Za ratel ces se nacekati, poslovnicu bas briga (samo zaprime prigovor i proslede dalje), na email ces cekati 1-7 dana da se neko javi, poziv najbrzi al moras malo biti drcan i napadan ali u granicama kulture (nemoj vrdjati radnike, mozes pljuvati po SN, podrsci...)...
Trazi pismeno ili usmeno servisere u uniformama sa svom mernom opremom i trazi da dodju krajem radnog dana i sledeci put kad ti se javi serviser pa neka je i u 9h neka dodje i izmeri jer se problem na mrezi moze mozda izmeriti i danju dok je manje oterecenje.
Ako je nekad radilo kako treba sigurno moze opet biti podeseno i popravljeno da radi kako treba.
Ako nikad nije radilo kako treba sigurno je da se moze napraviti da radi ALI je pitanje vremena, volje i truda majstora i onih koji im odredjuju radni zadatak, novca jer popravka moze biti skupa.
Evo bakara ih je smorio zvanjem i prigovaranjem (

) da su dosli i poceli menjati svu mrezu na Ledinama i uvoditi optiku, da bi moglo raditi kako treba za stare i sve nove korisnike.