Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vala baš mnogo

Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
Dinamička je besplatna. Zanimljivo je to da Srbija ima jako mali broj dodeljenih javnih ip adresa u odnosu na broj stanovnika. Čini se da je brojka oko 3.5 miliona.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Neka za početak malo mrdne koaksijalni kabl što ide u tv, pa neka vidi jel se poboljšava. Dosta puta na u tome da bude problem.

Sent from my JSN-L21 using Tapatalk
 
Ne znam koja je cifra upitanju ali da samo po jedan EURO uzimaju po korisniku to je 250 hiljada eura mesečno ili 3 miliona eura godišnje.
Moje je mišljenje da će se nastaviti saradnja samo možda dodje do korekcije cene po korisniku. Možda je i ovo povećanje cene u Supernovoj posledica toga.
Sve je jedno veliko možda.
250 000 e mesečno je smešna zarada za te kanale, taj prihod se ostvaruje gotovo na dnevnom nivou, jeste da su ovo kablovski kanali ali evo jedne informacije da kod jednog nacionalnog tv emitera sekunda reklame u Dnevniku košta oko 17 000 evra. Sekunda!
Tako da su u pitanju velike sume i veliki ugovori sa ogromnom zaradom.

A Kopernikus i Radijus nemaju 250 000 korisnika kabla kad se spoje zajedno. Ili je Telekom računao 1 korisnika 3x kad je kupovao.

Послато са MI 8 уз помоћ Тапатока
 
...
A Kopernikus i Radijus nemaju 250 000 korisnika kabla kad se spoje zajedno. Ili je Telekom računao 1 korisnika 3x kad je kupovao.

Послато са MI 8 уз помоћ Тапатока
Tako nešto se navodno i desilo...
Kad je Telekom obrazlagao cifru kojom je platio Kopernikus, ispalo je da imaju 2-3 puta više korisnika nego po onome što su plaćali UM-u za kanale :)
Pozdrav
 
Internet stalno nesto prekida u poslednjih par dana cas ga ima cas ga nema sad merio ping 56 daunwlond 0.96 uploud oko 8 a treba 60/8 mb jedino tacno lokacija svilajnac ili je do njih ili mi otkazuje modem cbn lokacija Svilajnac
 
U St. Pazovi odlican :banana: Jedno jutro nije bilo ni TV ni neta, negde oko 4 sata ujutro. Osim toga bez problema radi.
 
NIje stalno sad ga merio opet pokazuje punu brzinu posle par minuta znaci malo radi malo ne radi
 
Ja sa brzinom stvarno nemam nikakve zamerke i sve radi full

Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
 
Kod mene i dalje stoji ovaj polupan net, da vidimo dokle ce biti ovako :D
fedea2b50de4a21f77ffcb595282f3eb.png
 
prijavljujte njima, ovde vam niko oko toga ne moze pomoci.
 
Na SBB temi razvila se polemika o tome da može da se raskine ugovorna obaveza ako se ukinu neki kanali.
Mene zanima da li je to moguće bez penala ako korisnik ima sklopljen ugovor a dobio je benefit 6 meseci po dinar?

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Povodom toga, da li Supernova negde obaveštava o ukidanju kanala? Zvanično?


Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Na SBB temi razvila se polemika o tome da može da se raskine ugovorna obaveza ako se ukinu neki kanali.
Mene zanima da li je to moguće bez penala ako korisnik ima sklopljen ugovor a dobio je benefit 6 meseci po dinar?

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
Ja sam danas bio u SN i rekoše mi da ako hoću da raskinem, moram da im platim sve do kraja dvogodišnjeg ugovora, plus razliku ako sam imao neki popust prvih meseci.Pročitao sam ugovor i teško da bi se izvukli na promenu programske šeme, čak ni kvalitet usluge nije uzrok, jer kad sam to spomenuo, rekoše žalite se pa će naš servis da reaguje.

Ne znam da li bi ukidanje STB i prelazak na android možda bio razlog za raskid ugovora
J

Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
 
Nezavisno od ugovora ili opšteg ugovora, Ratel smatra da postoji bitna izmena ugovora ako se ukine neki kanal i da je to dovoljan uslov korisnika da raskine ugovor.
E kod penala nisam siguran. Izgleda da su SBB provalili, odnosno Telemah Slovenija, da je ukidanje kanala dovoljan uslov za raskid ugovorne obaveze bez ikakvih penala pa i nadoknade benefita u vidu mesečne obaveze od 1 dinar.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Nezavisno od ugovora ili opšteg ugovora, Ratel smatra da postoji bitna izmena ugovora ako se ukine neki kanal i da je to dovoljan uslov korisnika da raskine ugovor.
E kod penala nisam siguran. Izgleda da su SBB provalili, odnosno Telemah Slovenija, da je ukidanje kanala dovoljan uslov za raskid ugovorne obaveze bez ikakvih penala pa i nadoknade benefita u vidu mesečne obaveze od 1 dinar.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
Doduše ima takvih korisnika, i sad im baš ukinu taj jedan kanal i šta? Plaća džabe samo, a taj jedan kanal je npr. bio presudan.

Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Mislim da je jako bitno i koji kanal se ukida.
provajder ce svakako uvek pokusati da umesto ukinutog stavi neke druge kanale...
E sad tu postoje kanali koji su svakako jako bitni i nalaze se u standardnoj ponudi i/ili koji se nalaze u pay paketima koje nikako ne smeju menjati

U sustini ako ukines nekoliko bitnih kanala koji su ti bili u ponudi u trenutku potpisivanja ugovora to je vec bitna izmena dogovorenog i sasvim dovoljan razlog za raskid samo treba biti uporan.
 
@Muki.beograd Ne znam, pogledaj temu SBB-a. U suštini to je ok. Niko se neće buniti verovatno ako ostane bez TV Morava primera radi, ali ako neko ostane bez sportskih kanala ako je to korisnikova preferencija ili kuvarskih (ili filmskih, dokumentarnih) kanala itd... onda to može biti razlog za raskid.
To se može uporediti sa novcem koji korisnik plaća mesečno. Ako je mesečno 3.299 da li će operater tolerisati uplatu od 3.100 na primer? Pa te zove da pita što nije uplaćen pun iznos a ti odgovoriš pa tu je to negde...šta se bunite?
Mene tv ne zanima previše internet mi je 90% usluge. Postoji neki sistemski problem sa internetom kod mene a koji me za sada ne tangira previše. Danas su mi se javili, tačno 8 dana od reklamacije i izjavili da rade na tome da problem nije rešen u potpunosti.
Ratel merenje 22-30Mbps download.
Radijus SBB BEOTEL net serveri 119Mbps.
Mts belgrade 30Mbps.
A paket je 120/15 Mbps.


Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Nego izgleda EPG opet ide duplirano?

lepo je radilo ali kratko...
 
Kod mene danima secka slika i ton. Al secne bukvalno na sekundu-dve i to ne stalno. Prijavio im oni kažu, odradi ponovo automatsko skeniranje....

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Ponovo sam poslao prijavu Ratelu, savetujem da svi to uradimo i da ih zatrpamo prijavama, Radijus Vektoru sam poručio da me više ne zovu jer neću da čujem za njih, a sad tražim dobrog advokata da raskinem ugovor na sudu jer neću da budem majmun koji će da plaća nešto što ne funkcioniše
Ako neko zna nekog advokata molim u DM a mogli bi i kolektivnu tužbu jer ovo je kradja i skandal da naplaćuju nešto što ne radi
J

Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
 
Jaksa, to u poslovnici je bio pokušaj da te odvrate od raskida. Služe se raznim sredstvima samo da održe korisnike na broju. Kod nekog prođe, ali kod nekih ljudi ne. Sve je definisano ugovorom i, još važnje, Opštim uslovima. Dakle, ako se ja dobro sećam, ti si stari Vektor korisnik koji je pre par meseci potpisao novi ugovor. Ne verujem da si imao pogodnosti jer ih SN nema. Tu mislim na npr. davanje besplatnih paketa koje je Vektor ranije imao. SN daje besplatne mesece. Korisnik može da raskine ugovor i tokom ugovorne obaveze ali mora da nadoknadi pogodnost ili popust na pretplatu koju je dobio. "ILI". Korisnik dakle bira povoljniju varijantu za sebe i to je jedina konkretna novina pravilnika od pre dve godine. To se ne zove više penal već nadoknada pogodnosti koje dobijamo potpisom ugovora. Ti treba da platiš besplatne mesece i priča je završena. Bilo bi dobro da im to daš do znanja na jasan način kako bi sve ozbiljno shvatili. Priča o lošoj opremi neće biti uvažena, uputiće te na kolcentar i ceo krug podrške tralalalala. Ne treba ići na tu stranu... Pre advokata ide razgovor sa njima, Ratel, Udruženje potrošača i npr. Udruženje Efektiva, koje se uspešno izborilo s jednim slučajem RV pre par godina, kad su jednu ženu pokušali da zavuku. Srećno!
 
Poslednja izmena:
Hvala moram da pogledam da li je bilo nekih pogodnosti, jer sam produžio ugovor dok je Radijus bio Radijus i onda su me zvali za nov ugovor sa Super Novom radijus

J

Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
 
Jaksa, to u poslovnici je bio pokušaj da te odvrate od raskida. Služe se raznim sredstvima samo da održe korisnike na broju. Kod nekog prođe, ali kod nekih ljudi ne. Sve je definisano ugovorom i, još važnje, Opštim uslovima. Dakle, ako se ja dobro sećam, ti si stari Vektor korisnik koji je pre par meseci potpisao novi ugovor. Ne verujem da si imao pogodnosti jer ih SN nema. Tu mislim na npr. davanje besplatnih paketa koje je Vektor ranije imao. SN daje besplatne mesece. Korisnik može da raskine ugovor i tokom ugovorne obaveze ali mora da nadoknadi pogodnost ili popust na pretplatu koju je dobio. "ILI". Korisnik dakle bira povoljniju varijantu za sebe i to je jedina konkretna novina pravilnika od pre dve godine. To se ne zove više penal već nadoknada pogodnosti koje dobijamo potpisom ugovora. Ti treba da platiš besplatne mesece i priča je završena. Bilo bi dobro da im to daš do znanja na jasan način kako bi sve ozbiljno shvatili. Priča o lošoj opremi neće biti uvažena, uputiće te na kolcentar i ceo krug podrške tralalalala. Ne treba ići na tu stranu... Pre advokata ide razgovor sa njima, Ratel, Udruženje potrošača i npr. Udruženje Efektiva, koje se uspešno izborilo s jednim slučajem RV pre par godina, kad su jednu ženu pokušali da zavuku. Srećno!
Pitanje a šta ako nisam imao pogodnosti, onda moram da im platim sve do isteka ugovora ???
J

Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
 
Onaj jedan mesec po 1 rsd je pogodnost koju si verovatno dobio i eventualno mogu da ti dodaju neku taksu. Preostale pretplate mogu da ti traže samo ako nisi dobio druge benefite za koje bi se ti kao korisnik uhvatio i vratio taj deo pri raskidu.

"U slučaju raskida Ugovora pre isteka minimalnog perioda korišćenja, Korisnik koji je fizičko lice, se obavezuje da Vlasniku KDS-a isplati celokupan iznos koji odgovara zbiru svih preostalih mesečnih pretplata, počev od dana raskida Ugovora, do isteka ugovorenog minimalnog perioda korišćenja izabranih usluga, ili razliku između pune cene usluge i popusta / pogodnosti koje su ostvarene kroz ugovornu obavezu, po izboru Korisnika, a u roku naznačenom na računu (naknada štete)."
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno