Šta je novo?

Supernova (2024)

Ja sam na SuperPlan 2L na optici, žalio se putem maila.

Cena ostaje ali ne i brzina neta i TV kanali!

Danas sam predao zahtev za raskid ugovora u poslovnici kojim sam se pozvao na član 131 ZEK. Sve taksativno navedeno.

Javljam šta će da se desi.
Ako ti menjaju brzinu neta i kanale imaš pravo da raskineš.
 
Pa svima menjaju nesto, tako da RASKID ! ... ubijaju taj Superplan 2L 2023v2, tu imas sve za 3800din u mom slucaju coax 200/15Mbps net
za HBO max mi salju mailove da se strpim jos malo, taman da malo prodje vreme?!
 
Kod mene je vrh digli cenu za 700 din net isti jos pogasili neke kanale aplauz
 
I ja sam se zalio pre 20dana prvo preko mesengera pa su me nazvali da pitaju da li mi stvarno ne odgovara ovo poskupljenje i kao zvace me neko opet u roku od 8 dana. Niko normalno ne zove i u sredu 25.12. posaljem digitalno potpisan zahtev za raskid i pretnju da donosim opremu u petak da razduzim i sledeci dan, juce, cetvrtak 26.12. me zovu iz poslovnice iz SM da kazu da ce ostati isti uslovi. Ugovor potpisan u maju ove godine i vazi do maja 2026te. po mom zahtevu potvrdili i na mail:
Poštovani,
obaveštavamo Vas po zahtevu broj ****** da je rešen osnovano.
Dogovoreni uslovi,ponuda i cena po ugovoru od 16/05/2024, za korišćenje paketa usluga 2023v2_Super PLAN 2 L (Net200 + TV Max), će ostati nepromenjeni do isteka ugovorne obaveze.

Inace placam 3799din plus 150din dodatno.
 
Novi nivo bezobrazluka Supernove, tj. MTS-a. Pre 10ak dana sam svratio u poslovnicu da podnesem zahtev za raskid ugovora, kao zvace me neko za 2-3 dana. Naravno, nisu zvali. Pre dva dana sam poslao mail sa upitom o stanju zahteva i dodao u cc efektivu i [email protected]. Juce zovu odmah. Imate kod nas Supernova paket i postpaid broj, izlazimo vam u susret i za oba ugovara ostaju iste cene. Na moje pitanje, kakve veze ima postpaid ugovor sa ovim kada su odvojeni, kao pa mi vam izlazimo u susret i ostaju vam iste cene za oba. :mad:

  • Rekoh, postpaid ostavimo po strani, kazite Vi meni da li ostaje isti broj kanala?
  • Ostaju.
  • Kako ostaju kada na sajtu stoji da je paket smanjen sa 310+ na 250+?
  • Pa zar vi meni ne verujete?
  • Naravno da ne, jer svako od vasih kolega ima drugu pricu. Da li mozete vi meni da to potvrdite i posaljete na mail?
  • Ne mogu, ali mogu sms da vam posaljem. Samo da znate, i SBB, A1, Yettel, svi podižu cene od 1. januara, ako planirate da pređete kod nekog od njih.
  • To je moja stvar, gde ću da pređem. Nista onda, realizujte zahtev.
  • Pa znate kako, trenutno su nam aplikacije u haosu, dobicete odgovor posle 9. januara.
  • Rok za zalbu na promenu uslova je do kraja godine, posle 9. januara mi nista ne znaci.
  • 30 dana je nas rok da odgovorimo na vas zahtev za raskid ugovora. Trenutno smo u guzvi, verovatno ce to da bude posle 9. januara.

I sta sad da radimo, borba sa vetrenjacama. :mad:
 
Valjda smo do sada svi prebačeni na mts platformu. Jesi li probao da se u Max registruješ sa podacima za "moj mts" portal?
 
Kod uvođenja, koaksijalna SN instalacija, koji modem/ruter i koji stb se dobija sada (da se ne uvali neki stari) i kolika je realna brzina u odnosu na ovih do 400/20?
 
Kod uvođenja, koaksijalna SN instalacija, koji modem/ruter i koji stb se dobija sada (da se ne uvali neki stari) i kolika je realna brzina u odnosu na ovih do 400/20?
racunaj do 350Mbps max.
 
Kod mene je do 13h 370/20.. posle 14h padne na 170 -200 i tako je do ujutru.
 
Најновији је техниколор 7210 а и он се више не производи а нове неће да купе јер планирају да пређу на оптику. Тај једини има 16 канала и он може да има ту брзину док други које имају (цбн, техниколор 7200) имају само 8 канала и тешко могу да имају ту брзину.
 
Novi nivo bezobrazluka Supernove, tj. MTS-a. Pre 10ak dana sam svratio u poslovnicu da podnesem zahtev za raskid ugovora, kao zvace me neko za 2-3 dana. Naravno, nisu zvali. Pre dva dana sam poslao mail sa upitom o stanju zahteva i dodao u cc efektivu i [email protected]. Juce zovu odmah. Imate kod nas Supernova paket i postpaid broj, izlazimo vam u susret i za oba ugovara ostaju iste cene. Na moje pitanje, kakve veze ima postpaid ugovor sa ovim kada su odvojeni, kao pa mi vam izlazimo u susret i ostaju vam iste cene za oba. :mad:

  • Rekoh, postpaid ostavimo po strani, kazite Vi meni da li ostaje isti broj kanala?
  • Ostaju.
  • Kako ostaju kada na sajtu stoji da je paket smanjen sa 310+ na 250+?
  • Pa zar vi meni ne verujete?
  • Naravno da ne, jer svako od vasih kolega ima drugu pricu. Da li mozete vi meni da to potvrdite i posaljete na mail?
  • Ne mogu, ali mogu sms da vam posaljem. Samo da znate, i SBB, A1, Yettel, svi podižu cene od 1. januara, ako planirate da pređete kod nekog od njih.
  • To je moja stvar, gde ću da pređem. Nista onda, realizujte zahtev.
  • Pa znate kako, trenutno su nam aplikacije u haosu, dobicete odgovor posle 9. januara.
  • Rok za zalbu na promenu uslova je do kraja godine, posle 9. januara mi nista ne znaci.
  • 30 dana je nas rok da odgovorimo na vas zahtev za raskid ugovora. Trenutno smo u guzvi, verovatno ce to da bude posle 9. januara.

I sta sad da radimo, borba sa vetrenjacama. :mad:
Oni jednostavno na posten zahtev korisnika za raskid nece pozitivno da odgovore, dzaba cekanje.

Mora na silu ili nikako.
 
Napokon su me nazvali u vezi mog prigovora, a zatim i podnetog zahteva za raskid.
Ponuđeno mi je da bez promene cene osnovne mesečne naknade, sa Super Plan 2L paketa budem migriran na novi Super Plan 2M sa svim otključanim dodatnim paketima i uslugama Max i Apollon, takođe bez dodatne naknade.
Prihvatio sam i zatražio potvrdu dogovorenog, koja je ubrzo i stigla.
 

Prilozi

  • Screenshot_20241227_154357_Messages.jpg
    Screenshot_20241227_154357_Messages.jpg
    181.8 KB · Pregleda: 107
Pokusao sam nekoliko puta da dobijem call centar ali i nakon cekanja od 30 minuta niko se nije javio. Samo ponavlja automat cekanje je duze od 2 minuta. Da li mozda prave razliku ako broj sa kojeg se poziva nije naveden u ugovoru?
 
Поздрав , нисам упућен и извињавам се што ускачем овако као падобранац , јел може неко да ми објасни због чега преко видео клуба неће ништа да се пусти кад идем на аполон ово остало ради ?
 
@Mr_Cojko i ja ću isto da prihvatim ako mi ponude kao tebi.
 
Pokusao sam nekoliko puta da dobijem call centar ali i nakon cekanja od 30 minuta niko se nije javio. Samo ponavlja automat cekanje je duze od 2 minuta. Da li mozda prave razliku ako broj sa kojeg se poziva nije naveden u ugovoru?
Ne, nego jednostavno ne mogu da postignu, masa ljudi se zali i zove. Prvi put sam cekao 49min, drugi put 1h10min... Moras biti uporan, ja pustim na spikerfon, i radim neke druge stvari...
 
Мајка била данас до пословнице да поднесе захтев за раскид и није добила никакав папир, само је жена унела неке податке у комп и рекла јој да ће је звати. Јел има негде да се провери онлајн да ли је поднет захтев или?
 
Neka ide da trazi napismeno, sigurno muljaju nesto. Ne moze posle nikako da dokaze da je podnela, a prodje rok..
 
Upravo sam i ja dobio famoznu poruku. Meni je vazno da mi ostane cena ista , jos koji mesec a kasnije cu da vidim . Od 6.12.2024 kada sam poslao prvi mejl . Tek sada su resili prigovor , prosle nedelje sam bio i do radnje da potvrdim prigovor oko cene pismeno , mora da je to ubrzalo stvar(lol ubrzalo ako se svo ovo cekanje moze to zvati) . Da su spori spori su uzasno .
 

Prilozi

  • 2.png
    2.png
    108.4 KB · Pregleda: 90
Мајка била данас до пословнице да поднесе захтев за раскид и није добила никакав папир, само је жена унела неке податке у комп и рекла јој да ће је звати. Јел има негде да се провери онлајн да ли је поднет захтев или?
Nema sta da proveravas tako to funkcionise,zvace te oni i ponudice da ostanete za iste pare.
 
Али зар није требала да добије неки папир, захтев који је поднела а после они нека зову ако хоће. Шта ако је буду звали 10. јануара?
 
Ni meni nisu dali pismenu potvrdu da sam podneo zahtev za raskid, na portalu "moj mts" se može videti datum podnošenja pod moji zahtevi - prijavljene smetnje.
 
На "Мој МТС" не могу да се логујем са Супернова подацима.
 
Али зар није требала да добије неки папир, захтев који је поднела а после они нека зову ако хоће. Шта ако је буду звали 10. јануара?
ma ne daju nista, niti ce da joj odobre raskid
posle 7 dana dobice sms da joj se zadrzava stara cena i ako to nije ni trazeno

na pitanje za raskid pravice se mrtvi.

Ko hoce raskid ovo je pogresan pristup
 
Nazad
Vrh Dno