Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Kapiram i ja Milisava i sve vas koji imate Move box, jer za uslugu koju plaćamo tražimo i normalan rad tj. da si ispoštuje ta usluga zato sam i napisao predhodni post....drugi izbor nema dok si na supernovi....
Samo to, znači samo da radi normalno da kada nešto vratim da se vrati odmah,ne mora ni odmah može nakon 5-6-10 sekundi,bek vrti neko vreme dok povuče sa servera ili odakle već vuče. Samo nemoj da mi se ovo dešava što mi se dešava od kada sam u Supernovu prešao, a prešao sam pre 6 meseci. Od tada do danas možda u 2-3% slučajeva minje vratio na prvu, ostalih 97-98% izbaci grešku pa neki timeout, pa ofline grešku... Nervoza je još veća zato što sam prešao sa SBB EON boksa gde je sve radilo kao singerica i svaki kanal se vraćao, video klub i sve kao švajcarski sat. I onda dođeš u Supernovu i fljaaaaas,kao da sam se vratio u 1975 godinu:)
Da ne bude da su toliko crni, net im je bolji od SBB-a
 
Samo to, znači samo da radi normalno da kada nešto vratim da se vrati odmah,ne mora ni odmah može nakon 5-6-10 sekundi,bek vrti neko vreme dok povuče sa servera ili odakle već vuče. Samo nemoj da mi se ovo dešava što mi se dešava od kada sam u Supernovu prešao, a prešao sam pre 6 meseci. Od tada do danas možda u 2-3% slučajeva minje vratio na prvu, ostalih 97-98% izbaci grešku pa neki timeout, pa ofline grešku... Nervoza je još veća zato što sam prešao sa SBB EON boksa gde je sve radilo kao singerica i svaki kanal se vraćao, video klub i sve kao švajcarski sat. I onda dođeš u Supernovu i fljaaaaas,kao da sam se vratio u 1975 godinu:)
Da ne bude da su toliko crni, net im je bolji od SBB-a
Ja da sam na tvom mestu svaki dan bi ih zvao dok to ne srede kod tebe. Dosađivao bi im svaki dan dok im se ne smučim. Negde je problem il box il ruter. Pa ja prvi to ne bi izdržao da toliko zajebava znači non stop ih zovi. Džaba ovde nama pišeš raskid i bilo šta definitivno je negde problem, nešto je neispravno ili probaj da ti zamene. Koja ti ke verzija softvera na box-u?
 
Tako je, ovo sam postavio jer mnogi korisnici ne znaju da imaju pravo na te dodatne ipstb uređaje i praktično mogu da imaju 5 uređaja, jer mnogi kukaju da im je 3 uređaja malo.....
Kako da dobijem ja te dodatne uredjaje imam jedan cam I dva stb-a. Zvao korisnicki centar za move uredjaj operater kaze ne moze da se uzme uz postojeci ugovor mora novi da se potpise a ovaj mi istice u avgustu. Trenutno nude tri meseca po staroj ceni a ostatak po 3000 za a pre pola godine nudili prelazak na veci paket 3400 I 6 meseci po din ja odbio sad sta raditi...
Ja sam na Supernova provajderu ali imam i EON,dala mi sestra nalog.I sve je to lepo radilo,i i dalje radi samo sad vidim da su mi iskljucili sve SK kanale,i NOVA S,N1,i Nova sport!Dobijem ovu sliku:
Do juce su svi kanali radili,sinoc sam gledao utakmicu.JEl zna neko sta se desava?
Pogledajte prilog 309614
Pozz ja takodje imam nalog od prijatelja koji ima Total tv imam mobilni Mts internet i kucni Supernova radi svi kanali bez problema osim Nove m I NoveBh. Napominjem paket nije van sbb mreze.
 
Kako da dobijem ja te dodatne uredjaje imam jedan cam I dva stb-a. Zvao korisnicki centar za move uredjaj operater kaze ne moze da se uzme uz postojeci ugovor mora novi da se potpise a ovaj mi istice u avgustu. Trenutno nude tri meseca po staroj ceni a ostatak po 3000 za a pre pola godine nudili prelazak na veci paket 3400 I 6 meseci po din ja odbio sad sta raditi...

Pozz ja takodje imam nalog od prijatelja koji ima Total tv imam mobilni Mts internet i kucni Supernova radi svi kanali bez problema osim Nove m I NoveBh. Napominjem paket nije van sbb mreze.
Polako dok dođeš i ti na red i tebi neće raditi. Dokle god ti ostali rade reci "Hvala Bogu"
 
Normalno je da rade zato sto se nalog sa Total Tv-a racuna kao Eon van mreze. Oduvek je tako bilo.
 
Apollon je dostupan svim korisnicima putem MOVE uređaja i korisničkog naloga za uslugu MOVE TV po tvom.

Ako koristite paket Super sve plus MOVE, Super sve max MOVE, Super par plus MOVE ili Super par max MOVE, imate mogućnost da besplatno gledate sve sadržaje u okviru Apollon paketa. Korisnicima ostalih paketa, Apollon je dostupan uz doplatu od 399,00 dinara.
 
Apollon je dostupan svim korisnicima putem MOVE uređaja i korisničkog naloga za uslugu MOVE TV po tvom.

Ako koristite paket Super sve plus MOVE, Super sve max MOVE, Super par plus MOVE ili Super par max MOVE, imate mogućnost da besplatno gledate sve sadržaje u okviru Apollon paketa. Korisnicima ostalih paketa, Apollon je dostupan uz doplatu od 399,00 dinara.
Iskreno pogledao sadržaj filmova i nisu neki. Sve odgledano davnih dana. Ni sam se ne sećam od kada. A za koga služi aplikacija "apolon" kada kaže ulogujte se korisničkim podacima od aplikacije Moja Supernova? Ja pokušavao i neće... 🤣🤣🤣🤣🍺🍟🍕
 

Prilozi

  • Screenshot_20210618-170913_Apollon.jpg
    Screenshot_20210618-170913_Apollon.jpg
    64.9 KB · Pregleda: 76
Iskreno pogledao sadržaj filmova i nisu neki. Sve odgledano davnih dana. Ni sam se ne sećam od kada. A za koga služi aplikacija "apolon" kada kaže ulogujte se korisničkim podacima od aplikacije Moja Supernova? Ja pokušavao i neće... 🤣🤣🤣🤣🍺🍟🍕
Moraš da pozoveš korisničku podršku i tražiš da ti aktiviraju apollon nalog(isto kao za hbo go).
Čeka se par dana... .ja koristim tu aplikaciju, i mogu ti reći da je odlično urađena, slično kao eon video klub....
 
Moraš da pozoveš korisničku podršku i tražiš da ti aktiviraju apollon nalog(isto kao za hbo go).
Čeka se par dana... .ja koristim tu aplikaciju, i mogu ti reći da je odlično urađena, slično kao eon video klub....
Odavno zvao i otkačili me kažu gledaj na "move uređaju" 🤣🤣🤣🤣 zato mi i nije jasno
 
Ima li nekog Supernova (ex. Gronet) korisnika na teritoriji opštine Grocka kojem ne radi internet ?
Evo, upravo je prošlo malo jače od 24 sati od kako nema interneta i ništa se još uvek ne dešava.... :)
Prijatelj ih nazvao danas oko podneva, ukratko mu rekli da su kolege na terenu i da će kvar biti otklonjen u toku dana.
 
Ima li nekog Supernova (ex. Gronet) korisnika na teritoriji opštine Grocka kojem ne radi internet ?
Evo, upravo je prošlo malo jače od 24 sati od kako nema interneta i ništa se još uvek ne dešava.... :)
Prijatelj ih nazvao danas oko podneva, ukratko mu rekli da su kolege na terenu i da će kvar biti otklonjen u toku dana.
Imaju radove onemogućen internet saobraćaj.
 
Odavno zvao i otkačili me kažu gledaj na "move uređaju" 🤣🤣🤣🤣 zato mi i nije jasno
hahahaha...mora da je bila nadr,,,a pa joj se nije radilo.....pozovi već sada i traži da ti aktiviraju nalog, imaš pravo na to
 

Prilozi

  • Supernova TV.jpg
    Supernova TV.jpg
    85.6 KB · Pregleda: 47

Prilozi

  • Screenshot_20210618-204919_Apollon.jpg
    Screenshot_20210618-204919_Apollon.jpg
    151.8 KB · Pregleda: 44
  • Screenshot_20210619-140113_Apollon.jpg
    Screenshot_20210619-140113_Apollon.jpg
    57.5 KB · Pregleda: 64
Poslednja izmena:
STRAŠNOOO! Evo sad sam zvao ponovo "korisnički servis" i objašnjavao 10 min. nekoj Tijani da želim aktivaciju aplikacije Apolon a ona meni "objašnjava" kako da otvorim Apolon video klub preko Move uređaja i aplikacije TV po Tvom i 3 puta me stavlja na čekanje kako bi se konsultovala sa kolegama. Na kraju je, kad je nadam se ukapirala šta hoću, rekla: Ubeležila sam Vaš kontakt telefon, pa će Vas neko ubrzo kontaktirati u vezi aplikacije Apolon...

Mislim, šta reći? Ja sam već bio odustao od toga, jer sam zvao par puta i ništa. Ali vidim sad da ipak imamo pravo na aktivaciju, pa rekoh da pokušam još jednom
 
STRAŠNOOO! Evo sad sam zvao ponovo "korisnički servis" i objašnjavao 10 min. nekoj Tijani da želim aktivaciju aplikacije Apolon a ona meni "objašnjava" kako da otvorim Apolon video klub preko Move uređaja i aplikacije TV po Tvom i 3 puta me stavlja na čekanje kako bi se konsultovala sa kolegama. Na kraju je, kad je nadam se ukapirala šta hoću, rekla: Ubeležila sam Vaš kontakt telefon, pa će Vas neko ubrzo kontaktirati u vezi aplikacije Apolon...

Mislim, šta reći? Ja sam već bio odustao od toga, jer sam zvao par puta i ništa. Ali vidim sad da ipak imamo pravo na aktivaciju, pa rekoh da pokušam još jednom
moj savet:
sačekaj malo da se slegne pa onda nazovi ponovo posle 18.00 pa kaži ovako:
zvao sam danas u oko 14 časova u vezi kreiranja naloga-kredencijala za android aplikaciju apolon pa bih vas zamolio samo da proverite da li je vaša koleginica upisala zahtev u sistem i prosledila naprednoj podršci da se realizuje zahtev
ukoliko nije onda joj reci jel nije problem da vi to uradite pošto vaša koleginica nije to uradila.........
ukoliko jeste zahvali se i pitaj za koliko dana možeš da očekuješ aktivaciju
jedino ćeš tako biti siguran da li je " Tijana" ukapirala šta treba da uradi
 
Jel u toj aplikaciji isti SD kvalitet filmova, kao u video klubu?
sve zavisi od filmova....uglavnom jesu,.....ma da kada gledaš preko telefona ne primećuješ nešto puno da li je u hd ili sd zbog rezolucije ekrana na mobilnom (mali ekran).......
evo slika preko google chroma na desktop računaru (kompjuteru)

apollon-google chrome.jpg
 
Jedan prijatelj iz kraja mi se žali od sinoć, koji je takođe Supernova korisnik, kako još uvek nema pristup internetu (na svim uređajima) nakon što je ponovo puštena mreža u rad nakon dugih radova, meni radi sasvim super, bez ikakvih problema, dok nekim drugim korisnicima poput njega, iz kraja, ipak ne...

Pojavljuje se ona standardna poruka "Povezano (bez pristupa interneta)" na njegovom Android telefonu kada god pokuša da se poveže na svoj Wifi, dok ujedno nema konekcije ni na računaru. Odmah nakon toga je pokrenuo Windowsov Troubleshooter i izbaclio mu je sledeću PORUKU .

Nakon toga sam mu rekao da resetuje ruter na fabrička preko onog crnog reset dugmeta pozadi, zatim je podesio ruter ponovo po ispravnim parametrima, u WAN Settings sekciji mu jasno piše "Connected" poruka, televizija mu radi, sve divno, osim interneta, naravno.

Zvao je call centar u nekoliko više navrata, i juče i danas, ali nikakav odgovor nije dobio... Potom sam mu rekao da izvadi SC-APC konektor iz ONT-a dok ne zasija crveno LOS i tek onda nek uzme i nek prijavi kvar, pa će mu, nadam se, tek u ponedeljak stići momci na teren da vide o čemu se radi.

Ima li možda još neko ko je imao slične ili identične probleme ovog tipa sa Supernovom od juče popodne ?

P.S. radi se o Mercusys MW301R ruteru i ZTE F603 ONT-u.
 
Poslednja izmena:
...vidim da je osnovni paket super par sada 3000 din nadam se da nisi dizali cenu mimo ugovora? (ugovoreno 2600 din u januaru podignuto na 2700 mimo ugovora)
 
Nije, to je superpar start move, on je 2999, a postoji superpar start koji je 2699

prekljuce sam potpisao ugovor, da ne verujete koliko ima varijanti paketa na ugovoru, to pod hitno moraju da svedu.
 
Ja sam zvao da mi aktiviraju Apolon na Androidu, ali kažu da moram da pređem na move pakete, jer sam na starom super par i trenutno mi je dostupan samo u tv po tvom. Da li se razlikuje izbor filmova i serija, ili je isto kao na tv po tvom?
 
Pozdrav svima. Da li neko zna da li SN app radi na TV-u Samsung UE32T4302AKXXH sa Tizen OS? Znam da ne nekim Tizen OS radi ali nisam siguran da li je on sa više verzija ili je uvek isti.
 
Jedan prijatelj iz kraja mi se žali od sinoć, koji je takođe Supernova korisnik, kako još uvek nema pristup internetu (na svim uređajima) nakon što je ponovo puštena mreža u rad nakon dugih radova, meni radi sasvim super, bez ikakvih problema, dok nekim drugim korisnicima poput njega, iz kraja, ipak ne...

Pojavljuje se ona standardna poruka "Povezano (bez pristupa interneta)" na njegovom Android telefonu kada god pokuša da se poveže na svoj Wifi, dok ujedno nema konekcije ni na računaru. Odmah nakon toga je pokrenuo Windowsov Troubleshooter i izbaclio mu je sledeću PORUKU .

Nakon toga sam mu rekao da resetuje ruter na fabrička preko onog crnog reset dugmeta pozadi, zatim je podesio ruter ponovo po ispravnim parametrima, u WAN Settings sekciji mu jasno piše "Connected" poruka, televizija mu radi, sve divno, osim interneta, naravno.

Zvao je call centar u nekoliko više navrata, i juče i danas, ali nikakav odgovor nije dobio... Potom sam mu rekao da izvadi SC-APC konektor iz ONT-a dok ne zasija crveno LOS i tek onda nek uzme i nek prijavi kvar, pa će mu, nadam se, tek u ponedeljak stići momci na teren da vide o čemu se radi.

Ima li možda još neko ko je imao slične ili identične probleme ovog tipa sa Supernovom od juče popodne ?

P.S. radi se o Mercusys MW301R ruteru i ZTE F603 ONT-u.
Meni se dešavalo kad ima radova da tv signal nema, net pukne (ruter ne može da se poveže na net), lan konekcija naravno nema ali WiFi radi. Ne znam kako ali radi. Nekad samo 1 opseg a nekad i oba i posle nekog vremena kad se ruter sam konektuje kako treba proradi sve kako treba. (Lokacija je Grljan kod Zaječara na koaksijalni mrežu)
 
.
Da napisem i ja par reci o operateru iz teme. Naime, vec skoro mesec dana nisam u mogucnosti da posaljem email sa svog *@vektor.net naloga preko klijenta (Thunderbird). Zvao sam podrsku mnogo puta, obecavali su mi svaki put da ce me neko zvati iz tehnicke podrske i da ce sve biti sredjeno, ali jos uvek nista - niko se iz te famozne tehnicke podrske nije javio. Ako neko od vas ima bilo kakvu ideju sta bi bilo pametno uciniti, bio bih mu veoma zahvaln da predlozi ovde.
.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno