Šta je novo?

Supernova (2024)

Zvao sam korisnicku podrsku i javio mi se jedan covek. Proverio, uzeo podatke, covek kaze da u paketu koji sam ja koristio pre migracije a to je bio SUPER PLAN 3 XL, taj je paket sada migrirao na SUPER PLAN 3 L MOVE. U okviru tog paketa kada se udje na sajtu supernove lepo pise da je Apollon besplatan. I covek kaze meni, vidim da vam nije aktiviran Apollon a imate pravo u okviru vaseg paketa da ga koristite. I podneo zahtev dalje gde ce me nazvati da to daljinskim putem aktiviraju. Lepo stoji na sajtu supernove VIDEO KLUB: RTS, ARENA SPORT, TELCAST, APOLLON. Ko ne veruje neka udje i neka pogleda sam. Dalje, ovo sto stoji besplatno 3 dodatna tv paketa po izboru, to nikad ja nisam odabrao, niti me iko pitao ikada koja to tri tv paketa besplatno zelim, ali nije ni veliki izbor, zato sto postoje samo 4 koja mozete da izaberete, tako kaze covek, a to su filmski, deciji, muzicko-zabavni i dokumentarni. Mene niko nikad nije pitao koja tri od cetiri zelim, ali to je i nebitno sasvim, aktivirana su mi tri. I to je u redu, tri su besplatna kao sto i pise na sajtu. Dalje, HBO+ besplatan u okviru paketa Super Plan 3 L Move, to isto radi, proverio sam. Imao sam jos jedan problem koji sam isto reklamirao a to je da meni svakog meseca dolazi 300 dinara plus zbog koriscenja dodatnog STB uredjaja. To zapravo placan a nije tacno. U okviru paketa Super Plan 3 L Move koji trenutno koristim lepo stoji na sajtu BESPLATNO 1 DODATNI STB. Ja imam na jednom tv move box sa pahuljicom, na drugom tv isto move box sa pahuljicom, na trecem televizoru imam samo karticu direktno u tv, fazon CI modul. To su tri televizora. Na dva Move boxa jos pri potpisivanju ugovora sam imao pravo u okviru paketa, a 1 dodatni stb uredjaj je u stvari CI modul na trecem televizoru. Koji po ovom sto stoji na sajtu supernove je zapravo BESPLATAN. Tako mi i covek s kojim sam pricao odgovorio i prosledio reklamaciju. Fora je u tome sto ovaj covek iz korisnicke meni rekao da ja zapravo koristim CETIRI uredjaja. Ali to nije tacno. Zasto? Zato sto, kada su bili da zamene na trecem televizoru CI modul koji nije radio, oni stavili novi CI modul u treci tv, a onu karticu sto su zamenili i izvadili umesto da izbrisu ostavili kao funkcionalnu za cetvrti televizor koji nikad nije postojao. :)))) A i jos nesto, zaboravili da je uzmu da je ponesu pa je ostala kod mene, eno mi je u fioci. :)))) I tako sam rekao sad ovom coveku iz korisnicke i on se smeje covek. :))) A moj komsija radi u Supernovi u Cupriji, on to menjao tad. Kaze komsa, baci komso u kontejner karticu, ne vracaj nikom nista. Jesu mufijuzi, ali nemas bolje u Cupriju od Supernove za taj novac koji placas. Covek radi kod njih i kaze najgori su :))) Lep pozdrav!
 
Zvao sam korisnicku podrsku i javio mi se jedan covek. Proverio, uzeo podatke, covek kaze da u paketu koji sam ja koristio pre migracije a to je bio SUPER PLAN 3 XL, taj je paket sada migrirao na SUPER PLAN 3 L MOVE. U okviru tog paketa kada se udje na sajtu supernove lepo pise da je Apollon besplatan. I covek kaze meni, vidim da vam nije aktiviran Apollon a imate pravo u okviru vaseg paketa da ga koristite. I podneo zahtev dalje gde ce me nazvati da to daljinskim putem aktiviraju. Lepo stoji na sajtu supernove VIDEO KLUB: RTS, ARENA SPORT, TELCAST, APOLLON. Ko ne veruje neka udje i neka pogleda sam. Dalje, ovo sto stoji besplatno 3 dodatna tv paketa po izboru, to nikad ja nisam odabrao, niti me iko pitao ikada koja to tri tv paketa besplatno zelim, ali nije ni veliki izbor, zato sto postoje samo 4 koja mozete da izaberete, tako kaze covek, a to su filmski, deciji, muzicko-zabavni i dokumentarni. Mene niko nikad nije pitao koja tri od cetiri zelim, ali to je i nebitno sasvim, aktivirana su mi tri. I to je u redu, tri su besplatna kao sto i pise na sajtu. Dalje, HBO+ besplatan u okviru paketa Super Plan 3 L Move, to isto radi, proverio sam. Imao sam jos jedan problem koji sam isto reklamirao a to je da meni svakog meseca dolazi 300 dinara plus zbog koriscenja dodatnog STB uredjaja. To zapravo placan a nije tacno. U okviru paketa Super Plan 3 L Move koji trenutno koristim lepo stoji na sajtu BESPLATNO 1 DODATNI STB. Ja imam na jednom tv move box sa pahuljicom, na drugom tv isto move box sa pahuljicom, na trecem televizoru imam samo karticu direktno u tv, fazon CI modul. To su tri televizora. Na dva Move boxa jos pri potpisivanju ugovora sam imao pravo u okviru paketa, a 1 dodatni stb uredjaj je u stvari CI modul na trecem televizoru. Koji po ovom sto stoji na sajtu supernove je zapravo BESPLATAN. Tako mi i covek s kojim sam pricao odgovorio i prosledio reklamaciju. Fora je u tome sto ovaj covek iz korisnicke meni rekao da ja zapravo koristim CETIRI uredjaja. Ali to nije tacno. Zasto? Zato sto, kada su bili da zamene na trecem televizoru CI modul koji nije radio, oni stavili novi CI modul u treci tv, a onu karticu sto su zamenili i izvadili umesto da izbrisu ostavili kao funkcionalnu za cetvrti televizor koji nikad nije postojao. :)))) A i jos nesto, zaboravili da je uzmu da je ponesu pa je ostala kod mene, eno mi je u fioci. :)))) I tako sam rekao sad ovom coveku iz korisnicke i on se smeje covek. :))) A moj komsija radi u Supernovi u Cupriji, on to menjao tad. Kaze komsa, baci komso u kontejner karticu, ne vracaj nikom nista. Jesu mufijuzi, ali nemas bolje u Cupriju od Supernove za taj novac koji placas. Covek radi kod njih i kaze najgori su :))) Lep pozdrav!
U paketima su 2 televizora besplatna, 3 i 4 se doplacuju.
 
Dobio novu aplikaciju
Koliko vidim ima samo jedno mesto za tv a ja koristim staru na dva
Kako zase.u sve što mogu
 
@legend84 to je trebalo on (ili ko god je bio) da razduži ili ćeš ti kada ti budu odgovorili po reklamaciji da odneseš i razdužiš.
 
Od ponedeljka ujutru nemam ni kablovsku ni internet. Ako se ne varam to se poklopilo sa ovim apdejtom (po planu koji sam video ovde, Niš opština Medijana je planirana upravo za ponedeljak). Prvobitno mi je rečeno da je kolektivna smetnja, da bi nakon drugog ili trećeg zvanja rekli da je pojedinačni problem u pitanju i da rade na rešavanju. Ekipa još uvek nije dolazila (do sada su uvek rešavali u okviru 24 sata). Da li neko zna šta se dešava ili da li ima isti problem pošto vidim da se ljudi žale na društvenim mrežama da par dana nemaju ni internet ni kablovsku.
 
Eto, ko je iz Južne Srbije i želi da raskine ugovor kod Supernove/MTSa iz bilo kakvog razloga sada ima prava na to zbog izbacivanja kanala Belle Amie iz ponude bez prethodnog obaveštenja na sajtu bez plaćanja penala. :)
 
Nznm kome je smesno , ali svako ko bude zeleo da raskine UO po tom osnovu to moze odraditi- izbacivanje Belle Amie - ZEK čl 131
 
Je li neko spominjao onu priču da se ugovor može raskinuti ako se korisnik preseli na adresu gde operater ne može da pruži uslugu, tj. nema infrastrukturu?
Oni sad imaju priču da se garantuje usluga samo na prvobitnoj adresi iz ugovora i da gore navedeno nema zakonsko uporište.
 
Je li neko spominjao onu priču da se ugovor može raskinuti ako se korisnik preseli na adresu gde operater ne može da pruži uslugu, tj. nema infrastrukturu?
Oni sad imaju priču da se garantuje usluga samo na prvobitnoj adresi iz ugovora i da gore navedeno nema zakonsko uporište.
Ima egzistencija je jača od njihovog ugovora, svaki advokat će vam to potvrditi, tako ko se seli slobodno. To je životno pitanje, a ne hir. Oni mogu da napišu u ugovoru i da se ne smeš seliti naredne 2 godine. To vataju ljude na foru sve.
 
Jel moze link ? Imas pice unapred :)
Pa nema nikakvog linka, nisu objavili obaveštenje na sajt, kanal je nestao (pozicija 610) odeš u poslovnicu i kažeš da želiš da raskineš ugovor zbog promene programske šeme bez prethodnog obaveštenja zakonskim rokom 30 dana unapred... Mada će pretpostavljam, biti natezanja sa njima oko toga... Ali pretpostavljam da se može proći bez penala.
 
Kažem ja mts postao mnogo bezobrazan... Ostali operateri emituju normalno.

Izbacivanje Belle Amie TV ima veze sa prenosom odredjenog skupa mladih ljudi. Elem, da ne bih ulazio dalje u politiku, samo da potvrdim da je ovo dobar osnov za one koji nisu uspeli da raskinu ugovor zbog poskupljenja usluga.
 
Meni recimo konkurencija nije htela da odobri raskid pre dve godine kada su izbacili oba AXN kanala. Cak sam pisao i Ratelu ali su me i oni otkacili. Tako da teska posla da ce odobriti raskid zbog ukidanja jednog kanala.
 
Meni recimo konkurencija nije htela da odobri raskid pre dve godine kada su izbacili oba AXN kanala. Cak sam pisao i Ratelu ali su me i oni otkacili. Tako da teska posla da ce odobriti raskid zbog ukidanja jednog kanala.
Realno to je kršenje zakona, možda je neko baš zbog tog kanala npr. potpisao ugovor. Kao kod mene uslov da se mora imati Discovery u protivnom me ne zanimaju. To volim da gledam. Po njima mogu sad da ugase i 15 kanala i da ubace 15 kineskih i šta?!
 
Drugari, nova platforma Supernova internet 150/0.01 katastrofa ne mogu i mali da pošaljem, super 4 plavi(200/20).Kako ste vi prošli?
 
Ja nemam ni net ni kablovsku vec tri dana :)
 
Izbacivanje Belle Amie TV ima veze sa prenosom odredjenog skupa mladih ljudi. Elem, da ne bih ulazio dalje u politiku, samo da potvrdim da je ovo dobar osnov za one koji nisu uspeli da raskinu ugovor zbog poskupljenja usluga.
Ja mislim da nema veze sa prenosom skupa jer i Insajder prenosi pa i Euronews pa ih niko nije cenzurisao, ali svakako da je predstavlja osnov za raskid ugovora
 
Euronews Srbija je pokrenut u kooperaciji sa Telekomom, teško da bi to neko gasio. A i insajder ima svoju priču. Belle Amie je ipak mala televizija, koja je dosta gledana na lokalu a koja ima prilično otvorene stavove. Ali da ne idem mnogo u off. Ko želi da raskida ugovor, sad je pravi trenutak, neka se pozove na jednostranu promenu uslova, ZEK član 131, radi se o izmeni ponude s kojom je operator izašao pred potrošače a koja je konkretnog potrošača i opredelila da zaključi ugovor na određeno vreme.
 
Generalno, operater je duzan najmanje 30 dana ranije da obavesti korisnike o promeni uslove poslovanja, i ako se korisnik ne slaze sa tim u tom periodu moze da raskine ugovor. U slucaju telekoma, oni rade po svojim tumacenjima zakona i pravila poslovanja.
 
Može mala pomć pošto nisam baš u toku? Prebacili su me na novu MOVE platformu pa sam pokušao da instaliram na android box-u MOVE 3.0.3 verziju aplikacije, ali sem odabira provajdera nema ni jedne druge opcije za unos korisničkog imena i lozinke sa moj mts naloga. Da li nije kopatibilno, ili je neki drugi problem? Move smart stara aplikacija i dalje radi, ali mi ova nova deluje pristupačnija za premotavanje.
 
Kolko znam ta 3.0.3 je za mobilne , posto spominjes ( nisi napisao na koji box to pokusavas predpostavljam da nema playstore ) smart verzije znaci da ti je box Android TV , treba da skines Move ( 2.02.26 ) za ATV ( ovo je verzija sto nudi playstore na Android TV uredjaju ) , jer kad izaberes provajdera trebalo bi ispod da imas dugme nastavi i onda se otvori novi prozor za logovanje
 
Poslednja izmena:
Instalirana mi je već verzija 2.3.1... i to je stara verzija koja se razlikuje od nove na MOVE boksu. Moguće da je 3.0.3 za mobilne uređaje, pa se skorluje što je nemoguće na TV.
 
Pokusah edit al sam zakasnio to 2.3.1.... cini mi se da je Move Smart a ti pises i pitas za MOVE ( ovo sto je novo i sto Supernove korisnike migriraju u Move ) ja sam dakle sve pisao o toj MOVE apk , ne pises i dalje ni gde si skidao ni na cemu si probao ni sa kojim sistemom tako da vise od ovoga ne znam kako da ti pomognem
 
Generalno, operater je duzan najmanje 30 dana ranije da obavesti korisnike o promeni uslove poslovanja, i ako se korisnik ne slaze sa tim u tom periodu moze da raskine ugovor. U slucaju telekoma, oni rade po svojim tumacenjima zakona i pravila poslovanja.
Okej znamo za 30 dana roka da oni unapred jave, ali pitam da li postoji rok do kad smemo da saljemo zahtev za raskid ugovora
 
U suštini je i tebi rok 30 dana otkad si obavešten, a u ovom slučaju se računa da si "obavešten" samim ukidanjem kanala, što se desilo u ponedeljak, koliko sam ispratio.
 
Vrh Dno