Šta je novo?

Supernova (2024)

@Џош Ne bi tu reset pomogao, samo uradi modifikovanje boxa, nakon čega bi mogao na boxu u sobi da instaliras Move Smart aplikaciju, Youtube, Eon, itd.
Uputstvo je u temi:
 
@Џош Ne bi tu reset pomogao, samo uradi modifikovanje boxa, nakon čega bi mogao na boxu u sobi da instaliras Move Smart aplikaciju, Youtube, Eon, itd.
Uputstvo je u temi:
Samo da se ne desi ono brickovanje kao što je upozorio kreator teme... I jel moguće uopšte uraditi to ukoliko je box na wifiju a ne povezan preko LAN kabla?
 
Poveži ga lanom dok odradiš modifikovanje, nakon toga izvadi.
Ja sam kao potpuni amater uspeo da odradim. Samo prati instrukcije na prvih pet-šest stranica teme.
 
Baš sam malopre probao i uklonio koaksijalac na move boxu i da, uživo TV neće piše greška prilikom reprodukcije sadržaja, a unazad tv hoće, ne znam može li se i to nekako popraviti jer je ovo samo neki box koji je zaključan da se pokreće uvek na aplikaciju Move Smart koliko sam čitao u drugoj temi, ali izgleda da postoje još neke začkoljice čim live tv ide preko koaksijalca... Možda će onaj novi box koji već daju u BiH biti bez koaksijalnog ulaza poput onih starih koje su kolege sa foruma slali par stranica unazad.

Da li bi možda mogao reset boxa na fabrička dok je koaskijalni kabl van boxa pa onda da se preskoči korak sa pretragom kanala? Jer uskoro planiram box da prebacim u drugu sobu gde nemam instalacije pa da ne bi napinjalo ovo sa vraćenjem unazad na svakom kanalu.
Nije MOVE Smart aplikacija
 
Istekao mi je ugovor, ranije sam morao da tražim raskid, pa me zovu pa se tako izborim za koji mesec po dinar, kakva je sada situacija? Bio sam u filijali kod mene, lik kaže nema potrebe za zahtevom, samo dođi i donesi opremu...

Ima li smisla tražiti nešto za novi ugovor i kome?...
vecinom nude nesto kao 6 meseci 50% itd sad nzm ocito si naleteo na nekog xD sto mu nije veseo pa ti reko vrati opremu i cao
 
Zdravo ljudi, zna li se user/pass za nove Supernova rutere koji se dele (nisu isti kao na 660 i 680), jutros sam dobio novi ZTE F6600R WiFi6 (nije F660 i F680 da ne bude zabune).

Login strana izgleda ovako.

Screenshot 2024-10-23 at 18.20.40.png
 
Istekao mi je ugovor, ranije sam morao da tražim raskid, pa me zovu pa se tako izborim za koji mesec po dinar, kakva je sada situacija? Bio sam u filijali kod mene, lik kaže nema potrebe za zahtevom, samo dođi i donesi opremu...

Ima li smisla tražiti nešto za novi ugovor i kome?...
Piši im na mail ( [email protected]), kaži da ti je istekao ugovor i da bi želeo da ga produžiš, i šta mogu da ti ponude. Ostavi im podatke ( Ime, šifra korisnika i br. telefona) Stigne ti automatski mail, pa ti onda stigne odgovor da će te kontaktirati neko iz službe.
Ja sam pre nedelju dana za Super plan 2M dobio 10 meseci 50%, i 3. stb/cam 150 din doplata.

Isto sam iz Stare Pazove, nemamo bas neki izbor....
 
Piši im na mail ( [email protected]), kaži da ti je istekao ugovor i da bi želeo da ga produžiš, i šta mogu da ti ponude. Ostavi im podatke ( Ime, šifra korisnika i br. telefona) Stigne ti automatski mail, pa ti onda stigne odgovor da će te kontaktirati neko iz službe.
Ja sam pre nedelju dana za Super plan 2M dobio 10 meseci 50%, i 3. stb/cam 150 din doplata.

Isto sam iz Stare Pazove, nemamo bas neki izbor....

Pa nemamo nikakav izbor, a mislim da su i oni toga postali svesni.

Do sada sam uspevao da izboksujem 10 meseci po 1 dinar, u poslednja dva koja sam potpisivao na tu "foru". Zahtev za raskid pa ucena. Dok ne podneseš zahteve odjebavaju te za sve bez problema.

Probaću svakako.
 
Ako se ne varam (bar je takvo moje iskustvo), na televizorima gde sam išao preko MOVE smart aplikacije, kvalitet slike je bio drastično lošiji nego kod npr EON aplikacije. Jednostavno se videlo da nije Full HD jasan kvalitet kakav bi trebalo da bude.

Kakva su vaša iskustva?
 
Ako se ne varam (bar je takvo moje iskustvo), na televizorima gde sam išao preko MOVE smart aplikacije, kvalitet slike je bio drastično lošiji nego kod npr EON aplikacije. Jednostavno se videlo da nije Full HD jasan kvalitet kakav bi trebalo da bude.

Kakva su vaša iskustva?

Moje iskustvo je dobio move uređaj i sutra dan ga vratio i vratio se na kabl. Užas od kvaliteta.
 
Drugari, da li moze neka preporuka za pojacivac tv signala koji lepo radi na Supernova mrezi? Do sada sam imao stari Anttron pojacivac koji je radio savrseno do pre nekih sat vremena kada mu se samo ugasila diodica. Vidim da ima nova verzija ovog pojacivaca Anttron A225 (25dB), a vidim da postoji i Opticum WA-20R (26dB). Da li neko koristi neki od ovih pojacivaca ili neki treci sa kojim je zadovoljan?
 
Drugari, da li moze neka preporuka za pojacivac tv signala koji lepo radi na Supernova mrezi? Do sada sam imao stari Anttron pojacivac koji je radio savrseno do pre nekih sat vremena kada mu se samo ugasila diodica. Vidim da ima nova verzija ovog pojacivaca Anttron A225 (25dB), a vidim da postoji i Opticum WA-20R (26dB). Da li neko koristi neki od ovih pojacivaca ili neki treci sa kojim je zadovoljan?
SPAUN je dobar pojačivač ili neki iz firme DUAL.
 
Stari korisnik (3 godine na optici). Trazim vec godinu dana bukvalno da mi rese problem koji izgleda samo postoji kod mene a to je da ne mogu iz nekog razloga na ruteru F680 da pristupim Cloudflare DNS dok sa F660 (stara generacija) mogu ali mi to ne pije vodu jer je u pitanju ruter kapaciteta 100mbps a ja imam 1gbps paket.

Jutros posle 7 meseci prepiske mejlovima dosao serviser i kaze dobio nalog da mi da nov ruter koji po njegovj prici imaju od nedavno.

I sad mi treba user i pass da se logujem da ispodesavam sta mi sve treba a nigde ne mogu da nadjem, izgleda da su neke nove kredencijale stavili.
 
Stari korisnik (3 godine na optici). Trazim vec godinu dana bukvalno da mi rese problem koji izgleda samo postoji kod mene a to je da ne mogu iz nekog razloga na ruteru F680 da pristupim Cloudflare DNS dok sa F660 (stara generacija) mogu ali mi to ne pije vodu jer je u pitanju ruter kapaciteta 100mbps a ja imam 1gbps paket.

Jutros posle 7 meseci prepiske mejlovima dosao serviser i kaze dobio nalog da mi da nov ruter koji po njegovj prici imaju od nedavno.

I sad mi treba user i pass da se logujem da ispodesavam sta mi sve treba a nigde ne mogu da nadjem, izgleda da su neke nove kredencijale stavili.
Uh, ja oko 6 meseci jer mi je wifi signal slab i isto sam na optici 1000/500, znaci moram ih jos pritiskati…trebao si od servisera traziti ili ako te je mozda zvao pa ti je ostao broj da ga pitas
 
Da li je ovo slučaj i kod drugih? Onda mi je čak i Orion bolja priča od toga...
 
Jedna dobra vest je da će nova Move platforma imati vraćanje unazad na svim kanalima i mogućnost kreiranja korisničkih profila.
Poz!
To predpostavljam da će i na sajtu biti moguće.
S obzirom da je ta nova move platforma pa će tako sigurno i poboljšati sajt.
 
Ja se nadam da će na sajtu da naprave malo bolje vraćanje unazad tj preciznije. Kad gledam neku utakmicu i hoću da vratim na određeni minut to je pravo mučenje. Ishod je - ili odustanem ili moram dva minuta da gledam dok ne dođe situacija koju sam hteo.
Jedno rešenje je da dodaju dugme +/- 10 sekundi i onda ako me vrati previše unazad nakon tog prvog klika - bar ću moći polako da premotavam. Ako opet kliknem na onu crvenu liniju samo me vrati gde je i bilo i ništa nisam dobio.
 
Ja se nadam da će na sajtu da naprave malo bolje vraćanje unazad tj preciznije. Kad gledam neku utakmicu i hoću da vratim na određeni minut to je pravo mučenje. Ishod je - ili odustanem ili moram dva minuta da gledam dok ne dođe situacija koju sam hteo.
Jedno rešenje je da dodaju dugme +/- 10 sekundi i onda ako me vrati previše unazad nakon tog prvog klika - bar ću moći polako da premotavam. Ako opet kliknem na onu crvenu liniju samo me vrati gde je i bilo i ništa nisam dobio.
Baš tako, al pre svega da se lepo prikazuje na početnoj rts1 rts2 itd a ne dnevnik itd.
 
Bio danas opet do poslovnice da pitam za MAX, jer sam slao prigovor pre nedelju-dve (takođe u poslovnici) i odbili su mi ga, rekli su kako moram biti strpljiv da rade na "unapređenju sistema" i da je zato pristup onemogućen. Kada sam pitao zaposlenog u poslovnici da mi otvori nalog na MojMTS portalu upravo iz razloga kako bi mogao da pristupim aplikaciji, rekao je da ne može da oni to rade po grupacijama ali da bi do kraja godine trebalo da svi supernova korisnici budu prebačeni na taj MojMTS portal. Moguće da će i tada krenuti sa radom nova MOVE platforma za sve...
 
trebao si od servisera traziti ili ako te je mozda zvao pa ti je ostao broj da ga pitas

Zvao sam juce servisera da vidim za pristup i rece mi da je njima odavno ukinit pristup tj sve se radi remote iz centrale, bilo kakvo podesavanje i ne dozvoljavaju serviserima/monterima da se loguju na rutere, pritom mi kaze da za nove GPON F6600R nemaju kredencijale…. 😔

Tako da ako neko provali user/pass javite 😎
 
UsernamePassword
adminadmin
useruser
(blank)admin
admin
user(blank)
(blank)(blank)
admin
cytausercytauser
adminpassword
1admin0ltecl4r0
(blank)attadmin
attadmin
Administratoradmin
password
mtnadmin
(blank)password
adminprinted on router
3play3play
ZXDSLZXDSL
attadminattadmin
HPN(blank)
(blank)smartbro
adminon router label
adminbayandsl
 
Nazad
Vrh Dno