Šta je novo?

Supernova (2024)

Nadajmo se da ne 😂
Edit: Tek sad vidim da ova app prekida na sekund na Smart tv kada se završi i krene novi sadržaj po epg-u, gospode Bože... Toliko je ne koristim pa ne znam, EON zakon
 
Poslednja izmena:
Da li postoji nacin da se ubaci move tv na vidaa os na hisense?
 
Može li se box podešavati na nekoj drugoj lokaciji? Brat dugo nije koristio svoj box, a kad je probao da ga pokrene, nije mogao kod sebe, pa hoće da proba kod mene...
 
Tek sad vidim da ova app prekida na sekund na Smart tv kada se završi i krene novi sadržaj po epg-u, gospode Bože... Toliko je ne koristim pa ne znam, EON zakon
A na apdejtovanom starom move boksu slika se ukoči na desetak sekundi, pa dok gore desno izađe info koja emisija sledi, pa dok uspe da prebaci na sledeću emisiju to ode na celih 20-30, ma milina jedna... 😄😄
 
Poz!
Da, to je malo glupo što supernova ne daje nove kablovske rutere, već technikolor iz 2013 godine.
Ne baksuzirajte još oko gašenja stare move aplikacije, dok ne doteraju veb okruženje nove.
Ganjam se sa njima oko toga, i dok se to ne reši ganjaću se i dalje.
Nekad i moraš za neke stvari i biti dosadan.
 
Poz!
Da, to je malo glupo što supernova ne daje nove kablovske rutere, već technikolor iz 2013 godine.
Ne baksuzirajte još oko gašenja stare move aplikacije, dok ne doteraju veb okruženje nove.
Ganjam se sa njima oko toga, i dok se to ne reši ganjaću se i dalje.
Nekad i moraš za neke stvari i biti dosadan.
Nemaju nove rutere, u ponudi su polovni tehnicolor tako da mi crkavaju na mesec dana, e sad smo došli do toga ili nov ili raskid....
 
Мени стари 7200 добро ради већ пет година.
 
Nakon ovih update, nadogradnje sta god da su radili situacija je sledeca
Move uredjaj radi sporije, vidim da mi i net stuca pogotovo osecam na Chromechastu tu zadnjih mesec dana je bas primetno da stuca net.
Drugi TV koji radi na kartici kao da radi sporije, kada menjam kanale, kanali iz filmskog paketa su na tom TV na primer neki otkljucani.
ZNaci u odnosu na EON optiku ovo je trenutno 2 koraka unazad sto se TVa tice, rada fluidnosti
 
Ako.se zatrazi raskid ugovora sa SN, mogu li oni da raskinu ugovor i naplate penale bez tvoje saglasnosti i odobrenja za raskid.

Raskid je pomenut, ali su oni odmah brze bolje tu rec uzeli zdravo za gotovo i prosledili zahtev za raskid nadelznoj sluzbi...🤔
 
Ukoliko jednostrani raskid nije realizovan na licu mesta, tj. zahtev je samo prosleđen nadležnima, to ti dođe kao upit šta bi se desilo kada bi prevremeno raskinuo ugovor. U odgovoru bi trebalo da bude sadržana informacija da li plaćaš penale ili ne. Oni ti tu suštinski odobre sporazumni raskid pod tim i tim uslovima, a ti ih prihvataš ili ne. Makar je tako ranije bilo.
 
Ako.se zatrazi raskid ugovora sa SN, mogu li oni da raskinu ugovor i naplate penale bez tvoje saglasnosti i odobrenja za raskid.

Raskid je pomenut, ali su oni odmah brze bolje tu rec uzeli zdravo za gotovo i prosledili zahtev za raskid nadelznoj sluzbi...🤔
Pozovi se na to sto su krsili zakon zadnjih meseci i nemas da placas penale, mnogo prosto :)
 
Ukoliko jednostrani raskid nije realizovan na licu mesta, tj. zahtev je samo prosleđen nadležnima, to ti dođe kao upit šta bi se desilo kada bi prevremeno raskinuo ugovor. U odgovoru bi trebalo da bude sadržana informacija da li plaćaš penale ili ne. Oni ti tu suštinski odobre sporazumni raskid pod tim i tim uslovima, a ti ih prihvataš ili ne. Makar je tako ranije bilo.
To je zahtev za raskid ugovora a smatra se raskinutim na dan kada je prestalo pružanje usluge (demontaža) i od tog dana teče rok od čini mi se 7 dana za vracanje terminalne opreme u suprotnom se naplacuje
 
Ima i toga, ali ovde je dodatno specifičan slučaj da je "zahtev" bio usmenog tipa, koliko shvatam. Ako je raskid samo pomenut, to implicira da ništa nije potpisano, što je nestandardno. Protumačio sam da je pitanje baš da li će mu zbog toga prekinuti uslugu i mišljenja sam da neće. Tako je makar ranije bilo, potvrđeno na osnovu slučaja koji znam. Podnet je tako neformalan zahtev za raskid zbog problema sa kvalitetom usluge, ali odgovor je bio da ne može bez penala, tako da je korisnik odustao od raskida, jer ga je mrzelo da se dalje bakće time. Ni u jednom trenutku nije bilo bojazni da će mu tek tako zbog tog zahteva biti prekinuta usluga, tj. odmah su mu rekli da se prvo izjašnjava nadležna služba, pa da onda on prihvata uslove raskida ili ne. Da je prihvatio, naravno, istog dana bi mu usluga bila prekinuta, a onda bi imao tih nekoliko dana za vraćanje opreme.
 
Nazad
Vrh Dno