Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ko vec ima, u redovnom paketu sve kanale, tradicionalno dobija toljagu ! :D
 
Ma garant su mislili da se odjavi nakon 31.decembra ove godine al se neko "prebacio" pa napisao januar ili su zaista pravili zamku svim korisnicima koji zatraze otkljucavanje hbo paketa.
Zamka se sastoji u tome da ce u januaru promeniti januar u decembar na ovoj obavesti i posle ce praviti belsavim korisnike koji se budu zalili u februaru na racun za januar...
Na to sigurno racunaju i da na taj nacin hoce prevariti i opljackati kosrisnike.
Od glave riba smrdi, a mi stari kosrisnici smo mislili da je prethodni vlasnik bio mufljuz...
 
Poslednja izmena:
Čisto da se u ovoj temi nadovežem na polemiku oko HBO kanala, Total TV je sve kanale otključao, čak i HBO a videćemo kao će biti deaktivirani, da li ću HBO morati da deaktiviram ja ili će ga oni sami ukinuti 15.01.2021. godine.

Na ttv oni zaključavaju hbo....desava se nekad da zaključaju 16.17-og
toliko o ttv-u....nije naša tema
 
Poslednja izmena:
Jel još neko ima problema sa move da mu ne radi hbo sinemax ili samo ja?

Послато са SM-A515F помоћу Тапатока
 
Pa nekada davno, dok sve ovo nije uzela SN, znali su ti kanali da budu otključani I preko mesec dana. Nikakva uslovljavanja, prijavljivanja i ostale gluposti.
Slažem se da je HBO besmisleni filmski kanal ako ga uporedimo sa ostalim filmskim kanalima. Pa na RTSu I Foxu su sam se nagledao boljih filmova nego na HBO.

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
 
Generalno svi ovi zakljucani kanali nemaju veze s mozgom, ali hvala im svejedno sto su otvorili.

Послато са MI 9 помоћу Тапатока
 
Interesantno je da su na MTS-u svi kanali automatski otključani, ne treba nikakva molba, a ni taksena marka da se šalje.
 
Nije tačno za HBO :p Tj HBO+/HBO Premium (kako god sad zovu TV paket sa 3 HBO + 2 Cinestar + HBO OnDemand + HBO Go) se i kod MTS aktivira ručno pa otkazuje telefenom kad prođe mesec dana.
I MTS je ubedljivo najgori i najbezobrazniji što se tiče toga kako se neka dodatna usluga aktivira a kako se deaktivira... pa aktivacija ima i može na MojMTS portalu ili čak direktno na STB a deaktivacija eto "ne može tehnički" isto tako nego isključivo poziv na telefon ili odlazak u poslovnicu.
 
Nije tačno za HBO [emoji14] Tj HBO+/HBO Premium (kako god sad zovu TV paket sa 3 HBO + 2 Cinestar + HBO OnDemand + HBO Go) se i kod MTS aktivira ručno pa otkazuje telefenom kad prođe mesec dana.
I MTS je ubedljivo najgori i najbezobrazniji što se tiče toga kako se neka dodatna usluga aktivira a kako se deaktivira... pa aktivacija ima i može na MojMTS portalu ili čak direktno na STB a deaktivacija eto "ne može tehnički" isto tako nego isključivo poziv na telefon ili odlazak u poslovnicu.
Ne bavi se ti MTSom nego vidi kako da priđemo root meniju Move uređaja, a onda će sve da nas boli uvo za kanale.

Poslato sa LDN-L21 pomoću Tapatoka
 
Elektronski račun nema poleđinu.

Послато са Mi Note 10 Lite помоћу Тапатока
 
Mts i supernova je isto s×anje

Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
 
Pazite kad su ladno promenili žiroračun bez ikakvog obaveštenja....

Meni su u Septembarskom računu promenili na ovaj žiro račun 200-2769430102033-74 i od tada na računima stalno stoji on za plaćanje.
Valjda ga više neće menjati, stalno menjam šablon u e-bankingu... ;)
 
Poslednja izmena:
Meni su u Septembarskom računu promenili na ovaj žiro račun 200-2769430102033-74 i od tada na računima stalno stoji on za plaćanje.
Valjda ga više neće menjati, stalno menjam šablon u e-bankingu... ;)
Šta će vam šablon, uslikajte samo IPS QR kod i nema greške

Poslato sa LDN-L21 pomoću Tapatoka
 
Šta će vam šablon, uslikajte samo IPS QR kod i nema greške

Poslato sa LDN-L21 pomoću Tapatoka

Heh QR kod su na elektronskom računu uveli tek od skoro, dok im ja još od 2015. godine plaćam preko šablona i e-bankinga... :)
 
Poslednja izmena:
Šta će vam šablon, uslikajte samo IPS QR kod i nema greške

Poslato sa LDN-L21 pomoću Tapatoka
Ima nas koji plaćamo e-bankingom preko računara a ne m-bankingom preko mobilnog. Ja imam naviku da proveravam podatke pre uplate pa sam primetio promenu broja računa i izmenio šablon.
 
Taj 200-2769430102033-74 je u stvari Kopernikusov račun. I meni je na novembarskom računu taj račun, umesto starog Exe Netovog.
 
Moze i direktno preko sajta, nema sekiracije koji je ziro racun, koji poziv na broj, dal su proknjizili uplatu i odmah rasknjize dugovanje. Meni je to najsigurnije

Sent from my motorola one zoom using Tapatalk
 
Meni nije jer volim da sve imam u mojoj elektronskoj formi

Sent from my Mi A3 using Tapatalk
 
Ja probao da platim preko sajta, međutim prilikom logovanja izbacuje mi poruku "nepoznata šifra korisnika". Ne znam gde grešim, upisujem šifru korisnika koja je navedena na računu.
 
Ja placam preko securepay linka koji mi supernova salje na sms. Nisu potrebni nikakvi sabloni, niti unosi ziro racuna. Samim klikom na taj link izadju moji podaci za placanje...zatim autorizacija placanja iz banke.

Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk
 
Ne bavi se ti MTSom nego vidi kako da priđemo root meniju Move uređaja, a onda će sve da nas boli uvo za kanale.

Poslato sa LDN-L21 pomoću Tapatoka

Lako, nosi Move box kod korisnika koji ima magičan daljinac i TV :D :D I dok ste u Android Settings aktivirajte Developer mode i USB debug da posle bez magičnog Philips daljinca možešte kroz ADB da ulazite u Android Settings :D
 
PA procitao sam,zato se i zalim ovde.Ostale kanale su otkljucali a te nisu.Jel se jos nekom to desilo?

Nisu nikome te kanale otključali. Ti kanali se otključavaju pozivom na broj call centra. Pozovi ih i dobićeš kanale.

Super filmski i serijski program u okviru HBO premium paketa (HBO, HBO 2, HBO 3, Cinemax i Cinemax 2, kao i HBO GO) možete pratiti ukoliko prethodno izvršite aktivaciju pozivanjem kontakt centra na 19911 ili 0800 311 312
 
Nisu nikome te kanale otključali. Ti kanali se otključavaju pozivom na broj call centra. Pozovi ih i dobićeš kanale.

Super filmski i serijski program u okviru HBO premium paketa (HBO, HBO 2, HBO 3, Cinemax i Cinemax 2, kao i HBO GO) možete pratiti ukoliko prethodno izvršite aktivaciju pozivanjem kontakt centra na 19911 ili 0800 311 312

Naravno da sam prvo nazvao call centar.I otkljucali su mi neke kanale,a neke nisu!Kako bi mi otkljucali uopste bilo koje kanale da nisam zvao?
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno