Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Supernova ce verovatno imati objedinjenu ponudu kada budu istekli svi ugovori za UG kanale koji su potpisali operateri pojedinacno.

Tada se moze ocekivati da bude ista ponuda u Supernovi i mts iptv platformi.
 
Sta kazu ovi iz zastite.
f3059cc7ab6de19570c601a3f65b1ca9.jpg


Послато са SM-N960F уз помоћ Тапатока

To je moj mail koji sam njima uputio i danas su mi odgovorili i uputili me na trzisnu inspekciju i njima sam sve lepo natenane objasnio u mail-u pa cemo videti sta ce dalje biti..

Neki strucnjak ovde rece kao "u redu je, *****ali su vas, bice i gorih stvari u zivotu, life goes on, bla bla bla"... Care, ako ti dozvoljavas da te neko hebe u zdrav mozak i na tebi zaradjuje bez da ti znas, samo izvoli placaj i finansiraj bandu lopovsku. Nek ti je sa srecom
 
Poslednja izmena:
Jel se ceka 48h da aktiviraju internet paket nakon obnove ugovora ?
 
Meni je na običnom resiveru nov raspored kanala, dok na horizontu je sve staro. Pretragu sam radio više puta i sve je isto. Novi kanali su se pojavili i na horizontu u utorak ali na kratko. Zvao sam ih juče ali još ništa
 
Je l radi vraćanje unazad nekome?

Sent from my SM-J710F using Tapatalk
 
@Bane! .... Jesi li dobio odgovor šta je sa kanalom Life&holiday ? Nema ga ni u Lazarevcu, ali to nisam primetio dok to nisi ovde izneo. Tako je bilo i sa English club-om. Dok im nisam poslao poruku preko njihove stranice Supernova na facebooku. Uključili su ga za 24h. Izgleda da to nema ko da izlista i proveri jel sve pušteno. Eto, imamo odjednom i tv Pančevo koji više ne radi nego što radi. Od toliko lokalnih programa koji mogu da se uhvate sa okolnih odašiljača dvb-t2 .... Ovi Kopernikus kanali čini mi se da ništa ne ulažu u tehniku, to je toliko loša slika na njima, pa čak i ton. I što je još neko primetio Fashion box HD uopšte nije HD!
 
Ja imam Life&Holiday na stb, ali na tvu nemam.
Fashion Box HD jeste hd, e sad što oni nama šalju neki 360p signal je druga priča [emoji16]
Sent from my JSN-L21 using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Čovek kudi one što su njega zajbali i pritom je ljudski obavestio druge da se i oni nezajebu pa da upadnu u neplanirane troškove.

Moji matorci imaju PostaNet. Kad pozovem njihov 0800.... kolcentar prvo obavestenje je: "Ovaj poziv je besplatan", pa krece prica dalje. Sasvim je korektno da se obavesti pozivalac ukoliko cena poziva odstupa od klasicne cene lokalnog poziva, treba potrosac da zna kada mu se uzima novac za odredjenu uslugu. Znate kako, niko ne zove kolcentar jer mu je dosadno vec zbog nekog problema ili informacije u vezi s ponudom firme. Bezobrazluk je na tome zaradjivati, a svakako skandalozno bez znanja korisnika. Zasto prosecan gradjanin treba da zna koja kategorija brojeva je skuplja a koja nije? Kolcentar nije hotlajn da se posebno tarifira.
 
Na sajtu i ne pise da je to broj call centra, a da je besplatan, bilo bi obavestenje.
 
Da, evo nasao sam za PostaNet na sajtu...

"Štedimo za Vas, zbog čega smo uveli jedinstveni broj 0800 201 200, koji je besplatan za sve korisnike koji pozivaju iz fiksne mreže Telekoma Srbija. Korisnici koji nas pozivaju iz mreža mobilnih operatera i svih ostalih operatera fiksne telefonije, pozivaju broj 011/3641-999."

Onda su ovi carevi mogli da objasne koja je cena poziva njihovog centra i za koje mreze, a ne bi propali ni da se pozivi tarifiraju sa svih mreza regularno, bez zarade na korisnicima zbog pokusaja da stupe u kontakt s njima. Siguran sam da se ovaj gore 011 broj ne tarifira stotine rsd za obican razgovor...
 
Onda su ovi carevi mogli da objasne koja je cena poziva njihovog centra i za koje mreze, a ne bi propali ni da se pozivi tarifiraju sa svih mreza regularno, bez zarade na korisnicima zbog pokusaja da stupe u kontakt s njima. Siguran sam da se ovaj gore 011 broj ne tarifira stotine rsd za obican razgovor...
Pa ja sam bas to pitanje postavio operateru, i to nije bas jednostavno da odgovori...

ja sam iz radijus vektor mreze, meni su besplatni pozivi u mrezi, da li su mi sada besplatni pozivi ako zovem telekom fiksnu telekom mrezu ili nekoga iz kopernikus mreze?
da li sam sad ja u njihovoj mrezi ili nisam, posto ugovor nisam potpisao?

Operater nije znao da odgovori...
Operater je samo rekao da je jedino siguran da ce mi biti naplacen razgovor sa MTS mrezom
 
Nemam potrebu da razgovaram s ljudima iz SBB-a, nisam njihov korisnik... Ukoliko su to radili (svi ljudi iz mog okruzenja imaju fiksni njihov pa je free), moj komentar moze i na njih da se primeni, svejedno mi je. Ipak, zar ne treba SN da se pokaze drugacijom od velikog konkurenta? Da ne prepisuje "cake" i "fore"? Ili se svodi na "kad su mogli oni, sada cemo i mi"?
 
Čisto da podelim i ja neke info:

- bio sam RV korisnik (nbg blokovi), na paketu Maxi (100mbit net + svi kanali van dodatnih paketa + besplatno izabran HBO). Imao promociju 6meseci 50% popusta na oko 1890din, pa zatim na 3780ak din ostatak UO. Nisu me automatski prebacili ni na kakav novi paket, otišao sam da poptišem novu UO od 24 meseca, dodao fiksni da bih prešao na Super Sve Plus, i treba da bude 2 meseca za 1din, pa onda sve za oko 3500 (ima u cenovniku). Trebalo im je dobra dva dana da bi se net promenio sa 100 na 120mbit, a onda još pola dana da prorade TV kanali tipa Cinemax-a, a mislim da 'njave još ne rade. Čekanje traje navodno zbog gužve, frke, nedostatka informisanosti itd. Nisu znali da mi kažu šta će biti sa poslednjim mesecom koji ide uz 50% popusta, jer sam bio korisnik peti mesec od 24 kod RV. Inače su i meni rekli da proradi u roku od 24h od poptisivanja ugovora.

- zvao sam Supernova call centar bar jedno 4 puta, koliko vidim stanje za postpaid račun na VIP mreži mi je 0din preko mesečne pretplate, 'bem li ga zašto, ali da podelim info
 
Zvao juce. Imam aktivnu tv sa 50% godinu dana. Ako želim na tv M moram da potpišem novi ugovor a onda ostajem bez 50%

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
 
Izgleda da ce nama ostajati Vektor tv paketi, a nove kanale SN koje trenutno imamo ce verovatno u nekom trenutku da nam ugase, uz zelju da predjemo na nove pakete. To ce svakako uciniti kad isteknu svi Vektorovi ugovori. Zigicu, cuvaj 50%, cekaj razvoj situacije, samo polako...;)
 
Tako ce i biti. U novembru mi istice fiksni i net u mts. Tad bi uzeo supersve ako ostane SK kod njih. U stvari vektor imam popust do 01/20

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
 
Zvao juce. Imam aktivnu tv sa 50% godinu dana. Ako želim na tv M moram da potpišem novi ugovor a onda ostajem bez 50%

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

Za taj cin morace da promene kartice i module svima .
 
Ali interesantno da su izbacili fox i još neke SD i imam samo hd. Kako to može?

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
 
Ali interesantno da su izbacili fox i još neke SD i imam samo hd. Kako to može?

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

Probaj da nadjes na pozicijama 600-777. Meni su tu svi Vektorovi "prognani" kanali, koji se gube kod Nove.
 
Mene samo plaši šta će biti posle tog promotivnog perioda - da ne ostanemo bez nekih kanala - pa po principu pređite na paket i potpišite ugovore.
 
Ima li neko mogucnost za GPON ? Jel oni to spaju MTS i ovaj novi brend ili je nesto drugo u pitanju ?
 
Bio danas do MTS poslovnice u TC Banjica, ljubazno osoblje, kad sam im rekao da hocu da potpisem ugovor novi za supernova paket krenuli odmah da se hvataju za glavu. Aplikacija ne radi lepo, nisu primili adekvatni trening itd. Na kraju suluda slucajnost upada neki liq koji radi upravo trening osoblja iz Supernove u poslovnicu i tako uspem da zavrsim pricu - uz njegovu pomoc MTS osoblju.

Sada imam 20 veci down, 10 visi up, vise kanala na 3 umesto 1 tv, a prebacio/migrirao sam i telekom fixni broj u sklopu super sve plus sada. Umesto 3650 stari kombo + 650 za fixni kod telekoma sada placam 3600 sve ukupno, a dobijam vise.

Sve u svemu ja zadovoljan.

P.S.
Vezano za naplacivanje poziva call-centru, attachujem zvanicni odgovor Telenora. Tako da... 900 kinti niz vodu ali eto za nijansu sam sad pametniji da obracam paznju na takve gluposti... APP klasicni, ali je prosao... Bezveze je samo sto nigde nema upozorenja na Supernova automatu kad se pozove.
1c23b6fd1a6a6ffee57559ec69115657.jpg


Sent from my SM-G935F using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Inace dobio sam jutros potvrdan odgovor i od trzisne inspekcije u vezi sa ovim problemom... Zahvaljuju se na ukazanoj situaciji
 
A da se i ja vratim na temu televizije i neta malo za promenu... Koga zanima, a da je korisnik najveceg TV paketa, ja imam trenutno 245 kanala i net mi je 120mbit... 245 sa svim HD, SD kanalima, pornicarima, HBO i Cinemax. Prilikom mojih poziva call centru, jer sam ih inace zvao da pitam koliko kanala treba da imam posto reklamiraju preko 260 kanala, to mi je i receno, ali ja sam u tom momentu imao 244 na jednom STB, na drugom dobijao gresku u pretrazi na 370mhz i finalno 231 program, a na trecem TVu takodje 244. Sad imam 245, pojavio se i English Club juce.. Fun&Hollyday jos uvek nema i naravno daleko jos od 260.. Ali kontam bice i ne radujem se preterano jer ce to biti neke gluposti teske na koje verovatno nikad necu ni prebaciti.
 
Poslednja izmena:
U toj situaciji se ne zna ko je gori, supernova ili Telenor ili SBB. Mora se pomenuti da su ljudi u SBB temi isto pisali da ih Telenor dere. Pa su i za SBB ostavili neki broj 011. U krajnjem slucaju brojevi Vektora i Kopernikusa i Av com rade, da bi se pozvao u stvari taj 199xx broj mora postojati neki broj 011/12345xx koji redirektuje poziv ka specijalnom broju. To je kao i za taksi službe isto i za bilo koji call centar. Ako se zove npr call centar Kopernikusa 0800 333 333, Telekoma 0800 100 100...to su sve brojevi koji se redirektuju.
Normalna firma da obaveštenje kada pozivate takav broj pre javljanja operatera i pre auto poruka koje slušate "Ovaj poziv je besplatan". Ako neki call centar neće da plaća te troškove drugom operateru (npr Vip, Telenor) dobija se poruka "Ovaj poziv nije moguće ostvaritibiz mreže iz koje pozivate". Pošta je to baš lepo regulisala, imaju 0800 za fiksnu i stavili su 011 broj za poziv iz mobilnih mreža (pa sad ko ima free minute skida se odatle, ko nema skida se kredit itd).
Ne obavestiti korisnika o tome koliko košta poziv je bezobrazluk.
Telenor dok je imao naplatu poziva call centru kazu ovaj poziv ce biti naplaćen10 din sa pdv-om, vip isto, mts u jedno vreme isto.
Sta je problem da se na automatu kaze 5 sekundi to pre nego sto se operater javi? Ako pristajes cekaj ga da se javi, ako ne pristajes nikom nista. Nego se gleda svaki nacin da se uzmu pare.
Zelim im sa tom politikom svaki napredak, kao sada sbb sto se ciganise za popuste na 8 meseci, 12 meseci, Telenor isto, mts vidim krenuo i on tim stopama... Sami sebi skacu u stomak.
Da se razumemo, podrzavam samo kranje korisnike u svemu. Ono sto platis da dobijes. Nisam bot ni mts-a, ni Vipa ni Telenora ni sbb-a. Imao sam priliku da koristim gotovo svacije usluge što od raznih kds-a, što od wofi provajdera i provajdera mobilne telefonije. I uvek sam išao tamo gde meni više odgovara. Promene ljudi mesto boravka, ženu, prijatelje, život da ne promene operatera :D


Послато са MI 8 уз помоћ Тапатока
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno