) Ali, nije put tako lak kako je predstavljeno.
 
@HDMI zato što nisu stigli od sopstvene nesposobnosti. Lučić je rekao u intervjuu na K1 i na B92 da od 15.06. puštaju Supernova BOX pakete koji integrišu MTS mobilnu telefoniju u Supernova ponudu, ja dobio potvrdu iz više izvora o tome, preneo na TeleSrbija informaciju, i onda nisu uspeli da odrade na vreme i sad se o tome ćuti a ja ispao budala i lažov. Lučić je poznati optimista, možda je podcenio inerciju sopstvenog državnog Telekoma koji je izgradio pre 10 godina iz senke.

Cekao sam mesec dana(nije bilo modema ili sta vec),super sve plus paket,kablovska,privatna kuca

Moze neki savet oko kabliranja,bitan mi je net,tv kako hoce
Ja mislio da trazim da podele dovodni coax-pola za net,pola za 3 tv

Imam 3 Samsung tv,uzeo bih 1 move+2 cam kartice
 
@Wizard74 Ne možeš ti da utičeš na to šta će da rade. Svakako, procedura je sledeća:

1. Dovodi se tap (tj. priključak) sa priključne kutije do tvog objekta, gde se u zavisnosti od lokacije pravi prelaz sa većeg konektora na F konektor pa na spliter ili se spaja direktno u spliter.
2. Od splitera prave se dve grane, jedna samo za modem odakle se dalje pušta kabl do modema, a druga za TV. Tu se stavlja filter i ponekad galvanski izolator. To se dalje može račvati popriličan broj puta za svaki TV.

Dalja instalacija zavisi od objekta.

Računaj da ti modem ili bude pored Move uređaja ili da ti treba Ethernet kabl dotle pa razmisli gde ćeš da ide (oni će ti odraditi sam kabl naravno). Za ostale televizore je nebitno skroz.
 
moj savet:
sačekaj malo da se slegne pa onda nazovi ponovo posle 18.00 pa kaži ovako:
zvao sam danas u oko 14 časova u vezi kreiranja naloga-kredencijala za android aplikaciju apolon pa bih vas zamolio samo da proverite da li je vaša koleginica upisala zahtev u sistem i prosledila naprednoj podršci da se realizuje zahtev
ukoliko nije onda joj reci jel nije problem da vi to uradite pošto vaša koleginica nije to uradila.........
ukoliko jeste zahvali se i pitaj za koliko dana možeš da očekuješ aktivaciju
jedino ćeš tako biti siguran da li je " Tijana" ukapirala šta treba da uradi
Očigledno nije ukapirala :rolleyes: ...
Zvali su me juče, da vide koji problem imam sa Apolon-om. Ja objasnio liku sve natenane (ponovo), čak pomenuo ovaj forum i kako ima korisnika koji su pisali da je njima izvršena aktivacija aplikacije. Onda me je on naravno stavio na čekanje, da proveri sa kolegama i posle 2 min. kaže: Proverio sam sve, definitivno nemamo još uvek mogućnost za tako nešto, a Vi ako znate nekoga ko je aktivirao aplikaciju, možete da pitate za ime njegovog korisničkog naloga, pa da proverimo kako je to odrađeno kod njega. E sad, ne mogu od nikoga da tražim to, ali ako je neko voljan da pomogne može mi u privatnoj poruci poslati ime naloga, da probam i na taj način da rešim problem. Ili ću jednostavno da odustanem, jer vidim da vešto izbegavaju i čak se prave da su totalno neupućeni na tu temu.
 
Očigledno nije ukapirala :rolleyes: ...
Zvali su me juče, da vide koji problem imam sa Apolon-om. Ja objasnio liku sve natenane (ponovo), čak pomenuo ovaj forum i kako ima korisnika koji su pisali da je njima izvršena aktivacija aplikacije. Onda me je on naravno stavio na čekanje, da proveri sa kolegama i posle 2 min. kaže: Proverio sam sve, definitivno nemamo još uvek mogućnost za tako nešto, a Vi ako znate nekoga ko je aktivirao aplikaciju, možete da pitate za ime njegovog korisničkog naloga, pa da proverimo kako je to odrađeno kod njega. E sad, ne mogu od nikoga da tražim to, ali ako je neko voljan da pomogne može mi u privatnoj poruci poslati ime naloga, da probam i na taj način da rešim problem. Ili ću jednostavno da odustanem, jer vidim da vešto izbegavaju i čak se prave da su totalno neupućeni na tu temu.
Izbegavaju aktivaciju, ja sada ponovo zvao kaže samo na move uređaju može da se gleda. Oni ni sami ne znaju gde udaraju. Pusti njihove fore daj nalog pa ljudima da obrišu posle. Neka muljavina je kod njih... Nije mi jasno zašto pominješ forum uopšte, tek sada možemo da se slikamo. Oni čak ni ne znaju za apolon aplikaciju.
 
Izbegavaju aktivaciju, ja sada ponovo zvao kaže samo na move uređaju može da se gleda. Oni ni sami ne znaju gde udaraju. Pusti njihove fore daj nalog pa ljudima da obrišu posle. Neka muljavina je kod njih... Nije mi jasno zašto pominješ forum uopšte, tek sada možemo da se slikamo. Oni čak ni ne znaju za apolon aplikaciju.
Nisam rekao koji je tačno forum u pitanju i ne vidim šta je tu loše, forum je javnog karaktera i otvoren za sve. A što se tiče aplikacije i ja mislim da muljaju opasno, nešto su se zajebali, aktivirali nekima pa se sad prave blesavi.
 
Nisam rekao koji je tačno forum u pitanju i ne vidim šta je tu loše, forum je javnog karaktera i otvoren za sve. A što se tiče aplikacije i ja mislim da muljaju opasno, nešto su se zajebali, aktivirali nekima pa se sad prave blesavi.
Oni se za sve prave blesavi... Ne samo za tu navedenu aplikaciju... Državna firma i može im se...
 
Koja je sifra za ulazak u podesavanja Tehnicolor modema? admin, admin ne radi.
 
Vi očigledno naletite na neznalice u kol centru
Sad sam zvao supernovu (operator Miloš) u pitao ga za apolon nalog i rekao mi je da je potrebno korusničko ime i lozinka koje oni kreiraju.
Vi očigledno naletite na neznalice u kol centru
Sad sam zvao supernovu (operator Miloš) u pitao ga za apolon nalog i rekao mi je da je potrebno korisničko ime i lozinka koje oni kreiraju.
 
.
Da napisem i ja par reci o operateru iz teme. Naime, vec skoro mesec dana nisam u mogucnosti da posaljem email sa svog *@vektor.net naloga preko klijenta (Thunderbird). Zvao sam podrsku mnogo puta, obecavali su mi svaki put da ce me neko zvati iz tehnicke podrske i da ce sve biti sredjeno, ali jos uvek nista - niko se iz te famozne tehnicke podrske nije javio. Ako neko od vas ima bilo kakvu ideju sta bi bilo pametno uciniti, bio bih mu veoma zahvaln da predlozi ovde.
.
jeste nezgodnije, ali jedino resenje koje sada znam je da koristis webmail


tamo jos uvek radi i slanje
 
Call centar im je sou program.Apsolutno izbegavaju ,bilo kakav odgovor na temu, obavestenja o BOX paketima ,koji se pominju u onom obavestenju o pripajanju.
Totalno ignorisanje sopstvenog saopstenja.Jedino sto mogu da kazu je, pratite nas sajt, gde ce biti istaknute promene, i to je sve.

@HDMI zato što nisu stigli od sopstvene nesposobnosti. Lučić je rekao u intervjuu na K1 i na B92 da od 15.06. puštaju Supernova BOX pakete koji integrišu MTS mobilnu telefoniju u Supernova ponudu, ja dobio potvrdu iz više izvora o tome, preneo na TeleSrbija informaciju, i onda nisu uspeli da odrade na vreme i sad se o tome ćuti a ja ispao budala i lažov. Lučić je poznati optimista, možda je podcenio inerciju sopstvenog državnog Telekoma koji je izgradio pre 10 godina iz senke.
I mene su počeli da nerviraju iz MTS-a i Supernove! U Ex Kopernikus-Svilajnac ubacili su otključanu Face TV gde već nekoliko dana stalno nema slika! Radi samo EPG! Treba im do 100 godina da u ostalim delovima Srbije ubace novu programsku šemu,a mogli su da izbace nekoliko kanala! Sa njima za neke stvari moraš da se natežeš na silu,pošto ovako ne možeš...!
 
I mene su počeli da nerviraju iz MTS-a i Supernove! U Ex Kopernikus-Svilajnac ubacili su otključanu Face TV gde već nekoliko dana stalno nema slika! Radi samo EPG! Treba im do 100 godina da u ostalim delovima Srbije ubace novu programsku šemu,a mogli su da izbace nekoliko kanala! Sa njima za neke stvari moraš da se natežeš na silu,pošto ovako ne možeš...!
Ne mogu da verujem... Malopre upalim TV i vidim da se pojavila slika na Face TV! I to na HD rezoluciju! Sad su je zaključali! Ex Kopernikus-Svilajnac.
 
Znaci imao sam srece sto sam i do sada uopste mogao da gledam utakmice?Stvarno nisam znao.Hvala.
Moze i preko mobilnog neta da se gleda.
Lepo nadjes na telefonu eon, pkrenes i prebacis sliku na tv, jeste da je slika ko najgori katodni tv al se barem moze da gleda...
Ja imam MTS uslugu u box4, znaci mts mobilni i mts opticki net.
Na optickom ne radi a na mobilnom radi.
Slika na telfonu je hd ali kad se prebaci na tv je najgori sd,
 
Mora da se u podesavanjima eon aplikacije postavi veci kvalitet ili visok do 1gb na sat ili automatski da bi slika bila bolja ali pri tome skida Mb samo tako.
 
Moze i preko mobilnog neta da se gleda.
Lepo nadjes na telefonu eon, pkrenes i prebacis sliku na tv, jeste da je slika ko najgori katodni tv al se barem moze da gleda...
Ja imam MTS uslugu u box4, znaci mts mobilni i mts opticki net.
Na optickom ne radi a na mobilnom radi.
Slika na telfonu je hd ali kad se prebaci na tv je najgori sd,
Kod mene ne moze,probao sam.Ni na telefonu mi neda da gledam Nsport,N1,SK...
 
Moze i preko mobilnog neta da se gleda.
Lepo nadjes na telefonu eon, pkrenes i prebacis sliku na tv, jeste da je slika ko najgori katodni tv al se barem moze da gleda...
Ja imam MTS uslugu u box4, znaci mts mobilni i mts opticki net.
Na optickom ne radi a na mobilnom radi.
Slika na telfonu je hd ali kad se prebaci na tv je najgori sd,
pa to jedino ako imaš tarifu neograničen internet (mislim na data podatke ne na wifi) pa klikni i gledaj........
najjače da će neko da troši celu mesečnu pretplatu na jednu utakmicu
ustalom što se toliko cimate oko gledanja utakmica.......instalirajte rokkr na kompjuteru ili na telefonu ili smart tv-u, pa gledajte besplatno, birajte na koji kanal će te gledati utakmice......
batalite više eon van mreže, sa mrežom, oko mreže, iza mreže, na mreži, itd, itd......
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno