Šta je novo?

Supernova (2024)

Ugovor mi ističe 1.6. Kada najranije mogu da odem do poslovnice i da podnesem zahtev za raskid ugovora?
 
1.6 odes po poslovnice.
 
Meni istice ugovor 20.6 . Koga i kada da zovem nekoga da se dogovorimo oko novog ugovora . I koliko da trazim 50% meseci za novi ugovor ? Sada imam 2s paket .
 
Pozdrav, pojavio se problem od kako je usluga presla na MOVE platformu. Naime, na starim Move STB-ovima (hybrid) desava se usporeno menjanje kanala i nemogucnost gledanja unazad. Primecujem na forumu da se dosta ljudi suocava sa istim problemom. Da li je neko uspeo da resi problem, i jos bolje pitanje, da li ima neko da mu radi odlicno novi interfejs na starim uredjajima? Neko je predlozio brisanje cache-a kroz recovery mod, da li je to uspesno i kod drugih clanova?
 
Brisao sam ja keš iz recovery moda, nema pomoći. Prijavio, dolazili tehničari, pogledali jedan minut i rekli da pomoći nema, ovi stari uređaji jednostavno nisu predviđeni za novu platformu, i da budem strpljiv, jer će uskoro početi i starim korisnicima (pogotovo na optici) da daju nove Move boksove.
Do tada prešao sam potpuno na Eon Smart aplikaciju koja kao da je pravljena za stari Move boks, radi brzo kao metak.
 
Мени брже мења него пре можда ви имате стари модел са пахуљом.
 
Pozdrav,
Da li move n go samo moze preko aplikacije na telefonu da se koristi ili postoji i opcija da gledam na kompu, ne uspevam da pronadjem sajt( mozda ga ni nema 🤔)
 
Moja divna horor priča sa Supernovom: Uzeli smo statičku IP adresu, pa sam tražio da mi uključe bridge mode. Došla ekipa da zameni ruter (pre smo imali TC7210 sad su stavili EPC3008). Rekli su mi nakon instalacije da će trebati oko sat i po vremena da ekipa autorizuje modem ili šta već i ja budem kao okej… Prođe ceo dan i interneta još uvek nema, a kad sam zvao Supernovu, automat mi kaže da su nam isključene usluge zbog neplaćenog računa (??? mislim da je prošlo 10 dana od roka, ali okej…) Mi platimo račun i uredno stigne da je plaćen račun i opet zovem Supernovu i OPET mi automat kaže da su isključene usluge zbog neizmirenih obaveza… Ništa, pitam agenta i ona mi kaže da nam NISU isključene usluge i da je obavestila tehnicku podršku… I ja sad nemam kućni internet od srede 🤡
Meni je u glavi da nije autorizovan modem još uvek (iz nekog razloga), ali opet, ja ne znam kako da to objasnim agentu i da li oni uopšte mogu da ga autorizuju bez da ekipa sama vidi koji je serijski broj/mac adresa/stavec i ja prosto ne mogu da verujem da se ovo dešava.
 
Supernova podrska je katastrofalna, nista novo. Otvaraju zahteve, stavljaju urgencije i opet ništa. Ko moze, treba da ih maksimalno izbegava.
 
Moja divna horor priča sa Supernovom: Uzeli smo statičku IP adresu, pa sam tražio da mi uključe bridge mode. Došla ekipa da zameni ruter (pre smo imali TC7210 sad su stavili EPC3008). Rekli su mi nakon instalacije da će trebati oko sat i po vremena da ekipa autorizuje modem ili šta već i ja budem kao okej… Prođe ceo dan i interneta još uvek nema, a kad sam zvao Supernovu, automat mi kaže da su nam isključene usluge zbog neplaćenog računa (??? mislim da je prošlo 10 dana od roka, ali okej…) Mi platimo račun i uredno stigne da je plaćen račun i opet zovem Supernovu i OPET mi automat kaže da su isključene usluge zbog neizmirenih obaveza… Ništa, pitam agenta i ona mi kaže da nam NISU isključene usluge i da je obavestila tehnicku podršku… I ja sad nemam kućni internet od srede 🤡
Meni je u glavi da nije autorizovan modem još uvek (iz nekog razloga), ali opet, ja ne znam kako da to objasnim agentu i da li oni uopšte mogu da ga autorizuju bez da ekipa sama vidi koji je serijski broj/mac adresa/stavec i ja prosto ne mogu da verujem da se ovo dešava.
Da li to znaci da moze da se trazi staticka IP adresa da bi se dobio drugi modem koji nije TC7210 koji je užasan pa da se kasnije kad se novi modem aktivira da se ipak otkaze staticka i da se zadrzi taj modem
Ima li taj EPC3008 port za fiksni telefon?
 
Jel storniran još nekom ko je prigovarao martovski račun? Meni jeste, ali i dalje ne vidim novi u MojMts app.
 
Ćaos ljudovi!
pitanje za one koji su na novoj platformi.
Da li u video klubu ima ubice mog oca 7, na staroj ne vidim.
 
Ugovor mi ističe 1.6. Kada najranije mogu da odem do poslovnice i da podnesem zahtev za raskid ugovora?

ako ti ugovorna obaveza ističe 1.juna, već od 3.maja možeš lično podneti zahtev raskida jer je otkazni rok za supernovu 30 dana

Meni istice ugovor 20.6 . Koga i kada da zovem nekoga da se dogovorimo oko novog ugovora . I koliko da trazim 50% meseci za novi ugovor ? Sada imam 2s paket .

lično u bilo kom MTS-u podneseš zahtev raskida već od 22.maja i ostaviš mob kontakt da te zovu za ponudu zadržavanja i kad te zovu kažeš da ti drugi operateri nude 12 meseci po 1 din ili 24 meseca sa 50%
 
Nazad
Vrh Dno