Šta je novo?

Supernova (2024)

U utorak mi stize poruka da se strpim i da ce me neko pozvati slao sam mejl da se neslazem sa promenom cene do trajanja ugovora , danas takodje stize poruka da se opet strpim i da ce me neko pozvati . LOOOL Koliko puta treba da mi posalju istu poruku pre nego sto me neko pozove .
 
U utorak mi stize poruka da se strpim i da ce me neko pozvati slao sam mejl da se neslazem sa promenom cene do trajanja ugovora , danas takodje stize poruka da se opet strpim i da ce me neko pozvati . LOOOL Koliko puta treba da mi posalju istu poruku pre nego sto me neko pozove .
To je to sto pričam. Šalju,svima tako milion odgovora tipa "sačekajte još malo", dok prodje period za raskid.
 
Ja imam fore za raskid verujem do 8 januara posto mi je Sms poruka stigla 9.12.2024 da ce biti promene cene paketa .Valjda se od tada gleda . Ali sve jedno sacekacu jos nekoliko dana i ako ne pozovu idem na raskid sledece nedelje .
 
Mejl da se ne slažem sa novim uslovima poslat 3.12.2024.
Zvali da objasne kako je to odličan novi paket 9.12.2024., a ja sam tražio da sve ostane isto (cena i izbor TV kanala), ili raskid.
Kao i ostalima koji su se bunili, stigao danas 19.12.2024. SMS da ostaje ista cena.
Izgleda da se menja TV paket, jer to ne spominju u SMS poruci.
 
Ovako sam ja .
Mejl postat 6.12.2024 sa zalbom
10.12.2024 dobio mejl da su primili mejl to je da su upoznati sa problemom koji sam poslao, i da su poslali sluzbi zalbu i da ce me neko pozvati .
17.12.2024 sam isao do radnje posto me mrzilo da cekam na odgovor i tamo poslao isti zahtev da ne prihvatam povecanje cene i da mi ostave istu cenu ili raskid .
17.12.2024 dobio mejl da se strpim i da ce neko da me pozove .
19.12.2024 dobio isti mejl da se jos strpim i da se resava moja zalba i da ce neko da me pozove .
Pretpostavljam zato sto imam televiziju besplatno a samo internet placam da neznaju sta da rade . Ali da su spori Spori su . Ja znam sta cu da radim sledece nedelje ako me niko ne pozove ovih dana . A da li oni znaju ne znam ali znace , kad podnesem raskid .
 
Meni SMS nije stigao, ali zato jesu vec 3 mail-a gde pisu da se jos malo strpim dok oni pronadju najbolje resenje, klasicno kupovanje vremena 😂😂 Sad sam ih kulturno iznapusavao, ispsovao i napisao da mi vise ne odgovaraju na mail jer sutra idem da raskinem UO i razduzim opremu...
 
Ovo mi nije jasno, ukoliko uzimam Super Plan 4 / Box 4 i dobijam pogodnosti u vidu 12-14 meseci po 1din. Da li u te besplatne mesece ulazi i cena mobilnog paketa?
 
Ovako sam ja .
Mejl postat 6.12.2024 sa zalbom
10.12.2024 dobio mejl da su primili mejl to je da su upoznati sa problemom koji sam poslao, i da su poslali sluzbi zalbu i da ce me neko pozvati .
17.12.2024 sam isao do radnje posto me mrzilo da cekam na odgovor i tamo poslao isti zahtev da ne prihvatam povecanje cene i da mi ostave istu cenu ili raskid .
17.12.2024 dobio mejl da se strpim i da ce neko da me pozove .
19.12.2024 dobio isti mejl da se jos strpim i da se resava moja zalba i da ce neko da me pozove .
Значи ти од 19.12. рачунај још 30 дана да имаш право на жалбу, тј. раскид. Па кад ти опет пошаљу мејл де се стрпиш, ти рачунај 30 дана од тог мејла.
 
Planiram ovih dana da uzemem plan 2s paket u suoernovi. Nije mi jasan ovaj sistem sa dodatnim tv paketom po izboru? Kod SBB-a je sve otkljucano sem bezobraznih kanala i hbo kanala. Da li znaci da ovde.moram da doplacujem ako hocu dokumentarne kanale tipa nacionalna geografija, discovery i slicno? I isto vazi i za filmske kanale? Ne mogu da nadjem spisak sta je sve ukljuceno u 2 s i koji su tacno kanali u tim dodatnim paketima. Moze li neka pomoc?
 
Planiram ovih dana da uzemem plan 2s paket u suoernovi. Nije mi jasan ovaj sistem sa dodatnim tv paketom po izboru? Kod SBB-a je sve otkljucano sem bezobraznih kanala i hbo kanala. Da li znaci da ovde.moram da doplacujem ako hocu dokumentarne kanale tipa nacionalna geografija, discovery i slicno? I isto vazi i za filmske kanale? Ne mogu da nadjem spisak sta je sve ukljuceno u 2 s i koji su tacno kanali u tim dodatnim paketima. Moze li neka pomoc?

Da , sve se doplacuje...

ponuda malo bolje od antene :ROFLMAO:
 
Može li ugovor da se raskine bez penala ukoliko oni ipak pristanu da ostane ista cena i usluga tj. svi kanali kao do sada i brzina neta?
 
Mislim da ne, nema osnova za raskid ugovora ukoliko nema jednostrane promene ugovora.
 
Ima li Supernova nešto kao otključavanje kanala za Novu Godinu i sl?
 
Ima, otključano je već.
 
Može li ugovor da se raskine bez penala ukoliko oni ipak pristanu da ostane ista cena i usluga tj. svi kanali kao do sada i brzina neta?
Menja se specifikacija usluga, bez obzira na to što si eventualno obavešten da ostaje ista cena, tako da ima i dalje osnova.
 
To znači mora ista cena sli i isti paket usluga, jer sad se prave ludi, javljaju biće ista cena, ali ne govore da će smanjiti broj kanala, treba biti jako pažljiv i precizan, jer muljaju
meni su rekli da ce mi ostaviti sve kanale koje imam i svedske akcione hbo takode, max mi radi kad su me prebacili na mts racun.
 
Ovo su genijalci! Pazite ove parametre optičkog signala kod SN:
1734694030858.png
Ladno imam packet loss na optici. Ništa nije dirano u objektu, samo je signal opao ispod svake granice... Televizija i ne radi (lampica na onom čudu za coax svetli crveno!).
 
  • Like
Reagovanja: uji
Može li ugovor da se raskine bez penala ukoliko oni ipak pristanu da ostane ista cena i usluga tj. svi kanali kao do sada i brzina neta?
Može da se raskine naravno. Imate primere u mts temama za box i mobilnu da ljudi raskidali iako su im ostavili istu cenu.
I to nema veze da li se menja broj kanala ili ne
 
Sutra idem u poslovnicu da ga raskinem pa javljam sta sam uradio. Odlucio sam se za orion telekom
 
Mene su danas zvali (zahtev za raskid sam podneo 8.12.2024), i ponudili su mi da ostane cena ista, ali sam ipak tražio raskid ugovora jer sam prešao kod Oriona.

Rekla je da je otkazni rok 30 dana, koji ističe 8. januara, i da bi do tada trebalo da se razdužim sa opremom. Negde sam pročitao da taj otkazni rok ne postoji nego da vaćare?
 
Rekla je da je otkazni rok 30 dana, koji ističe 8. januara, i da bi do tada trebalo da se razdužim sa opremom. Negde sam pročitao da taj otkazni rok ne postoji nego da vaćare?

Ponavljam moj slučaj.
Vratio sam opremu mnogo ranije ne čekavši tih 30 dana i obračunato mi je do tog dana kada je vraćena oprema ali ugovorna obaveza mi je istekla baš tada kada sam vraćao.
Nije prevremeni raskid, već je ugovor istekao regularno ali po tom njihovom otkaznom roku što kažu trebali su još 22 dana da mi naplate.
 
Mene su danas zvali (zahtev za raskid sam podneo 8.12.2024), i ponudili su mi da ostane cena ista, ali sam ipak tražio raskid ugovora jer sam prešao kod Oriona.

Rekla je da je otkazni rok 30 dana, koji ističe 8. januara, i da bi do tada trebalo da se razdužim sa opremom. Negde sam pročitao da taj otkazni rok ne postoji nego da vaćare?
Nema to veze sa otkaznim rokom od 30 dana već sa time da nove cene startuju od 9.1.2025.
Ako raskidaš zbog promene cena nema logike da te puste pre nego što te cene stupe na snagu, zar ne?
 
Vrh Dno