Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vec preko sedmicu dana klikcem captcha na google,imam packet loss u online igrama,poslao mail na sajtu supernove a oni poslali montera koji kaze da je signal prejak i stavio prigusivac signala,packet loss bio jos veci pa sam uklonio prigusivac,pingovao sam sajtove i povremeno izbacuje "request timed out" a pojavio se ponovo captcha koji je jutros nestao na kratko.
Jeli ovo cesta pojava kod korisnika supernove? Imali resenja za stalno klikcanje bicikla hidranata i buseva na google pretrazi? Pre mesec dana sam potpisao ugovor,izgleda da je ovo problem sa previse korisnika na jednoj ip adresi,evo sad u 23 sati smirilo se radi bolje net.
Na tvojoj lokaciji je losa mreza i zbog toga packet loss.
Ja sam godinu dana kuburio sa tim i zalio se dok nisu resili.
 
Da li bi neko menjao naloge imam eon slobodan za mts-ov?
Post automatically merged:

Ja kad sam pozajmio nalog od prijatelja koji je u sbb-u ti kanali mi nisu radili, ostali jesu. Uzeo eon van mreže i svi kanali rade normalno.
A kada pozajmis mtsov nalog na sbb mrezu jel imas sporne kanale (arene, supernova)
 
Za rad u drugoj mreži uvek treba pitati podršku davaoca te usluge koju hoćete da gledate.
 
Pozdrav svima,

Izvinjavam se ako je već bilo razgovora na ovu temu, ali interesuje me na koliko dodatnih Android uređaja možete da se povežete za praćenje Move sadržaja (mislim na one koji koriste Move pakete)? Kod mene na profilu u listingu aktivnih uređaja stoji i tzv. Move STB uređaj, kome tu očigledno nije mesto jer se tretira kao uređaj za treći TV. Tako da mi zauzima jedno mesto za dodatne uređaje i ja u suštini ne mogu da dodam treći android uređaj.
Mačujem se s tehničkom podrškom već 3 nedelje i niko ne zna da mi kaže kako to funkcioniše a kamoli da reši problem, da bi me danas pozvali terenci iz Supernove jer su njima prebacili loptu. Naravno od njih i ne mogu da očekujem da to reše.
Molim Vas bilo kakva informacija za ovaj problem! Hvala unapred
 
Pozdrav svima,

Izvinjavam se ako je već bilo razgovora na ovu temu, ali interesuje me na koliko dodatnih Android uređaja možete da se povežete za praćenje Move sadržaja (mislim na one koji koriste Move pakete)? Kod mene na profilu u listingu aktivnih uređaja stoji i tzv. Move STB uređaj, kome tu očigledno nije mesto jer se tretira kao uređaj za treći TV. Tako da mi zauzima jedno mesto za dodatne uređaje i ja u suštini ne mogu da dodam treći android uređaj.
Mačujem se s tehničkom podrškom već 3 nedelje i niko ne zna da mi kaže kako to funkcioniše a kamoli da reši problem, da bi me danas pozvali terenci iz Supernove jer su njima prebacili loptu. Naravno od njih i ne mogu da očekujem da to reše.
Molim Vas bilo kakva informacija za ovaj problem! Hvala unapred
Nemoj stb uređaj brisati sa liste jer ti onda neće raditi. Pa ćeš posle zvati supernovu i reći kako njihov move uređaj ne radi.
 
Jel i ostalima na Technicolor tc7210 ne moze da se menja dns? Video sam na internetu screenshot na kome postoje polja za unos, ali to kod mene nema.
 
Pa na kol'ko uređaja može? Move uređaj + 3 ili +2 naloga za mobilni?
 
Kod mene je ovako.
 

Prilozi

  • Screenshot_20210405-154244_Supernova.jpg
    Screenshot_20210405-154244_Supernova.jpg
    69.8 KB · Pregleda: 75
  • Screenshot_20210405-154320_Supernova.jpg
    Screenshot_20210405-154320_Supernova.jpg
    160.3 KB · Pregleda: 78
Jel i ostalima na Technicolor tc7210 ne moze da se menja dns? Video sam na internetu screenshot na kome postoje polja za unos, ali to kod mene nema.
Ovde menjas DNS

aKTSlN5.png
 
Nemoj stb uređaj brisati sa liste jer ti onda neće raditi. Pa ćeš posle zvati supernovu i reći kako njihov move uređaj ne radi.
Hvala na odgovoru. A zar nas tako ne zakidaju onda za još jedan android ili još jedan TV, jer ja koristim 2 kartice + STB i mogu da dodam još 2 android uređaja?
 
Tako su to rešili i tako je od prvog dana od kad je usluga puštena. Uvek je stb uređaj bio na listi. Zapamti ako ga obrišeš neće raditi posle.
 
Muki, znači maksimalni broj uređaja je 5 (računajući i Move stb)?
 
Aha, hvala. Bunilo me to što piše tri naloga za mobilni.
 
Aha, hvala. Bunilo me to što piše tri naloga za mobilni.
To i mene buni i dan danas kad otvorim sajt i piše 3 naloga, zna se šta su nalozi. Ispada da ja onda treba da imam još 2 naloga i ukupno 15 uređaja da povežem računajući move stb 😃☕🍺. To su oni nešto greškom napisali 3 naloga, a misleći verovatno na drugo.
 
Kol'ko vidim, imaš slobodnih slotova.
 
Poslaću ti privatnu poruku.
 
Pored move boksa može da se gleda na još 4 uređaja. Ali za razliku od Sbb gde se ima pravo na jednu smart tv aplikaciju, u SN ima se pravo na više smart televizora. Mana je što je smart tv aplikacija dostupna samo za Lg i Samsung. Ne postoji još uvek aplikacija za android tv OS.
 
Pored move boksa može da se gleda na još 4 uređaja. Ali za razliku od Sbb gde se ima pravo na jednu smart tv aplikaciju, u SN ima se pravo na više smart televizora. Mana je što je smart tv aplikacija dostupna samo za Lg i Samsung. Ne postoji još uvek aplikacija za android tv OS.
Tako je za android tv OS još nema aplikacije, stvarno im ne razumem tu politiku.
 
@Alister
Hvala, ali potrebno mi je na nivou mreze kao sto i moze kod normalnih krstenih rutera koje daje normalan krsten provajder. Ovi nasi nesrecnici su tu opciju izbacili.
 
upravo instalirao aplikaciju na tv ali sbb mreza i nece. mogu da setam kroz aplikaciju ali nista ne pustatv1.jpg
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno