Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
I plus mesečna doplata za drugi Move uređaj.
 
Jedno pitanje, brzina neta mi je optka 200 mb/s, da li je malo za korišćenje par telefona, onlajn gaming i gledanje android boxa istovremeno. Do sada nisam primetio kašnjenje ali danas (nedelja veče, verovatno je i slabiji net) mi aplikacija "Move n go" baguje. Već mi nude iz Supernove 400 mb/s. Pa me zanima ukoliko je samo do neta da isforsiram novi brži net.
 
Nisam bas ispratio najbolje. Za dodatni move box ce ti trebati koaksijalni kabal svakako ako mislis da gledas kanale.Vracanje moze preko wifi. Koliko znam nemaju vise u ponudi move uredjaje bez koaxa.
Koaksijalni dolazi do stb koji trenutno imam... Umesti njega ide move n go... Ako sam. Shvatio da to tako. Ide
 
Aha,ti hoces obican stb da zamenis Move boxom?
 
U dokumentaciji koju imam stoji da je zamena STB-a za MOVE box 200 dinara na mesečnom nivou (ukoliko nije poskupilo i to u međuvremenu).
Šta znam, da meni treba dodatni smart box, radije bih tražio neki da kupim pa čak i naručim od braće Kineza. Ovaj njihov kinez je i tako ništa posebno a propisno obogaljen.
 
Pozdrav svima. Jel ima neko problema sa Apollon aplikacijom? Ne mogu da se prijavim preko partnera Supernova sa kredencijalima koje sam dobio pre godinu dana. Dobijam grešku - Pogrešan broj telefona/korisničko ime ili lozinka! Do sada je sve uredno radilo. Prijavio sam pre 2-3 dana, oni mi resetovali Move nalog (klasika).
 
Pozdrav svima. Jel ima neko problema sa Apollon aplikacijom? Ne mogu da se prijavim preko partnera Supernova sa kredencijalima koje sam dobio pre godinu dana. Dobijam grešku - Pogrešan broj telefona/korisničko ime ili lozinka! Do sada je sve uredno radilo. Prijavio sam pre 2-3 dana, oni mi resetovali Move nalog (klasika).
Neće ni kod mene... Sada probao baš.
 
Ja sam isto slao vremenom mail i ništa jednostavno se i pre dešavalo, ne radi par dana pa proradi. Nije ovo prvi put imao sam jedno 5x do sada isto ovo.
Proverio sam i sa kontakt centrom, objasnio sam im problem, pa će pogledati ujutru ono što sam primetio je da mogu da se logujem na web portal ali mi ne pušta nijedan video, kada sam ušao u moj profil zateklo me je da "Pretplata važi do: 11.10.2023."
 
Proverio sam i sa kontakt centrom, objasnio sam im problem, pa će pogledati ujutru ono što sam primetio je da mogu da se logujem na web portal ali mi ne pušta nijedan video, kada sam ušao u moj profil zateklo me je da "Pretplata važi do: 11.10.2023."
To za pretplate uvek piše tako bezveze pa zbuni ljude, ja sam se isto prvi iscimao
 
Lepo okreneš 19911. Javi se gospođa ili gospodin i kažeš im šta želiš. Onda vam oni kažu da je zamena uređaja na zahtev 500 din. I to je to, zakažete kada da dođu. Sad sve zavisi koji paket imate. Paket "plan 2m" ide jedan move i jedan stb, paket "plan 2l" isto, paket "plan 2xl" idu 2 move uređaja. Jedino ako nemate neki poseban paket u dogovoru sa njima.
 
Sutra onda uzimam dodatni move...😁
sta uradi? ja kad sam zvao da uzmem zamenski move bez coax-a nemaju na stanju kao stari model bla bla lol
Lepo okreneš 19911. Javi se gospođa ili gospodin i kažeš im šta želiš. Onda vam oni kažu da je zamena uređaja na zahtev 500 din. I to je to, zakažete kada da dođu. Sad sve zavisi koji paket imate. Paket "plan 2m" ide jedan move i jedan stb, paket "plan 2l" isto, paket "plan 2xl" idu 2 move uređaja. Jedino ako nemate neki poseban paket u dogovoru sa njima.
izvini kakva je razlika izmedu move stb i obicnog stb-a zar to nije isti uredaj? :O
 
Poslednja izmena:
Nije isti uredjaj. Ukratko na move uredjaju mozes da gledas sadrzaj 7dana unazad,vracas,premotavas.....Ako si vican i pratis forum i jos ponesto ;)
 
sta uradi? ja kad sam zvao da uzmem zamenski move bez coax-a nemaju na stanju kao stari model bla bla lol

izvini kakva je razlika izmedu move stb i obicnog stb-a zar to nije isti uredaj? :O
Obican stb nema opcije vraćanja....
Ima li neko broj nekog Agenta za podrucije Kragujevca?
 
sta uradi? ja kad sam zvao da uzmem zamenski move bez coax-a nemaju na stanju kao stari model bla bla lol
A je li rečeno kako se naziva taj stari model koji nemaju na stanju?
Meni su iste priče prodavali neobaveštene radnice tipa "pa taj uređaj se više ne koristi", "to je stari uređaj zamenjen MOVE boxom" i sl. dok je u isto vreme par ljudi ovde došlo do tog uređaja. Taj uređaj je MOVE IP STB. Onda sam rešio da presečem gluve i glupe telefone i otišao direktno da se razjasnimo. 10 minuta me ubeđivala da taj uređaj više nije u upotrebi (misleći verovatno na stari SN OTT uređaj) a da ja mislim na običan STB. Pa sam joj dao ugovor na kome stoji lista dostupnih uređaja i cena za oštećen/uništen uređaj: MOVE IP STB - 8.000 din. Prvo je zverala nekih pola minute pa nazvala kolegu koji joj je potvrdio. Onda mi rekla da pošaljem mejl u kome da tražim da donesu na adresu. Dobio sam pozivom pozitivan odgovor sledećeg dana da bih drugog dana dobio poziv od druge genijalke koja kaže da je taj uređaj već godinama van upotrebe. I tako sam izvisio a par dana kasnije jedan kolega (iz nekog manjeg mesta, ne sećam se tačno) se pohvalio da su došli tehničari i postavili taj fantomski MOVE IP STB iako nije zahtevao baš taj.
Tako da će pre oni u zemlju da propadnu nego nauče šta imaju tamo od opreme.
 
A je li rečeno kako se naziva taj stari model koji nemaju na stanju?
Meni su iste priče prodavali neobaveštene radnice tipa "pa taj uređaj se više ne koristi", "to je stari uređaj zamenjen MOVE boxom" i sl. dok je u isto vreme par ljudi ovde došlo do tog uređaja. Taj uređaj je MOVE IP STB. Onda sam rešio da presečem gluve i glupe telefone i otišao direktno da se razjasnimo. 10 minuta me ubeđivala da taj uređaj više nije u upotrebi (misleći verovatno na stari SN OTT uređaj) a da ja mislim na običan STB. Pa sam joj dao ugovor na kome stoji lista dostupnih uređaja i cena za oštećen/uništen uređaj: MOVE IP STB - 8.000 din. Prvo je zverala nekih pola minute pa nazvala kolegu koji joj je potvrdio. Onda mi rekla da pošaljem mejl u kome da tražim da donesu na adresu. Dobio sam pozivom pozitivan odgovor sledećeg dana da bih drugog dana dobio poziv od druge genijalke koja kaže da je taj uređaj već godinama van upotrebe. I tako sam izvisio a par dana kasnije jedan kolega (iz nekog manjeg mesta, ne sećam se tačno) se pohvalio da su došli tehničari i postavili taj fantomski MOVE IP STB iako nije zahtevao baš taj.
Tako da će pre oni u zemlju da propadnu nego nauče šta imaju tamo od opreme.
najverovatnije ako raskinem ugovor u julu 2024 mislim da cu da zadrzim taj stb za mene mnogo bolje radi od ovog move uredaja brze prebacuje kanale :p
 
Zna li neko sta moze biti problem da mi na kablu na kompu brzina neta stalno pada na 10 mbps, probao sam da menjam portove na ruteru i onda bude na 100 mbps, ali kad sledeci put upalim komp opet se resetuje i bude 10mbps?
Iskljucio sam sve power saving opcije, kabl je cat5e podrzava 1 gbps, port na ploci je ispravan.
Inace paket koji koristim je 120/15, sad vec par meseci mi je oko 92-93 mbps. Zvao sam vise puta tehnicku podrsku i oni kazu kao da je problem do integrisane realtek kartice, a nije, inace isti komp imam vec 6 godina i pre je bila brzina oko 115/14 sto je ok, sad jedva 90 mbps. A probao sam na 2 laptopa i isto je limit 100 mbps.
Kada je brzina 10mbps onda sija crvena lampica na maticnoj ploci, a kada je 100mbps onda zelena. Da li provajder mora da pusti preko 100mbps pa da onda pise 1gbps za brzinu?
 

Prilozi

  • lan.JPG
    lan.JPG
    31 KB · Pregleda: 26
Ne mora provajder da pusti ništa da bi brzina bila 1Gbs jer je to brzina između lan portova ploče i rutera.Očigledno je da je neispravan lan port na matičnoj ploči.
 
Bio serviser malopre, sve zivo probali i na kraju on uzme njegov kabl i spoji i radi puna brzina. Ocigledno je moj "polomnjen" prilikom provlacenja do sobe, a i nije kvalitetan, onaj njegov je mnogo deblji, tako da je to razlog. Ostaje mi da nabavim neki deblji i bolji lan kabl :)
 
Da li još neko ima problem sa uživo gledanjem televizije, konstantno izbacuje "greška prilikom reprodukcija sadržaja (timeout)"? Ima li rešenja za to?

Vraćanje radi normalno, i tako i gledam to što gledam od kad live ne radi.
 
Redom, pa šta upali: ponovno paljenje, reset (držanjem sekund-dve On/Off dugmeta dok se ne pojave dve opcije od kojih je jedna "ponovo pokreni"), čupanje i vraćanje kabla iz struje ili fabrički reset (bira se u podešavanjima a najsporija je opcija).
 
Zna li neko nešto o "novom" move box-u? U Makedoniji nude taj uređaj. Ima google play store, na daljincu ima netflix.
 
Koliko je samo jednostavno bilo sklopiti ugovor... Donesu ti opremu i instaliraju, daju 2-3 papira da potpišeš i gotovo za manje od minut. A kad treba da raskineš/otkažeš... Samo odeš u poslovnicu, sedneš, izjaviš da hoćeš da raskineš, potpišeš dokument o raskidu, čekaš 30 dana da stupi na snagu, odneseš opremu do 8 dana kasnije i potpišeš revers i ostaje da platiš još zaostale novčane obaveze. Toliko je jednostavno, osim ako si nepokretna ili teško pokretna osoba.

Onda ti dama u poslovnici govori da mora lično da se dođe ili sa ovlašćenjem overenim kod notara. Evo zovu za glasanje, nije problem nikakav da dođu da se glasa od kuće ako se teško hoda. Ali za raskid ugovora možeš da se slikaš. Ili da umreš pa je postupak nešto lakši.
Ako je osoba slabije pokretljiva da lično dođe, onda ovlašćenje od notara? A kako doći do notara, na krilima? Ili ga zvati na kućnu adresu da naplati još par hiljada na postojeću tarifu? U zgradi ima još ljudi koji se teško kreću. Kako će oni kad im ugovor bude pri kraju a neki žive sami?

Kod Pošte je moglo napraviti najbednije rukom pisano ovlašćenje i nisu nikad problem pravili a njihov ugovor je ličio na ugovor. Na šta liči "ugovor" od Supernove (eno ga u prilogu)? Mašem toj dami ugovorom i pitam gde stoje odredbe o raskidu/otkazu i ona me upućuje na sajt?! Imala je pravo, među starom korisničkom dokumentacijom kad "učitaš još vesti" nađeš opšte uslove.
U tom nazovi ugovoru su sve obaveze lepo naznačili ali kako svoja prava da ostvariš... E tu treba po đubretu kopati a bogami i po internetu.

Na ovom sajtu ima saveta kako da se raskidaju ugovori sa operaterima. Dama mi nije pomenula nijedan drugi način osim lično i overenim ovlašćenjem. Nisam siguran je li sve tačno sa linka pa molim ako neko zna da potvrdi.

Prema sajtu, konkretno za SN, stoji da može da se obavi poštom. Navedu se lični podaci i podaci o ugovoru i takav zahtev se pošalje preporučeno? Koliko je dobra ideja u smislu da ne "zature" poštu?
Ima opcija i preko imejla sa e-potpisom ali to je skupa opcija i nije brzo dostupna. Druga mogućnost ovde je da se sastavi zahtev, potpiše, skenira i zakači na imejl. Je li ovo ostvarivo? Svakako bi i oprema onda morala poštom da se vrati kad već ni zahtev nije mogao proći na prvobitan način.

Molim za predloge.
 

Prilozi

  • Nazovi ugovor.jpg
    Nazovi ugovor.jpg
    228 KB · Pregleda: 71
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno