Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Možda je otključan bootloader, ipak je to nesertifikovana Android budževina :D Treba to proveriti...
 
Cekaj, kupio si za 500dinara taj uredjaj i ocekujes da besplatno gledas kanale, ili sam pogresno razumeo?

Nema sanse da se to aktivira dok ga oni ne aktiviraju daljinski, ocigledno je uredjaj blokiran, pise na ekranu da treba da se aktivira.

a da ubacis neki drugi rom isto tesko, posto uredjaji od provajdera uglavnom imaju neke leve procesore pa cak i da otkljucas nemas koji rom da ubacis a da ga ne brikujes skroz.
 
Očekuje verovatno da ga koristi kao random Android box... za pirateriju i Youtube :D A neće da može ni to??? :D :D
 
Ma nema veze sa tim sa oglasa. Ja sam uzeo pre tri meseca, radio je do pre neki dan, pa reko ako ne moze nista makar da mu ucitam neki custom da mu instaliram barem Kodi ili neki drugi iptv program za tv?
 
Evo danas. Da vidite kako lazu. Kad je supruga pozvala da vidi sta je sa internetom (5 dana bez istog) kazu da su mene zvali dva puta juce i nisam se javio (Laz, niko me nije zvao). Lazovi, prevaranti, jednom recju horor...

Upravo to , teški lažovi. Kod mene situacija bila je ekipa kod vas nikoga nije bilo kod kuće. Pitao kada su bili, pre dva sata. U kući otac,majka, na spratu supruga,deca,ja od kako se probudili niko nije izašao ni za 'leba i onda mi kažu pa nije bilo nikoga kod kuće. Ja pitam,ali zašto niko nije pozvao na telefon da se najavi da dolazi ili bilo šta da kaže da se bio,odgovor zvale su vas kolege. Naravno niko me nije zvao kao tebe
 
Pogledajte prilog 295882
Kako resiti ovo, samo je odjenom prestalo da radi? Ako ne moze da se sredi da li moze neki zaseban android sistem da se namesti pa da se instalira Kodi?
To ti aktiviraju samo iz centra supernove IT majstori pošto je uređaj deaktiviran. Možeš samo gledati to što piše dok oni ne aktiviraju.

Послато са SM-A515F помоћу Тапатока
 
To ti aktiviraju samo iz centra supernove IT majstori pošto je uređaj deaktiviran. Možeš samo gledati to što piše dok oni ne aktiviraju.

Послато са SM-A515F помоћу Тапатока

a da bi aktivirali mora prvo da se plati, jer taj koji mu je prodao verovatno je otkazao uslugu....a na čije ime da se plati to verovatno ni on ne zna jer je kupio taj uređaj od nekoga koga je možda video samo tad i nikada više......

dakle može samo da gleda to što piše na ekranu i što bi naš narod rekao: "može da se slika"
 
Da li je korisnici novih "Move" paketa mogu da koriste i aplikaciju na smart TV-u u okviru svog paketa? Da li to ulazi u one tri mobilne aplkikacije ili se tu računaju samo Android uređaji?

Kakva je sad situacija sa identifikacijom poziva, da li to radi na svim uređajima koji podržavaju tu uslugu ili ne? Je l' neko u skorije vreme prabacivao broj iz Telekoma u Supernovu?

Ako se Move nakači na monitor, kakava je situcija sa zvukom, da li mogu nekako da nakačim zvučnike?

Razmatram da uzmem super sve plus move...
 
a da bi aktivirali mora prvo da se plati, jer taj koji mu je prodao verovatno je otkazao uslugu....a na čije ime da se plati to verovatno ni on ne zna jer je kupio taj uređaj od nekoga koga je možda video samo tad i nikada više......

dakle može samo da gleda to što piše na ekranu i što bi naš narod rekao: "može da se slika"
Tako je.

Послато са SM-A515F помоћу Тапатока
 
Ako se Move nakači na monitor, kakava je situcija sa zvukom, da li mogu nekako da nakačim zvučnike?

Razmatram da uzmem super sve plus move...

Move i monitor povezuješ HDMI kablom koji do monitora isporučuje i audio i video signal. Dakle, da bi imao zvuk mora ti monitor imati ili zvučnike ili izlaz za slušalice. Meni je Skymaster nakačen na monitor, ali monitor ima izlaz za slušalice pa je tu povezano pojačalo i onda zvučnici.

Poslato sa LDN-L21 pomoću Tapatoka
 
Izgleda da je stigla optika i u moje selo,za pravo čudo,sinoć me zvali iz Supernove da mi ponude da li želim da pređem na njihov paket.Posle dugo godina,napuštam Telekom VDSL i prelazim kod njih.Akcija je još super,god.dana plaćam samo tv. Čudo me iz Telekoma nisu zvali da mi ponude optiku ,ako je vec neko ovde rekao da MTS i Supernova koriste istu mrežu kablova?
 
Niko nije rekao da MTS i SN koriste istu mrežu kablova jer i ne koriste.
 
Vidim da su stari SBB korisnici dobili 6, pa čak 12 meseci po dinar.
Mi smo bili AVCOM pa nas France prodao SN i bez ikakvog potpisanog ugovora samo počeli da stižu računi SN pre godinu dana. Pre mesec dana počele da zovu promoterke i da plaše kako će TV digitalizacija u kraju uskoro (mada i sad imam digitalan signal kroz coax) ali se gleda bez CAM modula/kartice. Pošto je ortak iz bloka 22 bio radius pa isto prodat samo je jednog dana ostao bez TV signala te otišao da potpiše ugovor.
Da ne bi ostao bez slike (zbog keve) ja rekao promoterki da hoću ali da da 6 meseci za dinar jel tovaži za nove ali ona ni da čuje. Za vas kao 2 meseca po dinar max i po cenu raskida ugovora. Šta da radim?
 
Poslednja izmena:
Izgleda da su ozbiljno zategli sa mesecima za dinar,potrošile se pare na Kurir i ostale gluposti.Mene zove promoterka i nudi Move paket i potpisivanje novog ugovora 4 meseca ranije s tim da Move box uređaje nemaju i ne zna kada će ih imati na stanju.Ja je pitam za popust kaže da nema ovlašćenja za popuste i da će me zvati za par dana da vidi šta sam odlučio.Na pitanje zbog čega me je zvala kada ja to sve što ona nudi mogu da dobijem i u poslovnici nije imala odgovor.Rekao sam joj da me ne zove ako nema ponudu 6 meseci za dinar i da ću preći kod sbb za televiziju(EON na svim mrežama) a koristiti njihov net,nije joj baš prijao moj odgovor.
 
Da li još nekom u mob app "kasne" programi sat-dva... Npr Kamiondžije na RTS-u "idu" tek oko 22 h a odavno su završene... Na svim kanalima takva situacija...
 
Da li je neko imao problem sa HS8245Q2 na 5ghz da upload nece da predje 5mbps dok na 2.4Ghz radi sve kako treba. Pokusao sam i da menjam kanale ali nema razlike. U drugom stanu na modemu HS8145V upload na 5ghz radi super. Da li znate jos neki model koji daju a koji je proveren.
 
Pozdrav, od skora sam korisnik Supernove. Uredjaj koji su mi dali je Huawei HS8145V5, sto mu dodje modem i ruter u jednom (valjda). Imam problem sa duplim NAT-om. Xbox konzola je nakacena mreznim kablom direktno na jedan od LAN portova pomenutog rutera. Posto je jedan uredjaj u pitanju ne znam zasto je problem sa duplim NAT-om koji se uglavnom javlja kada se koriste dva rutera na jednoj mrezi. Probao sam forward-ovanje portova i DMZ i nista od toga ne funkcionise.

Ako je neko imao slican problem i na kraju ga resio ili ima iskustva sa ovim stvarima, molio bih za pomoc. Hvala
 
@prekanator: Zato što si kao i svi drugi Supernova korisnici na CG-NAT i port forward-ovanje neće da može.
Proveri IP adresu dodeljenu WAN konekciji koja je za net i videćeš garant IP koji počinje na 100.

Status > WAN information > vidiš u tabeli IP address.
 
povratak na staro - zaključani svi kanali preko dvb-c tjunera (ne može da se gleda "free" bez kartice (cam modul ili box skymaster))......ex RV-Borča
 
Da li imate prpblema sa tv, nema ničega, ni jedan kanal ne vidim.
Ne koristim njihov net, samo imam tv.
Ne znam da li su mi opet pogubili kod kartice u sistemu kad su ponovo zakljucali sve ili je neki kvar na podrucju NBG, blok 37.
Nestalo oko ili malo iza 20h.
Kako je kod vas?
Kontakt centar se ne moze dobiti.
 
Meni pre 10-ak minuta nestala televizija a internet radio normalno...

Sent from my Mi Note 10 Lite using Tapatalk
 
Sad' ce i net, da se raspadne !

NzOntDw.jpg
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno