Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Potpisali smo produzenje ugovora jos 24 meseca u ponedeljak, uzeli Super Par + paket i jos uvek nam nisu promenili paket!
Neklliko puta sam zvao kontakt centar, poslao mail na [email protected] i nista..jos uvek.
I taj mail sam morao da nadjem u nekim dokumentima koja se mogu skinuti sa sajta, jer ona kontakt forma na sajtu ne radi.
Dobijao sam one default odgovore od nekompetentnih radnika u call centru, posle beskonacno dugog cekanja.
Da li je moguce da su toliko nesposobni?
Sacekacu do 19h, ako ne bude promene, ova njihove sklopocije u kesu i pravo u poslovnicu da raskinem ugovor sa njima.
Ako nisu sposobni vec treci dan da promene paket postojecem korisniku, sto je realno par klikova misem, sta ce biti kad dodje do nekog ozbiljnog problema?
 
Call centar - pakao. Plus se plaća nešto oko 200 rsd /poziv. Vraćanje unazad smešno kako radi. Štap i kanap.

Sent from my SM-J710F using Tapatalk
 
Ahaha.
Ja sam to isto hteo, juce da napisem.
Kako sam se pozalio, ovde na forumu, zvao me neki lik, iz tehnicke, i sredio je problem.

Zakljucak.
Zalite se ovde, a ne call centru. [emoji16]

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
 
Ne nego imas prevelika ocekivanja od bilo koga u Srbiji. Nije to amazon da otvoris live chat, dobijes agenta za minut i pola sata caskas sa njim dok ti ne resi sve moguce probleme. Ako rade 24h, to je vise od svih ostalih a to sto kao i svi drugi imaju minimalan broj zaposlenih, sa minimalnim platama i minimalnim znanjem je problem 90% Srbije, a ne jednog operatera. I najsmesniji su mi likovi koji 'raskidaju' ugovore, bez alternative ... Potpisao si 24 meseca, umesto recimo 12 ili bez ugovorne obaveze zbog cene ... i sta se bunis? Oces za najmanje kesa i uspavanku da ti otpevaju svako vece pred spavanje? :D
 
Meni je salterusa, sama rekla, da ce paket biti pusten tog dana, a najkasnije za 24h.
Posto paket nije pusten, nakon 24h, naravno da cu da se zalim, i da budem dosadan.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
 
Ne nego imas prevelika ocekivanja od bilo koga u Srbiji. Nije to amazon da otvoris live chat, dobijes agenta za minut i pola sata caskas sa njim dok ti ne resi sve moguce probleme. Ako rade 24h, to je vise od svih ostalih a to sto kao i svi drugi imaju minimalan broj zaposlenih, sa minimalnim platama i minimalnim znanjem je problem 90% Srbije, a ne jednog operatera. I najsmesniji su mi likovi koji 'raskidaju' ugovore, bez alternative ... Potpisao si 24 meseca, umesto recimo 12 ili bez ugovorne obaveze zbog cene ... i sta se bunis? Oces za najmanje kesa i uspavanku da ti otpevaju svako vece pred spavanje? :D
Ne, ja imam realna ocekivanja, za razliku od takvih kao ti "ma cuti, dobro je i ovo" likova.
Za njihov broj zaposlenih i njihove "probleme" me zabole!
Alternativa uvek postoji, a zasto ne bih potpisao na 24 meseca i dobio nizu cenu, pogotovo kad ugovor moze da se raskine bilo kada?
S' druge strane.."najsmesniji su mi " indijanci kao sto si ti, bedni provokatori u pokusaju,a svakako gubitnici,
koji boluju od "Stokholmskog sindroma", to je kad oteti pocne da saoseca sa otmicarem,
tako i ti i tebi slicni.."saosecate" sa operaterom koji ne saoseca sa vama..korisnicima koji ih placaju.
A oseca se i ta porodicna komunisticka indoktrinacija..to je nauceno od malih nogu da se nikada ne buni i da je "sistem uvek u pravu".

Btw..za korisniike koji ne "saosecaju" sa operaterom..i dalje nisu pustili sve kanale, sad sam bio na vezi sa call centrom,
resetovao stb uredjaj, vadio karticu itd., medjutim i dalje nema onih X Plus kanala, i nista.."napisace" sta vec i vec kome..
Ti kanali su manje vise nepotrebni,ali ako pise da su deo paketa, moraju da ih isporuce..barem nama koji nismo "ma cuti, dobro je i ovo" likovi.
 
Da li neko dobio SK HD kanale?

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
 
Btw..za korisniike koji ne "saosecaju" sa operaterom..i dalje nisu pustili sve kanale, sad sam bio na vezi sa call centrom,
resetovao stb uredjaj, vadio karticu itd., medjutim i dalje nema onih X Plus kanala, i nista.."napisace" sta vec i vec kome..
Ti kanali su manje vise nepotrebni,ali ako pise da su deo paketa, moraju da ih isporuce..barem nama koji nismo "ma cuti, dobro je i ovo" likovi.

Potpuno se slažem, a ista je situacija i kod mene. Definitivno sam na "super sve plus" paketu, imam 120/15 net, ali mi ne rade HBO, cinemax, pornjave... Realno, ne treba mi ništa od toga, ali ako je deo paketa onda mora da radi. Poslaću im mail čim stignem, ili ću prošetati do Sava centra da se žalim. Trenutno je velika većina kanala potpuno otključana i ko mi garantuje da će mi išta raditi ako odluče da ih zatvore?
 
Kakve veze ima ako nisu potpisali ugovor za hd? Nazovu i kažu, hoćemo HD sport klub i doplate koliko treba. Nema tu ugovor za sd i hd. To su gluposti. Isto kao i ti što doplatiš za veći paket tako i oni plate da dobiju hd a ugovor se ne dira. Prosto.

Sent from my SM-J600FN using Tapatalk

Onda ako nema veze nek nama korisnicima kopernikusa vrate analogiju tj kako neko onda može imati 50 i nešto kanala u analogiji u Supernovoj i te kanale gledati na više od 3 tv a mi korisnici kopernikusa za više od 3 tv moramo sklapati novi ugovor po punoj ceni.
 
Hipotetički: Novi korisnik se pojavi i hoće da uzme, na primer, super par plus paket a dolazi iz mesta koje je do spajanja u jednu firmu pokrivao kopernikus. U ponudi piše da dobija sportklub HD kanale. Mislite da neće dobiti HD nego SD? Nešto mi je to neverovatno. Ili sa područja koje je pokrivao avcom da uopšte neće dobiti sportklub, što mi deluje još neverovatnije. Pre mi deluje da to važi samo za postojeće korisnike do isteka ugovorne obaveze kada će se morati preći na neki novi paket. Koliko znam kada potpisuje ugovor za neki paket kanala sa vlasnikom licence to se naplaćuje po korisniku. Supernova bi morala da ima obezbeđen ugovor sa united mediom za nove korisnike inače bi ih već neko isprozivao za to što reklamiraju nešto što ne mogu da obezbede. Bilo bi lepo da se javi neki novi korisnik pa da napiše kako je prošao :)

Supernova je samo marketinška šminka koja se ništa neće pitati u principu već naravno sve ostaje po starom sto možeš i videti na sajtu supernove gde su okačeni ugovori tj opšti uslovi i kod svakog operatera se razlikuju tako da je to dovoljan podatak da će se ponude razlikovati od mesta do mesta u zavisnosti da li si na podrucju kopernikusa,RV...
Ovo je samo uradjeno da bi u narednom periodu država dobro zaradila od prodaje Telekoma,njih ne zanima ni supernova ni kopernikus ni RV,ubacili su nam neke kanale ito je to,6 meseci gratis za nove korisnike a priključenje na supernovu 10000din šta reci.A šou su im tek operateri bolje da sam pitao ljude na ulici više bi znali da odgovore nego ovi u takozvanoj Supernovoj.
 
I ako već čitaju ovo ljudi iz Supernove nek zamole ove iz Lazarevca ili bolje rečeno Kopernikus da nam puste analognu tv da bi mogli pratiti kanale na više od 3 tv ako može radijus i ostali da imaju analogiju zašto naši korisnici ne a priče da šteti netu i DTV su bezveze,vidimo da analogija nikako ne šteti RV,SBB-u,posti tako da ako neko ovo čita nek usliši želje korisnicima kopernikusa u Supernovoj a i mnogi ljudi ne bi raskidali ugovore.I naravno stavite stručnije ljude na call centru prosto sramota da neko ništa ne zna o Supernovoj a radi tamo.
 
Mislim da i kad bi se vratila analogna tv to bi moglo da funkcioniše sa jedno 15 programa u analogiji jer već od 31ch do 55ch uhf područja zauzima digitalija. Teško da to proradi ponovo u Kopernikusu, a čisto sumnjam i u podatak od 50 kanala analogije u kod drugih pridruženih kablovskih operatera. Što se tiče kanala English club u Lazarevcu i okolini da prenesem odgovor koji sam dobio od Supernove: Poštovani,
Radi se na otklanjanju smetnji vezanih za kanala English club, biće rešeno do kraja nedelje.
Hvala Vam na strpljenju i razumevanju.
Srdačan pozdrav,
Vaša Supernova!
 
Mislim da i kad bi se vratila analogna tv to bi moglo da funkcioniše sa jedno 15 programa u analogiji jer već od 31ch do 55ch uhf područja zauzima digitalija. Teško da to proradi ponovo u Kopernikusu, a čisto sumnjam i u podatak od 50 kanala analogije u kod drugih pridruženih kablovskih operatera. Što se tiče kanala English club u Lazarevcu i okolini da prenesem odgovor koji sam dobio od Supernove: Poštovani,
Radi se na otklanjanju smetnji vezanih za kanala English club, biće rešeno do kraja nedelje.
Hvala Vam na strpljenju i razumevanju.
Srdačan pozdrav,
Vaša Supernova!

Informaciju za 50 i više kanala koje ce korisinici RV imati u Supernovoj sam dobio pre 5-6 dana od operatorske RV, pa nije bitno koliko je kanala barem nešto od analognih da imamo posto svi kablovski operateri imaju analognu tv tako da ne vidim razlog da samo nama isključe.Ne razumem šta im to znaci jedino je ako je kopernikus hteo da natera ljude koji imaju više od 3tv da sklopi novi ugovor i da im placa duplo jer npr ja sam u mom dvorištu koje ima dve kuće mogao povezati npr 4-5 tv e sad kad su isključili analogiju 2 tv mogu baciti slobodno.
 
Analogni kanali su ukinuti, ili se ukidaju, iz samo jednog jedinog, jako bitnog razloga,a to je ,onemogućavanje divljeg priključenja na sistem,i razvlačenja signala na sve strane.
 
Poslednja izmena:
@HDMI .... Ima i toga, široko rasprostranjena krađa. Ali nije to jedini razlog. Analogni kanal video nadzora koji je bio priključen na kablovski sistem u zgradi na 38ch je neupotrebljiv, nema slike, ali ne može se učitati ni digitalna frekvencija na 610000kHz iz tog razloga jer jedno drugom smetaju.
 
Analogni kanali su ukinuti, ili se ukidaju, iz samo jednog jedinog, jako bitnog razloga,a to je ,onemogućavanje divljeg priključenja na sistem,i razvlačenja signala na sve strane.

Sve to stoji ali zašto ne ukinu RV,SBB-u,posti,Av com-u nikom nisu ukinuli a sigurno i oni imaju problema sa time tako da i ta priča ne pije vodu
 
Nisu ukinuti analogni kanali. Ja plaćam 1400din za 10-tak analognih kanala u Sremskoj Mitrovici po ceni od 1400din.

To je izgleda najnoviji "paket".

10+ kanala za samo 1400din.

Korektna usluga?
 
Upravo sam ja primer da zbog nemogucnosti gledanja SK kanala i jos nekih (NovaS) predjem na SBB a korisnik sam AVcom-a. Posto imam u zgradi SBB.
 
neverovatno...upravo su promenili,kao da citaju temu na forumu..

Meni još nisu, a zvao sam ih par puta... Isto potpisano u ponedeljak, kao vide sve biće uskoro... bla bla. Bas neprofesionalno. Gde to ima da ti tri dana ne promene paket. Nezamislivo. Očigledno Supernova je samo onaj jedan osrednje našminkan websajt, a u backend-u ništa ne funkcioniše kako treba.
 
Sve to stoji ali zašto ne ukinu RV,SBB-u,posti,Av com-u nikom nisu ukinuli a sigurno i oni imaju problema sa time tako da i ta priča ne pije vodu
Sbb je odavno krenuo u gašenje analogije,ne mogu preko noći sve da pogase.
RV je znao da će se prodati ,i zašto bi ulagao u digatalne bokseve,gašenje analogije je skup biznis,tako da to ide nekim sporim tempom.
Posta je sistem,gde je reč profit misaona imenica.Njima je kds,deseta rupa na svirali.Da li imaju 10 ,ili milion divljaka,plata im dolazi iz poštanskih usluga.
Onaj ko je najviše ugrožen(Sbb),taj je i prvi krenuo u taj proces.
 
Poslednja izmena:
@mikianciki1971 .... Da, ima signala na 570000 i 562000 u Lazarevcu, ali još nema dodatih programa
 
Meni nema logike da Telekomova televizija ima lošiju ponudu od nove firme koju je Telekom kupio i stvorio. Očigledno je da je ovo sve veštački da namaknu na brzaka što veči broj korisnika dok imaju ( i to ne svi) i jake adute SBB-a dok ne istekne ugovo za te kanale. Realno nema šanse da Telekom (MTS) ne može da sklopi ugovor za recimo Sportklub a da će njegova firma Supernova moći da sklopi kada istekne ovaj
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno