Ima, zovi na 0800 100 150jedno pitanje imam samo internet 100/25 teo bih da se upgradujem na SUPER PLAN 2m 200/100 , dal ima neki benefiti da daju meseci i to ili samo placas punu cenu
zvao nista ne daju placa se full i novi ugovor toliko o tomeIma, zovi na 0800 100 150
Na sajtu pise za Super Plan 2M uz dodavanje jedne nove usluge 5 meseci 50% popusta.zvao nista ne daju placa se full i novi ugovor toliko o tome
ImaJel ima i Premium Arene na paket Super Plan M ili samo obične arene?
•1 mesec 50% popusta na mesečnu naknadu – za korisnike koji već koriste Super TV i Net i opredele se za Super PLAN 2 paket uz ugovornu obavezu na 24 meseca, kao i za korisnike koji obnavljaju ugovornu obavezu za Super PLAN 2 paket ili obnavljaju ugovornu obavezu uz prelazak na veći Super PLAN 2 paket. ma daju samo 1 mesecNa sajtu pise za Super Plan 2M uz dodavanje jedne nove usluge 5 meseci 50% popusta.
Ima
To je za korisnike koje koriste Super TV i Net pojedinacno. Ti koristis samo Super Net.•1 mesec 50% popusta na mesečnu naknadu – za korisnike koji već koriste Super TV i Net i opredele se za Super PLAN 2 paket uz ugovornu obavezu na 24 meseca, kao i za korisnike koji obnavljaju ugovornu obavezu za Super PLAN 2 paket ili obnavljaju ugovornu obavezu uz prelazak na veći Super PLAN 2 paket. ma daju samo 1 mesec
a ja brat zvao pitam za bendifite ako se upgradujem kaze dobijete samo tv dzabe kao NAVODNO ali 3.299 placa te 200/100 :/To je za korisnike koje koriste Super TV i Net pojedinacno. Ti koristis samo Super Net.
• prvih 5 meseci 50% popusta na mesečnu naknadu – za korisnike koji se odluče za uvođenje jedne nove usluge, uz ugovornu obavezu na 24 meseca za Super PLAN paket - Super PLAN 2 M, Super PLAN 2 L ili Super PLAN 2 XL,
Naruci onda preko sajta pa kad te pozovu ako ti ponude nesto drugo sto ti ne odgovara kazi im da to pise na sajtu pa ce da proverea ja brat zvao pitam za bendifite ako se upgradujem kaze dobijete samo tv dzabe kao NAVODNO ali 3.299 placa te 200/100 :/
Za obnovu?Upravo sam na gmailu dobio ponudu 12 meseci 50% za Super Plan 2 M, dok su prvobitno nudili samo 1 mesec 50%.
Moj MOVE ima opciju da ugasi HDR.Korisnik sam malog lokalnog provajdera koji se gasi, tj. preuzima ih Telekom. U zgradi neću imati drugu realnu opciju osim Supernove, pa bih da se malo informišem unapred.
Već su me zvali kao potencijalnog korisnika, kažu da stiže njihova optika kod nas, nude paket net+TV, rekao bih da je to ovaj Super plan 2 M. Znam da se dobija jedan Move stb i jedan običan stb.
Ali kad sam svojevremeno kod jednog poznanika ukratko video Move stb na njegovom LG televizoru, to je izgledalo očajno. I on je bio razočaran i tražio da mu vrate prethodni uređaj koji je imao pre Move. Ako se ne varam, problem je bio što je forsiran HDR koji na takvim televizorima izgleda jako loše. I ja imam neki entry-level 4k LG koji reprodukuje HDR ali zapravo nema kapaciteta da ga prikaže ispravno. I izgleda užas. A ne može da se isključi na televizoru nego se forsira HDR kad god ima taj dolazni signal.
Bukvalno mi je i Netflix izgledao katastrofa dok sam imao najskuplju pretplatu (4k+HDR), a mnogo bolje izgleda sad kad sam spustio na full HD i bez HDR.
Zato pitam - može li HDR da se isključi na Move? Imate li iskustva sa tim kombinacijama? (Move na konfekcijskim televizorima koji podržavaju HDR, a zapravo nemaju prave kapacitete za njega)
Ako mislis na modem onda moras da zoves podrsku da vidis da li ce uopste da dozvole drugi modem. A ako mislis na obican ruter u njega samo ubacis mrezni kabl iz modema u WAN port i na modemu iskljucis Wi-Fi.Мала помоћ,купио сам нов рутер за супернову. Да ли је потребно да се зове кориснички сервис за подешавања или ће се све повезати кад се прикаче каблови?
Да ли је неко мењао овај њихов за неки крштени?
meni od juce problem sa Move-om, njihov interfejs i komande su u mnogo maloj rezoluciji, oko 1/6 ekrana, a nekim cudom se prenos kanala lepo vidi 100% rezolucije...sta moze bitiMeni se Move box od pre par dana jako koči. Prebacivanje između kanala traje jako dugo, kada prebacim na drugi kanal, vratim nešto unazad ili odem u VOD i dalje se čuje nekih5-6 sekundi zvuk sa prethodnog sadržaja ili kanala. Hoće li fabrički reset pomoći i da li će mi se posle STB računati kao nov uređaj? Ne mogu da verujem ni mesec dana nemam MOVE BOX a već zeza...
Jesi li restartovao box? To uglavnom reši problem.meni od juce problem sa Move-om, njihov interfejs i komande su u mnogo maloj rezoluciji, oko 1/6 ekrana, a nekim cudom se prenos kanala lepo vidi 100% rezolucije...sta moze biti
Dodali pre skoro par nedelja, ali ne prima user name i password, bar meni probao sve moguće kombinacije koje imam kod MTSU novoj MOVE aplikaciji za Android dodali na listu provajdera Telekom Srbija
Šta danas niko nije pitao koliko maksimalno može da dobije benefite prilikom obnove? 😉Ne radi to jos kod nas. Svako malo se ponavlja isto pitanje.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari