Šta je novo?

Supernova (2024)

30 dana je otkazni rok, bilo pod UO ili van (Član 129 ZEK stav 4).
Juče mi reče drugar koji radi u MTS kad su prebacili sad Supernovu u MTS nema više otkaznog roka od 30 dana.
Na te fazone hvataju neuke ljude. 🤣 Sve je raskidivo samo da znate, a pogotovo u ovom njihovom slučaju gde oni krše slovo ugovora.
Upravo tako.

Ja juče bio, vratio TV opremu, ostavio samo net bez UO, ostaje mi 150Mbit jer ako mi menja onda ide na 50Mbit jer 100Mbit nema opcija bez ugovorne obaveze, tako je i ako se uzima inicijalno prvi put.
Sad, koja cena će biti pitaj Boga jer 150Mbit paket ne postoji.
 
genericki odgovor, svima isto salju...
Pa namarno šalju svima isto da bi korisnici čekali dodatne/detaljnije informacije. I onda na te detaljne info, tj novi upit bilo da je poslat mailom bilo iz poslovnice - nikad ne odgovore. I onda ko digne ruke ili zaboravi taman da udju ljudi u 9. Januar. To im je fora.
 
Ne ulazi se u 9 januar, do 30.12. može da se raskine jer je to 30 dana od obaveštenja na sajtu, jedino ako su vam poslali obaveštenje pismeno SMS kao meni 09.12. onda imate od tada 30 dana sto bi bilo 08.01.2025.
 
Meni su odgovorili dan nakon što sam pustio mejl, pre oko dve nedelje

1000016813.png
 
Posto mi je danas isticao ugovor,uzeo sam Super plan 3L. Odobrili su mi popust 6 meseci 50%. Mogao sam da biram 3 dodatna paketa koja bi isla uz pretplatu i izabrao sam Filmski, Dokumentarni i Muzicko-Zabavni. HBO+ paket je ukljucen u pretplatu kao i Apolon. Net mi je sada 400/20. Kada sam sve sabrao, u odnosu na paket koji sam placao oko 4700din ovako mi je prosecna cena oko 5000din. Za 300din vise sam recimo ostao na istom sto se kanala tice (sad nemam par decijih kanala koji mi ni ne trebaju) i imam duplo brzi net. Po starom sam imao isto Super plan 3L kao i sada po novom. Meni je to ok...
 
Ne ulazi se u 9 januar, do 30.12. može da se raskine jer je to 30 dana od obaveštenja na sajtu, jedino ako su vam poslali obaveštenje pismeno SMS kao meni 09.12. onda imate od tada 30 dana sto bi bilo 08.01.2025.
Isto i kod mene.

@delboy a za cenu ti nisu nista pomenuli? Verovatno ti samo ide cena gore ako su to precutali.
 
Cena paketa koja migrira je ista 4800 dinara, ovaj paket ne postoji u novoj ponudi.
 
Ne ulazi se u 9 januar, do 30.12. može da se raskine jer je to 30 dana od obaveštenja na sajtu, jedino ako su vam poslali obaveštenje pismeno SMS kao meni 09.12. onda imate od tada 30 dana sto bi bilo 08.01.2025.
I meni su poslali sms 9.12 . Onda verovatno mi imamo prava do 8.1 da raskinemo ili se varam ?
 
Posto mi je danas isticao ugovor,uzeo sam Super plan 3L. Odobrili su mi popust 6 meseci 50%. Mogao sam da biram 3 dodatna paketa koja bi isla uz pretplatu i izabrao sam Filmski, Dokumentarni i Muzicko-Zabavni. HBO+ paket je ukljucen u pretplatu kao i Apolon. Net mi je sada 400/20. Kada sam sve sabrao, u odnosu na paket koji sam placao oko 4700din ovako mi je prosecna cena oko 5000din. Za 300din vise sam recimo ostao na istom sto se kanala tice (sad nemam par decijih kanala koji mi ni ne trebaju) i imam duplo brzi net. Po starom sam imao isto Super plan 3L kao i sada po novom. Meni je to ok...
Super plan 3L je 5699 din jedino ako nisu nesto menjali a verovatno nisu , mene zavlace vec skoro mesec dana oko pogresnog paketa u ugovoru (hteo Super plan M za 5000 din , oni stavili L za 5699 din - ne radi nijedan HBo kanal iako bi trebalo ) , pogresili prezime u ugovoru , promenili stari broj telefona u neki random iako sam rekao da ostane stari broj. Bio da reklamiram kazu bice reseno , zvao 4-5 puta niko nista ne zna oko toga , bio opet pre 4 dana rekli da ce biti resen novi ugovor u ponedeljak i naravno opet nista. Da imam alternatitivu otisao bih momentalno kod drugog provajdera , ovako moram da se patim kao i vecina drugih korisnika.
 
Ja juče bio, vratio TV opremu, ostavio samo net bez UO, ostaje mi 150Mbit jer ako mi menja onda ide na 50Mbit jer 100Mbit nema opcija bez ugovorne obaveze, tako je i ako se uzima inicijalno prvi put.
Sad, koja cena će biti pitaj Boga jer 150Mbit paket ne postoji.
Zanimljivo, nisu mi to ponudili ni kao opciju, a ni meni TV ne treba, i sad treba da biram da li cu 30% sporiji net (100Mbps) ili da ostavim TV i da platim 6600 din na dve godine više, tj 275 din mesečno više nego 100Mbps.
 
Super plan 3L je 5699 din jedino ako nisu nesto menjali a verovatno nisu , mene zavlace vec skoro mesec dana oko pogresnog paketa u ugovoru (hteo Super plan M za 5000 din , oni stavili L za 5699 din - ne radi nijedan HBo kanal iako bi trebalo ) , pogresili prezime u ugovoru , promenili stari broj telefona u neki random iako sam rekao da ostane stari broj. Bio da reklamiram kazu bice reseno , zvao 4-5 puta niko nista ne zna oko toga , bio opet pre 4 dana rekli da ce biti resen novi ugovor u ponedeljak i naravno opet nista. Da imam alternatitivu otisao bih momentalno kod drugog provajdera , ovako moram da se patim kao i vecina drugih korisnika.
Nemoj se brate cimati i ici bilo gde. Meni kada su pustili novi Super plan 3L nije mi radio HBO niti sam ga video aktiviranog u mom profilu a danas sam provalio da mi ni Apolon nije bio aktiviran iako to spada u taj paket. Pises im u cet na Facebook messenger. Brzo odgovore i oba slucaja resena bez po muke. Znaci odes na mts facebook stranicu i kliknes na one tri tackice (ovako je na Facebook app na mob) i onda na posalji poruku. Otvara ti odmah messenger i tu im pises. Uvek sam sa njima tako komunicirao kad mi je nesto trebalo. Ugovor sam takodje produzio tako sto su mi poslali mail u kome sam potvrdio da sam saglasan sa ugovorom i bez odlaska igde i zvanja sve reseno.
 
Zanimljivo, nisu mi to ponudili ni kao opciju, a ni meni TV ne treba, i sad treba da biram da li cu 30% sporiji net (100Mbps) ili da ostavim TV i da platim 6600 din na dve godine više, tj 275 din mesečno više nego 100Mbps.
Pa ja sam tražio samo net a tv otkazao, ja sam imao samo net a tv džabe 24 meseca koji je istekao 16.12.
 
Aha, misliš na to. Tu jesi u pravu, mada mislim da je cena ipak bitnija, bar većini.
Edit: Samo sam reagovao da nije baš skroz generički, nešto su ti dali, e sad u pravu si nisu sve
 
Poslednja izmena:
Izgleda da niko ne gleda spisak kanala. Oni vam bukvalno ostavljaju samo trash pink, nacionalne i lokalne kanale za tu istu cenu-osnovnu ponudu kanala.
Meni licno TV ne treba, mene zanima koja cena ce da bude internet 100\10 ili 200\20
Druge opcije nemam osim mts bakar preko telefona
 
@FullHD

Već je pisano o tome ranije, većina kanala je ubačena u nove pakete. Mene bi paket na koji migriram sa kanalima koje sada imam koštao oko 6600 umesto 4800 koliko je sadašnja puna cena paketa. Plus, net mi je trenutno 1000/400 (mislim da je toliko upload) a u novom paketu je 400/400.
 
I meni pustili poruku da ostaje ista cena do kraja ugovora. Meni to odgovara. Spisak kanala mi je skoro nebitan. Samo da ne diraju Arene.
 
Bio u poslovnici za raskid, kaze mi covek da je upisao i da ce me neko pozvati, prosto je takva procedura. Vazno da sam ja podneo zahtev pre kraja godine i da budem istrajan kda me budu zvali i to je to. Izadjem iz poslovnice i posle 5min mi stize cuveni sms da mi odobravaju koriscenje usluge po staroj ceni. Zovem korisnicku podrsku i objasnim da ne zelim koriscenje po staroj ceni vec raskid, sacekao malo i kaze teta da nema problema, pozvace me neko za koji dan da se dogovorimo oko raskida.
Cekam nedelju dana, ako se niko ne javi, spakujem lepo opremu i nosim u poslovnicu.
 
Dake bagra ostaje bagra. Ulozio sam prigovor vezano za cenu i obim usluge i danas me zove agent da me obavesti da ce mi ostati obim usluga, maks i ostalo ali da ce mi podici cenu od 9,1.25. pa nakon objasnjavanja kaze da ce proslediti moj ponovni prigovor na dalje odlucivanje. Takodje je pokusao da me ubedjuje da je povecanje cena predvidjeno nekom kaluzulom u ugovoru. Znaci pokusavaju na dva nacina da uzmu lovu prvi da ti ostave cenu a ukuni programe koje ces morati da doplatis ako ih hoces ili kao meni danas da nude isti obim usluge ali uz povecanu cenu. Prema tome posto je ugovor obligacioni odnos dve i vise stranaka izmena ugovora mora da ima saglasnost svih ugovornih strana za to sto se obicno uredjuje Aneksom, medjutim zakon se u ovoj zemlji ionako primenjuje selektivno pa se tako i ne ulaganje prigovora smatra automatskom saglasnoscu za derikoze kakav je MTS, na zalost imaju monopol pa im se moze.
 
Zvali su me danas, malopre. Nisam izgleda blokirao +381800-100-100 ili nešto ne valja u mom imeniku.
Nisu ponudili ništa i dobiće uskoro, do kraja sledeće nedenje Zahtev za raskid.
Moje obrazloženje: U Ugovoru ne piše nipta o promeni uslova, samo o promeni cene. Sad se uslovi menjaju na moju štetu i neću da plaćam skoro 30% veću cenu.
Nemamo šta da pričamo, sve vaše ponzde na email ili pismeno. Ne oduzimajte mi više vremena kao što neču ni ja vama.
Klik sa moje strane.
Sačekaću kraj nedelje, pa šta mi padne na pamet i šta mis e više isplati.
 
Pozdrav, imam Tesla Google TV, ali imam problem sa prevodom na određenim programima gde se treba uključiti prevod.
Nemam subtitle dugme na daljinskom, ali našao sam opciju u sistemu za uključivanje prevoda, uključim, ali ne prikazuje prevod, koji god jezik postavio.
Da li je još neko imao ovakvu situaciju?
 
Izgleda da niko ne gleda spisak kanala. Oni vam bukvalno ostavljaju samo trash pink, nacionalne i lokalne kanale za tu istu cenu-osnovnu ponudu kanala.
Ja stavio u temu o razmeni da delimo cenu full paketa kanala i niko me nije kontaktirao.
Izlgeda svima odgovara ovako kako jeste. 🤣
 
Ja stavio u temu o razmeni da delimo cenu full paketa kanala i niko me nije kontaktirao.
Izlgeda svima odgovara ovako kako jeste. 🤣
Postalo je preskupo I Kako si mislio da delis cenu? Sta Ako je osoba iz drugog grada ? Mozda da vidis bolje sa komsijama...
 
Nazad
Vrh Dno