Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
mozes druze i simetricno i garantovanu brzinu, sve moze za pare, hvala na informaciji...
 
Ima li neko da posavetuje šta raditi sa internetom koji ovi stručnjaci ne mogu da poprave? Sedam dana zovem cool centar, ekipe dođu, odu, kao stvar rešena... a u stvari ništa. Isti slučaj imaju još dvojica mojih komšija. Kad sam danas bio u poslovnici, isti problem je imao još jedan klijent. Sedam dana ne rešavaju problem.
 
@gagale
A sta je problem sa netom?

Ponekad im ti moras reci sta da rade jer ne znaju i ukoliko zelis da ti se problem resi sto pre. Na zalost tako je i nece se jos neko vreme menjati.
Ljudi koji znaju posao ne mogu da se zaposle jer nemaju vezu a zaposleni su oni sa vezom koji eto toliko i znaju.
 
Net jednostavno ne postoji, ponekad desetak minuta radi, pa pola dana ne radi i tako u krug. Najčešće ne radi od popodneva pa do sutradan. Ali opet ponavljam, ne samo kod mene, već i u komšiluku i nekim delovima grada.
 
Nemam ni ja drugi izbor ali ocekujem bar osnovne stvari da rade bez problema bez nekog doplacivanja. Ovako, imas net za 2000din ali da bi ti sve radilo doplata je 700din. To NIGDE ne pise tako i u normalnim zemljama se zove obmana potrosaca a kazne su paprene.
Ali posto nemamo izbora, to nam je.
Njihova javna IP ume da ima iste probleme, drugar koji radi video nadzor se sa njima macuje vec godinama oko toga.
Jednostavno KRS.
Čisto da znaš, da je u Nemačkoj čovek prešao sa VDSL 100 na optiku, i nema više javnu IP adresu, a ne može ni da doplati za statičku javnu IP adresu, jer je to moguće samo u poslovnim paketima. Ni protok nije onaj koji je platio, već stalno varira.
Sada kuka za VDSL-om.
Tako da je mogućnost da se doplati javna statička IP adresa ipak dobra stvar, naravno, ako funkcioniše kako treba, nisam još isprobao.
 
Net jednostavno ne postoji, ponekad desetak minuta radi, pa pola dana ne radi i tako u krug. Najčešće ne radi od popodneva pa do sutradan. Ali opet ponavljam, ne samo kod mene, već i u komšiluku i nekim delovima grada.
Izgleda da je problem kod njih negde izmedju tebe i CTMS ormana, ukoliko ti parametri konekcije nestanu sa rutera kada se problem pojavi. Ukoliko neta nemas a i dalje imas parametre konekcije na ruteru onda je problem od CTMS ormana pa dalje. Uglavnom moras da opises sta se dogadja a ne samo ja i komsija nemamo internet i to je to.

1. SuperNovi se obracaj samo pismeno na email: [email protected]
2. NE koristiti telefon za prijave !
3. Opisi problem, slikaj parametre konekcije i posalji, svaki put kad im saljes prijavu
4. Kada im posaljes email dobices nesto kao: (bitan je broj 1234567):

Poštovani,

Obaveštavamo Vas da smo Vašu prijavu na kvalitet usluge evidentirali pod brojem 1234567 i istu preuzeli na rešavanje.
Bićete kontaktirani u najkraćem roku od strane nadležne službe u cilju rešavanja prijavljene smetnje.
Srdačan pozdrav

5. Kada dodju i ne rese problem a ti opet saljes novu prijavu ali sad se pozivas na predhodni broj 1234567, dakle nesto kao smetja pod brojem 1234567, nije resena i dalje se pojavljuju isti problemi itd .... bla bla.
6. I tako u krug nekoliko puta pa ces imati 3 ili 4 zavedena broja na koje ces se pozivati, dakle u svakoj novoj prijavi ti redjaj sve brojeve koje imas
7. Kad ti dosati ti opet saljes novu prijavu sa svim predhodnim brojevima i dodaj nesto kao sledece: Posto problem nije resen od (DATUM PRVE PRIJAVE) kada sam Vam ga prvi put prijavio i nema naznaka kada ce biti resen, trazim umanjenje racuna za usluge interneta jer kako internet radi nije prihvatljivo. Hvala na razumevanju!
8. Svaki put budi kuturan bez nervoze i ne zaboravi one brojeve da im redjas u prijavi!
9. Posle ovoga bi trebalo da rese a ako ne onda im pripreti prijavom u RATEL.
10. Imas sve dokaze da ti problem ne resavaju od (DATUM PRVE PRIJAVE) a pare uzimaju.
 
A sto se oni plase od Ratela.sve se tresu,zabole ih dlacica

Koji Ratel,to je njihova ispostava,kao da se zalis upravi vodovoda

Evo ne radi mi danima EA login,.kako je tako je,srecom istice uskoro ugovor

Ni za 25m po dinar ne ostajem sa ovim sega mega amaterima
 
Izgleda da je problem kod njih negde izmedju tebe i CTMS ormana, ukoliko ti parametri konekcije nestanu sa rutera kada se problem pojavi. Ukoliko neta nemas a i dalje imas parametre konekcije na ruteru onda je problem od CTMS ormana pa dalje. Uglavnom moras da opises sta se dogadja a ne samo ja i komsija nemamo internet i to je to.
Misliš sigurno na DOCSIS CMTS uređaj! :D ;)
 
Istice mi ugovor uskoro i naravno za stare korisnike nude muda od labuda.
Da li mogu da odjavim sve pa prijavim na zenu? S obzirom da smo ista adresa? Ili da prelazim na Mts, Yettel?
 
I ja bih molio za savet ako je neko u zadnjih par dana imao sličnu situaciju? Ističe mi ugovor za manje od mesec dana. Treba samo da odem u poslovnicu i da tražim raskid ugovora? U tom slučaju ugovor ne raskidaju oni tu odmah nego će neko iz Supernove da me pozove i ponudi nešto za ostanak?

Hvala unapred.
 
Istice mi ugovor uskoro i naravno za stare korisnike nude muda od labuda.
Da li mogu da odjavim sve pa prijavim na zenu? S obzirom da smo ista adresa? Ili da prelazim na Mts, Yettel?
Ako imas uslova za optiku vidi sa mtsom , a ako ti mts ne da x mesece za 1 din , a imas uslv za optiku idi u Yetel ali svi kazu da im je tv krš . Možes tamo dobiti i vecu brzinu neta ako imaš broj kod njih , sa cenom većom od 1500-1600 din , ili ako prebacis broj kod njih
Moraš da najaviš raskid ugovora mesec dana pre isteka ili ako ovi imaju optički net briga te i jos jedan mesec SN da im plaćaš. Ali moraš najaviti raskid saradnje sa SN
 
Net jednostavno ne postoji, ponekad desetak minuta radi, pa pola dana ne radi i tako u krug. Najčešće ne radi od popodneva pa do sutradan. Ali opet ponavljam, ne samo kod mene, već i u komšiluku i nekim delovima grada.
Iz kog si mesta ?
Istu muku mucim vec skoro mesec dana, juce mi je teta preko telefona pokusala resiti prolbem tako sto mi je 'osvezila' mrezu i rekla da je pozovem kad se opet desi problem. Pozvao sam je posle 2 sata i danas su mi bili i zamenili modem, ali cini mi se da idalje postoji isti problem.. ali ajde, sacekacu da prodje bar 24h da bolje ispratim situaciu....

evo upravo dok sam pisao ovu poruku mi je pukao net... Doduse koliko vidim, iz nekog razloga izgubim IP adresu? (sa starim modemom kad mi je pucao net, nisam uopste mogao ni da mu pristupim, ovo je valjda 'napredak' u odnosu na to )

edit: takodje, dok internet radi, radi skoro savrseno i brzina je oko 90-99% onoga sto placam.
 

Prilozi

  • Supernova Dokaz 2.png
    Supernova Dokaz 2.png
    267.8 KB · Pregleda: 86
  • Supernova Dokaz 1.png
    Supernova Dokaz 1.png
    300.7 KB · Pregleda: 107

@3BEPKA

kada izgubis net parametri konekcije su ti oni sa slike ?
Da, uradio sam skrinsot kad mi je 'pukao' net.

Nije se sam vratio dok nisam restartovao modem, nakon toga je radio 5minuta i opet je 'pukao', tad kad sam se povezao na modem da proverim, pisalo je da imam IP adresu iako nemam pristup internetu.
Dok u prethodnom slucaju nisam imao tu IP adresu (sto se vidi na slici )
 
Meni se od juče vratio internet. Kao i mojim komšijama. Niko nije dolazio. Kao da su oni "odozgo" rekli, ajd dosta smo ih zaj..... pustim im sad. Znači, sedam dana bez interneta, ili povremeno, a onda iz čistog mira radi sve, bez da su dolazili.
 
Sa web sajta https://supernovaott.rs/ i iz sistema izbačeno je (za sada) 63 Radio/TV kanala na dan 05.05.2023, od toga je 49 Stingray radio stanica. A ubačen je danas novi tv kanal na broju 269 - ESPRESO TV iz Ukrajine.
 
Zašto onda muzički kanal Kristal TV HD nije zatamnjen ako je to srpska televizija sa Kosova?! Zašto samo taj kanal ne može da se dira kad krši propisi iz REM-a za dan žalosti,a drugi strani mogu?! Znači da nije srpski i da treba da se izbaci iz MTS-a i Supernove!
 
Da, uradio sam skrinsot kad mi je 'pukao' net.

Nije se sam vratio dok nisam restartovao modem, nakon toga je radio 5minuta i opet je 'pukao', tad kad sam se povezao na modem da proverim, pisalo je da imam IP adresu iako nemam pristup internetu.
Dok u prethodnom slucaju nisam imao tu IP adresu (sto se vidi na slici )
Posto kad restartujes, ruter se zakaci na CMTS orman i proraditi net na par minuta onda nije do konekcije izmedju CMTS ormana i servera u BG vec je problem negde izmedju tebe i CMTS ormana. Tu moze biti problem u pojacalima na ulici i kod tebe u stanu. Po meni izgleda da ti se paketici previse gube i ne stizu do CMTSa, moguce je da postoji visok sum negde. Koliko ti je dobra ili losa konekcija na CMTS-u mi ne mozemo da vidimo to mogu samo tehnicari, trebalo bi da ocitaju tvoj SNR i broj izgubljenih paketica. Izgleda da se ruter u tvojoj situaciji bas ne snalazi kako treba drzi konekciju iako je ustvari nema, los firmware, jer bi bilo logicno da krene scan ponovo ako konekcije nema ili je jako losa.

Da bi eliminisali problem kod tebe u stanu trebao bi da samo za test povezes ruter direktno na coax koji ti dolazi u stan/kucu, dakle bez ijednog splitera izmedju i da vidis kako ce se ruter ponasati (ne moze se gledati TV a to bi mogao da bude problem ostalima u kuci, hehehe). Ono sto ces primetiti da ce u Upstream parametrima power otici dole, bice manji, a to je dobro. Eventualno mozes produziti coax sa F nastavkom ali gledaj da to bude sto krace zbog testa. Spliteri koje tehnicari ugradjuju su 5-900mhz, ne kineski! Ja sam kod mene stavio 5-2400mhz taj su rekli da ne valja i zamenuli su ga sa 5-900mhz, nisam nista primetio na parametrima ali ajd nek im bude. Ono sto znam da 100% ne valja je spliter 900-2400mhz! Sve konekcije sa coax kablovima bi morali da budu uradjeni sa F konektorima i nista ne sme da bude labavo dakle malo se F konektori pritegnu klestima ili kljucem.

Ukoliko ne bude poboljsanja onda je problem kod njih na ulici u nekom pojacalu od tebe do CMTSa koje pravi smetnje samo ponekad. To ce biti problem naci mada bi i drugi u tvojoj okolini trebali da imaju isti problem kao i ti. Mozda bi mogao da se raspitas kod komsija ... Kada zavrsis test pisi im sta si uradio kako je test prosao pa ce ti oni reci sta dalje. Nemoj da ih zoves telefonom.
 
Posto kad restartujes, ruter se zakaci na CMTS orman i proraditi net na par minuta onda nije do konekcije izmedju CMTS ormana i servera u BG vec je problem negde izmedju tebe i CMTS ormana. Tu moze biti problem u pojacalima na ulici i kod tebe u stanu. Po meni izgleda da ti se paketici previse gube i ne stizu do CMTSa, moguce je da postoji visok sum negde. Koliko ti je dobra ili losa konekcija na CMTS-u mi ne mozemo da vidimo to mogu samo tehnicari, trebalo bi da ocitaju tvoj SNR i broj izgubljenih paketica. Izgleda da se ruter u tvojoj situaciji bas ne snalazi kako treba drzi konekciju iako je ustvari nema, los firmware, jer bi bilo logicno da krene scan ponovo ako konekcije nema ili je jako losa.

Da bi eliminisali problem kod tebe u stanu trebao bi da samo za test povezes ruter direktno na coax koji ti dolazi u stan/kucu, dakle bez ijednog splitera izmedju i da vidis kako ce se ruter ponasati (ne moze se gledati TV a to bi mogao da bude problem ostalima u kuci, hehehe). Ono sto ces primetiti da ce u Upstream parametrima power otici dole, bice manji, a to je dobro. Eventualno mozes produziti coax sa F nastavkom ali gledaj da to bude sto krace zbog testa. Spliteri koje tehnicari ugradjuju su 5-900mhz, ne kineski! Ja sam kod mene stavio 5-2400mhz taj su rekli da ne valja i zamenuli su ga sa 5-900mhz, nisam nista primetio na parametrima ali ajd nek im bude. Ono sto znam da 100% ne valja je spliter 900-2400mhz! Sve konekcije sa coax kablovima bi morali da budu uradjeni sa F konektorima i nista ne sme da bude labavo dakle malo se F konektori pritegnu klestima ili kljucem.

Ukoliko ne bude poboljsanja onda je problem kod njih na ulici u nekom pojacalu od tebe do CMTSa koje pravi smetnje samo ponekad. To ce biti problem naci mada bi i drugi u tvojoj okolini trebali da imaju isti problem kao i ti. Mozda bi mogao da se raspitas kod komsija ... Kada zavrsis test pisi im sta si uradio kako je test prosao pa ce ti oni reci sta dalje. Nemoj da ih zoves telefonom.
Hvala na odgovoru, mislim da sam uspeo da nadjem jedan od uzroka problema.. Naime, zivim u kuci i posle nekoliko citanja tvog odgovora naterao sam se da se popnem na tavan i pogledam sta je tacno uradjeno tu od strane tehnicara kada su povezivali sve to.
(da napomenem, kuca je na 2 sprata i u njoj zive 3 porodice tako da mozete da pretpostavite da ima vise televizora nego inace po kucama )

Mozete da vidite na prvoj slici kako je to sve povezano i tu je ustvari napravljena mala greska.
Naime, koaksijalni kabl za internet je spojen na drugi spliter, umesto na prvi kako bi bio blizi dolaznom signalu.
nakon prebacivanja istog na prvi spliter (blizi dolaznom) vidi se velika promena u jacini signala, i ako sam dobro shvatio, bolje je kad je Power nizi? (ili sam totalno omasio poentu :D )

Sad sam restartovao modem pa cu da ga testiram, da vidimo sta se desava... Ako nastavi da pravi probleme, pokusacu da raskacim i jos neke kablove koji se verovatno i ne koriste, mozda pomogne, a ako ni to ne pomogne, onda ce stvarno morati oni to da pokusaju da rese nekako...

edit: ukoliko se ne vidi na slici, oba splitera su 5-1000mhz
 

Prilozi

  • konekcije.jpg
    konekcije.jpg
    133.7 KB · Pregleda: 72
  • Pre.jpg
    Pre.jpg
    108.4 KB · Pregleda: 72
  • Posle.jpg
    Posle.jpg
    107.7 KB · Pregleda: 58
Od malo pre kablovska televizija i internet povremeno prekidaju... Nivo i kvalitet signala su puni... Ex Kopernikus-Svilajnac (selo Kušiljevo).
 
U Bačkoj Palanci šesti dan u večernjim satima dolazi do kompletnog prekida signala...I posle brojnih poziva i mejlova nikako ne mogu da reše problem.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno