Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Evo poslednje informacije u vezi Apollon aplikacije. Bilo je baš interesantno i uzbudljivo ;)

Juče nazovem ponovo korisnički servis i na preporuku @rameddenas -a, pravim se blesav, kao - Jel znate Vi za Apollon aplikaciju na Google prodavnici...ZNAMO NARAVNO...tu postoji prijava preko partnera, Supernova je među njima...DA... zatim piše, ako nemate Apollon nalog aktivirajte ovde, kažem ja njoj i onda me uputi na ovaj broj telefona ... U REDU, VI ZNAČI ŽELITE DA AKTIVIRATE APOLLON NAKOG...da, kažem ja...OK, OSTANITE NA VEZI, POVEZAĆU VAS SA PRODAJOM, PA ĆETE NJIMA DATI PODATKE I ONI ĆE VAM AKTIVIRATI USLUGU!
Ja već u fazonu 🥳(y):sneaky:🥳. Javlja se druga, istu priču i njoj, ona takođe sve potvrđuje/odobrava, sve do jednog trenutka kad proverava nalog i okreće priču za 180 stepeni i priča ono što sam već čuo više puta - VI MOŽETE DA PRATITE APOLLON PREKO MOVE UREĐAJA I TV PO TVOM APLIKACIJE, TO SA APLIKACIJOM NA MARKETU JOŠ UVEK NIJE PODRŽANO i bla bla bla...
I tu meni pukne film, pa raspalim - kako Vas bre nije sramota, pa Vi se igrate sa korisnicima, znam ljude kojima ste otvorili nalog za aplikaciju, ako ste nešto menjali u međuvremenu zbog poslovne politike, finansijskih razloga ili bilo kojih drugih, recite otvoreno, nemojte da nas zajebavate više i vrtite u krug...
Ona ćuti, mislim sad će da prekine vezu, međutim na moje iznenađenje, posle par sekundi kaže - Izvinite, u pravu ste došlo je do promena. U početku je to važilo za sve korisnike, sad samo za one koji nisu zadužili Move uređaje ili u okviru paketa nemaju prava na Appolon, nego ga mogu aktivirati uz doplatu od 499din.
Pa što ne kažete odmah tako, a ne da zovem 10 puta za istu stvar i ....tu,tu,tu...prekid veze. Da li je ona ili je do mreže ne znam, ali što kaže u pesmi - I bez reči sve mi jasno beše!

Malo sam se više raskucao, ali sam hteo da što detaljnije prenesem razgovor i da poštedim ostale koji su zvali ili su planirali da zovu u vezi ove aplikacije. Pozdrav
 
Evo poslednje informacije u vezi Apollon aplikacije. Bilo je baš interesantno i uzbudljivo ;)

Juče nazovem ponovo korisnički servis i na preporuku @rameddenas -a, pravim se blesav, kao - Jel znate Vi za Apollon aplikaciju na Google prodavnici...ZNAMO NARAVNO...tu postoji prijava preko partnera, Supernova je među njima...DA... zatim piše, ako nemate Apollon nalog aktivirajte ovde, kažem ja njoj i onda me uputi na ovaj broj telefona ... U REDU, VI ZNAČI ŽELITE DA AKTIVIRATE APOLLON NAKOG...da, kažem ja...OK, OSTANITE NA VEZI, POVEZAĆU VAS SA PRODAJOM, PA ĆETE NJIMA DATI PODATKE I ONI ĆE VAM AKTIVIRATI USLUGU!
Ja već u fazonu 🥳(y):sneaky:🥳. Javlja se druga, istu priču i njoj, ona takođe sve potvrđuje/odobrava, sve do jednog trenutka kad proverava nalog i okreće priču za 180 stepeni i priča ono što sam već čuo više puta - VI MOŽETE DA PRATITE APOLLON PREKO MOVE UREĐAJA I TV PO TVOM APLIKACIJE, TO SA APLIKACIJOM NA MARKETU JOŠ UVEK NIJE PODRŽANO i bla bla bla...
I tu meni pukne film, pa raspalim - kako Vas bre nije sramota, pa Vi se igrate sa korisnicima, znam ljude kojima ste otvorili nalog za aplikaciju, ako ste nešto menjali u međuvremenu zbog poslovne politike, finansijskih razloga ili bilo kojih drugih, recite otvoreno, nemojte da nas zajebavate više i vrtite u krug...
Ona ćuti, mislim sad će da prekine vezu, međutim na moje iznenađenje, posle par sekundi kaže - Izvinite, u pravu ste došlo je do promena. U početku je to važilo za sve korisnike, sad samo za one koji nisu zadužili Move uređaje ili u okviru paketa nemaju prava na Appolon, nego ga mogu aktivirati uz doplatu od 499din.
Pa što ne kažete odmah tako, a ne da zovem 10 puta za istu stvar i ....tu,tu,tu...prekid veze. Da li je ona ili je do mreže ne znam, ali što kaže u pesmi - I bez reči sve mi jasno beše!

Malo sam se više raskucao, ali sam hteo da što detaljnije prenesem razgovor i da poštedim ostale koji su zvali ili su planirali da zovu u vezi ove aplikacije. Pozdrav
Ja prvi put kada sam zvao isto je pukla veza pod čudnim okolnostima mislio sam da sam u zoni sumraka... Jednostavno neće da aktiviraju i kraj priče. Doduše juče mi se javio neki dečko kao navodno obećavajuće sad videćemo mada čisto sumnjam.
 
Ja prvi put kada sam zvao isto je pukla veza pod čudnim okolnostima mislio sam da sam u zoni sumraka... Jednostavno neće da aktiviraju i kraj priče. Doduše juče mi se javio neki dečko kao navodno obećavajuće sad videćemo mada čisto sumnjam.
Daj molim te ako bude nešto od toga i ako te bude kontaktirao ponovo, probaj da dobiješ njegov broj telefona ili ako ga već imaš prosledi mi u privatnoj poruci.
Tako sam se ja mlatio i sa aktivacijom HBO GO usluge. Dva puta mi brisali Supernova nalog, zvao 10 puta dok nisam dobio nekog upućenog da sredi sve to. Ovo sve ko sa pijace ujutru da ih pokupe za dnevnicu, pa sutra druga garnitura, nema niko blage veze
 
Daj molim te ako bude nešto od toga i ako te bude kontaktirao ponovo, probaj da dobiješ njegov broj telefona ili ako ga već imaš prosledi mi u privatnoj poruci
De znam neki iz KC se javio i "navodno" kaže znam o čemu se radi i kaže napisaće neki nalog, sad strpeću se nedelju dana baš da vidim. Šta će biti, dal će neko da se javi ili bilo šta.
E to si dobro rekao ko sa pijace... 👍
 
Bukvalno su mi aktivirali za 2 sata apollon poslali mi username i password na mail... u pitanju je paket super sve plus MOVE
E hvala bogu da nisam jedini kome su aktivirali Apolon-paket super par plus MOVE
Neka se javi još neko kome je aktiviran Apolon nalog
 
E hvala bogu da nisam jedini kome su aktivirali Apolon-paket super par plus MOVE
Neka se javi još neko kome je aktiviran Apolon nalog
Pozdrav druže! Vidiš, ti imaš taj paket ali nemaš Move uređaj, zato su ti i aktivirali aplikaciju. Zato sam i "mylo85" pitao da li je zadužio Move Box., jer mi je ova juče rekla baš to - da oni koji nisu uzeli Move uređaj, bez obzira da li su na Move paketu ili ne mogu da aktiviraju aplikaciju. Oni sve kao znaju, može, ovo-ono, dok ne uđe na tvoj nalog da proveri da li imaš Move Box. Nakon toga druga priča
 
Pozdrav druže! Vidiš, ti imaš taj paket ali nemaš Move uređaj, zato su ti i aktivirali aplikaciju. Zato sam i "mylo85" pitao da li je zadužio Move Box., jer mi je ova juče rekla baš to - da oni koji nisu uzeli Move uređaj, bez obzira da li su na Move paketu ili ne mogu da aktiviraju aplikaciju. Oni sve kao znaju, može, ovo-ono, dok ne uđe na tvoj nalog da proveri da li imaš Move Box. Nakon toga druga priča
A šta oni na starim uređajima kao nemaju apollon?
 
Trenutno ne radi kablovska televizija i internet. Ex Kopernikus-Svilajnac.
 
A šta oni na starim uređajima kao nemaju apollon?
Ma po njenoj priči, oni imaju prava na aktivaciju aplikacije, ukoliko su na Super Par Plus ili Super Par Sve paketu bez Move uređaja. Ostali koji koriste osnovni paket ili samo internet ili neki od starih paketa, takođe mogu da je aktiviraju uz doplatu. A svi sa Move uređajima mogu da prate Apollon preko istog i ne daju im kredencijale za aktivaciju aplikacije.
Mislim, šta ja znam, tako mi je ona rekla nakon moje reakcije i rasprave sa njom
 
Call centar im je sou program.Apsolutno izbegavaju ,bilo kakav odgovor na temu, obavestenja o BOX paketima ,koji se pominju u onom obavestenju o pripajanju.
Totalno ignorisanje sopstvenog saopstenja.Jedino sto mogu da kazu je, pratite nas sajt, gde ce biti istaknute promene, i to je sve.

Realno, ko u sred meseca uvodi takvu novinu, ja mislim niko.

Ako ne bude sada 1.7,onda verovatno 1.9.
Biće posle Nove godine...
 
Ja sam preko Exe Net interneta koristio "pozajmljen" nalog za "TV po tvom" do pre neki dan bez problema, sad mi izbacuje ovu poruku na 95% kanala.
 

Prilozi

  • Screenshot_20210623-180200.jpg
    Screenshot_20210623-180200.jpg
    145.8 KB · Pregleda: 120
Mali review,super sve plus kablovska

Internet odlican,upload great 16 plus

Ovaj move je haos,treba 10 klika za naci kanal
Ona apk za tizen isti kur..,ista neka bolidska sema

Odustao,placam legalni tv paket a gledam piratski iptv
 
Pozdrav druže! Vidiš, ti imaš taj paket ali nemaš Move uređaj, zato su ti i aktivirali aplikaciju. Zato sam i "mylo85" pitao da li je zadužio Move Box., jer mi je ova juče rekla baš to - da oni koji nisu uzeli Move uređaj, bez obzira da li su na Move paketu ili ne mogu da aktiviraju aplikaciju. Oni sve kao znaju, može, ovo-ono, dok ne uđe na tvoj nalog da proveri da li imaš Move Box. Nakon toga druga priča
Nemam move uređaj...
 

Prilozi

  • 1624486186466.png
    1624486186466.png
    51.6 KB · Pregleda: 106
Mene zanima vi koji niste uzeli "move" uređaj, da li na tim starim uređajima imate Apollon u video klubu?
 
Mene zanima vi koji niste uzeli "move" uređaj, da li na tim starim uređajima imate Apollon u video klubu?
Ja sam ostao samo na CI kartici, video sam da move uređaj radi katastrofa pa ne bih da udaram glavu kad bih hteo nešto da pogledam na tvu... Za vraćanje unazad imam EON...
 
Kao što je većina nas ustanovila jeste da iz KC nemaju pojma.
@rameddenas mi lepo napisa zovi dok ne naletiš na nekog operatera koji zna, tako i bi na kraju.
Apollon aktiviran
eto vidiš upornost se isplati.......eto ti demant da ako imaš move uređaj ne možeš da koristiš apolon aplikaciju

@shamanNS......ko kaže da ne sme da aktivira....oni samo nemaju pojima šta im je posao, šta treba da rade, i totalno su neinformisani koja su im zaduženja pogotovo ženski deo personala (operaterke).....dalje od facebooka i instagrama i ostalih društvenih mreža ne vide........
taj operater koji je Mukiju aktivirao je jedan od retkih koji zna šta mu je posao i šta treba da radi
znam da nisi na supernovi i zato i ne znaš koje su to muke kada imaš neki problem koji treba da reše....borba sa vetrenjačama.....(možda grešim, možda si imao prilike da razgovaraš sa njima)......
 
Poslednja izmena:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno