Pre isteka roka za zalbu, jos u decembru.Kako si se zalio ? jesi jos uvek pod ugovorom sa manjom cenom?
Jos sam pod ugovorom do 30.3.2025.
Pre isteka roka za zalbu, jos u decembru.Kako si se zalio ? jesi jos uvek pod ugovorom sa manjom cenom?
Steta ... meni ugovor istekao 16 januara. Niko mi nije ni svao da me obavesti ili ponudi novi paket. Bezveze firma.Pre isteka roka za zalbu, jos u decembru.
Jos sam pod ugovorom do 30.3.2025.
Da li su još nekom ovako brzo reagovali? Ja sam juče pisao za sličnu stvar u ime jedne starije žene, ali zasad ništa nije stiglo sem automatskog odgovora. Nije ni onaj naknadni da je evidentirano i prosleđeno nadležnoj službi. Možda zato što nisam stavio RATEL u CC, haha. U svakom slučaju, slažem se da svi treba da se žalimo na apsolutno bilo šta što je sporno na računima. Dosta je ovde nemara i principa APP (ako prođe prođe).Nakon što sam juče poslao prigovor, stiglo jutros na mail rešenje
Aktuelna cena je 1.099 dinara, što se može videti ovde. Migracija je bila sredinom meseca, tako da su ti naplatili pola stare cene, a pola nove, pa otud nešto između. Konkretno, može da se izračuna da ti je tačno prvih petnaest dana januara naplaćeno po staroj ceni (15/31 × 949 ≈ 459,19), a preostalih šesnaest po novoj (16/31 × 1.099 ≈ 567,23), što daje tačan zbir koji si naveo: 459,19 + 567,23 = 1.026,42. Od sledećeg računa očekuješ punih 1.099 po novoj ceni, makar do eventualnog sledećeg poskupljenja.esu to povecavali cenu Senior tarife od januara ove godine ?
Posle prigovora lično u poslovnici 11.12.2024 i istog poslato na mail istog datuma ,gde meni stiže onaj generisani sms da se neće menjati cena... i odgovora na mail da je proverom sklopljen ugovor na obostrano zadovoljstvo , meni danas stiže sms za račun 2059.85din ,a plaćao sam 1524 din ( plaćam samo internet i to sam potpisao nov ugovor na proleće prošle godine 24meseca po 50% posle isto onih prigovora).
Upravo probah da otvorim sajt move.tv, i traži unos lozinke, tako da nešto se očito sprema.Pored novi Super Plan paketi,uskoro ćemo svi na Supernovu da dobijemo i novu MOVE aplikaciju na svim uređajima. Postovi od 31. januara pa nadalje: https://rtvforum.net/supernova-op-ta-tema-t2303-s1270.html
Što se tiče dodatnog stb to će ti biti regulisano, govorim iz iskustva.Migracija paketa sa 2L na 2M, gašenje MAX i Apollon aplikacije, povećanje pretplate, naplata dodatnog STBa od avgusta koju sam tek nedavno primetio. Ali i to nije dosta nego i račun za januar mi juče šiknu sa novom cenom, iako sam još uvek na promociji 12 meseci po 1 din. do maja meseca.
Ali opet, posle 2 nedelje natezanja, 2 prigovora za migraciju, 2 negativna odgovora i 2 prigovora na te odgovore, danas su me napokon pozvali i to iz lokala da mi saopšte kako mi je odobreno da nastavim po staroj ceni do isteka ugovora i da će mi biti stornirani svi računi od avgusta, a odobren HBO paket i MAX bez pretplate.
Što se mene lično tiče, ne verujem dok ne vidim i osećam da ćemo se još ćerati. Čista obmana i pljačka!
P.S.: Da vas ne buni Januarski račun - to nije pun iznos jer je od 1-8. stara a od 9-31. nova cena. Tako da sledećeg meseca očekujete još veću cifru.
I da dodam samo, tek 23. januara sam krenuo u hajku sa njima, a ne u "predviđenom roku od 30 dana". Tako da, budite uporni ne odustajte, a kad isteknu ugovori neće nas više ni čuti ni videti. Bar mene....Pozz
Moje iskustvo sasvim suprotno govori .Što se tiče dodatnog stb to će ti biti regulisano, govorim iz iskustva.
Ma bice regulisano nego moras da se zamlacujes 10 puta sa njima, tri puta sam morao da intervenisem za ne ispravan racun. Zasto prosto kad moze komplikovano, u fazonu su ako prodje prodje.Što se tiče dodatnog stb to će ti biti regulisano, govorim iz iskustva.
Pitam se samo kako ih nije sramota ?Ma bice regulisano nego moras da se zamlacujes 10 puta sa njima, tri puta sam morao da intervenisem za ne ispravan racun. Zasto prosto kad moze komplikovano, u fazonu su ako prodje prodje.
Što je najgore svi ostali se utrkuju da postanu kao i oni .Mi cemo na kraju svi da raskinemo ugovore, jer smo svi nezadovoljni ponasanjem ovog provajdera
Da odgovorim, nakon 57 minuta čekanja da se javi operater (supernova je u pitanju) i na moje pitanje zašto mi je račun uvećan za oko 400 dinara ona mi odgovara nakon izvršene provere da su mi naplatili hbo uslugu. Ja kažem da je to već sve rešeno ranije uz prigovore i na račune za dodatni stb i da su mi odobrili korišćenje usluga svih paketa besplatno kao i da će mi cena ostati ista tj. stara do kraja trajanja ugovorne obaveze. Ako svaki mesec budemo morali da zovemo i da ulažemo prigovore ovo onda ne vodi više ničemu. Kaže operaterka da je to sada u mesecu januaru zbog migracije na nove pakete. Videćemo onda sledećeg meseca šta će biti. Strašno !!!Naravno da je račun za Januar mesec uvećan za oko 400 dinara iako su u poruci napisali da cena ostaje ista do kraja trajanja ugovorne obaveze, kakvi lopovi Supernova. A kada pozovem kontak centar kaze automat da su sve linije trenutno zauzete i verovatno ce biti do kraja meseca zbog racuna, hahaha.
Obavezno.Meni stigao racun za januar 394,19din. A rekli su mi da nece menjati cene do kraja ugovorne obaveze. Do juna treba da mi bude cena 1 dinPisem im mail.
Mislim da su u obavezi da te informisu bar mesec dana pre isteka ugovora. Raspitaj se malo, procitaj zakon o elektronskim komunikacijama od clana 125 valjda do 130, tako nesto, mislim da sam tamo procitao. Isto tako ako je istekao ugovor verovatno moras zahtev za raskid posto se to gleda kao ugovor na neodredjeno vreme, tako nekako, istrazi. Zahtev za raskid mislim da mogu da razvuku na 30 dana da naplate jos 1 mesec. I bezi od njih ako imas priliku.Steta ... meni ugovor istekao 16 januara. Niko mi nije ni svao da me obavesti ili ponudi novi paket. Bezveze firma.
Ako si ulogovan u Moj mts aplikaciju, pojaviće se, ali budi strpljiv, jer je sistem prebukiran pošto su natrpani prigovorima.Može li negde da se preuzme račun u pdfu bez kontaktiranja podrške i silnog čekanje? Na mail nije stigao, na https://moj.mts.rs/Prijava-b2c vraća 503 response code.
Tek će biti !Ako si ulogovan u Moj mts aplikaciju, pojaviće se, ali budi strpljiv, jer je sistem prebukiran pošto su natrpani prigovorima.
Naravno da možeš,proradila je stranica mojmts i stavka računi.Može li negde da se preuzme račun u pdfu bez kontaktiranja podrške i silnog čekanje? Na mail nije stigao, na https://moj.mts.rs/Prijava-b2c vraća 503 response code.
Hvala, uspeo.Ako si ulogovan u Moj mts aplikaciju, pojaviće se, ali budi strpljiv, jer je sistem prebukiran pošto su natrpani prigovorima.
Pa da, i mene je izuzetno iznenadilo, nakon što sam poslao prigovor posle 3 sata je stigao odgovor da je prosleđeno nadležnoj službi, a već ujutru oko 10 je stiglo rešenje da je zahtev osnovac, dakle sveukupno od prvoh maila do rešenja situacije je prošlo oko 16h.Da li su još nekom ovako brzo reagovali? Ja sam juče pisao za sličnu stvar u ime jedne starije žene, ali zasad ništa nije stiglo sem automatskog odgovora. Nije ni onaj naknadni da je evidentirano i prosleđeno nadležnoj službi. Možda zato što nisam stavio RATEL u CC, haha. U svakom slučaju, slažem se da svi treba da se žalimo na apsolutno bilo šta što je sporno na računima. Dosta je ovde nemara i principa APP (ako prođe prođe).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari