Net jednostavno ne postoji, ponekad desetak minuta radi, pa pola dana ne radi i tako u krug. Najčešće ne radi od popodneva pa do sutradan. Ali opet ponavljam, ne samo kod mene, već i u komšiluku i nekim delovima grada.
Izgleda da je problem kod njih negde izmedju tebe i CTMS ormana, ukoliko ti parametri konekcije nestanu sa rutera kada se problem pojavi. Ukoliko neta nemas a i dalje imas parametre konekcije na ruteru onda je problem od CTMS ormana pa dalje. Uglavnom moras da opises sta se dogadja a ne samo ja i komsija nemamo internet i to je to.
1. SuperNovi se obracaj samo pismeno na email:
[email protected]
2. NE koristiti telefon za prijave !
3. Opisi problem, slikaj parametre konekcije i posalji, svaki put kad im saljes prijavu
4. Kada im posaljes email dobices nesto kao: (bitan je broj
1234567):
Poštovani,
Obaveštavamo Vas da smo Vašu prijavu na kvalitet usluge evidentirali pod brojem
1234567 i istu preuzeli na rešavanje.
Bićete kontaktirani u najkraćem roku od strane nadležne službe u cilju rešavanja prijavljene smetnje.
Srdačan pozdrav
5. Kada dodju i ne rese problem a ti opet saljes novu prijavu ali sad se pozivas na predhodni broj
1234567, dakle nesto kao smetja pod brojem
1234567, nije resena i dalje se pojavljuju isti problemi itd .... bla bla.
6. I tako u krug nekoliko puta pa ces imati 3 ili 4 zavedena broja na koje ces se pozivati, dakle u svakoj novoj prijavi ti redjaj sve brojeve koje imas
7. Kad ti dosati ti opet saljes novu prijavu sa svim predhodnim brojevima i dodaj nesto kao sledece:
Posto problem nije resen od (DATUM PRVE PRIJAVE) kada sam Vam ga prvi put prijavio i nema naznaka kada ce biti resen, trazim umanjenje racuna za usluge interneta jer kako internet radi nije prihvatljivo. Hvala na razumevanju!
8. Svaki put budi kuturan bez nervoze i ne zaboravi one brojeve da im redjas u prijavi!
9. Posle ovoga bi trebalo da rese a ako ne onda im pripreti prijavom u RATEL.
10. Imas sve dokaze da ti problem ne resavaju od
(DATUM PRVE PRIJAVE) a pare uzimaju.