Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ti brojevi su svi komercijalni za pozive iz drugih mreza kod svih provajdera i sluze za namicanje kinte.
 
Jeste legendo, Telenor je odradio posao tu, ali isto toliko je i Telekom, odnosno Supernova, kriv za nedostatak te informacije na njihovom sajtu jer bi oni to trebali da naglase pozivi iz drugih mreza se tarifiraju... Logicno je da se poziv prema call centru iz sopstvene mreze ne naplacuje ili nesto mizerno samo za poziv 10ak dindzi kao sto Telenor radi. Za tih 10din znam i ne zanima me kad hocu da ih zovem. Ovo je skroz druga prica, zvao sam Supernovu i zboh njihovog nedostatka informacija sad treba da placam skoro 2500din sledeci racun. Vec sam se ponovio 20 puta, mislim da je dosta :))). Sa Telenorom cu ovo da zavrsim kako znam i umem pa makar i posle skoro 2 decenije koriscenja ovog broja u 063 mrezi, preci cu kod drugog operatera jer vise me boli ovaj sjeb koji mi je prvi kod njih za 20god, nego da su me je..ali svaki mesec do sad.

Da je red red je da stave onu * pa ispod da napomenu da može doći do prekomerne naplate ovisno sa koje mreže zoveš ili ono i u kružiću pa kad pređeš preko njega da ima ta informacija,ali to niko od njih nestavlja.Kad smo baš kod telenora isti takav broj za SBB kad pozoveš dobiješ poruku da nemaš dovoljno kredita,verovatno je takva ista komplikacija bila pa sad u opšte nedozvoljavaju poziv prema tom broju.
Ovaj broj što počinje 199 svi ga operateri za kol centre kao primarni forsiraju ne radi ti kanal izbaci ovaj broj pretplati se na paket ovaj broj,i ako imaju npr i one brojeve sa 0800 koji su besplatno sa svih mreža.
 
Da, i ako nazoves Telenor call centar iz druge mreze, dobijas OBAVESTENJE DA CE POZIV BITI TARIFIRAN PREMA VAZECEM CENOVNIKU! U tom slucaju ili nastavljas poziv ili prekidas vezu. Prema Supernova call centru na broj 19911 NE DOBIJAS NIKAKVU INFORMACIJU NITI JE IMA NA SAJTU! E u tome je frka, a ne oko Telenora generalno. Vec nalazim po netu brdo prica o tome sto su ljudi zvali bas kao i ja i naplacivano im a nisu pojma imali da ce biti naplaceno! PREVARA I OBMANA

Takodje sto sam gore naveo 199aa (a=0,5,6,7),! Znaci u toj kombinaciji nema broja 19911 jer a nije = 1 ni u jednom slucaju. Opet laz i kad sam operateru skrenuo paznju na to, istog momenta mi je receno da se poziv tarifira prema cenovniku Telekom i da su oni samo posrednici u tome. Znaci opet prebacivanje odgovornosti jer po tom cenovniku iz Telenora, poziv na 19911 iz Telenor mreze NE BI SMEO BITI NAPLACEN JER NE POSTOJI 19911 u njihovom cenovniku


Kako ne postoji u cenovniku?

199aa (a=0,5,6,7) za ove kombinacije brojeva je 7 din/min za sve ostale je 25din/min. Pise ti u zadnoj recenici na dnu.

Nadam se da ce ti uvaziti reklamaciju ako ne u potpunosti onda bar da ces dobiti neko umanjenje racuna.
 
[/B]

Kako ne postoji u cenovniku?

199aa (a=0,5,6,7) za ove kombinacije brojeva je 7 din/min za sve ostale je 25din/min. Pise ti u zadnoj recenici na dnu.

Nadam se da ce ti uvaziti reklamaciju ako ne u potpunosti onda bar da ces dobiti neko umanjenje racuna.

A iz Vip mreze ???
 
Mda, uvek je Telenor operater u pravu :)

Isto i kada je Telenor i VIP naplatio ka SBBu, Telekom je bio kriv ;)
 
[/B]

Kako ne postoji u cenovniku?

199aa (a=0,5,6,7) za ove kombinacije brojeva je 7 din/min za sve ostale je 25din/min. Pise ti u zadnoj recenici na dnu.

Nadam se da ce ti uvaziti reklamaciju ako ne u potpunosti onda bar da ces dobiti neko umanjenje racuna.

To sam vec napomenuo... Ako malo bolje pogledas... 199aa (a=0,5,6,7).. Znaci A nije jednako 1 ni u jednoj kombinaciji i samim tim broj 19911 NIJE u tom cenovniku... Da je A=0,1,5,6,7 ili bilo sta slicno, a da je 1 u tom spisku, onda to u jednoj kombinaciji daje broj 19911. O ovoj kombinaciji ga nema... Tako da opet naplata na taj broj je obmana i sa jedne i sa druge strane.

Resicu to i sa jednim i sa drugim. Dobro je sto mi je potvrdjeno od strane Telenor operatera da dobijaju pozive za to ipak!!!

Nije stvar para koliko je principa jer nas prave *mjau**mjau**mjau**mjau**mjau*ima na taj nacin. A nisam bas miran kad me neko tako j***
 
Poslednja izmena:
Lepo ti je napisao shexpir da za ostale slucajeve koji nisu navedeni je cena 25din. i da to stoji u poslednjoj recenici:

"Pozivanje ostalih kratkih kodova se tarifira po ceni od 25 rsd/min (PDV uključen)."
 
A *mjau**mjau**mjau*... Sta bude bice. Ili cu platiti, ili necu. Videcu sta bude posle zalbe koju cu svakako da napisem. Znam samo da vise nema zivkanja. Ne isplati se
 
Ako ne platis bices utuzen (verovatno) ali prvo opomenut i dodatno zaduzen preko ovih otimača ljudskog imetka zvanih izvršitelji.
To ce te kostati 8-10 puta više (minimum) nego tih 700rsd.
Zali se, protestuj, pokusaj i AKO uspes zahvali se gospodu Bogu i srecnoj zbvezdi po kojom si rodjen (mozda)...
Ako odes na sud, e to tek ima da te kosta previse, jednostavno se ne isplati ne platitit i tuziti se.

Sto se tice naplate poziva ka nekome a imas besplatne minute (ogranicene ili ne ogranicene) ka svim mrezama je cisto varanje ljudi i otimacina vredna vise godina robije.
Zasto bi bilo ko morao ili trebao znati da se poziv ka nekome naplacuje i obracunava na neki poseban nacim sem onog koji je objavljen ili dogovoren sa operaterom kod koga imas broj (fixni ili mobilni, svejedno).
Taj bezobrazluk i pokvarenost bi trebalo zabraniti.
Jedno bi bilo da se pre pocetka naplate pozivaocu preko automatske glasovne poruke objavi da poziv kosta, pa ako zoves znas da ti se naplacuje, a ako svi cute onda je to cista prevara.

Telekom je mogao znati da nije svaki poziv besplatan za onaj specijalni broj i red je bio da to objavi.

Takodje mi nije jasno kako telekom moze traziti od Telenora da se u korist Telekoma tarifira i naplati poziv ka njima.
U najmanju ruku je to kao pucanje sebi u nogu.
Da li je to moguce, da TS (MTS) traze naplatu poziva ka njima i da Telenor to naplacuje i isplacuje TS-u?
 
Poslednja izmena:
Again, SBB to isto radi, imali su ljudi ovde probleme iste sa Tln/Vip i SBB combom.
Samo su neki placeni da pljuju drzavno :)
 
Cekaj ko na kraju ubere lovu, za ciji interes se to radi?

Ma ja to ne razumem, nisam toliko pokvaren da bih mogao to smisliti niti toliko iskusan sa takvim stvarima jer se ne srecem sa tim u zivotu pa mi je i neshvatljivo...

Tipicni idelani kandidat za prevariti. :d
 
Poslednja izmena:
Hahahaha ... daj ne *****avaj :D

SBB i MTS su najbezobrazniji jer su monopolisti. Neko je napisao da ce biti dva provajdera, ne ... bice 1 samo i to MTS, mozda i posta. To sto si ti nekom poznaniku ili salter boju bio dosadan ... nemam komentara. Planovi se prave po nekoliko godina unapred. Negde si napisao o nekakvim 'dogovorima' sto je obicna glupost. I jedni i drugi su se rasirili po NBG-u kupovinom operatera, isto sto sada MTS radi. To sto su neozbiljni ... ali bas svi, to je druga stvar. Imas EON box ... ne, imas boxic, malo djubrence za koje su te odrali 7000 din. Ja 200/20 placam 1600 din. Najbolja varijanta je Orion optika + PTT kablovska. A najbolja opcija su andoid box i dobra lista. Te 'sportske' opcije nasih operatera, pogotovu raspale arene sa prvenstvom bocanja padaju u vodu, kad imas opciju svakog dana gledati NBA tekmu po zelji u full HD ili 720 bez seckanja. O filmovima je glupo govoriti, svi ti HBO i Cine gube smisao ... sem ako nisi u fazon fledati nesto sto ti drugi namece. MTS ce i ovde profitirati jer ce u jednom trenutku oboriti cene i pojesti sve ostale ... isto su uradili i sa ADSL-om.

Ne mogu biti mnopolisti jer ih ima dva! Može biti samo oligopolisti . Da ima samo jedan kablovski operater onda bi on bio monopolista. Uostalom, ako hoćeš da uspeš moraš da se udružiš i da imaš bolju ponudu i niže cene. To još ne vidim ovde.
 
Ubih se da procitam ove monologe. Ok. Shvatili smo. Zahebali su vas. Life goes on. Preživecete i gore stvari.

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
 
Za tri dana 26 strana od toga dve mozda o Supernovi. Moderatori?
 
Ti brojevi su svi komercijalni za pozive iz drugih mreza kod svih provajdera i sluze za namicanje kinte.
Izvini nisu. Vip ne naplaćuje pozive ka 199aa brojevima. Imam razgovore sa sbb podrškom od po 45 min, naplaćeno 0. Tarifira se po standardnoj ceni. Dok se sa vipa npr ne mogu dobiti neki brojevi 0800 (npr pošta call centar, dobija se poruka poziv iz ove mreže ne može biti ostvaren, pa onda zovem 011/3607607).

Послато са MI 8 уз помоћ Тапатока
 
Ne, ja imam realna ocekivanja, za razliku od takvih kao ti "ma cuti, dobro je i ovo" likova.
Za njihov broj zaposlenih i njihove "probleme" me zabole!
Alternativa uvek postoji, a zasto ne bih potpisao na 24 meseca i dobio nizu cenu, pogotovo kad ugovor moze da se raskine bilo kada?
S' druge strane.."najsmesniji su mi " indijanci kao sto si ti, bedni provokatori u pokusaju,a svakako gubitnici,
koji boluju od "Stokholmskog sindroma", to je kad oteti pocne da saoseca sa otmicarem,
tako i ti i tebi slicni.."saosecate" sa operaterom koji ne saoseca sa vama..korisnicima koji ih placaju.
A oseca se i ta porodicna komunisticka indoktrinacija..to je nauceno od malih nogu da se nikada ne buni i da je "sistem uvek u pravu".

Btw..za korisniike koji ne "saosecaju" sa operaterom..i dalje nisu pustili sve kanale, sad sam bio na vezi sa call centrom,
resetovao stb uredjaj, vadio karticu itd., medjutim i dalje nema onih X Plus kanala, i nista.."napisace" sta vec i vec kome..
Ti kanali su manje vise nepotrebni,ali ako pise da su deo paketa, moraju da ih isporuce..barem nama koji nismo "ma cuti, dobro je i ovo" likovi.

Da, veoma si realan, kidas. Od 300 000 starih korisnika, prvog-drugog dana poslovanja ocekujes da budes prioritet pored toga sto sve sljaka, ali paket nije promenjen. Evo, realni covece, promenili bi ti u istom vremenskom periodu i da nisi zvao. Ostalo serendanje ne bih komentarisao sem da je to sto si uzeo dobro samo za treniraje daljinca. :D A pravi 'muskarci' ne prete provajderima preko foruma. Ajd uzdravlje.
 
Kao i u temi za Kopernikus pitam - zna li neko šta je sa Fox kanalima. Nemam ih više.
 
Rade normalno, doduse sada samo su ostali u HD formatu.

Послато са TA-1053 уз помоћ Тапатока
 
Zasto je 24 kitchen, prebacen tamo negde, na 928 kanal, bio je na 25?
 
Sta kazu ovi iz zastite.
f3059cc7ab6de19570c601a3f65b1ca9.jpg


Послато са SM-N960F уз помоћ Тапатока
 
Ako svi iz Kop, Vektor i ostalih koji su postali Supernova nemaju istu ponudu, ova tema nema nikakvog smisla.
 
Da. Realno, treba da ostanu zasebne teme a ova na hold

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
 
Ova tema nije imala ni 15 poruka vezanih za samog providera.
 
Ovo je više neka unija provajdera nego provajder kao nešto samostalno [emoji16]

Sent from my JSN-L21 using Tapatalk
 
Jel imate kanal Life&Holiday? Trebalo bi da je poziciji 313.
 
Da se ponovim, mislim da će stari korisnici imati drugačije uslove od novih dok im ne istekne ugovor, odnosno imaće neke uslove koji su svojstveni provajderima čije su usluge koristili pre ujedinjenja pod supernovu. Ispeglaće se sve u narednom periodu. Neverovatno bi bilo da ostave stvari onakvim kakve su danas. Meni je sasvim logično da postoji dosta problema zbog spajanja 3 mreže i njihovog povezivanja sa telekomom i da se veliki deo problema rešava u hodu. Nečiji problemi su lako rešivi dok za neke treba vremena. Da ima nelogičnosti, ima, ali ne vidim neki veći problem ako se isprave u doglednom vremenu. *mjau**mjau**mjau*, i mi smo takvi da bi smo hteli sve i odmah. Ja sam, konkretno, prezadovoljan sa stanjem kakvo je posle promene. Pričam o svom slučaju, siguran sam da ima ljudi koji nisu zadovoljni i to nisu zadovoljni sa pravom.

Ja sam bio na kopernikus kablovskoj. U decembru sam potpisao novi ugovor na 2 godine pošto sam se preselio i stari priključak je ostao kod roditelja na adresi. Uzeo sam veliki TV paket i internet 30/3. Dobio sam internet po ceni 1 dinar u trajanju godinu dana tako da mi je mesečni račun bio 1601 dinar narednih godinu dana a nakon toga je trebao biti 2790. Nisam dobio kovertu sa obaveštenjem na koji paket prelazim i koja će cena biti. Sada imam sve kanale, odnosno L paket i internet 60/8. Jedini problem koji vidim da bi mogao da se desi je da mi ukinu akciju za internet. Tada ću se žaliti. Ako ne, ja sam miran do decembra 2020-te, tada ću videti šta je u ponudi :)
 
Ja uporan pa sam danima pitao emailom da li ima popusta za OSI i kakvi su, sta treba da se ostvare...
Danas dobijem odgovor bez odgovaranja na upitano, zakljucak je da ni oni ne znaju.

Poštovani,

Na osnovu Vašeg zahteva izvršili smo neophodne provere za priključno mesto na adresi xxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxx u Beogradu.
Kao što smo Vas već obavestili, od 1. aprila poslujemo i plasiramo svoje usluge pod brendom SUPERNOVA.
Na internet prezentaciji www.mojasupernova.rs istaknuta je nova ponuda sa cenovnikom čime je omogućeno da se postojeći i potencijalni korisnici bolje upoznaju sa istom i izaberu paket po svojoj meri.
Obaveštavamo Vas da ćete o procedurama i eventualnim popustima za osobe sa invaliditetom biti naknadno obavešteni.
Napominjemo Vam da u Vašem slučaju nije izvršena automatska migracija paketa koji koristite na neke od novih paketa iz ponude SUPERNOVE.
Želimo da Vas obavestimo da svi postojeći korisnici koji se opredele za obnovu ugovora i potpisivanje ugovora na 24 meseca dobijaju odabrani paket usluga ( SUPER SVE ili SUPER PAR ) sa mesečnom pretplatom od 1,00 RSD na period od 1 meseca.
Takođe, svi postojeći korisnici koji se opredele za dodavanje novog servisa na postojeći paket i potpisivanje ugovora na 24 meseca dobijaju odabrani paket ( SUPER SVE ili SUPER PAR ) sa mesečnom pretplatom od 1,00 RSD na period od 2 meseca.
Za sve konkretnije odgovore i informacije po pitanju nove ponude i Vašeg Ugovora, kao i za bilo kakve zahteve po pitanju istog, potrebno je da nam se obratite telefonskim putem na broj 19911 ili dolaskom u najbližu poslovnicu Supernove.
Spisak poslovnica možete pogledati na internet adresi https://mojasupernova.rs/Privatni/Podrska/Prodajna-mesta .
Ukoliko imate bilo kakvih dodatnih pitanja, stojimo Vam na raspolaganju.
Srdačan pozdrav,
--

tel. +381 19911
e-mail. [email protected]
www.mojasupernova.rs

Ako smatraju da su reklamama, placenim oglasima i slicnim najavljivanjima me obavestili da pocinje raditi SupeNova, onda jesu, inače ja nisam ni do danas dobio bilo kakvo pismo od njih.

Sretna nam bila ova "unija" operatera.
 
Poslednja izmena:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno