Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Zna li neko nešto o "novom" move box-u? U Makedoniji nude taj uređaj. Ima google play store, na daljincu ima netflix.
Bolji uređaj dobili nego mi sa ovaj naš move
 
Koliko je samo jednostavno bilo sklopiti ugovor... Donesu ti opremu i instaliraju, daju 2-3 papira da potpišeš i gotovo za manje od minut. A kad treba da raskineš/otkažeš... Samo odeš u poslovnicu, sedneš, izjaviš da hoćeš da raskineš, potpišeš dokument o raskidu, čekaš 30 dana da stupi na snagu, odneseš opremu do 8 dana kasnije i potpišeš revers i ostaje da platiš još zaostale novčane obaveze. Toliko je jednostavno, osim ako si nepokretna ili teško pokretna osoba.

Onda ti dama u poslovnici govori da mora lično da se dođe ili sa ovlašćenjem overenim kod notara. Evo zovu za glasanje, nije problem nikakav da dođu da se glasa od kuće ako se teško hoda. Ali za raskid ugovora možeš da se slikaš. Ili da umreš pa je postupak nešto lakši.
Ako je osoba slabije pokretljiva da lično dođe, onda ovlašćenje od notara? A kako doći do notara, na krilima? Ili ga zvati na kućnu adresu da naplati još par hiljada na postojeću tarifu? U zgradi ima još ljudi koji se teško kreću. Kako će oni kad im ugovor bude pri kraju a neki žive sami?

Kod Pošte je moglo napraviti najbednije rukom pisano ovlašćenje i nisu nikad problem pravili a njihov ugovor je ličio na ugovor. Na šta liči "ugovor" od Supernove (eno ga u prilogu)? Mašem toj dami ugovorom i pitam gde stoje odredbe o raskidu/otkazu i ona me upućuje na sajt?! Imala je pravo, među starom korisničkom dokumentacijom kad "učitaš još vesti" nađeš opšte uslove.
U tom nazovi ugovoru su sve obaveze lepo naznačili ali kako svoja prava da ostvariš... E tu treba po đubretu kopati a bogami i po internetu.

Na ovom sajtu ima saveta kako da se raskidaju ugovori sa operaterima. Dama mi nije pomenula nijedan drugi način osim lično i overenim ovlašćenjem. Nisam siguran je li sve tačno sa linka pa molim ako neko zna da potvrdi.

Prema sajtu, konkretno za SN, stoji da može da se obavi poštom. Navedu se lični podaci i podaci o ugovoru i takav zahtev se pošalje preporučeno? Koliko je dobra ideja u smislu da ne "zature" poštu?
Ima opcija i preko imejla sa e-potpisom ali to je skupa opcija i nije brzo dostupna. Druga mogućnost ovde je da se sastavi zahtev, potpiše, skenira i zakači na imejl. Je li ovo ostvarivo? Svakako bi i oprema onda morala poštom da se vrati kad već ni zahtev nije mogao proći na prvobitan način.

Molim za predloge.

ako je nosilac ugovora nepokretan, neka onda podnese zahtev preko mejla tako što će navesti svoju šifru korisnika i ukratko obrazložiti zašto ne može lično u poslovnicu pri čemu će priložiti u mejl očitanu ličnu kartu ili slikanu sa obe strane ako nije čipovana. Pored toga, dobro je priložiti u mejl rešenje o invaliditetu.
Nakon isteka otkaznog roka od 30 dana, druga osoba može razdužiti opremu.

Ali svakako pogledaj i ovo: www.efektiva.rs/kontakt
Oni te dodatno još mogu savetovti šta i kako u ovoj specifičnoj situaciji / sprečenosti.
 
Po novim opštim uslovima, može da se pošalje zahtev za raskid i mejlom. U potpisu navesti šifru korisnika, broj ugovora i JMBG.
 
Molim za savet – produžio sam ugovor pre 6 meseci i tad je došla terenska ekipa da mi nešto aktivira/instalira – zaboravio sam već koja je priča bila. Uglavnom, pošto mi je ruter u jednoj sobi, a TV u drugoj, nisu mogli da se spoje kablom i postave MOVE box, tako da je ostao dogovor da ja zovem naknadno kada probušim zid. Dakle, TV radi i dalje na onu karticu. Pošto mi nije bilo hitno, tek sad sam odlučio da bušim zid i da ih zovem da mi donesu MOVE box, ali dopisivah se pre toga sa njihovom korisničkom službom u vezi nekih detalja i guglao malo da vidim šta je to uopšte i čemu služi. I sad vidim da taj MOVE box mnogima u stvari pravi razne probleme – od bagovanja kod gledanja TV-a uživo, preko sporog prebacivanja kanala, do loše slike i drugih raznih problema. Iščitao sam sve od 2019. na ovoj temi, ali bi mi definitivno dobro došlo par saveta da li da uopšte uzimam taj box – šta konkretno dobijam, a šta mogu da izgubim? Znam da ima Video klub, mada se mnogi žale da nema pretragu ni po imenu filmova i serija, ni po žanrovima, pa su tu i neki drugi problemi. Ono gledanje programa od ranije mi nije potrebno. Gledanje na telefonu mi isto nije potrebno. U stvari, najviše mi je trebalo nešto da mogu da napravim svoju listu kanala i da izbacim sve ono što mi ne treba, a ne da imam 700 đubre kanala, razbacanih tako da mi presedne TV posle 15 minuta, naročito zbog reklama. Iz korisničke mi odgovorili mailom da ne postoji način da napraviš svoju trajnu listu koja neće biti uništena nekim apdejtom ili ko zna čime. Tako su me već izxyxybali pre neki broj godina. U fazonu, rizikujem da dobijem bagovanje i nekvalitetnu sliku (mada vidim da razloga za to može da bude više i da uglavnom mogu da se reše??), a u suštini ne dobijam ništa specijalno, bar za moje potrebe? Svaki savet je dobrodošao. I ponavljam, pročitao sam stotine stranica prethodnih postova, ali izludeh više... Plus me izmorili ovi iz korisničke podrške. Neće da odgovore ništa konkretno dok ne poludiš. Otprilike, pitaš koji je danas dan, a oni ti pošalju paragraf iz Wikipedije o tome koliko nedelja ima dana i kako je svaki dan dobio ime...
 
@Galea razlika u odnosu na DVB-C i STB je taj što u prvom slučaju dobijaš direktan digitalni kablovski signal i koristiš televiziju najnormalnije (uključiš daljinac i listaš kanale), dok Box moraš da spojiš na HDMI, ali imaš mogućnost premotavanja. S druge strane, iako si DVB-C korisnik, imaš pravo na Move web/aplikaciju kada ti zatreba premotavanje, a kredijencijali za MOVE'n'GO su username: registrovana e-mail adresa (u ugovoru) i passeord: šifra korisnika. Izbor je na tebi da postaviš prioritete i odlučiš se da uradiš zamenu. Meni su pokušali da uvale STB, ali kako ranije nisam bio zadovoljan tromošću mts IPTV Box-eva, kategorički sam ih odbio i tražio da zadužim CA modul i karticu za dekodiranje signala.
 
@Galea Na Move boxu možeš napraviti svoju listu u sekciji "omiljeni kanali".
A što se tiče tih problema, bagovanja, sporog prebacivanja, loše slike i slično, ja za ovaj uređaj, nakon dve godine korišćenja mogu da kažem sve najbolje, nikakvih navedenih problema nema.
Još sam i modifikovao box, pa na njemu koristim i Youtube, Eon van mreže, HBO Max, Apollon i druge aplikacije.
Pošto tebe ne zanima vraćanje i premotavanje, a to je osnovna namena ovog boxa, ništa ne diraj, tebi Move box nije potreban.
 
@Galea Na Move boxu možeš napraviti svoju listu u sekciji "omiljeni kanali".
A što se tiče tih problema, bagovanja, sporog prebacivanja, loše slike i slično, ja za ovaj uređaj, nakon dve godine korišćenja mogu da kažem sve najbolje, nikakvih navedenih problema nema.
Još sam i modifikovao box, pa na njemu koristim i Youtube, Eon van mreže, HBO Max, Apollon i druge aplikacije.
Pošto tebe ne zanima vraćanje i premotavanje, a to je osnovna namena ovog boxa, ništa ne diraj, tebi Move box nije potreban.
slažem se sa tobom, samo bi još dodao da kada ubaciš kanale u sekciju "omiljeni kanali" ne možeš da im menjaš poziciju tj. raspored kanala što je po meni ogroman minus
 
Poslednja izmena:
Drug moj muči muku sa supernovom skoro tri nedelje. Pa rekoh da pitam ima li neko neki savet.

Naime, preselio se u drugi grad pre nekih 10 dana, nedelju dana pre preseljena je otišao u poslovnicu MTS-a, naveo novu adresu, proverili tamo, ima mogućnosti za optiku, nije problem da se namontira bla bla. Rekli su mu da će mu se javiti neko iz supernove, da se dogovore za dolazak montera. I tu kreće cela peripetija.

Zvali su ga sa kašnjenjem od nekih 5-6 dana, iako je navedeno tamo da je hitno zbog posla, rečeno mu je da će u što kraćem roku to da se sredi, čim se preseli. I sad pokušavaju da mu uvale HFC mrežu, bez ikakvog "normalnog" objašnjenja, rečeno mu je da mora prvo tako da se uvede, pa onda kroz nekih nedelju dana da dodju opet monteri, i da ga "DIGITALIZUJU".

On je to naravno odbio, uz objašnjenje da su mu rekli da postoji mogućnost za optiku, i da neće ništa drugo sem toga. I sad je ostalo na tome da će ga zvati neko, da vide šta mogu da srede.
Sad je pitanje, da li neko od promotera/montera pokušava da što bi rekli, uzme neki dinar za digitalizaciju, ili šta je u pitanju? Da napomenem da je ceo grad pokriven optikom, nemoguće je da ne mogu da mu uvedu na nekih 300-400m od centra grada.
 
@Galea Na Move boxu možeš napraviti svoju listu u sekciji "omiljeni kanali".
A što se tiče tih problema, bagovanja, sporog prebacivanja, loše slike i slično, ja za ovaj uređaj, nakon dve godine korišćenja mogu da kažem sve najbolje, nikakvih navedenih problema nema.
Još sam i modifikovao box, pa na njemu koristim i Youtube, Eon van mreže, HBO Max, Apollon i druge aplikacije.
Pošto tebe ne zanima vraćanje i premotavanje, a to je osnovna namena ovog boxa, ništa ne diraj, tebi Move box nije potreban.
Zahvaljujem se, poslušaću savet, pošto ionako uglavnom ćale i keva gledaju TV, a sa njima već muku mučim oko telefona i njihovog kompjutera, tako da mi realno ne treba još jedan uređaj oko kojeg ću da se iscimavam. Zahvaljujem se i ostalima koji su odgovorili.
 
@Duleeee svaka promena trenutnog ugovora uslovljava aneks na dve godine i sve nanovo. Neka nastavlja kategorički da odbija to što mu uvaljuju i pismeno uputi prigovor na mejl, jer je on na trenutnoj lokaciji uveo, na primer Super Plan 2M GPON (coax paketi nemaju taj sufiks) i na novoj lokaciji ako ima tehničkih mogućnosti ostaje tako. Mada pošto nije „digitalizovan", oni tu priču teraju sa Super Exe paketima (na infrastrukturi bivšeg Exe Net-a).
 
@Duleeee svaka promena trenutnog ugovora uslovljava aneks na dve godine i sve nanovo. Neka nastavlja kategorički da odbija to što mu uvaljuju i pismeno uputi prigovor na mejl, jer je on na trenutnoj lokaciji uveo, na primer Super Plan 2M GPON (coax paketi nemaju taj sufiks) i na novoj lokaciji ako ima tehničkih mogućnosti ostaje tako. Mada pošto nije „digitalizovan", oni tu priču teraju sa Super Exe paketima (na infrastrukturi bivšeg Exe Net-a).
Stari ugovor će biti raskinut kroz nekih mesec dana, ovo je skroz novi ugovor. Prijavio se za supernova optički paket, i to su mu obećali, rečeno je da ima tehničkih mogućnosti.
 
Stari ugovor će biti raskinut kroz nekih mesec dana, ovo je skroz novi ugovor. Prijavio se za supernova optički paket, i to su mu obećali, rečeno je da ima tehničkih mogućnosti.
Koliko sam razumeo, ističe mu ugovorna obaveza ionako i njemu teče sada otkazni rok. Neka uvodi optiku na novoj adresi kao novi korisnik i to je to. Eventualno da drugi potpiše pa posle prenese tu ugovornu obavezu na njega. Najbolje da mu neki akviziter (ako se ne varam, rade za Teledirekt) to reši.
 
dal moze da mi kaze sta je ovo za kablovsku ? ili nesto za optiku ? :rolleyes: :censored:


 
dal moze da mi kaze sta je ovo za kablovsku ? ili nesto za optiku ? :rolleyes: :censored:



Kolege, uzeo sam dodatni move uredjaj. Povezan je wifi konekcijom na ruter.... Stalno se gubi konekcija.. Ruter je na 3 metara od move uredjaja... Izmedju je 3 rigips zid... Sta taditi.. Ne mogu kablom da povezem.. U drugoj sobi gde je ruter povezan kablom sa move uredjaje sve radi ok....
 

Prilozi

  • IMG-3377f410fbdee605ab4bf3258e23b947-V.jpg
    IMG-3377f410fbdee605ab4bf3258e23b947-V.jpg
    539.6 KB · Pregleda: 41
Poslednja izmena:
Mislis na WiFi od njihovog onog crnog modema? Pa to ne baca dobro WiFi 😜 ja sam iskljucio taj njihov WiFi I zakacio tp link deco m4 3 komada 😂 WiFi mi radi I vise nego odlicno 🙈
 
@Nmb2018 a lepo su ti mnogi napisali da Move loše radi preko wifi, šta ti tu nije bilo jasno. sad nemoj da kukaš
 
@Nmb2018 a lepo su ti mnogi napisali da Move loše radi preko wifi, šta ti tu nije bilo jasno. sad nemoj da kukaš
Nije to problem sa sa move nego i telefoni, lap top sta god da povezem puca net i mora restart modema.. Ne kukam.. Samo pitam i konsultujem se.
Prosto nemoguće da posle pola sata puca veza na bilo kom uredjaju koji je povezan...
 
Najbolje uzmi svoj wifi ruter, nek ima bar wifi 5 ako ne wifi 6. A na njihovom ugasi wifi.
 
Pazi nije frka sto puca wifi veza za kablovsku.. Ok kupicu kabl utp 10 metara i povezati tako.. Ali nestaje wifi konekcija i kada su telefoni povezani
 
dal moze da mi kaze sta je ovo za kablovsku ? ili nesto za optiku ? :rolleyes: :censored:
Deluje kao čvorište, možda za optiku. Može biti da je i za klasičnu kablovsku sa pojačivačem.
Nema nalepnice ispod naziva proizvođača tako da može biti i da je Surčin na putu da dobije tramvaje i trolejbuse.😁

@Nmb2018
Imaš prvi MOVE, jesi li ga probao u toj sobi gde je taj dodatni kako sam ti predložio? Pisao sam da ne uzimaš drugi ako će na tom mestu da ti puca veza.
Još, navodiš da ti puca na svim uređajima i da jedino reset modema pomaže. Niko ne može ovde da reši problem osim naslepih pokušaja da damo savet. Vrlo lako može biti da je modem zdrndan jer idu iz ruke u ruku (ovaj moj drndavi zna da zacvrči i veza zna da mu puca češće ali ne toliko na kratkim relacijama kao tebi).
Za kraj, pisao sam ranije da slikaš Upstream i Downstream parametre i postaviš ovde (sa tih strana niko neće videti tvoju adresu ako te to brine). Lako može biti da ti signal gubi jačinu kroz razdelnike ili loše kablove. To je nešto što je trebalo proveriti kao i sam modem pre nabavke dodatnog MOVE boxa.
 
Nije to problem sa sa move nego i telefoni, lap top sta god da povezem puca net i mora restart modema.. Ne kukam.. Samo pitam i konsultujem se.
Prosto nemoguće da posle pola sata puca veza na bilo kom uredjaju koji je povezan...
Wifi na tim ruterima, sto daju, ne valja nista. Evo tc 7210, iskljucio njegov wifi, prikacio svoj ruter na njega, nemam nikakvih problema.
Gotovo ga nikad ne rebutujem...
 
A nemoj tako. Fin je to aparat za modulaciju/demodulaciju signala. Za 2.000 din sve drugo je bonus.
Uostalom, Wi-Fi dugme je na vrhu a modem stoji uspravno. Reci, koliko puta si uspeo da ga oboriš ili neko drugi ili npr. mačka? Mislim, mi kad padnemo ne oporavimo se odmah a kako je tim uređajima? Oni su trajno kontuzovani a pošto idu iz ruke u ruku, kontuzuju se sve više.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno