Šta je novo?

Supernova (2024)

Nakon što sam juče poslao prigovor, stiglo jutros na mail rešenje
Da li su još nekom ovako brzo reagovali? Ja sam juče pisao za sličnu stvar u ime jedne starije žene, ali zasad ništa nije stiglo sem automatskog odgovora. Nije ni onaj naknadni da je evidentirano i prosleđeno nadležnoj službi. Možda zato što nisam stavio RATEL u CC, haha. U svakom slučaju, slažem se da svi treba da se žalimo na apsolutno bilo šta što je sporno na računima. Dosta je ovde nemara i principa APP (ako prođe prođe).
 
Kolege, stigao mi je račun na 2532,88 din. Ranije je bio 2200. Ok povećali cenu samo mi nije jasno gde nađoše ovu računicu inače koristim samo net kod njih i za mesec dana mi ističe ugovor, taman da se oslobodim od ovih..............
 
E pa i mene su obradovali uvecanim racunom. Imam paket Super Plan 3 (optika+televizija+Omorika 25), paket koji vise ne postoji.

3 puta sam ja odlazio u poslovnicu, gde su mi sva 3 puta rekli da mi racun NECE biti uvecan, zato sto sam na paketu koji je izbacen. I receno mi je da nema potrebe da se zalim, pisem mailove ili sta vec. I eto ti sad. Racun od 6300 na 7300.

Otisao opet u poslovnicu, pitam kako moze da se resi to. Kaze jedino da se pise na mail, i da zahtevam da mi vrate staru cenu paketa. Nemam reci.
 
Jesu to povecavali cenu Senior tarife od januara ove godine ? Do sada je stizao racun 949,01 sad za januar stigao 1.026,42.
Jeste razlika zanemarljiva al necu iz principa nista ni dinara vise da placam od onoga sto je potrebno.
 
esu to povecavali cenu Senior tarife od januara ove godine ?
Aktuelna cena je 1.099 dinara, što se može videti ovde. Migracija je bila sredinom meseca, tako da su ti naplatili pola stare cene, a pola nove, pa otud nešto između. Konkretno, može da se izračuna da ti je tačno prvih petnaest dana januara naplaćeno po staroj ceni (15/31 × 949 ≈ 459,19), a preostalih šesnaest po novoj (16/31 × 1.099 ≈ 567,23), što daje tačan zbir koji si naveo: 459,19 + 567,23 = 1.026,42. Od sledećeg računa očekuješ punih 1.099 po novoj ceni, makar do eventualnog sledećeg poskupljenja.
 
Mene bas sad nasao kad ce da me zeza ovaj Tehnicolor, poceo sam od sebe da se gasi, ili ga iskljucim pa ukljucim na prekidac radi 3 sec pa se ugasi, pa opet gasi pa pali, em zeza taj prekidac, em se sam od sebe gasi, sad da ih dobijem da reklamiram, mozda uspem pred Uskrs.
"Svi operateri su zauzeti, pokusajte kasnije" ( Tamo negde pred Uskrs jer nam sada sve po spisku ovi sto pokusavamo da ih zeznemo za racune, vas MTS, imate prijatelja 😂 )
 
Posle prigovora lično u poslovnici 11.12.2024 i istog poslato na mail istog datuma ,gde meni stiže onaj generisani sms da se neće menjati cena... i odgovora na mail da je proverom sklopljen ugovor na obostrano zadovoljstvo , meni danas stiže sms za račun 2059.85din ,a plaćao sam 1524 din ( plaćam samo internet i to sam potpisao nov ugovor na proleće prošle godine 24meseca po 50% posle isto onih prigovora).

Pored novi Super Plan paketi,uskoro ćemo svi na Supernovu da dobijemo i novu MOVE aplikaciju na svim uređajima. Postovi od 31. januara pa nadalje: https://rtvforum.net/supernova-op-ta-tema-t2303-s1270.html
Upravo probah da otvorim sajt move.tv, i traži unos lozinke, tako da nešto se očito sprema.
 
Migracija paketa sa 2L na 2M, gašenje MAX i Apollon aplikacije, povećanje pretplate, naplata dodatnog STBa od avgusta koju sam tek nedavno primetio. Ali i to nije dosta nego i račun za januar mi juče šiknu sa novom cenom, iako sam još uvek na promociji 12 meseci po 1 din. do maja meseca.
Ali opet, posle 2 nedelje natezanja, 2 prigovora za migraciju, 2 negativna odgovora i 2 prigovora na te odgovore, danas su me napokon pozvali i to iz lokala da mi saopšte kako mi je odobreno da nastavim po staroj ceni do isteka ugovora i da će mi biti stornirani svi računi od avgusta, a odobren HBO paket i MAX bez pretplate.
Što se mene lično tiče, ne verujem dok ne vidim i osećam da ćemo se još ćerati. Čista obmana i pljačka!
P.S.: Da vas ne buni Januarski račun - to nije pun iznos jer je od 1-8. stara a od 9-31. nova cena. Tako da sledećeg meseca očekujete još veću cifru.

I da dodam samo, tek 23. januara sam krenuo u hajku sa njima, a ne u "predviđenom roku od 30 dana". Tako da, budite uporni ne odustajte, a kad isteknu ugovori neće nas više ni čuti ni videti. Bar mene....Pozz
 
Migracija paketa sa 2L na 2M, gašenje MAX i Apollon aplikacije, povećanje pretplate, naplata dodatnog STBa od avgusta koju sam tek nedavno primetio. Ali i to nije dosta nego i račun za januar mi juče šiknu sa novom cenom, iako sam još uvek na promociji 12 meseci po 1 din. do maja meseca.
Ali opet, posle 2 nedelje natezanja, 2 prigovora za migraciju, 2 negativna odgovora i 2 prigovora na te odgovore, danas su me napokon pozvali i to iz lokala da mi saopšte kako mi je odobreno da nastavim po staroj ceni do isteka ugovora i da će mi biti stornirani svi računi od avgusta, a odobren HBO paket i MAX bez pretplate.
Što se mene lično tiče, ne verujem dok ne vidim i osećam da ćemo se još ćerati. Čista obmana i pljačka!
P.S.: Da vas ne buni Januarski račun - to nije pun iznos jer je od 1-8. stara a od 9-31. nova cena. Tako da sledećeg meseca očekujete još veću cifru.

I da dodam samo, tek 23. januara sam krenuo u hajku sa njima, a ne u "predviđenom roku od 30 dana". Tako da, budite uporni ne odustajte, a kad isteknu ugovori neće nas više ni čuti ni videti. Bar mene....Pozz
Što se tiče dodatnog stb to će ti biti regulisano, govorim iz iskustva.
 
Stigao i meni račun.Ispostovano je .Ostala je stara cena od 4100din.Samo sto sam ranije imao Super sve 3m a sad je Super sve 3s.Na kraju ko ga sisa.Istice u Junu ugovor.
Na drugu stranu ,zvali pre neki dan i ponudili 50% na 6m onda puna cena .Bio bi ubrzan net i dva dodatna paketa.Realno mizerija ,onako još osakacen.Placam isto ko neko na optici a sporiji mi net
 
Što se tiče dodatnog stb to će ti biti regulisano, govorim iz iskustva.
Ma bice regulisano nego moras da se zamlacujes 10 puta sa njima, tri puta sam morao da intervenisem za ne ispravan racun. Zasto prosto kad moze komplikovano, u fazonu su ako prodje prodje.
 
Mi cemo na kraju svi da raskinemo ugovore, jer smo svi nezadovoljni ponasanjem ovog provajdera
Što je najgore svi ostali se utrkuju da postanu kao i oni .
Svesni su oni da gube korisnike ali znaju šta te iste korisnike čeka kod drugih provajdera .

Samo se pitam , da li oni koji tamo rade veruju u nešto !?!
Mene je sramota njihove bahatosti .
 
Pisao sam prigovor na uvećanje cena u roku i odgovorili tada da ostaju iste cene do kraja UO.

Sada stiže račun sa uvećanom cenom, cirkus...

Max aplikacija ne radi već desetak dana, ni nakon nekoliko mejlova/razgovora sa servisom.

Ne znam više ni koji prigovor po redu šaljem za iste stvari da bi konačno nešto rešili. Pokušao sam da zovem kor.servis ali automat odmah prekida sa obrazloženjem da su svi operateri zauzeti.
 
Naravno da je račun za Januar mesec uvećan za oko 400 dinara iako su u poruci napisali da cena ostaje ista do kraja trajanja ugovorne obaveze, kakvi lopovi Supernova. A kada pozovem kontak centar kaze automat da su sve linije trenutno zauzete i verovatno ce biti do kraja meseca zbog racuna, hahaha.
Da odgovorim, nakon 57 minuta čekanja da se javi operater (supernova je u pitanju) i na moje pitanje zašto mi je račun uvećan za oko 400 dinara ona mi odgovara nakon izvršene provere da su mi naplatili hbo uslugu. Ja kažem da je to već sve rešeno ranije uz prigovore i na račune za dodatni stb i da su mi odobrili korišćenje usluga svih paketa besplatno kao i da će mi cena ostati ista tj. stara do kraja trajanja ugovorne obaveze. Ako svaki mesec budemo morali da zovemo i da ulažemo prigovore ovo onda ne vodi više ničemu. Kaže operaterka da je to sada u mesecu januaru zbog migracije na nove pakete. Videćemo onda sledećeg meseca šta će biti. Strašno !!!
 
Meni stigao racun za januar 394,19din. A rekli su mi da nece menjati cene do kraja ugovorne obaveze. Do juna treba da mi bude cena 1 din :D Pisem im mail.
 
Super plan4 plavi, osnovica skočila za 715,00 rsd. U najmanju ruku bezobrazno, zašto uopšte i sklapamo ugovore?E sad treba se pripremiti za igre bez granica.
 
Meni stigao racun za januar 394,19din. A rekli su mi da nece menjati cene do kraja ugovorne obaveze. Do juna treba da mi bude cena 1 din :D Pisem im mail.
Obavezno.
Steta ... meni ugovor istekao 16 januara. Niko mi nije ni svao da me obavesti ili ponudi novi paket. Bezveze firma.
Mislim da su u obavezi da te informisu bar mesec dana pre isteka ugovora. Raspitaj se malo, procitaj zakon o elektronskim komunikacijama od clana 125 valjda do 130, tako nesto, mislim da sam tamo procitao. Isto tako ako je istekao ugovor verovatno moras zahtev za raskid posto se to gleda kao ugovor na neodredjeno vreme, tako nekako, istrazi. Zahtev za raskid mislim da mogu da razvuku na 30 dana da naplate jos 1 mesec. I bezi od njih ako imas priliku.
 
Ako si ulogovan u Moj mts aplikaciju, pojaviće se, ali budi strpljiv, jer je sistem prebukiran pošto su natrpani prigovorima.
Hvala, uspeo.

@veljadj kod mene pokazuje "VMware NSX ALB (Avi)" i 503 response code, inače ne bih pitao.

Inače dodali su na račun stavku "ugovorena naknada štete zbog raskida". Vratio sam opremu poslednjeg dana UO, agent na šalteru ne reče ništa u vezi toga da će biti naplaćeno. Jel uspeo neko da "skine" tu naknadu?
 
  • Like
Reagovanja: uji
Da li su još nekom ovako brzo reagovali? Ja sam juče pisao za sličnu stvar u ime jedne starije žene, ali zasad ništa nije stiglo sem automatskog odgovora. Nije ni onaj naknadni da je evidentirano i prosleđeno nadležnoj službi. Možda zato što nisam stavio RATEL u CC, haha. U svakom slučaju, slažem se da svi treba da se žalimo na apsolutno bilo šta što je sporno na računima. Dosta je ovde nemara i principa APP (ako prođe prođe).
Pa da, i mene je izuzetno iznenadilo, nakon što sam poslao prigovor posle 3 sata je stigao odgovor da je prosleđeno nadležnoj službi, a već ujutru oko 10 je stiglo rešenje da je zahtev osnovac, dakle sveukupno od prvoh maila do rešenja situacije je prošlo oko 16h.

Valja staviti taj ratel u CC, izgleda da je to streptomicin.
 
Nazad
Vrh Dno