Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
I kod SBB-a mora da se aktivira promocija.Doduše preko SBB aplikacije,ne mora da se ide kod njih...
Dok sam na poslu imao Total tv, nikad nikog nismo zvali, otkljucaju se dodatni kanali 15.12. a zakljucaju 15. ili 31.01. Sve samo, bez ikakvog cimanja i pozivanja...

Послато са POCO F1 помоћу Тапатока
 
HBO kanali otkljucani, nikog nisam zvao.. pornici naravno ne :D
 
Nece da se pokrene ni Poljski,ni Irsku samo mi izbaci da nije moguće.Ne znam na kojim sve frekvencijama imaju kanale da bi ih ručno pretražio po Mhz?
Koliko je to mnogo više?
A Srbija? Na mom tv voxu podešeno Srbija.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
danas sam preskenirao kanale i video da ima signala na pocetnu frefenciju od 210 do 458 ali nema kanali ranije je bilo od 410 do 458 i tu nema kanali sta je u pitanju nece valjda ponovo tombanje kanala.to se desava na kopernikus seta boh ranije nije bilo da ima signal od 210 do 410 dali neko zna sta se dogada
 
Sve je u redu sa frekvencijama, to testiraju uvođenje TV Caribrod sa 4k rezolucijom.
 
Poslednja izmena:
U Vranje nema laganje :)

Vidi, nisam iz tog kraja, dosta severnije sam, ali, ako ti tv "vidi" te frekvencije a nema tv programa, onda su to frekvencije na kojima je signal za internet. Ako imaš i njihov internet, na web stranici modema u nekom od menija/pod menija možeš videti tačno na kojim frekvencijama modem radi.
 
Koliko je to mnogo više?
A Srbija? Na mom tv voxu podešeno Srbija.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
Ni pod Srbijom ne pronalazi vise kanala.Nemam Zvezdu tv,NBA tv i ove lokalce sto su skoro ubacili. Pokusacu preko ovih parametara da pronadjem ako uspem.
 
U ulazu imam kds, sbb, targo(orion), Telekom ugradio ipan i danas vidim supernova razvlači kablove i ormariće doduše koriste kanalice od kds-a, stvarno nema potrebe za ovoliko njih...

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Itekako ima potrebe. Možeš da biraš, i još možeš izvući dodatne benefite kod nekog od njih za svoj potpis...
U većini gradova je kao u mom mestu samo Supernova npr. Ne možeš preći kod enkog drugog, a ne možeš izvući ni neke benefite jer ih boli uvo, znaju ne možeš otići nigde....

Sent from my JSN-L21 using Tapatalk
 
Jel neko raskinuo ugovor zbog promene cene?

Послато са SM-G930F помоћу Тапатока

Da. Ukoliko imaš paket koji nije Supernova (jerbo će ti paketi od 1. januara poskupeti za 199 rsd), možeš da raskineš ugovor 30 dana od dana objavljivanja vesti o poskupljenju (2. decembra je objavljena vest na sajtu). Mnogi tvrde da je to trenutak dobijanja računa, ali u sferi u kojoj ja radim sajt ima snagu javnog obaveštenja. Postupajte kako mislite da treba, nema potrebe da se nadmudrujemo... Nema penala korisniku za prevremeni raskid ako si pod UO jer je to kategorija "jednostrana izmena uslova pod kojima je ugovor potpisan". Potrebno je da odmah vratiš opremu i tim danom ti se završava status korisnika.
 
Na ledinama menjaju kompletnu mrezu sa novim kablovima i novim pojacivacima.
 
Što se tiče EPG-a, molim sve koji ga nemaju ili ga delimicno imaju bilo preko tv- i CAM-a ili preko STB-a, da to prijave na [email protected].
Bitno je ostaviti svoje podatke ime prezime adresa telefon.
Jer sam kasno sinoć poslao email reklamaciju na internet i epg.
Javili mi se promptno danas na broj koji sam dao u emailu. Priznali su da su imali problema sa internetom ali je to rešeno rano jutros što je tačno.
No za epg tvrde da je pojedinacni problem. A po pisanju ovde rekao bih da nije.
Zato apelujem ovde, dovoljno je napisati jednu rečenicu u emailu.
Pozdrav svima

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Da, područje Radijus Vektora, Novi Beograd Blokovi.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Meni je ovih dana lepo radio EPG a sada je opet nestao.
I stvarno je jako nezgodno kada se naviknes da ga ima pa nestane tako da je to jos jedna stvar kojom ozbiljno moraju da se pozabave.
 
Meni je ovih dana lepo radio EPG a sada je opet nestao.
I stvarno je jako nezgodno kada se naviknes da ga ima pa nestane tako da je to jos jedna stvar kojom ozbiljno moraju da se pozabave.

Hajde molim te uputi im jedan email vezano za EPG. Da ne bude da je pojedinačan problem. Komšije smo.
Ja ću probati danas da namontiram i stb uređaj na tv pa ću imati dupli signal da vidim da li radi epg preko skymaster-a (stb).
Bitna stvar kad nemaš EPG je da nemaš mogućnost snimanja.
 
I da završim na temu EPG-a. Postoji jedna sjajna, iako ne idealna, android aplikacija, TV Profil. Lako se koristi, pregledna je, postoji odabir zemlje i kablovskog operatera, mogu se birati kanali koje želiš da vidiš. Jedina mana koju sam uočio jeste da izborom operatera ne dobijaš baš sve kanale koji su u ponudi, konkretno to je slučaj za Supernovu. Ali je dovoljno dobra jer ja pratim tek par kanala.
To je solidna zamena za EPG, postoji i alarm za emisije. Zato sam i prehodno napisao da nema snimanja bez EPG-a, što ova app ne može da zameni.
 
Koristim ja tu aplikaciju super je. Imaju svi kanali, bar kod mene kad se izabere Supernova, a čini mi se da može da se izabere bilo koji operater pa ti dodas kanale koje hoćeš (tj ako nešto fali kad se izabere Supernova npr.)

Sent from my JSN-L21 using Tapatalk
 
Ne znam vise sta da radim zovem ih nece da dodju 5 dan za redom uvece zeza net.... Mailovi/pozivi/poslovnica/ratel
Nista...
 

Prilozi

  • 17.12.png
    17.12.png
    41.3 KB · Pregleda: 112
Za ratel ces se nacekati, poslovnicu bas briga (samo zaprime prigovor i proslede dalje), na email ces cekati 1-7 dana da se neko javi, poziv najbrzi al moras malo biti drcan i napadan ali u granicama kulture (nemoj vrdjati radnike, mozes pljuvati po SN, podrsci...)...
Trazi pismeno ili usmeno servisere u uniformama sa svom mernom opremom i trazi da dodju krajem radnog dana i sledeci put kad ti se javi serviser pa neka je i u 9h neka dodje i izmeri jer se problem na mrezi moze mozda izmeriti i danju dok je manje oterecenje.
Ako je nekad radilo kako treba sigurno moze opet biti podeseno i popravljeno da radi kako treba.
Ako nikad nije radilo kako treba sigurno je da se moze napraviti da radi ALI je pitanje vremena, volje i truda majstora i onih koji im odredjuju radni zadatak, novca jer popravka moze biti skupa.

Evo bakara ih je smorio zvanjem i prigovaranjem (;)) da su dosli i poceli menjati svu mrezu na Ledinama i uvoditi optiku, da bi moglo raditi kako treba za stare i sve nove korisnike. ;)
 
Kao neko koga tv i fiksni ne zanima kako supernova stoji sa stabilsnocu svog neta pre svega mislim na ping i padanja, da li je vredno prelaska sa mts-ovih jadnih 10mb ?
Pozeljno ako je neko iz Smedereva da kaze nesto o njima.
 
Taj MTS je ocajan sa svojom ponudom, supernova je visestruko bolja od toga.
 
Za ratel ces se nacekati, poslovnicu bas briga (samo zaprime prigovor i proslede dalje), na email ces cekati 1-7 dana da se neko javi, poziv najbrzi al moras malo biti drcan i napadan ali u granicama kulture (nemoj vrdjati radnike, mozes pljuvati po SN, podrsci...)...
Trazi pismeno ili usmeno servisere u uniformama sa svom mernom opremom i trazi da dodju krajem radnog dana i sledeci put kad ti se javi serviser pa neka je i u 9h neka dodje i izmeri jer se problem na mrezi moze mozda izmeriti i danju dok je manje oterecenje.
Ako je nekad radilo kako treba sigurno moze opet biti podeseno i popravljeno da radi kako treba.
Ako nikad nije radilo kako treba sigurno je da se moze napraviti da radi ALI je pitanje vremena, volje i truda majstora i onih koji im odredjuju radni zadatak, novca jer popravka moze biti skupa.

Evo bakara ih je smorio zvanjem i prigovaranjem (;)) da su dosli i poceli menjati svu mrezu na Ledinama i uvoditi optiku, da bi moglo raditi kako treba za stare i sve nove korisnike. ;)

Zovem ih pricam kako stignem ne vredi. I dodju naravno kad "radi" kako treba mada i tad upload nije preko 6.5 od 8... Ali upload varira a samim tim i ping i ne mogu da koristim internet za sta mi treba sa pingom koji varira... A sto se tice optike nisu sigurno zbog njegove zalbe verovatno su imali planski da postave...
 
@Zeha Noćas sam oko 2 poslao mail sa dve rečenice. Stugao autimatski respond odmah a u 9 jutros email. Kasnije oko 11 sati me zvala osoba iz Supernove očito stručna i lepo smo obavili razgovor.
Svako ima neko svoje iskustvo koje nije pravilo.
Lepo napišite vaše podatke u mailu da mogu da vas kontaktiraju. Dajte telefon ako hoćete da vas pozovu. Itd.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Ja sam sve sto sam imao zavrsavao preko Messengera.. Definitivno brzo odgovore na pitanje....
 
@Zeha Noćas sam oko 2 poslao mail sa dve rečenice. Stugao autimatski respond odmah a u 9 jutros email. Kasnije oko 11 sati me zvala osoba iz Supernove očito stručna i lepo smo obavili razgovor.
Svako ima neko svoje iskustvo koje nije pravilo.
Lepo napišite vaše podatke u mailu da mogu da vas kontaktiraju. Dajte telefon ako hoćete da vas pozovu. Itd.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока

Prijatelju davao sam podatke telefon imaju moj imaju caletov tel... emailove...adrese i dzabe 5 dana ne dolaze (svaki dan zovem) a danas prosli pored mog dvorista idu dalje negde...
 
Sta je za njih 5 dana, malo je to :d

Idi u poslovnicu i kazi da ne reaguju na reklamaciju odmah ce poslati nekog.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno