Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Danas sam tek saznao za povećanje cene usluga kada sam dobio sms račun, inače koristim supoer par.Postavio sam pitanje na chatu da li imam pravo na raskid ugovora potšto se ne slažem sa poskupljenjem i dobio odgovor da nemam pravo do isteka ugovora.Da li me lažu ili je to stvarno tako?
Ja sam na super par-u i do sada sam imao 8 meseci po 1 din. Jel to znaci da i ja očekujem neku veću cenu a ne 2690 ili koliko je već bilo kada sam potpisivao ugovor?

Sent from my Mi Note 10 Lite using Tapatalk
 
Danas sam tek saznao za povećanje cene usluga kada sam dobio sms račun, inače koristim supoer par.Postavio sam pitanje na chatu da li imam pravo na raskid ugovora potšto se ne slažem sa poskupljenjem i dobio odgovor da nemam pravo do isteka ugovora.Da li me lažu ili je to stvarno tako?

Na žalost, ne lažu pošto su obaveštenje o povećanju cena postavili na svoj sajt početkom decembra da što manje ljudi vidi. Mogućnost prekida ugovora bez plaćanja dodatnih penala je istekla krajem decembra.

Ja sam, na svu sreću, na vreme saznao o tome i raskinuo ugovor krajem decembra. Ali danas sam dobio račun za januar uz njihovo obrazloženje da je to račun za vreme trajanja "otkaznog roka" od 30 dana. Ništa tu nebi bilo sporno da sam ja u toku tog meseca koristio njihove usluge. Međutim, ja sam kompletnu opremu vratio prilikom raskida, tako da su mi ispostavili račun za nepružene usluge. Upravo pišem odgovor na njihov mejl na reklamaciju koju sam im uputio, pa zavisno od njihovog odgovora ću se dalje obratiti Tržišnoj inspekciji.

Na sledećem linku ima više informacija o pravu operatera na otkazni rok, pa možda nekom bude od koristi:
http://efektiva.rs/aktuelnosti-efektiva/potrosaci-aktuelnosti/pravo-operatora-na-otkazni-rok/
 
To povecanje cene je bilo pre mesec dana, mogli ste da raskinete
Otkazni rok je 30 dana
 
Ja prvi put čujem za povećanje, pritom na sajtu vidim neke nove pakete. Jel su mi oni promenili sad paket ako mi naplate više ili šta? Vidim da ovi paketi imaju i vraćanje 7 dana i neka 3 naloga za mobilni, 100mbit brzinu. Mene generalno niko obavestio nije ni o povećanju cene ni o tim drugim promenama ako ih uopšte ima.

Sent from my Mi Note 10 Lite using Tapatalk
 
Da li neko veceras ima problema sa internetom? Kod mene dodje na minut dva pa nestane i tako celo vece...
 
Ima li neko problem sa move box da ne može da pusti nijedan program. Izlazi poruka kao na slici. Ovo mi se dešava već treći dan da ujutru pri prvom paljenju ne radi nijedan kanal. Hoće da radi vraćanje programa. Juče sam uradio reset boksa iz sekcije podešavanje. Jutros sam probao da skeniram kanale i nije htelo pa sam samo izvukao kabl za napajanje na par sekundi i proradilo je.
453efdbfa4b9ae4162ca07b23e4cd41a.jpg
c2d08e6d0828af872f9539c1f7bd81fd.jpg


Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Ima li neko problem sa move box da ne može da pusti nijedan program. Izlazi poruka kao na slici. Ovo mi se dešava već treći dan da ujutru pri prvom paljenju ne radi nijedan kanal. Hoće da radi vraćanje programa. Juče sam uradio reset boksa iz sekcije podešavanje. Jutros sam probao da skeniram kanale i nije htelo pa sam samo izvukao kabl za napajanje na par sekundi i proradilo je.
453efdbfa4b9ae4162ca07b23e4cd41a.jpg
c2d08e6d0828af872f9539c1f7bd81fd.jpg


Sent from my Mi 9T using Tapatalk
Ne moraš da čupaš kabal. Zadrži dugme za gašenje dok ti se sa strane ne otvore opcije za gašenje i resetovanje. Uradiš reset i proradiće. To za poruku ne znam zašto ti se tako često javlja.

Poslato sa LDN-L21 pomoću Tapatoka
 
Ova poruka se često dešava ako ne promeni kanal u roku od recimo 3, 4 sekunde. Obični idem na sledeći kanal ili probam ponovo isti i proradi odmah. Ali ujutru ne može da pređe to i nema slike. Ja nešto sumnjam na opciju za skeniranje kanala svakog dana u toku noći. Namestio sam da to radi jednom nedeljno pa ću sutra ujutru videti da li opet dešava.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Ova poruka se često dešava ako ne promeni kanal u roku od recimo 3, 4 sekunde. Obični idem na sledeći kanal ili probam ponovo isti i proradi odmah. Ali ujutru ne može da pređe to i nema slike. Ja nešto sumnjam na opciju za skeniranje kanala svakog dana u toku noći. Namestio sam da to radi jednom nedeljno pa ću sutra ujutru videti da li opet dešava.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk

Imao sam isti problem. Reseno je nakon 4 dana. Prejak signal bio morali su signal monteri da ispeglaju. Sad je sve u redu
 
I ja imam taj problem, i zadržim dugme za gašenje na daljincu 3-4 sekunde da bi resetovao box. Ružno mnogo. Trenutno mi ne smeta puno ali je odvratno. Možda ih zovem neki dan
 
Kod mene kanal DTx nema prevod

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
 
Imao sam isti problem. Reseno je nakon 4 dana. Prejak signal bio morali su signal monteri da ispeglaju. Sad je sve u redu
Probaću da kabl za move boks stavim na izlaz splitera od -7.5db kako bi oslabio signal. Imam još jedan spliter pa mogu dodatno da ga oslabim ako treba.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
A po kom to pravnom osnovu su korisnici dužni da provjeravaju sadržaj sajta provajdera u strahu od povećanja cena?
 
Ima li neko problem sa move box da ne može da pusti nijedan program. Izlazi poruka kao na slici. Ovo mi se dešava već treći dan da ujutru pri prvom paljenju ne radi nijedan kanal. Hoće da radi vraćanje programa. Juče sam uradio reset boksa iz sekcije podešavanje. Jutros sam probao da skeniram kanale i nije htelo pa sam samo izvukao kabl za napajanje na par sekundi i proradilo je.
453efdbfa4b9ae4162ca07b23e4cd41a.jpg
c2d08e6d0828af872f9539c1f7bd81fd.jpg


Sent from my Mi 9T using Tapatalk

Isto se i kod mene desava skoro svakodnevno. Nista ne pomaze osim cupanja kabla. Jos i vraceni programi cesto trzaju i prekidaju...

Juca i danas nemam interneta skoro ceo dan, u calcentru se niko ne javlja.

Moja iskustva posle dva meseca koriscenja Supernova optika, Nikako ne uzimati Supernovu ako vec postoji neka alternativa.
 
Poslednja izmena:
Ovako, treba izbegavati Supernovu u širokom luku.
1. Uveli mi net i nisu povezali dobro 1.feb i nemam internet danima, 15 puta zvao call centar, došli su u 5.feb i ustanovili da mi njihovi saradnici koji montiraju nisu ni uveli internet već samo povezali na kabal sbb kablovske. Sada moram ponovo da čekam tehničare iz njihove firme da uvedu njihove kablove u moj stan pa onda povežu. Ko zna koliko će trebati dana.
2. Otišao sam u predstavništvo, samo 1 čovek ume da raskida ugovore i nalazi se u Sava Centru. On radi do 16h. Izašao sam sa posla i platio taksi da raskinem ugovor ali njega nije bilo.
Objasnile su mi neljubazne žene kojima ne verujem da znaju svoj posao, da moram da PLATIM 5K RSD raskid ugovora zbog izlaženja tehničke službe. A ŠTA da platim kad nemam njihov internet ni jedne sekunde.
Objasnila mi je da mogu reklamaciju da pišem. Napisao sam reklamaciju i zamolio da mi raskinu ugovor za 0din obzirom da nisam koristio njihove usluge i da nisam zadovoljan.


Ako nekog nije mrzelo da pročita ovo :D šta da radim, želim da ih se rešim, užas su.
 
Poslednja izmena:
Ovako, treba izbegavati Supernovu u širokom luku.
1. Uveli mi net i nisu povezali dobro 1.feb i nemam internet danima, 15 puta zvao call centar, došli su u 5.feb i ustanovili da mi njihovi saradnici koji montiraju nisu ni uveli internet već samo povezali na kabal sbb kablovske. Sada moram ponovo da čekam tehničare iz njihove firme da uvedu njihove kablove u moj stan pa onda povežu. Ko zna koliko će trebati dana.
2. Otišao sam u predstavništvo, samo 1 čovek ume da raskida ugovore i nalazi se u Sava Centru. On radi do 16h. Izašao sam sa posla i platio taksi da raskinem ugovor ali njega nije bilo.
Objasnile su mi neljubazne žene kojima ne verujem da znaju svoj posao, da moram da PLATIM 5K RSD raskid ugovora zbog izlaženja tehničke službe. A ŠTA da platim kad nemam njihov internet ni jedne sekunde.
Objasnila mi je da mogu reklamaciju da pišem. Napisao sam reklamaciju i zamolio da mi raskinu ugovor za 0din obzirom da nisam koristio njihove usluge i da nisam zadovoljan.


Ako nekog nije mrzelo da pročita ovo :D šta da radim, želim da ih se rešim, užas su.
Prvo i osnovno pravilo ti si pogrešio jer nisi smeo da ih pustiš da odu dok ne vidiš da ti sve radi.
Drugo pravilo ukoliko nije radilo odma vratis opremo istim majstorima i ćao bez obzira koji operater da je u pitanju.
Delimično si sam kriv sve si prihvatio u prazno, vazduh, nešto što ne radi.

Послато са SM-A515F помоћу Тапатока
 
Kod mene kanal DTx nema prevod

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока

Ima prevod ali ne u svim emisijama,prava šteta jer je jedan od boljih kanala u ponudi Supernove i konačno da su pogodili sa dodavanjem kanala.Kada bi one pornjave hteli da pogase i puste nešto normalno....
 
Tako je potvrđujem, nema prevoda na svim emisijama za DTX kanal.

Послато са SM-A515F помоћу Тапатока
 
Ovako, treba izbegavati Supernovu u širokom luku.
1. Uveli mi net i nisu povezali dobro 1.feb i nemam internet danima, 15 puta zvao call centar, došli su u 5.feb i ustanovili da mi njihovi saradnici koji montiraju nisu ni uveli internet već samo povezali na kabal sbb kablovske. Sada moram ponovo da čekam tehničare iz njihove firme da uvedu njihove kablove u moj stan pa onda povežu. Ko zna koliko će trebati dana.
2. Otišao sam u predstavništvo, samo 1 čovek ume da raskida ugovore i nalazi se u Sava Centru. On radi do 16h. Izašao sam sa posla i platio taksi da raskinem ugovor ali njega nije bilo.
Objasnile su mi neljubazne žene kojima ne verujem da znaju svoj posao, da moram da PLATIM 5K RSD raskid ugovora zbog izlaženja tehničke službe. A ŠTA da platim kad nemam njihov internet ni jedne sekunde.
Objasnila mi je da mogu reklamaciju da pišem. Napisao sam reklamaciju i zamolio da mi raskinu ugovor za 0din obzirom da nisam koristio njihove usluge i da nisam zadovoljan.


Ako nekog nije mrzelo da pročita ovo :D šta da radim, želim da ih se rešim, užas su.
Definitivno im tehnička podrška nije jača strana. Ali opet sve to zavisi od mesta do mesta.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Muki.Beograd
Pa pazi rekli su da će pustiti net za 15min i da je to procedura. Ne mogu da ih nateram da sede 15min kod mene da bih potpisao. Prevaren sam dakle a to ne može da bude moja krivica jer nesavesno rade i hvataju korisnike na razne vrste prevara.
 
Poslednja izmena:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno