nužno zlo
Cenjen
- Učlanjen(a)
- 16.10.2012
- Poruke
- 152
- Poena
- 170
Potpisali smo produzenje ugovora jos 24 meseca u ponedeljak, uzeli Super Par + paket i jos uvek nam nisu promenili paket!
Neklliko puta sam zvao kontakt centar, poslao mail na [email protected] i nista..jos uvek.
I taj mail sam morao da nadjem u nekim dokumentima koja se mogu skinuti sa sajta, jer ona kontakt forma na sajtu ne radi.
Dobijao sam one default odgovore od nekompetentnih radnika u call centru, posle beskonacno dugog cekanja.
Da li je moguce da su toliko nesposobni?
Sacekacu do 19h, ako ne bude promene, ova njihove sklopocije u kesu i pravo u poslovnicu da raskinem ugovor sa njima.
Ako nisu sposobni vec treci dan da promene paket postojecem korisniku, sto je realno par klikova misem, sta ce biti kad dodje do nekog ozbiljnog problema?
Neklliko puta sam zvao kontakt centar, poslao mail na [email protected] i nista..jos uvek.
I taj mail sam morao da nadjem u nekim dokumentima koja se mogu skinuti sa sajta, jer ona kontakt forma na sajtu ne radi.
Dobijao sam one default odgovore od nekompetentnih radnika u call centru, posle beskonacno dugog cekanja.
Da li je moguce da su toliko nesposobni?
Sacekacu do 19h, ako ne bude promene, ova njihove sklopocije u kesu i pravo u poslovnicu da raskinem ugovor sa njima.
Ako nisu sposobni vec treci dan da promene paket postojecem korisniku, sto je realno par klikova misem, sta ce biti kad dodje do nekog ozbiljnog problema?