Šta je novo?

Supernova (2024)

Promenio lozinku i nece i dalje da se uloguje na novoj move aplikaciji na mobilnom. Neznam šta da radim više.
 
U Svrljigu bi trebalo da postoji Supernova optika - bivša ExeNet mreža.
Osmotrio sam sad u kraju kakva je situacija sa kablovima. Optika ide do nekoliko kuća iznad mene, znači da će morati da puste kabl od bandere iznad do moje bandere, pa onda sa nje do kuće. Čak većina ljudi ima optiku, bukvalno me je sramota što sam se tek sad setio toga.
Nadam se da će hteti to da odrade bez nekih komplikacije, ne znam kakva im je procedura u vezi toga.
 
Pa stara aplikacija move n go na fonu ne radi više, pa pretpostavljam da sam migriran?
 
Šta piše u aplikaciji "moj mts"?
Je li "Move" aktivan?
 

Prilozi

  • Screenshot_20250601_210948_Moj mts.jpg
    Screenshot_20250601_210948_Moj mts.jpg
    87.9 KB · Pregleda: 84
Piše da je aktiviran
 
Narode, "izgiboh" sa Supernovom. Problem sa uspravnim Tehnicolor modemom, iskače na dugmetu on/of evo već treći i više neću da prihvatim repariran pa makar se terali ...Guram mu čačkalicu u 21 veku a paket je 7000 rsd.Vaša iskustva, da li imate ovakav problem? Pozdrav svima.
 
imam ja isti problem, stalno mi se gasi ruter sam od sebe, takodje svi cita mi lan kablove modem, ali ne mogu da ostvarim lan konekciju ni sa tv/laptop/desktop
 
@ Gorna_9 - Desilo se meni posle 4 meseca da izgubi kontak a sam prekidac ostane u kontakt polozaju.
Standardni problem koji mogu da servisiraju za 50 dinara.
@ Gavrela - probaj da iskljucis firewall u ruteru ..

@ Mr Cojko - koje su konkretno izmene u pitanju?
 
Kako nas sada lepo i jasno obaveštavaju da nemamo pravo na raskid ugovora bez plaćanja penala.

Za razliku od zimus, kad smo imali.

Mislim da su poslednju recenicu:

"Izmene se primenjuju i na sve postojeće ugovore, važeće na dan stupanja na snagu predmetnih izmena
Pretplatnici nemaju pravo na raskid Ugovora, bez obaveze plaćanja naknade u vezi sa raskidom, iz razloga što su izmene Opštih uslova posledica zakonskih i regulatornih promena."

Naveli i da se odnosi samo na ovo sto su promenili uslove...zanimljivo od njih da su se tu ogradili :) Zanimljivo jer nema smisla uopste hahah
Naravno da ako opet prekrse zakon, kao sto su dosta puta do sad, moze da se raskine bez penala, da nekoga ne zbuni to njihovo obavestenje :)

Evo linka sa izmenama, nisam primetio nista na veliku stetu korisniku, neko strucniji nek pogleda detaljnije:

 
Da bi to moglo da funkcionise u mom slucaju trebala bi mi ova srednja kutija sa 3 izlaza.
1 Izlaz koji bi isao sa tavana sprat nize (kroz rupu) do tog mini risivera iz kog bi bio povezan moj TV i Ruter za internet
2 Takodje sa tavana sprat nize do tog mini risivera br 2 koji bi sluzio za TV u sestrinoj sobi
3 Kabl bi mora da ide kroz crep, van kuce, da se spusti skroz do prozora na prvom spratu, do mini risivera br 3 koji bi bio za TV koji je u ocevoj sobi.
Ne znam kako rade tu kod vas ali ovde se kabl spusta u sobu, povezuje sa atb kutijom i onda iz nje ide patch kablic do rutera. A iz njega ide koaksijalni za televizore, osim za glavni MOVE koji radi samo preko neta.
 
Narode, "izgiboh" sa Supernovom. Problem sa uspravnim Tehnicolor modemom, iskače na dugmetu on/of evo već treći i više neću da prihvatim repariran pa makar se terali ...Guram mu čačkalicu u 21 veku a paket je 7000 rsd.Vaša iskustva, da li imate ovakav problem? Pozdrav svima.
Isti problem od pre par meseci... Uredno stoji cackalica kako bi ostao ukljucen ruter 🥴
 
Evo konacno i odgovora za "MOVE" aplikaciju:

Poštovani,


MOVE aplikacija omogućava gledanje TV sadržaja na jednom uređaju. Trenutno nije dostupna opcija korišćenja aplikacije na više televizora istovremeno.


Ukoliko želite da koristite uslugu na dodatnom televizoru, možete aktivirati dodatni uređaj po ceni od 150,00 dinara mesečno.


Molimo Vas da nam potvrdite ukoliko ste zainteresovani za ovu opciju.


Srdačan pozdrav,
Natalija
 
Kako nas sada lepo i jasno obaveštavaju da nemamo pravo na raskid ugovora bez plaćanja penala.

Za razliku od zimus, kad smo imali.

danas su me zvali sa skrivenog broja hahaha da me pitaju dal odustajem od raskida ugovora odgovor je bio pa naravno da ne zasto bih to radio hteli su da mi vrate sve kanale koje su iskljucili moj odg je bio pa kasno je sad ocekujem odg od ratela :p
 
Što se tiče move aplikacije, meni je bitno samo da mogu da gledam na računaru jer na telefonu reetko kad gledam.
 
Proslo je 10 dana od poruke koju su slali svima da stara move 'n' go aplikacija prestaje sa radom... Da li jos nekom radi aplikacija sem kolegi kojeg su migrirali i vratiili na staru?!:ROFLMAO:
 
Ne znam kako rade tu kod vas ali ovde se kabl spusta u sobu, povezuje sa atb kutijom i onda iz nje ide patch kablic do rutera. A iz njega ide koaksijalni za televizore, osim za glavni MOVE koji radi samo preko neta.
Ma OK to, verovatno bi se ukombinovalo nešto.

Elem, nakon ne odgovaranja na Mail morao sam da stavim slušalicu na uvo i po staromodni način. Zašto ne volim telefon? Pa ono, zbrzam se i pola stvari koje me zanima zaboravim da pitam. Uglavnom prijavio sam to da određeni kanali gube signal tokom dana kada je toplo, dok noću sve radi ok.
Ono što me zanima u vezi optike:
  • Kakva je procedura za prelazak sa Coax-a na Optiku?
  • Da li oni to uopšte rade na zahtev korisnika, ili su u fazonu ne zanima nas ako je trenutno stanje funkcionalno?
  • Da li to zahteva promene ugovora, papirologije i sl ili samo zamene kablove i opremu?
Ja jesam pitao da li imam prava na optiku i dobio sam neki odg u fazonu "Kolege će vas pozvati kad bude bilo moguće" (u prevodu ne smaraj me)
 
Pre par minuta je bio serviser. Zamenio je oblcan spliter koji je iza tv-a i sada imam signal 70-50% na kanalima koji su bili 0-0%. Pitao sam ga u vezi optike, i kaze da treba ugovoriti da bi oni poslali nekog da proveri mogucnost kacenja na optiku, sto on ne radi. Nema nikakvih komplikacija, samo zamene opremu bez ikakvih ugovornih izmena.
 
Pre par minuta je bio serviser. Zamenio je oblcan spliter koji je iza tv-a i sada imam signal 70-50% na kanalima koji su bili 0-0%. Pitao sam ga u vezi optike, i kaze da treba ugovoriti da bi oni poslali nekog da proveri mogucnost kacenja na optiku, sto on ne radi. Nema nikakvih komplikacija, samo zamene opremu bez ikakvih ugovornih izmena.
Gotovo sigurno da bi trebao neki aneks ugovora, jer je u ugovoru navedena brzina koja važi za koaksijalnu vezu
 
Nazad
Vrh Dno