Šta je novo?

Supernova (2024)

Postoji opcija kada se okrene korisnički centar da se otkaže HBO paket a da se ne čeka operater. Meni nije uspelo, kaže mi da sam prekoračio dozvoljeni broj pokušaja. A nisam...
 
Sad mi zena kaze da je fiksni broj 036 to je verovatno kraljevacka poslovnica ovde kod nas,ne verujem da ce ti to pomoci🤣

Ma meni hvala bogu istice sad u aprilu i sa njima je gotovo nikad vise,pogotovo sto su me zvali iz sbb 12 meseci dzabe ponudili.
 
Sad mi zena kaze da je fiksni broj 036 to je verovatno kraljevacka poslovnica ovde kod nas,ne verujem da ce ti to pomoci🤣

Ma meni hvala bogu istice sad u aprilu i sa njima je gotovo nikad vise,pogotovo sto su me zvali iz sbb 12 meseci dzabe ponudili.
To su " Rutovani " brojevi , da se ne zna ko zove ...Samo izađe pozivac i njihov ID .
 
Dobih danas povećanje računa i ja!
30 Marta mi ističe ugovor.... Pa da vas pitam, šta mi je pametno činiti? Dali da čekam da me pozovu i daju neku ponudu ili da ja njih kontaktiram i da RASKIDAM saradnju? Da napomenem da sam osoba sa invaliditetom i nisam ostvario popust kao osoba koja je 100% invalid. Bio sam u poslovnici kod mene u gradu i rekli su mi da tek po isteku ugovora mogu da POTRAŽUJEM POPUST ZA OSOBE SA INVALIDITETOM tako su mi rekli.

Ostaju mi 2 - solucije da čekam da mi se jave sa nekom ponudom i da je uzmem i da plus izvučem i POPUST ZA OSOBE SA INVALIDITETOM.
Ili da RASKIDAM SA OVOM BAGROM?
 

Prilozi

  • orca-image-907823708.jpeg.jpeg
    orca-image-907823708.jpeg.jpeg
    81.9 KB · Pregleda: 39
  • orca-image--1344895982.jpeg.jpeg
    orca-image--1344895982.jpeg.jpeg
    83.1 KB · Pregleda: 39
Dobih danas povećanje računa i ja!
30 Marta mi ističe ugovor.... Pa da vas pitam, šta mi je pametno činiti? Dali da čekam da me pozovu i daju neku ponudu ili da ja njih kontaktiram i da RASKIDAM saradnju? Da napomenem da sam osoba sa invaliditetom i nisam ostvario popust kao osoba koja je 100% invalid. Bio sam u poslovnici kod mene u gradu i rekli su mi da tek po isteku ugovora mogu da POTRAŽUJEM POPUST ZA OSOBE SA INVALIDITETOM tako su mi rekli.

Ostaju mi 2 - solucije da čekam da mi se jave sa nekom ponudom i da je uzmem i da plus izvučem i POPUST ZA OSOBE SA INVALIDITETOM.
Ili da RASKIDAM SA OVOM BAGROM?
Šta god učinili nećete pogrešiti .
Samo zavisi šta posle , ako imate nekog provajdera na " vidiku " obavezno dalje .
Ako pak nemate i postoji mogućnost zbog Vaše invalidnosti , pokušajte da to realizuje te .
Sve u svemu pogrešiti neće te .
 
Dobih danas povećanje računa i ja!
30 Marta mi ističe ugovor.... Pa da vas pitam, šta mi je pametno činiti? Dali da čekam da me pozovu i daju neku ponudu ili da ja njih kontaktiram i da RASKIDAM saradnju? Da napomenem da sam osoba sa invaliditetom i nisam ostvario popust kao osoba koja je 100% invalid. Bio sam u poslovnici kod mene u gradu i rekli su mi da tek po isteku ugovora mogu da POTRAŽUJEM POPUST ZA OSOBE SA INVALIDITETOM tako su mi rekli.

Ostaju mi 2 - solucije da čekam da mi se jave sa nekom ponudom i da je uzmem i da plus izvučem i POPUST ZA OSOBE SA INVALIDITETOM.
Ili da RASKIDAM SA OVOM BAGROM?
Kako niste ostvarili popust?
Zar kad ste podpisali ugovor niste to rešili?
Meni u maju ističe popust a u decembru ugovor.
Upravo se ulogovah na moj.mts, i piše ovako:
Januar 2025.

1.737,90 RSD

Delimično izmiren

2.480,40 RSD
E sad znači platim taj prvi iznos jel tako?
taj sam dobio u poruci danas.
 
mislim da su ovo namerno blokirali da ljudi ne bi slali reklamacije :LOL:

Ovaj servis je trenutno nedostupan. Molimo Vas da pokušate kasnije.
 
Cekao sat vremena tacno. Javila se i prekinula mi. 😊😊😊
Imam 24 meseca 50% i umesto 2350 stigao mi je 5500.
 
Kaže mi operater da provajder ima pravo da promeni cenu (supernova), rekoh pa zašto onda postoji ugovor?Ma ne vredi, zahtevaću raskid ili poštovanje ugovorene obaveze.
 
Dobih danas povećanje računa i ja!
30 Marta mi ističe ugovor.... Pa da vas pitam, šta mi je pametno činiti? Dali da čekam da me pozovu i daju neku ponudu ili da ja njih kontaktiram i da RASKIDAM saradnju? Da napomenem da sam osoba sa invaliditetom i nisam ostvario popust kao osoba koja je 100% invalid. Bio sam u poslovnici kod mene u gradu i rekli su mi da tek po isteku ugovora mogu da POTRAŽUJEM POPUST ZA OSOBE SA INVALIDITETOM tako su mi rekli.

Ostaju mi 2 - solucije da čekam da mi se jave sa nekom ponudom i da je uzmem i da plus izvučem i POPUST ZA OSOBE SA INVALIDITETOM.
Ili da RASKIDAM SA OVOM BAGROM?
Proveri ako imas sbb daju trenutno 12 meseci dzabe.
 
Nije da je pravdam ( sami su krivi gde rade a i kako rade ) , ali posle 00: 59 :59 automatski sistem prekida poziv .
To je tako bilo koji broj da zovete .
Znaci u tome je caka, majku li im hostaplersku. A ja bijem glavu sto sam izgubio sat vremena cekajuci da se neko javi i kad sam konacno docekao puce veza, posle toga nije imalo sanse da se dobije, svi operateri su zauzeti...
 
Narode, da me ne shvatite pogrešno, ali morate povremeno da pratite teme poput ove ili SBB teme, u zavisnosti kog provajdera ste izabrali. Isto važi i za mobilnu telefoniju. Ja sam takođe naučio to na teži način.

Uvek kad bude ovako neko ****** sa njihove strane gde povećavaju cene, ljudi ovde upozore i daju predloge i savete šta i kako. Meni je zbog toga žao jer je vama koji ste tek sad videli kasno da raskinete ugovor jer je rok bio do 09.01.2025.

Vidim da je navala sad svaki dan jer tek sad provaljujete šta su uradili, pa da znate u startu da 99% ne možete ništa da uradite jer se oni pokrivaju tim da ste obavešteni u decembru i da ste imali mesec dana roka za žalbu.

Što se tiče onih koji su se dogovorili da ostane ista cena a dobili sad veću, ne zovite, samo pišite prigovor na mail, rešiće.
 
Znaci u tome je caka, majku li im hostaplersku. A ja bijem glavu sto sam izgubio sat vremena cekajuci da se neko javi i kad sam konacno docekao puce veza, posle toga nije imalo sanse da se dobije, svi operateri su zauzeti...
Samo jedno imaj te na umu .
Vi ste učinili sve a oni ne žele ni za platu - radnici u Call Centar -u a ni firma za ukupni benefit ni da se potrudi .

Vidite i sami koliko grešaka su napravili evo ovde ljudi komentarišu , muku i glavobolju sa njima .
A zamislite koliko primera ima još .

Hiljadu puta sam u razgovoru sa Kontakt centar -om rekao da zaposli te ljude sa osnovnom školom ali da ih obučite pre svega kako da se ophode i nešto da urade za svoje radno vreme imalo bi bolji rezultat .
 
Ok,oni se vode politikom "morali ste biti obavesteni"?SMS iki mail.
Nisam dobio ni jedno ni drugo.Imaju u bazi pa mogu proveriti,svakako neka mi posalju screen maila ili poslatog SMS,nije problem.
Uvecanje je od UO koju sam potpisao.
UO je potpisana 15.11. i od tada do 10.01. racune nisam dobijao,ni na mail,ni od postara a ni putem SMS sve dok nisam zvao telefonom da mi posalju SMS o dugovanjima za 11 i 12 mesec.Sramota,neozbiljnost i bezobrazluk!
Na zalost SBB nije opcija u mom mestu,eventualno moze TOTAL ali pitanje je da li pametno...
 
pa bilo je obavestenje na njihovom portalu i ja sam ovde saznao.
 
Država im je dozvolila da je objava na portalu dovoljna,oni samo koriste ono što im je dozvoljeno.
 
Kradu u skladu sa propisi...
 
Imam utisak da pola zahteva preko call centra ni obradjuju sem onih njima interesnih i bitnih
 
@srki018 a moozda cak neke ni ne zavedu :geek:
 
Ja to nisam rekao .😀
Oni ljudi non stop rade i gledaju svakom korisniku da udovolje .
Čini mi se da mi nismo dovoljno zahvalni .😃😃😃😃😂
Nisam ni ja to rekao, Šojić je.... 🤣
 
Nazad
Vrh Dno