Šta je novo?

Supernova (2024)

Meni od utorka ujutru nije radila kablovska i net, danas oko podneva su dosli da srede. Svakog dana sam zvao, i pustio 3-4 mejla. Kazu da imaju dosta intervencija i ne stizu. Do sada su mi uvek resavali probleme u 24 sata
Pa to naš problem nije, ako nemaju dovoljno radnika nek angažuju još, kao što su neke podizvođače za digitalizaciju (kod mene je došao neki dečko iz NetNeta), najbolje bi njima bilo kada bi postojala samo jedna ekipa da izlazi na teren... Užas
 
Pre bih rekao da su kartice izmisljene da se ne bi delio TV sa komsijama ako si na coaxu, ali da i to za neplatise takodje :)
Pre jeste bilo da si mogo da razvučeš antene na kolko hoćeš televizora a sad bome nema, nisu ni oni glupi.
@Goran 9
Da li je kod tebe samo upload problem ili imas prekide u downstreamu ? okaci screen parametara modema http://192.168.100.1
i da li meris brzinu preko kabla ili wifi ?!


I kod mene je u palanci danas prekid, čas imam net čas ne.
 
Da li je moguće kupiti statičku ip adresu još uvek? Ne mogu da nađem cenovnik na sajtu, a nigde ne stoji statička adresa za privatne korisnike…
 
O, konačno dodali prijavu smetnji putem portala za Supernova korisnike, padaće sneg :ROFLMAO:
Screenshot_111.png
 
Instalira Move(beta) verziju sa G.Play-a, a po instalaciji pokrene i da sledeći ekran:


PS
Move 'n Go radi u svim verzijama koje sam stavljao.
Imam isti problem kao ti. Ograničili su na koje uređaje može da se instalira MOVE. Idi na apkpure i skini MOVE Smart, pa dok ne ugase stariju aplikaciju.
 

Prilozi

  • viber_image_2025-03-22_20-15-36-846.jpg
    viber_image_2025-03-22_20-15-36-846.jpg
    80.4 KB · Pregleda: 189
Pre jeste bilo da si mogo da razvučeš antene na kolko hoćeš televizora a sad bome nema, nisu ni oni glupi.
Pa moze i sad malo da se vara :) Ako npr koristis 2 televizora, uzmes jos 2 koja ce da placa komsija i razvuces mu kabal preko dvorista :)
 
Verovatno ti @vlada69 ( mogao si to da napomenes i u prvom javljanju i posaljes ovu sliku ) i @zmanic imate Slimbox ( probao i ja box sa njim i nece mozda sa nekom verzijom i radi ) gde MOVE ne funkcionise dok na drugom boxu isto koji je root ( SuperCeleron ) MOVE radi ( zbog cega i zasto ne znam da napomenem da sam menjao no-root i root ) nisam probao i na Aidan's rom mozda ce se vec neko javiti i sa tim rom-om
 
Poslednja izmena:
Imam isti problem kao ti. Ograničili su na koje uređaje može da se instalira MOVE. Idi na apkpure i skini MOVE Smart, pa dok ne ugase stariju aplikaciju.
El ovo sii instaliro, vidim da ima u prodavnicu , znaci ne pipati nesto sto radi
1000024438.jpg
Ovo instalirano odavno , ne diram dok radi
1000024437.jpg
 
Jedan story time o prebacivanju fiksnog iz mts u supernovu, poprilično dugo pa sam stavio u spoiler da ne bih zatrpao ceo thread.

Jurio sam se sa telekomom i njihovim budalaštinama jer sam želeo da prebacim fiksni telefon iz MTS-a u Supernovu (što nebi trebao da bude problem) i dobio sam svaki mogući odgovor od svakog reprezentativca, znači prvo na prvi poziv za obnovu ugovora dobijem "ne znam mi to ne radimo" - okej, kul, onda otidnem u poslovnicu kažu "ne može" bez da uopšte provere nešto, onda me neka gospođa pozove na fiksni za "fiksiranje cene" i neki mts kučni net i tv (što mi uopšte ne treba jer sam pod supernovom već) i pitam da li možemo mi samo da prebacimo fiksni u supernovu ona kaže može može samo pozovite centar, ali pre tog poziva sam popunio neki formular koji sam našao na supernovinom sajtu za prenos fiksnog u njihovu mrežu i onda su me za to pozvali juče i proverila nešto tamo ko zna šta rekla "ne može to je stara numeracija ne može da se digitalizuje" kao da su taj broj upisali u neki kameni tablet i zalepili ga u centralu a broj je skroz fiktivan i ne razumem koji je problem da se samo unese u sistem, onda su me danas pozvali za obnovu ugovora (jer sam podneo zahtev kroz moj mts) i rekao sam želim da pređem na 3L i ona kaže "i da prebacite ovaj broj [pročita moj fiksni]?" i ja zbunjen onako kažem "pa ako može" jer sam joj još rekao pre kao da sam juče pričao i oni rekli ne može ali možda zaboravila ili nešto uglavnom prvo su hteli da mi ponude 2 meseca po 50% pa gospođo to je katastrofa pogotovo što prelazim na plan koji je 1000din skuplji i kažem da plaćam račune regularno bez kašnjenja i sa telekomom smo preko 10 godina (za internet usluge a inače taj fiksni je preko 50 godine star zato i želimo da zadržimo isti broj iako niko ne koristi fiksni više), i uglavnom ona se vrati i kaže da ako ostanemo na istom planu (2M) možemo 10 meseci na 50% a za 3L dobijemo 12 meseci 50% (koja je ovo logika ne znam), i rekla broj ostaje isti, više puta sam pitao rekla broj ostaje isti: dobićete privremeni broj dok je prenos u toku i onda će se on isključiti i dobićete vaš trenutni broj, i sad ja stvarno ne razumem kako njoj nije izašao neki problem za taj broj da prebaci a juče što proveravali kažu ne može da se digitalizuje, svakako sam uzeo taj paket i poslali su mi ugovor na mejl i naravno nigde ni SLOVO o prenosu za fiksni tako da moram da ih uzmem za reč (mada poznavajući telekom nebi me čudilo da me pozovu i kažu "prc ne može"), takođe u ugovoru ni reč o trenutnoj statičkoj ip adresi koju sam uzeo (da bi mi uključili bridge mode koji JOŠ nisu uradili još uvek samo piše zahtev prosleđen u moj mts, a i za port forwarding), ali svakako ima tih 14 dana otkaza ugovora na daljinu pa ako me budu zvali i rekli ups pogrešili smo ima samo da kažem popravite to ili otkazujem ugovor jer je bio ugovoren pod obećanjem da će broj biti prenesen, ali u moj mts nekako vidim novi "privremeni" fiksni u internet sekciji plana ali mi je još uvek stari plan, nisam ni dobio mejl potvrde o obnovi a ni ne piše da je novi plan tako da moguće da je uneto u sistem da želim prenos...? (ovo su moje zadnje nade u telekom da urade nešto kako treba inače pa ako su mi deluzije malo jake nema veze)

Još jedna stvar, ova njihova nova move platforma je totalni krš i nekako još gora nego stara (pogotovo što može samo 1 TV..) pa sam se i na nju vratio mada još nešto što sam primetio ne znam da li je to samo do mene ali iz nekog razloga MOVE i MOVE Smart nijedna ne želi da se poveže na internet osim ako IP adresa nije u opsegu 192.168.0.x ili 192.168.1.x, ja na OpenWRT imam više interfejsa ali uglavnom su pod opsegom 10.0.x.x, i meni je to mnogo čudno jer nisam mogao da nađem nijedan razlog zašto ono ne želi da se poveže ni čak pokrene osim ako nije u tom opsegu, a sve ostale aplikacije na TV-u rade potpuno okej...?

Izvinite na jako velikom postu mada nadam se da će biti zabavno da se pročita ili ako neko prolazi kroz isto u budućnosti (žao mi je :))
 
Nije neobična priča za njih, samo bih napomenuo da stvarno postoje brojevi koji ne mogu da se prenesu. Ne znam tačne razloge (osim očiglednih, npr. kad je broj deo neke serije), ali svakako postoje. Držim ti ipak palčeve da je taj tvoj prenosiv. Nije neobično ni što se to ne pominje u ugovoru, budući da dobijaš privremeni broj, tj. nije slučaj da prvo prenosiš broj, pa ga uključuješ u Super PLAN. Što se tiče toga da li je podnet zahtev za prenos broja, to bi trebalo da je vidljivo kroz Moj mts. Meni su se konkretno na dan zahteva u odeljku "Moje porudžbine" pojavile tri stavke tipa "Fiksni servisi" sa statusom "U radu", koji je nakon prenosa prešao u "Završen".
 
Nije neobična priča za njih, samo bih napomenuo da stvarno postoje brojevi koji ne mogu da se prenesu. Ne znam tačne razloge (osim očiglednih, npr. kad je broj deo neke serije), ali svakako postoje. Držim ti ipak palčeve da je taj tvoj prenosiv. Nije neobično ni što se to ne pominje u ugovoru, budući da dobijaš privremeni broj, tj. nije slučaj da prvo prenosiš broj, pa ga uključuješ u Super PLAN. Što se tiče toga da li je podnet zahtev za prenos broja, to bi trebalo da je vidljivo kroz Moj mts. Meni su se konkretno na dan zahteva u odeljku "Moje porudžbine" pojavile tri stavke tipa "Fiksni servisi" sa statusom "U radu", koji je nakon prenosa prešao u "Završen".
Da u moj mts vidim 3 neke porudžbine (mada malo čudno zašto postoji praćenje pošiljke za jednu stavku i zašto me prebaci u sajt pošte!?), mene takođe stvarno jako zanimaju te serije koje ne mogu da se prenesu mada i ja se plašim da će da kažu prc meni jer nisam dobio odgovor da od njih svaki put (mada moguće da su to rekli jer ih je samo mrzelo da ispunjavaju moje želje) pa ajde mogu samo da se nadam..
 
Ja imam problem od kako sam uveo decembra,, bili su 8x do sad i uvek kazu da su parametri dobri, net je 400/20. Na merenju je 200 nekad 100,nekad 50... Najcesce uvece posle 8. Ali cu im pisati svaki dan dok ne rese. Neka dolaze svaki dan ako treba
 
mada malo čudno zašto postoji praćenje pošiljke za jednu stavku i zašto me prebaci u sajt pošte!?
Ne znam šta si tačno dogovorio ti, ali ranije je bila opcija da ti pošalju ugovor Post Expressom (otud praćene pošiljke, i to oblika PX---------RS). Ne znam kako sad funkcioniše, ali svakako su ti nešto poslali, tako da to onda nije ovo što je meni bilo, tj. tebi su izgleda te "porudžbine" povodom aktivacije novog paketa, nevezano za prenos fiksnog.
 
Ne znam šta si tačno dogovorio ti, ali ranije je bila opcija da ti pošalju ugovor Post Expressom (otud praćene pošiljke, i to oblika PX---------RS). Ne znam kako sad funkcioniše, ali svakako su ti nešto poslali, tako da to onda nije ovo što je meni bilo, tj. tebi su izgleda te "porudžbine" povodom aktivacije novog paketa, nevezano za prenos fiksnog.
Nisu povodom aktivacije ugovora, meni je ugovor poslat i potpisan preko mejla, u porudžbinama piše "privremena numeracija, sledi zamena broja", mada malo mi je čudno zašto ima broj pošiljke koji je očigledno ne važeći.

1742714150888.png
 
@Goran 9
Da li je kod tebe samo upload problem ili imas prekide u downstreamu ? okaci screen parametara modema http://192.168.100.1
i da li meris brzinu preko kabla ili wifi ?!


I kod mene je u palanci danas prekid, čas imam net čas ne.
O, konačno dodali prijavu smetnji putem portala za Supernova korisnike, padaće sneg :ROFLMAO:
Pogledajte prilog 485419
Opa nije valda, jel se to podrazumeva da se može prijaviti loše sređena polja za unos podataka na sajtu move.tv, mada sam ja to već njima mailom odma intervenisao.
Jel to na moj mts?
Moram da se demantujem za prekid,
nije bio prekid nego iz nekog razloga sam morao da resetujem ruter i extender jer na extenderu je bio prekid a glavni ruter je radio bez problema.
 
Poslednja izmena:
Ja imam problem od kako sam uveo decembra,, bili su 8x do sad i uvek kazu da su parametri dobri, net je 400/20. Na merenju je 200 nekad 100,nekad 50... Najcesce uvece posle 8. Ali cu im pisati svaki dan dok ne rese. Neka dolaze svaki dan ako treba

То је тај шум који се јавља у вечерњим сатима кад се упали улична расвета.
Имам тај проблем 3 године, реше га на месец дана и опет борба. У Лозници где сам ја немам друго избор, они то одлично знају па их мало и боли уво…
 
Da li se odmah dobija ugovor preko mejla? Tokom poziva za obnovu ugovora sam nešto menjao mejl i novi ugovor mi nije stigao ni na stari ni na novi mejl... A stoji mi porudžbina na moj mts
 
@bokistech
Verovatno zavisi i od toga kako "produžuješ ugovor"?

Ja sam ćaletu za "Senior" tarifu "produžio" koristeći dugme / opciju na MojMTS portalu i tu je ugovor poslat na mail u roku od 5 minuta.

Za kevu je išlo blefiranje sa podnošenjem zahteva za prenos u A1 mrežu da bi joj ponudili 50% popusta na "Omorika S" paket (što jei dobila na kraju) pa je tu išla varijanta da joj šalju SMS na koju odgovara sa "DA". Ni taj SMS nije stigao odmah posle telefonskog poziva u kom je dogovoren 50% popust nego tipa posle sat i po, a mail sa primerkom ugovora je stigao tek nekih 3-4 sata posle SMS.
 
Nisu povodom aktivacije ugovora, meni je ugovor poslat i potpisan preko mejla, u porudžbinama piše "privremena numeracija, sledi zamena broja", mada malo mi je čudno zašto ima broj pošiljke koji je očigledno ne važeći.
Aha, pa to što je nevažeći broj menja situaciju. Verovatno im je sistem takav da evidentiraju kao da su ti poslali poštom, iako je zapravo išlo na mejl. Napomena se svakako odnosi na aktivaciju ugovora, naglašava se da uz novi ugovor dobijaš privremeni broj, koji kasnije planiraš da zameniš. Da li je u okviru toga sadržan zahtev za prenos broja, ne bih znao. Nezgodno je jer se ne zna na šta se odnose "fiksni servisi". Aktivacija ugovora se odnosi na novi Super PLAN, a zahtev za prenos broja na stari fiksni, ali oba su fiksni servisi, pa nije moguće utvrditi šta se odnosi na šta. Kod mene je bilo jasno jer mi je Moj mts prikazivao fiksni telefon kao jedinu uslugu, tako da sam bio siguran da se tri "porudžbine" koje su se pojavile odnose na njega.
 
Pozdrav svima. Imam jedno pitanje.
Dobio sam Email za aktivaciju MOJ MTS
ali me zanima kako i šta, koja je lozinka?

evo slike:
 

Prilozi

  • Screenshot_20250323_194921.jpg
    Screenshot_20250323_194921.jpg
    90.9 KB · Pregleda: 124
Vrh Dno